neshaoct 9704 Posted April 9, 2018 Autogefühl video: Test Nissan X-Trail Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9704 Posted November 20, 2018 Emisija SAT: Nissan X-Trail - Od prašume do pustinje za 24 sata Ako biste avanturu morali da opišete u šest reči - koje reči biste upotrebili? Čini se kao teško pitanje, a u istoj dilemi smo bili i mi kada smo se uputili na novi zadatak, sa ciljem da za jedan dan automobilom Nissan X-trail obiđemo tri kontinenta. Mnogi će se sigurno zapitati kako je to uopšte moguće i da li to znači da smo udobnost automobila zamenili avionom ili brodom u nekom trenutku, ali verovali ili ne - čitavo putovanje proveli smo na četiri točka. Za nas je svako putovanje nova avantura, ali ovo je bilo posebno, jer smo po prvi put rešili da pokušamo nešto što do sada nismo. I u tome smo uspeli! Za 24 sata, koliko vremena je bilo pred nama, gotovo da nismo spavali, najveći deo dana proveli smo za volanom i na kraju putešestvija zaključili kojih šest reči mogu da opišu ovu našu avanturu - najveća pustinja, najstarija prašuma i najšira visoravan! Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9704 Posted December 12, 2018 Nissan X-Trail na testu ''Novosti'' Novi X-Trail je čistokrvni SUV. Vozilo sposobno da se odvažno kreće van asfalta ali i da u gradu odgovori na sve zahteve vozača, da ga nagradi lakoćom upravljanja, parkiranja,obraduje ekonomičnošću. Nissan je dugi niz godina u samom svetskom vrhu po proizvodnji terenskih vozila. Svih klasa i kategorija. Dovoljno je samo podsetiti na neoprikosnovenost Qashqai-ja na svetskim tržištima, koje je i najprodavanije vozilo u svojoj kategoriji u Evropi godinama unazad. Tu su i jedinstveni Juke i naravno moćni X-Trail kojeg smo zahvaljujući kompaniji ''Renault-Nissan Srbija'' imali na višednevnom testu. Novi X-Trail je čistokrvni SUV. Vozilo sposobno da se odvažno kreće van asfalta, ali i da u gradu odgovori na sve zahteve vozača, da ga nagradi lakoćom upravljanja, parkiranja, obraduje ekonomičnošću. Jednostavno X-Trail je klasa za sebe. Početna cena Nisanovog aduta je 25.200 evra. Za taj novac dobijate vozilo sa 1.6 litarskim dizel motorom koji isporučuje 130 KS i manuelnim menjačem sa paketom opreme ''vizija''. Tempomat, limitator brzine, imobilizator, daljinsko centralno zaključavanje, start-stop sistem, indikator pritiska u pmeumaticima (aluminijumski točkovi 17 inča, gume dimenzija 225/65 R17 )sve je u takozvanoj ''serijskoj opremi''. U taj početni paket opreme ''Vizija'' (postoje još i ''Akcenta'', ''N.Konekta'', ''N. Konekta plus'' i ''Tekna'') Nissan je utkao mnogo toga. Počevši od ABS sistema (Anti-lock Brake System), pa sistem protiv blokiranja točkova EBD (Electronik Brake Force Distribution), elektronskog regulatora kočione sile. Pomoć pri kretanju na uzbrdici se podrazumeva baš kao i elektronska kontrola pogona ''All mode'' sistem 4x4). Tu je i ESP (elektronski nadzor stabilnosti vozila), sigurnosni vazdušni jastuci (vozač i suvozač), bočni vazdušni jastuci (vozač i suvozač) sigurnosne vazdušne zavese (vozač i suvozač). Instrument tabla ima TFT ekran od pet inča, audio sistem šest zvučnika... Ocenu više Nissan zaslužuje i zbog rezervnog točka punih dimenzija u standardnom paketu opreme, LED dnevnih svetala, centralne konzole koja ima mesta za čaše, limenke sa mogućnošću grejanja ili hlađenja. Tu je i elektrionska kontrola stabilnosti šasije, električno podesivi i grejani retrovizori, klizna zadnja klupa deljiva 60:40, sistem od devet kombinacija pregrade u prtljažniku... Pored ovog motora