neshaoct 9592 Posted July 18, 2020 2020. je za većinu kompanija teška godina i finansijski problemi zbog epidemije će postati sve vidljiviji. U automobilskom sektoru, jedna od ovih kompanija mogla bi biti BBS koja se navodno suočava sa bankrotom. Ovo bi bio treći put da se nemački proizvođač felni nalazi u nezavidnom položaju. U 2007. godini kompanija je već prošla kroz stečaj, a na kraju ih je kupila belgijska kompanija. Drugi bankrot dogodio se nekoliko godina kasnije, a od 2015. godine Južnokorejska kompanija ''Nice Corp'' bila je većinski vlasnik. ''Autoevolution'' prenosi da je trenutna finansijska kriza za BBS rezultat ''neočekivanog izostanka obećanih plaćanja'', navodi se u saopštenju navodno iz BBS-a. Na šta su tačno mislili iz kompanije ostaje nejasno... Sajt ''Motor Illustrated'' pruža malo više informacija. Podnošenje prijave za bankrot očigledno je urađeno samo u Nemačkoj, gde je naročito izražena smanjena potražnja i obustavljena proizvodnja zbog pandemije. Pravno gledano, podnošenje te prijave ne znači da bi BBS trebalo jednostavno da nestane. Umesto toga, posledica ovakvih prijava je da se ide na reorganizaciju firme koja će, u teoriji, omogućiti kompaniji da nastavi sa radom. U izveštaju se kaže da će BBS za sada nastaviti sa normalnim radom. BBS ima unosan ugovor sa NASCAR-om za isporuku točkova (18-ce alu felne) za automobile nove generacije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 6, 2020 BBS E88 felne Dobra pričao o iskustvu jedne firme koja iznajmljuje aute kao Taxi vozila na stazi, o naprezanjima koje felne trpe, naročito na težem automobilu ili ako auto po Nurburgring Nordschleife provoza Kubica koji svaku krivinu napada maksimalno moguće. Kao što se može videti na tom snimku baš zato tada na autu nisu bili BBS točkovi. Na slici je felna iz naslova i teško da neko može reći da nije lep točak u pitanju, možda i najlepši koji može da se stavi na BMW. Ali...problem je što i takav BBS sa samog cenovnog vrha ponude pravi problem na automobilima koje koriste kao Taxi vozila na stazi. Prvo su morali da promene šrafove jer su im fabrički M6 pucali, odvrtali se...dok sa M8 tih problema sa šrafovima nemaju. Ali, to je naknadna prerada, nije nešto što BBS nudi. Veći problem su pukotine koje se javljaju: Pogledajte video, ima poređenja sa Protrack točkovima sa kojima takvih problema nemaju, i dosta drugih zanimljivih detalja u smislu do kog obima je čak i normalno da postoje pukotine, kad obavezno mora da se menja... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted October 6, 2020 Jedna sa posla Quote Share this post Link to post Share on other sites