Jump to content
FAS Goran
Marko15

Fiat bravo 1.9 multijet 150 ks

Recommended Posts

Pozdrav, moze li neko da mi kaze da li je moguce da motor 1.9 multijet 150 ks 2007. God, trosi 3l ulja na predjenih oko 200-300 km lagane gradske voznje????? 

Motor je suv, pali na pola kljuca i po ovoj zimi, ide vuce dobro.... Baca malo plavi dim na auspuh, nekad vise nekad manje...... 

Share this post


Link to post
10 hours ago, city said:

Cim ti je potrosio znaci da je moguce :)

Moguce jeste,ali normalno svakako nije. Nesto mora da je obilno nauljeno

Share this post


Link to post

Moguce, ako toliko trosi to znaci da je neka karika/klip otpevalao svoje. Da je turbo uveliko bi bio u iberturi.  Kroz glavu/gumice sumnjam da moze provuci toliko. 

Share this post


Link to post
2 hours ago, MiloshBg said:

Moguce, ako toliko trosi to znaci da je neka karika/klip otpevalao svoje. Da je turbo uveliko bi bio u iberturi.  Kroz glavu/gumice sumnjam da moze provuci toliko. 

Znaci generalna ne gine

Share this post


Link to post

Kako se bude otvarao motor tako ce se ukazati problem. Kreni od usisa, tj turba. 

Ako je interkuler pun ulja, to ce znaciti da turbo gura ulje u usis. Ako nije pun, nastavis dalje, skidas turbo, gledas izduv da li je i koliko masan. Ako jeste a verovatno jeste, skidas glavu i nosis na kontrolu. Ako majstor kaze da nije mnogo losa onda je problem u cilindrima, tj karikama/klipovima itd... E onda je na tebi oces raditi polu generalnu, tj samo prekariciti i zameniti zameniti lezajeve na radilici ( oni su najjeftinija stavka u celoj prici ) ili ces sve novo. Ako se odlucis na sve novo, racunica ce lako i brzo otici na 2000 i + evra. 

Racunaj da ako radis sve, u toj prici se pregleda i po potrebi remontuju i dizne i pumpa i turbo naravno... Majstori danas nece prici auto bez minimum 500e za ruke. Paprena igranka, ali da bi resio kako treba, trazi mnogo para. Na tebi je sve. Srecno!

 

PS. a kad je auto vec toliko rasturen, red je srediti i kvacilo, zamajac, trap ako treba.... 

Share this post


Link to post
14 hours ago, Marko15 said:

Baca malo plavi dim na auspuh, nekad vise nekad manje.....

So kolega iznad kaze, kad budes rasturao auto recice ti se samo...po ovom ovde, verovatno je do samog motora (karike, klip), ako je turbo ispravan. 

Mozes da proveris kompresiju u cilindrima, dace ti resenje koji cilindar je problematican. Previse je to ulja za tako malu kilometrazu, a ako imas DPF, neces imati mnogo dima pozadi ali ce ti raditi jako cesto regeneracije, sto je opet drugi problem ako ti se zacementira DPF zbog inicijalnog problema.

Share this post


Link to post
On 1/25/2024 at 3:04 PM, ISV_01 said:

So kolega iznad kaze, kad budes rasturao auto recice ti se samo...po ovom ovde, verovatno je do samog motora (karike, klip), ako je turbo ispravan. 

Mozes da proveris kompresiju u cilindrima, dace ti resenje koji cilindar je problematican. Previse je to ulja za tako malu kilometrazu, a ako imas DPF, neces imati mnogo dima pozadi ali ce ti raditi jako cesto regeneracije, sto je opet drugi problem ako ti se zacementira DPF zbog inicijalnog problema.

A pošto sam ja laik bas, ako je naprimer problem u jednom cilindru, klip i karika, da li moze samo u tom da se zameni taj jedan klip, i naprimer sve karike na ostalim klipovima? Ili mora sve i svi klipovi i sve karike i sve sve.....   

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...