od 1.6 DCI u ponudi je i snažniji dizelaš od 2.0 litara sa 177 KS (motor koji smo mi imali na testu) u kombinaciji sa manuelnim ili automatskim menjačem. Najnoviji benzinski motor od 1.6 litara sa oznakom ''DIG'' isporučuje 163 KS. Svi motori su u skladu sa najnovijim ekološkim zahtevima EU i isunjavaju ''evro 6'' standarde. Novi Nissan X-Trail nudi konfiguraciju sa pet odnosno sedam sedišta. Zanimljivo je da verzije sa sedam sedišta imaju kao serijsku opremu stakleni, pokretni krov, koji je opcional kada je u pitanju verzija sa pet sedišta. Naravno,u višim paketima opreme ''nema šta nema'', počevši od vrhunske kože, dvoozonske klime, najsavremenijih sistema asistencije poput čitača saobraćajnih znakova, kočenja u iznenadnim situacijama do celog sistema kamera, senzora radara ( kamera od 360 stepeni) auto-parkiranja. Početna cena je 25.200 evra uz garanciju od tri godine ili 100.000 pređenih kilometara. Garancija protiv korozije je 12 godina. preuzeto sa - novosti.rs Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9704 Posted December 24, 2018 Prvi utisci: Nissan X-Trail 2.0 dCi AT 4×4 Nissan je osvežio aktuelni X-Trail i na prvi pogled ga je baš dosta vizuelno izjednačio sa Qashqai modelom, koji je izuzetno popularan u svojoj kategoriji. X-Trail je sada sa ovim vizeulnim identitetom daleko agresivniji i interesantniji, ali ne i toliko robustan kao što je pre redizajna bio, pravo je čudo šta relativno sitne izmnene mogu doneti. Redizajn aktuelnog X-Trail modela je doneo na papiru relativno malo novina, a ona koja mu je najviše donela je promena prednje maske. Sada X-Trail neodoljivo podseća na aktuelni Qashqai, što je svakako dobra stvar. Iskreno, kada su parkirani jedan pored drugog novi X-trail odaju samo nešto veći gabariti, a ako su u istoj boji onda već može biti problem oko raspoznavanja. Dizajneri Nisana su odradili solidan posao kada je redizajn spoljašnjosti u pitanju, ali su se mogli malo više potruditi kada je unutrašnjost tema. Naime, pored novog upravljača (sada je tzv. D-shape obruč upravljača u pitanju, tačnije zasečen je na dnu) gotovo i da nema nekih izmena. Ponadali smo se da će Nisan ubaciti novi multimedija sistem, jer na ovom polju Nisan prilično kaska za konkurencijom, ali od toga nije bilo ništa. Srećom nisu menjane komande klima uređaja koje su odlično odrađivale svoj posao, ali ipak mislimo da su trebali da se potrude i da izmene multimedijalni sistem koji je i pre redizajna pokazivao znake ''umora'' u vidu lošije rezolucije, dijagonale ekrana i uopšteno eno korisničkog interfejsa samog sistema. Promenjen je i deo oko ručice menjača, pa volan i menjač sada deluju dosta modernije, da ne kažemo baš lepše, nego što je to bio u originalu slučaj. Na žalost na spisku opreme test modela nije bilo ProPilot opcije koja je neki vid poluautonomne vožnje, ali to ćemo imati prilike da probamo uskoro u nekom drugom Nisanovom modelu na NK testu. Za pogon ovog modela bio je zadužen dobro pozanti 2-litarski dCi agregat koji je i ovde imao prenos na sve točkove preko automatskog menjača. Generalno ovo predstavlja solidno rešenje za ovaj gabarit automobila, jer manuelni menjači na većim SUV-ovima stvarno nisu baš prijatna stvar. To ovde dodatno dolazi do izražaja zbog motora koji bi zahtevao dosta rada sa manuelnim menjačem, tako da i pored veće potrošnje i relativno trome automatike, predstavlja bolje rešenje od manuelnog menjača. Kada smo već potrošnje, početkom testa smo imali potrošnju od 10,5l u gradskim uslovima, ali je do kraja testa i uz balansiranje