neshaoct 9592 Posted November 26, 2019 (edited) Serijski Audi e-tron GT na sledećem sajmu u Los Anđelesu Pojedini mediji pišu da će Audi na sledećem sajmu automobila u Los Anđelesu (u novembru 2020.) predstaviti serijski e-tron GT koji je inače u formi koncepta promovisan prošle godine, takođe u Los Anđelesu. Nemci ovim modelom planiraju da konkurišu Teslinom Modelu S, a kako se očekuje prodaja Audija e-tron GT bi trebalo da startuje na proleće 2021. Po nekim ranijim najavama, serijski Audi e-tron GT će imati pogon na sva četiri točka, a autonomija će iznositi više od 400 km. Audijev šef tehničkog razvoja je ranije otkrio i da će e-tron GT dobiti neke Porscheove gene, uključujući tu i platformu koju koristi električni Porsche Taycan. Takođe, u pitanju je veoma dinamičan automobil, uz najavu da će 80% kapaciteta baterija moći da se napuni za oko 20 minuta (baterije su inače od 90 kWh). Što se koncepta tiče, automobil je dugačak 496 cm, širok 196 cm, visok 138 cm, međuosovinsko rastojanje iznosi 290 cm, a raspolaže snagom od 434 kW/590KS. Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 3.5 sekundi, do 200 km/h stiže za 12 sekundi, dok je najveća brzina el. ograničena na 240 km/h. Serijski e-tron GT će se proizvoditi u Neckarsulm fabrici u Nemačkoj, pri čemu će to biti jedan od 10 Audijevih električnih modela koji će se pojaviti do 2025. godine. preuzeto sa - Auto Blog Edited April 5, 2021 by neshaoct update naslova Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 9, 2020 Uskoro i Audi e-tron GT Audi će uskoro i zvanično predstaviti serijski e-tron GT koji je inače u formi koncepta pre dve godine promovisan na sajmu automobila u Los Anđelesu. Nemci ovim modelom planiraju da konkurišu Teslinom Modelu S, a kako se najavljuje serijska proizvodnja će početi još tokom ove godine. Proizvodnja će se odvijati u Neckarsulm fabrici u Nemačkoj gde se inače pravi i Audi R8. Po nekim ranijim najavama, serijski Audi e-tron GT će imati pogon na sva četiri točka, a autonomija će iznositi oko 400 km. U pitanju je veoma dinamičan automobil, uz raniju najavu da će 80% kapaciteta baterija moći da se napuni za oko 20 minuta (baterije su od 96 kWh). Audi još nije saopštio specifikacije serijskog modela ali se očekuje da će imati dva elektromotora sa približno 590KS (koliko je imao koncept). Audi e-tron GT u koncept verziji je dugačak 496 cm, širok 196 cm, visok 138 cm i ima međuosovinsko rastojanje od 290 cm. Koncept je do 100 km/h ubrzavao za 3.5 sekundi, dok je najveća brzina el. ograničena na 240 km/h. Osim toga, Audi je potvrdio da će istovremeno sa regularnom verzijom biti lansirana i top varijanta nazvana e-tron GT RS. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 18, 2020 Stiže i Audi RS e-tron GT Audi će uskoro i zvanično predstaviti serijski e-tron GT koji je inače u formi koncepta pre dve godine promovisan na sajmu automobila u Los Anđelesu. Nemci ovim modelom planiraju da konkurišu Teslinom Modelu S, a kako se najavljuje serijska proizvodnja će početi još tokom ove godine. Proizvodnja će se odvijati u Neckarsulm fabrici u Nemačkoj gde se pravi i Audi R8. Po nekim ranijim najavama, serijski Audi e-tron GT će imati pogon na sva četiri točka, a autonomija će iznositi oko 400 km. U pitanju je veoma dinamičan automobil, uz raniju najavu da će 80% kapaciteta baterija moći da se napuni za oko 20 minuta (baterije su od 96 kWh). Audi još nije saopštio specifikacije serijskog modela ali se