Veki 8 Posted October 27, 2020 (edited) Danas na dijagnostici kaze mi majstor 1 i 2 dizna u katastrofalnom stanju ali posto sam bio na dekarbonizaciji covek tu ne zna detaljnije zanima me 1 i 2 dizna jesu li do lanca ili do akumulatora na ovom motoru. Da li na 1.3 multijetu mora da se kodiraju dizne ako budem menjao? Edited October 28, 2020 by neshaoct precizirao naslov Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 28, 2020 (edited) @Veki Koliko znam, uvek se broji od strane gde je razvod (u slučaju tog motora lanac), tj. ona najbliža njemu je prva. Svakako to možeš lako proveriti tako što slobodno pitaš majstora, hoće oni ljudi da pričaju Ili, ako imaš dijagnostiku i baš hoćeš da proveriš, onda je poveži, upali auto i skini džek na par sekundi sa jedne dizne, pa pogledaj na kom cilindru (redni broj) je prijavio grešku. Na MJet ide kodiranje, sećam se teme oko popravke jednog Punta 1.3 MJet iz poplave, i morao je da ide na kodiranje dizni. Edited October 28, 2020 by neshaoct Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted October 29, 2020 11 hours ago, neshaoct said: @Veki Koliko znam, uvek se broji od strane gde je razvod (u slučaju tog motora lanac), tj. ona najbliža njemu je prva. Svakako to možeš lako proveriti tako što slobodno pitaš majstora, hoće oni ljudi da pričaju Ili, ako imaš dijagnostiku i baš hoćeš da proveriš, onda je poveži, upali auto i skini džek na par sekundi sa jedne dizne, pa pogledaj na kom cilindru (redni broj) je prijavio grešku. Na MJet ide kodiranje, sećam se teme oko popravke jednog Punta 1.3 MJet iz poplave, i morao je da ide na kodiranje dizni. Raspitao sam se malo bas je tako kako ste i napisali brojevi idu od razvoda i potrebno je sa dizne uneti broj dizne kad se zamene udje se preko dijagnostike obrise stari broj dizne i upise nov volim ja da se naoruzam pre nego sto krenem u neku akciju Quote Share this post Link to post Share on other sites