vožnje grad-magistrala-auto put potrošnja otišla na solidnih 8,8 l na 100 kilometara. Automobil se i pored svoje veličine prilično lako vozi, a tokom testa nas je uhvatio i prvi sneg tako da smo bili prilično samouvereni, a i zbog postojanja pogona na svim točkovima nismo čak morali ni da lopatamo ujutru. Šalu na stranu, postojanje pogona na svim točkovima može biti dobra stvar, ali samo ukoliko zaista za tim imate potrebe. Treba istaći i dosta visok nivo udobnosti, čak i prilikom silaska van asfalta i pri prelasku preko dosta neravnog puta, zadnji kraj nema tendenciju da poskakuje, pa je vožnja dosta uglađena. Opreme u automobilu ne oskudeva, ipak je ovo najveći paket opreme dostupan za Nisan. X-Trail u Tekna opremi sa automatskim menjačem i pogonom na sva četiri točka sa 2-litarskim dCi agregatom košta 38.470 EUR, dok je početna cena za redizajnirani X-Trail 25.200 EUR. Interesantno je to što kao najveći plus kod ovog redizajna možemo istaći činjenicu da se vizuelno dosta primakao Qashqai modelu, ali to pored toga što je navjeći plus ujedno može biti i najveći problem, jer se X-Trail može razmatrati kao Qashqai sa više prostora?! preuzeto sa - nacionalnaklasa.com Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9704 Posted February 6, 2019 Britanci razočarani odlukom Nissana Odluka Nisana da odustane od proizvodnje nove generacije modela X-Trail u Engleskoj je vrlo razočaravajuća, kazao je portparol britanske premijerke Tereze Mej. Prethodno je japanski Nisan saopštio da, zbog neizvesnosti vezanih za Bregzit koje otežavaju planiranje budućeg poslovanja, odustaje od proizvodnje novog SUV modela u Britaniji. Takođe je saopšteno da će se novi model proizvoditi samo u Japanu. ''To je očigledno veoma razočaravajuće. Kompanija je potvrdila da nijedno radno mesto neće biti izgubljeno i da ostaje posvećena Ujedinjenom Kraljevstvu'', rekao je portparol novinarima. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9704 Posted March 4, 2019 Test: Nissan X-Trail 2.0 dCi AT 4×4 Četiri godine od predstavljanja treće generacije usledila je restilizacija koja nastavlja trend pripitomljavanja ovog modela. X-Trail je bio sinonim za nešto robusnije vozilo, ali je Nissan reagovajući na želje kupaca ovaj model usmerio ka tome da ponudi više prostora od Qashqai modela uz vrlo blizak vizuelni identitet sa manjim modelom. Prilikom našeg prvog susreta sa X-Trail modelom treće generacije konstatovali smo da su u Nisanu sa novim modelom želeli da gađaju tržište koje zahteva SUV vozilo kome offroad potencijal nije u prvom planu, već je akcenat na udobnosti, mekanoj vožnji i daljem utvrđivanju imidža kompanije. Kako je i Qashqai model pretrpeo restilizaciju, to je učinjeno i sa X-Trail modelom, a naravno da je nastavljen taj trend ććQashqai-zacijećć X-Trail modela, te ako je prvobitni X-Trail podsećao na manji model, onda je ovaj restilizovani gotovo identičan, vizuelno naravno. Aktuelni X-Trail koristi Reno-Nisan CMF (Common Module Family) platformu oznake C/D koju deli sa Qashqai modelom, Kadjarom, novim Koleosom, ali i nekim ne-SUV modelima poput Talismana, aktuelnog Megana i Nisan Pulsara. X-Trail smo imali prilike više puta da probamo i to u različitim varijantama pogona i opreme, a pred sam kraj dostupnosti originalne treće generacije smo imali prilike i da probamo novinu u vidu 2-litarskog agregata sa autoamatskim menjačem. Upravo je ova kombinacija i prisutna u testu redizajniranog modela, a kada je X-Trail u pitanju, 2-litarski dizel je dugo vremena bitan faktor koji je hendikepirao Nissan