očekuje da će imati dva elektromotora sa približno 590KS (koliko je imao koncept). Audi e-tron GT u koncept verziji je dugačak 496 cm, širok 196 cm, visok 138 cm i ima međuosovinsko rastojanje od 290 cm. Koncept je do 100 km/h ubrzavao za 3,5 sekundi, dok je najveća brzina el. ograničena na 240 km/h. Audi je potvrdio da će istovremeno sa regularnom verzijom biti lansirana i top varijanta nazvana RS e-tron GT. RS e-tron GT će biti prvi potpuno električni automobil koji će razviti Audi Sport, pri čemu će se odlikovati aero body paketom (uključujući proširenja blatobrana i agresivni zadnji difuzor), kao i krovom od ugljeničnih vlakana, novim točkovima i modifikovanim oslanjanjem. Audi RS e-tron GT će imati tri elektromotora (dva pozadi i jedan napred) i baterije od 95 kWh, dok će snaga iznositi oko 700KS. Očekuje se ubrzanje do 100 km/h od oko tri sekunde i autonomija od nekih 400 km. Dok će e-tron GT koštati oko 90.000 evra, RS e-tron GT bi trebalo da ima cenu od oko 135.000 evra. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 25, 2020 AutoTrader video: Audi RS e-tron GT Prvi ikada RS koji ne ide na benzin. Postojaće i verzija ovog auta bez RS oznake i koja će biti slabija za oko 40-tak konja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 11, 2020 Proizvodnja Audija e-tron GT Dok čekamo na zvaničnu promociju električnog Audija e-tron GT, njegova proizvodnja je već počela u Neckarsulm fabrici u Nemačkoj (gde se inače pravi i R8). Nemci ovim modelom planiraju da konkurišu Teslinom Modelu S, a po nekim ranijim najavama e-tron GT će dva elektromotora, pogon na sva četiri točka i autonomiju od oko 400 km. Audi e-tron GT je u koncept verziji dugačak 496 cm, širok 196 cm, visok 138 cm i ima međuosovinsko rastojanje od 290 cm. Audi je takođe potvrdio da će istovremeno sa regularnom verzijom biti lansirana i top varijanta nazvana RS e-tron GT. RS e-tron GT će biti prvi potpuno električni automobil koji će razviti Audi Sport, pri čemu će se odlikovati aero body paketom (uključujući proširenja blatobrana i agresivni zadnji difuzor), kao i krovom od ugljeničnih vlakana, novim točkovima (do 21 inča), podešavajućim oslanjanjem i karbon-keramičkim kočnicama. Audi RS e-tron GT će imati dva elektromotora i litijum-jonske baterije od 93.4 kWh (bruto), dok će snaga iznositi 598KS (uz overboost funkciju 646KS i 830 Nm). Najavljuje se da će ubrzanje do 100 km/h iznositi manje od 3.5 sekundi, kao i da će najveća brzina biti el. ograničena na 250 km/h. Što se tiče autonomije ovog 2350 kg teškog automobila, pominje se domet od 400 km, kao i podatak da će za punjenje 80% kapaciteta baterija na brzom punjaču biti potrebna oko 22 minuta. Na kraju, RS e-tron GT bi trebalo da ima cenu od oko 138.000 evra. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 22, 2021 Audi e-tron GT premijerno 9. februara Audi će 9. februara i zvanično predstaviti serijski e-tron GT koji je inače u formi koncepta 2018. godine promovisan na sajmu automobila u Los Anđelesu. Nemci ovim modelom planiraju da konkurišu Teslinom Modelu S, a kako se najavljuje proizvodnja će se odvijati u Neckarsulm fabrici u Nemačkoj gde se inače pravi i Audi R8. Po nekim informacijama, bazni Audi e-tron GT će verovatno imati pogon na zadnje točkove, a autonomija sa baterijama od 79.2 kWh će iznositi oko 400 km. Audi e-tron GT u koncept verziji je dugačak 496 cm, širok 196 cm, visok 138 cm i ima međuosovinsko rastojanje od 290 cm. Audi je takođe