DaChaS 15 Posted December 30, 2021 (edited) On 12/22/2021 at 9:09 PM, Dale said: Sve vise imas aparate bez CDa, samo USB i slicni prikljucci. Malo su plici i jednostavniji. Ako imas i BT opciju, jos bolje. Pionir je imao tako neke modele. Da uzeo sam JVC auto radio KD-X161 e sad trebam da ga povezem ,skinuo sam fabricki radio i povezao ga na ovaj ali nista se ne desava kad sam probao da ukljucim ,citao sam u uputtstvu da bi trebao da skinem - klemu na akumulatoru jel ima neko iskustva sa kacenjem radia Edited December 30, 2021 by Ivan Sredjene slike Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dale 6810 Posted December 30, 2021 Jedino sto se ja secam sa uputstva za Sony koji sam imao ranije na fiat Bravo je da treba da se zamene pozicije 2 jack-a na kablovima koji dolaze uz radio da bi radio imao konstatnu struju tj da se ne resetuje kada se iskljuci auto. Kod Fiata je bilo drugacije nego kod nemaca npr. Vidi u uputstvu ako si dobio uz radio. Ja sam za tadasnji Sony nasao na netu u PDFu... 1 Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17670 Posted December 30, 2021 (edited) 2 hours ago, DaChaS said: jel ima neko iskustva sa kacenjem radia Nema . Verovatno ovo sto kolega iznad kaze. Koliko vidim, na Qubu je standardni ISO prikljucak. Interesuje te samo ISO A, tj. taj levi deo na tvojoj slici, sa 4 linije (ISO B "napunjen" sa 8 kablova je za zvucnike). Ovo ti je sema ISO A: Ono sto je standardno fiksno su pozicije pinova: 1 (CAN B, plava strelica), 3 (CAN A, zelena strelica) i 8 (masa, crna strelica). Mozes da ih vidis i na tvojoj slici, a videces brojeve pinova i sitno ugravirane na samoj plastici dzeka uz svaki pin. Ono na sta treba da se skoncentrises su pinovi 4 i 7 (zuta i crvena strelica), koji u ISO A konektoru vode stalnu struju kao i napon sa kontakta - a mogu da variraju sa prisutnoscu i pozicijama u zavisnosti od fabrickog uredjaja. Kod tebe postoji samo napon sa kontakta i nalazi se na pinu 4 (pin 7 ne postoji, ispravi me ako ne vidim dobro ili jos bolje slikaj dzek sa strane gde ulaze zice). Pretpostavljam da je resenje da samo liniju 4, prebacis na mesto linije 7. Jer ako se sada nista ne desava, onda verovatno taj aftermarket ocekuje stalni napon sa pina 7. Pogledaj uputstvo za aftermarket - moguce da ce ti dodatno biti potreban i napon sa kontakta, koji koliko vidim nemas u svom dzeku. Ako slucajno i to bude potrebno, moraces da dovuces sa nekog drugog mesta - kontakt brave, upaljaca i sl. Edited December 30, 2021 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
DaChaS 15 Posted December 30, 2021 Evo sta kaze uputstvo ,e sad da li da pokusam ovako da iskljucim minus nakacim radio reset,ili moram nesto da menjam kod tih zica napajanja jebemliga,Sent from my M2102J20SG using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17670 Posted December 30, 2021 Aftermarket trazi stalni napon na pinu A4 i napon sa kontakta na pinu A7. Proveri sta imas na tim mestima u fabrickom dzeku. Fizicki pozicije i unimerom/probnom lampom. Slabo se vidi na tvojoj slici - ili slikaj fabricki dzek sa druge strane gde u ISO A ulaze zice iz instalacije auta, da pogledamo tacno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DaChaS 15 Posted December 31, 2021 Vazi slikacu detaljnije sutra po danu taj dzek pa saljem Quote Share this post Link to post Share on other sites
DaChaS 15 Posted January 9, 2022 Evo slike sa malim zakasnjenjemSent from my M2102J20SG using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
DaChaS 15 Posted January 18, 2022 Definitivno cu morati da nadjem nekog da ugradi radio , ko za baksuz otisao mi i akumulator 55AH pa sam ubacio Exide 64 Ah Quote Share this post Link to post Share on other sites