ponudu u odnosu na ostale proizvođače. Pomenuli smo da je redizajn nastavio filozofiju kojom su se Nisanovi dizajneri vodili kod kreiranja treće generacije ovog modela, a to je vizuelni identitet veoma sličan onom koji plasira Qashqai. Smatramo ovo pozitivnim trendom jer nam se korporativni Nissan dizajn dopada zbog kombinacije oštrih dizajnerskih linija sa SUV duhom. Ista priča se prenosi i na X-Trail, tako da je kutijasti dizajn prošlost, a jasno oštre, da ne budemo baš preambiciozni i kažemo sportske, linije su ono što prvo upada u oči posmatrača. Prednja maska se više spušta ka tlu i V izraz prednjeg dela je sada upečatljiviji, svetla za maglu tanja, modernija, bez hromiranih detalja, dok je LED potpis dnevnih svetala sada još efektniji. Sve to u kompletu čini da prednji kraj deluje daleko interesantnije i stvarno možemo reći da su ovde dizajneri napravili dobre poteze. Prosto rečeno X-Trail je redizajnom prednji kraj učinio pitomijim u smislu da sve manje podseća na terenac, već nas konstantno podseća da je X-Trail modelu mesto u urbanim sredinama. Kako to obično i biva kod redizajniranih modela bočna silueta gotovo nikada i ne trpi neke izmene, tako da se izmena primećuje samo u novom modelu aluminijumskih felni koje su dostupne za redizajnirani model, istina već viđene na kraju dostupnosti originalne treće generacije modela. Tu je i sitan detalj antene koja je sada tu u profilu ajkulinog peraja umesto klasične antene koja je bila na prvobitnom modelu. Sitan detalj, ali eto još jedan dokaz da se i kod SUV modela cilja ta sportska nota. Izmene na zadnjem kraju su gotovo isto tako neprimetne, svetlosna grupa je samo blago redizajnirana, nema više toliko prozirno belih elemenata već se sastoji iz dve vizuelne celine, dok je deo oko pokazivača pravca sada malo zatamnjen. Jednostavno rečeno najviše rada je primetno na prednjem delu, dok su ostale izmene gotovo i zanemarljive, ali se može reći da su dizajneri X-Trail sada učinili još primamljivijim. Uprkos inicijalnom razočarenju koje je nastupilo kod autora teksta kada je prikazan X-Trail treće generacije i to zbog činjenice da postaje mejnstrim, sada se to pokazuje kao dobra stvar jer nakon ovog redizajna ovo postaje SUV koji se može kupiti i zbog svog izgleda. Realno ne veliki broj automobila može da parira X-Trailu kada su u pitanju sportske crte, jedan od njih je Mazda CX-5 koja je neprikosnovena kada je dizajn u pitanju. Enterijer vozila je ono polje gde smo imali određene zamerke pre svega po pitanju modernih detalja kojih manjkalo u X-trail modelu treće generacije. Nažalost, te zamerke i dalje stoje, uprkos redizajnu. Vozačka instrumentacija je prošla bez promena, mada treba reći da je taj deo i bio vrlo korektan i nudio je sve potrebne podatke brzo i lako zahvaljujući 5ćć ekranu u boji između pokazivača brzine i broja obrataja gde se prikazuju sve relevantne informacije za vozača. Imajući u vidu šta konkurenti rade, ne možemo da ne primetimo da je Nissan propustio priliku da malo poboljša elektroniku i poveća dijagonale ekrana, koje su u moderno vreme postale vrlo bitan kriterijum pri izboru automobila. Veći deo enterijera je prenesen iz originalnog modela treće generacije, ali ipak neki od elemenata koji su bili bitni su promenjeni. Pre svega, promenjen je obruč upravljača, koji sada daleko moderniji i zasečen je pri dnu što daje malo moderniji utisak posebno kada se u obzir uzmu i nove komande na upravljaču. Prekidači ovih komandi su sada, nalik onome što smo već videli na Kaškaiju, u cronoj boji i nešto manjih