potvrdio da će istovremeno sa regularnom verzijom biti lansirana i top varijanta nazvana RS e-tron GT. RS e-tron GT će biti prvi potpuno električni automobil koji će razviti Audi Sport, pri čemu će se odlikovati aero body paketom (uključujući proširenja blatobrana i agresivni zadnji difuzor), kao i krovom od ugljeničnih vlakana, novim točkovima (do 21 inča), podešavajućim oslanjanjem i karbon-keramičkim kočnicama. Audi RS e-tron GT će imati pogon na sva četiri točka, dva elektromotora i litijum-jonske baterije od 93.4 kWh (bruto), dok će snaga iznositi 600KS (uz overboost funkciju 650KS i 830 Nm). Najavljuje se da će ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) iznositi samo 2.7 sekundi, kao i da će najveća brzina biti el. ograničena na 250 km/h. Što se tiče autonomije ovog 2.350 kg teškog automobila, pominje se domet od 400 km, kao i podatak da će za punjenje 80% kapaciteta baterija na brzom punjaču biti potrebno oko 20 minuta. Na kraju, RS e-tron GT bi trebalo da ima cenu od oko 138.000 evra. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 5, 2021 Novi najavni video: Električni Audi e-tron GT Premijera je još krajem prošlog meseca najavljena za 9. februar, a nešto više o Audiju e-tron GT možete pročitati u prethodnim postovima (odgovorima) stranice na kojoj ste. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 738 Posted February 5, 2021 Meni lepse od Taycan-a. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 6, 2021 Električni Audi e-tron GT pre vremena Audi će 9. februara i zvanično predstaviti serijski e-tron GT (u formi koncepta je 2018. godine promovisan na sajmu automobila u Los Anđelesu), ali njegove prve slike su se već danas pojavile u javnosti. Nemci ovim modelom planiraju da konkurišu Teslinom Modelu S, a kako se najavljuje proizvodnja će se odvijati u Neckarsulm fabrici u Nemačkoj gde se inače pravi i Audi R8. Po nekim informacijama, bazni Audi e-tron GT će verovatno imati pogon na zadnje točkove, a autonomija sa baterijama od 79.2 kWh će iznositi oko 400 km. Audi e-tron GT u koncept verziji je dugačak 496 cm, širok 196 cm, visok 138 cm i ima međuosovinsko rastojanje od 290 cm. Audi je potvrdio da će istovremeno sa regularnom verzijom biti lansirana i top varijanta nazvana RS e-tron GT. RS e-tron GT će biti prvi potpuno električni automobil koji će razviti Audi Sport, pri čemu će se odlikovati aero body paketom (uključujući proširenja blatobrana i agresivni zadnji difuzor), kao i krovom od ugljeničnih vlakana, novim točkovima (do 21 inča), podešavajućim oslanjanjem i karbon-keramičkim kočnicama. Audi RS e-tron GT će imati pogon na sva četiri točka, dva elektromotora i litijum-jonske baterije od 93.4 kWh (bruto), dok će snaga iznositi 600KS (uz overboost funkciju 650KS i 830 Nm). Najavljuje se da će ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) iznositi samo 2.7 sekundi, kao i da će najveća brzina biti el. ograničena na 250 km/h. Što se tiče autonomije ovog 2.350 kg teškog automobila, pominje se domet od 400 km, kao i podatak da će za punjenje 80% kapaciteta baterija na brzom punjaču biti potrebno oko 20 minuta. Na kraju, RS e-tron GT bi trebalo da ima cenu od oko 138.000 evra. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 10, 2021 Audi e-tron GT zvanično Audi je i zvanično predstavio serijsku verziju električnog modela e-tron GT, koji je u formi koncepta još 2018. godine promovisan na sajmu automobila u Los Anđelesu. Nemci ovim modelom planiraju da konkurišu Teslinom Modelu S, a kako je još ranije najavljeno proizvodnja će se odvijati u Neckarsulm fabrici u Nemačkoj gde se pravi i Audi R8. Audi je istovremeno sa regularnom verzijom (e-tron GT quattro) predstavio i top varijantu nazvanu RS e-tron GT. Kao baza je poslužila J1 Performance Platforma koju je razvio Porsche, a obe verzije Audija e-tron GT imaju dva elektromotora (po jedan na svakoj osovini) i pogon na sva četiri točka. Automobil je dugačak 499 cm, širok 196 cm, visok 141 cm, međuosovinsko rastojanje je 290 cm, dok koeficijent otpora vazduhu iznosi 0.24. Zapremina gepeka iznosi 405 litara (plus 81 litar ispod prednje haube). Točkovi su od 19 do 21 inča. U vozilu ima dovoljno mesta za komforan smeštaj četiri putnika, pri čemu se kao opcija nudi i mogućnost da se unutrašnjost dobije bez kože. Bazni Audi e-tron GT quattro raspolaže sa 476KS i 630 Nm, dok snažniji RS e-tron GT ima 598KS i 830 Nm. Autonomija sa jednim punjenjem baterija od 86 kWh iznosi do 488 km (po WLTP normama), a do 80% njihovog kapaciteta se na brzom punjaču može napuniti za 22.5 minuta. Audi navodi da RS e-tron GT do 100 km/h ubrzava za 3,3 sekunde kao i da postiže el. ograničenih 250 km/h. Bazna varijanta do stotke stiže za 4.1 sekundu i može do 245 km/h. Deo opreme Audija e-tron GT čine i elektro-mehanički upravljački sistem, podešavajuće oslanjanje (vazdušno oslanjanje kod RS verzije), Audi Drive Select sistem sa četiri moda vožnje (Comfort, Efficiency, Dynamic i Individual), Matrix LED prednja svetla (RS verzija), opcioni sistem upravljanja na sva četiri točka (pri brzinama do 50 km/h), kao i 12.3-inčna digitalna instrument tabla, 10.1-inčni ekran osetljiv na dodir i Head-up displej. Audi e-tron GT quattro u Nemačkoj ima cenu od 99.800 evra, a RS e-tron GT quattro tamo košta 138.200 evra. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 3, 2021 Autocar: Audi e-tron GT Porsche Taycan u Audi odelu = Audi e-tron GT. To nikako ne znači da su isto podešeni i da se isto voze jer su tu razlike namerno napravljene, ali je ista platforma, isti 800V sistem, iste baterije, isti motori... Autogefuhl: AutoExpress: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 18, 2021 Doug DeMuro: Audi RS E-Tron GT Audijeva sportska limuzina skroz na struju. Postoji u osnovnoj varijanti sa 522KS, koja do stotke stiže za 3.9 sekundi, a postoji i ovakva jača sa oznakom ''RS'' koja ima 637KS koja ''uhvati'' 100 km/h za samo 3.1 sekundu. Obe verzije imaju pogon na svim točkovima, a dok se baterija skroz ne isprazni mogu da pređu do 380 kilometara: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 5, 2021 Autocar: Audi e-tron Sportback 55 quattro Napredak kroz tehniku...i sada elektriku: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 17, 2021 SupercarBlondie: Audi RS E-Tron GT 640 konja i brdo obrtnog momenta u skroz električnom Audiju...a, neki bi rekli u Porsche Taycanu samo sa Audi odelom preko: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 12, 2021 AutoTrader: Audi RS e-tron GT Da imate jedan dan za istraživanje, gde biste išli...