dimenzija što je zapravo poboljšalo upotrebljivost komandi, a njihov raspored i funkcije su logične tako da je upravljanje sistemima u vozilu pomoći njih vrlo lako. Još jedan deo koji je pretrpeo izmenu je i deo oko menjača. Ručica automatskog menjača je, isto kao i volan, sada daleko modernija. Sama ručica, pokazivač položaja i kožna navlaka preko ručice su dosta doprinele enterijeru i u kompletu sa obručom upravljača sada enterijer deluje vrlo moderno - što nije bio slučaj kod prethodnika. Ono što nije menjano je interfejs klima uređaja i moramo da priznamo da nam je drago zbog toga jer je kontrolisanje rada klima uređaja vrlo komforno i intuitivno, te nema razloga za privikavanje duže od dva minuta. Iznad komandi klime je isti multimedijalni sistem koji je bio prisutan i u prvobitnom modelu treće generaciji i to možda može da bude mana. Da se razuemmo, sistem je odličan po pitanu kontrole, ali rezolucija i dosta spor odziv može da bude stavka koja nekome smeta. Prava je šteta što nisu barem malo modernizovali ovaj deo, ako ništa drugo onda softverski ali i hardverski u smislu brzine i odziva kompletnog sistema. Ceo sistem ima vrlo lepo osnovu da bude dosta dobar, ali ga loša softverska rešenja i zastareo hardver ekrana čine problematičnim. Još jedna stvar koja je nasleđena od prethodnika su i komande za elektro podizače prozora. Ovo je detalj koji Nisan vuče dosta dugo i zasita je vreme da se promeni, hod ovih tastera, kliktanje i kvalitet plastike nisu na nivou vozila koje pretenduje na viši srednji rang. Sedišta su identična kao na testiranom modelu pre restilizaicje i u smislu konstrukcije i u smislu kožnih presvlaka. Kvalitet kože je dosta dobar i tu nemamo zamerki po pitanju kvaliteta, već se zamerke odnose isključivo na par sitnica koje zaista mogu da pokvare celokupni utisak, pre svega po pitanju činjenice da ovo ipak treba da gađa neki premijum segment, ali to ipak ne uspeva da uradi zbog par pomenutih sitnica. Ono gde X-Trail definitivno ima šta da ponudi je količina prostora u vozilu, bilo da je reč o prednjim sedištima, zadnjoj klupi, prtljažnom prostoru koji ima povećan kapacitet u redizajniranoj verziji na 565l u verziji sa pet sedišta. Ovo je karta na koju X-Trail može da odigra, opcioni treći red sedišta koji kapacitet vozila povećava za dva dodatna putnika može biti nekome bitna stavka i ovo je polje koje možda i X-Trail stavlja u prvi plan. Kapacitet prljažnog prostora se približava 2000l obaranjem sedišta pa se tako X-Trail pretvara u automobil pogodan za seldibe. Prosor u unutrašnjosti je zaista stvar koja može pomoći X-Trail modelu da nađe put do velikog broja kupaca, pogotovu usled činjenice da se SUV modeli smatraju ubicom karavana, a X-trail skoro pa dominira na ovom polju. Više varijanti testiranih X-Trail modela nam je prošlo kroz redakciju i to u gotovo svim kombinacijama, sa izuzetkom benzinca, jednog jedinog u ponudi. Benzinski motor u ovoj karoseriji i nije najsrećnije rešenje, uz svo dužno poštovanje ''navijenim'' turbo agregatima iz Reno kuhinje. Dakle, jedan dostupan benzinac i dva tipa dizel agregata sa dve verzije transmisije i pogona. Pomenutog benzinca zapremine 1.6 litara smo imali prilike da probamo u Qashqai modelu pre restilizacije i on nije baš za preporuku kada je X-Trail karoserija u pitanju, pogotovu što to na našem tržištu automatski onemogućava odabir pogona na svim točkovima. Od dizel agregata dostupni su 1.6 i 2-litarski dCi agregati snage 130ks, odnosno 177ks, respektivno. Naravno da će okosnicu prodaje činiti upravo ovi agregati, a ovim testom pokrivamo sve kombinacije dostupne. Podsećamo, 1.6 dCi verziju smo imali na testu i sa automatskim i sa manuelnim menjačem, dok nam je pred početak restilizacije ''uletela'' verzija sa 2-litarskim motorom i automatikom. Ova verzija donosi možda i najbolju kombinaciju, pogon na sva četiri točka, automatski (CVT) menjač i 2-litarski dizel sa 177ks. Sa te strane, reklo bi se i idealan izbor. U redizajniranoj verziji se našao upravo taj pogon, pa smo tako samo obnovili gradivo. Podsećamo nije reč ovde o nekom novitetu kada su agregati u pitanju, već je reč o proverenom rešenju Reno game koji je mesto ustupio modernijim agregatima manje zapremine, a sličnih voznih karaktersistika, barem je tako ako pitate marketing. Obrtni moment i snagu 2-litarskog dizel agregata malo šta može da odmeni kada je u pitanju vozilo preko 1.600kg teško, tako da su u Nisanu malo mućnuli glavom i sa restilizacijom (tačnije malo pre same restilizacije) vratili ovaj agregat u ponudu. Motor, kako je nešto starije konstrukcije možda neće biti toliko uglađen i tih u radu, niti će oduševiti niskom potrošnjom, ali u vožnji gotovo da nećete moći dobiti nešto bolje, naravno kada pričamo o Reno-Nisan grupaciji, a da je u povoljnoj grupi kada je oporezivanje i registracija u pitanju. Kada pričamo o potrošnji ona će ovde baš dosta zavisiti od samog vozača, u normalnim uslovima vožnje, bez preterane potrebe za potapanjem gasa (što zakucava progres bar koji pokazuje potrošnju na maksimum) može se očekivati potrošnja ispod 9l. Konkretno, na našem testu je nakon 700km iznosila 8.8 l na 100 pređenih kilometara. Sastav kilometraže je bio blizak idealnoj trećini, što se uvek trudimo da dostignemo (250km grada, ostatak magistrale i auto puta). Ako se uzme u obzir težina vozila, prisusvo pogona na svim točkovima koje smo probali u par navrata, i ne baš moderan agregat/menjač, potrošnja se može okarakterisati i kao dobar rezultat. Ono što može da bude boljka je to da ukoliko se ne izlazi iz grada, na bord kompjuteru možete, tačnije morate, očekivati dvocifrenu brojku. U tom slučaju ako je X-Trail tema za kupovinu, svakako predlažemo da se odlučite na 1.6-litarsku verziju sa pogonom samo na prednjim točkovima. I ova verizija, kao i ova testirana ima jednu zajedničku manu, a to je ne baš previše uglađen rad, kao i nešto povećana buka pri većim brzinama i pored činjenice da se na testiranom modelu na 130 km/h vozi na ispod 2000 obrtaja izraženo je nešto bučnije javljanje motora, kao i opstrujavanje vazduha usled oblika karoserije. U gradskim uslovima vožnje i ranije tesitrani X-Trail nam je ostavio dobar utisak, pre svega udobnog automobila. U restilizovanoj verziji nam je utisak još bolji tako da su se inženjeri možda i poigrali sa vešanjem ili materijalima, pa je tako sada vožnja za nijasnu udobnija od ranije voženih modela. Pravo je čudo koliko se X-Trail lako vozi u gradskim uslovima, ovome dosta dobprinosi odlična preglednost pre svega ispred vozila, dok je za preglednost u ostalim pravcima zadužen AroundView monitor koji nadzire okolinu vozila prilikom parkiranja ili malim brzinama. Ovo je stvar koji redovno pohvalimo kod Nisana i stvarno predstavlja odličnu stavku, te svakako preporučujemo odabir ove opcije (serijski dolazi sa trećim od četiri nivoa opreme). Mana ovog sistema, ako se i može nazvati mana je to što automobil morate detaljno očistiti od snega pre pokretanja jer će u suportonom gomila senzora regovati kao da ste blizu neke prepreke. Istina, ovo i ne mora biti mana već stvar koja