šta biste izabrali da vozite? U ovom videu, Rori bira novi Audi RS e-tron GT i kreće prema Škotskim planinama kako bi otkrio da li je Audi ponovo izmislio ''grand tour'' automobile: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 12, 2021 Lovecars: Audi RS e-tron GT Šta mislite, kakav je ovaj Audi u poređenju sa Porsche Taycan Turbo ili Tesla Model S Performance? Dobro...ae nije bitno kakav je u poređenju sa Taycanom jer su to faktički isti automobili. Pogledajte video i saznajte više o dometu u praksi, električnim motorima i kako izgledaju 2.5 sekunde do stotke zahvaljujući 646 KS: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 16, 2021 AutoMarket.hr: Audi RS e-tron GT Potpuno električni Audi RS e-tron GT razvija čak 640 konja, a kakav je u vožnji proverio je ko drugi nego Jura Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 25, 2021 Top Gear: Audi RS e-tron GT vs BMW M5 CS Da li je brat Porschea Taycan od druge majke - Audi RS e-tron GT - ušao u klasu sportskih limuzina i potpuno promenio decenijama uspostavljan odnos snaga? Da biste to saznali evo Chris Harrisa koji ga testira i upoređuje protiv automobila koji je izmislio tu klasu limuzina - BMW M5. Ali, ne ''običan'' M5 Competition od malo preko 100.000 evra, već BMW M5 CS od preko 160.000 evra sa dodatnim konjskim snagama i manje kilograma (70-tak kg manje): Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 6, 2021 km77.com: Audi e-tron Sportback na testu ''severnog jelena'' Sa ENG prevodom: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 14, 2021 Harry'sGarage: Audi RS e-tron GT Pogledajte realne utiske nakon 7 dana svakodnevne vožnje - iskustva sa dometom i punjenjem: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 19, 2021 Pit-Stop: Audi RS e-tron GT Dva velika, ali i energijom žedna elektromotora su pogon ovog sportskog auta, pa zato mora da ima i mnogo baterija. U patosu je oko 400 modula koji svi zajedno daju kapacitet baterije od 86 kWh: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 25, 2021 CarWOW: Audi RS e-tron GT vs Porsche Taycan Turbo Isti el. motori, iste baterije, ista platforma...ali malo drugačiji ''ukus''. Ta razlika nije samo u dizajnu, nego je Porsche namerno napravljen da bude malo više ''ljut'' po pitanju performansi. Uz sve to, Taycan je i generalno jeftiniji, ali samo zato što ima jeftinu (ulaznu) verziju sa pogonom samo pozadi, jednim el. motorom i manjom baterijom. Takav e-tron ne postoji. Međutim, kada se uporede verzije koje su pandan jedna drugoj, onda je Taycan malo skuplji auto: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 25, 2021 What Car?: 2021. Audi e-tron GT Audi e-tron GT suprotstavlja se Porscheu Taycan i Tesla Modelu S u segmentu brzih i potpuno električnih automobila sa 4 vrata - šta donosi na sto? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 28, 2021 Unapređeni Audi E-tron za sledeću godinu Audi planira da u drugoj polovini 2022. godine unapredi E-tron i E-tron Sportback električne SUV modele, i to novom generacijom baterija (što će omogućiti dužu autonomiju). To će ovim modelima produžiti životni ciklus bar do 2025. godine kada će ih zameniti potpuno novi električni SUV. Osim novih baterija, unapređeni E-tron modeli će sledeće godine dobiti i efikasnije elektromotore, kao i doteranu elektroniku. Kako stvari sada stoje, E-tron i E-tron Sportback će od 2022. godine imati autonomiju koja će prelaziti 600 km. Audi u međuvremenu priprema i električni Q6 E-tron koji se bazira na novoj PPE platformi (zajednički razvoj Audija i Porschea), a koji se na tržištu očekuje tokom 2023. godine. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 18, 2021 Autogefuhl: Audi RS e-tron GT Nesvakidašnje za ovaj YT kanal, ali tu je i vožnja Autobanom Quote Share this post Link to post Share on other sites