će naterati nesavesne vozače da očiste svoja vozila pre uključenja u saobraćaj, a ne da se kreću kroz grad sa metar snega na krovu automobila! Test vozilo je bilo u najvećem paketu opreme, Tekna, sa gotovo svim mogućim dodacima, ali ono što nam smeta kod X-Trail modela je činjenica da se ne dobija previše onog premium efekta u poređenju sa konkurencijom. OK, tu je Bose ozvučenje, stakleni krov, kožni enterijer, kamere za nadzor okoline vozila itd. ali izvedba svega toga nekako kaska u odnosu na ostale. Kvalitet kože jeste visok, ali nije na nivou onoga što nudi, recimo Mazda, a pogotovu ne ono što nudi VW grupacija, multimedijalni sistem je zadovoljavajuć, ali ništa više od toga, kvalitet plastike u enterijeru je popravljen. Ubrzanja koja 2-litarski agregat nudi su osetno bolja od onih koja nudi 1.6 dCi, a isto važi i za međuubrzanja. Interesantno je da automobil nudi veliku dozu sigurnosti kada dostigne veću brzinu, tako da nije nešto glasnijeg rada motora i ne bi se primetilo da je brzina kretanja veća od 130kmč. Kočenje takođe uliva dozu sigurnosti tako da ni tu nemamo zamerke, pogotovu što je u trenutku merenja bilo prilično hladno, pa ni kolovoz nije bio baš u idealnim uslovima za testiranje kočenja grdosije od 1.700kg težine. Nisan je sa X-Trail modelom nekako napravio dobar potez pozicioniravši ga tako da može da ponudi nešto što ne mogu svi od konkurenata. Sa uvođenjem, odnosno ponovnim uvođenjem da budemo precizniji, 2-litarskog dizelaša u ponudu popunili su prazninu u kojoj konkurencija neretko nema šta da ponudi. Mazda se recimo sa CX-5 nudi samo sa 2.2 dizelom, isto važi i za Mitsubishi Outlander, Honda CR-V nudi samo sa benzinskim agregatom. Jedina alternativa je praktično ista kuhinja, Reno Koleos koji nudi isti dCi sa istim menjačem za manje više isti novac, tako da se svodi na izgled i lične preferencije. Početna cena za redizajnirani X-Trail je 25.200 EUR koliko treba izdvojiti za 1.6 dCi sa prednjim pogonoom i Visia paket opreme. Ulaznica u 2-litasrki dCi svet košta 31.340 evra za varijatnu sa prednjim pogonom i X-Tronic CVT automatikom. Test verzija u Tekna opremi košta 38.470 evra, što ga takođe dobro pozicionira kada je konkurencija u pitanju. Vredi napomenuti da se za doplatu od 1.660 evra dobija i treći red sedišta pa se tako povećava broj putnika sa 5 na 7 osoba. Upravo to je ono što X-Trail ističe, a to je da u ovom trenutku, možda i predsavlja idealan balans između prostora, troškova posedovanja, imidža i nabavne cene. Sve ovo važi ako ne patite previše za visokom rezolucijom multimedijalnog sistema, što realno treba da bude stavka negde pri dnu liste pri kupovini automobila, ne zove se to džabe periferija, zar ne?! Tekst i fotografije: Marko Todorović preuzeto sa - nacionalnaklasa.com Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9704 Posted May 20, 2019 Nissan X-Trail 2.0 dCi X-Tronic 4WD Tekna na testu Auto magazina Nema mnogo SUV modela koji nude više prostora od Nissan X-Trail. A pogotovo nema onih koji nude ovoliko opreme po povoljnoj ceni. Pre dve godine Nissan X-Trail je redizajniran, uporedo sa modelom Qashqai. Osvežen izgled podrazumeva novi prednji kraj, sa drugačijom maskom, koju ćete lako prepoznati po Nisan znaku zalivenim u plastiku. Iz njega se zapravo krije najnovija generacija radarskog senzora uz pomoć koga auto automatski koči u slučaju opasnosti, kako bi se izbegao sudar ili ublažile njegove posledice. Novi senzor zajedno sa kamerom sada prepoznaje i pešake pa je i sa te strane opasnost manja. Zadnja svetla su dobila pozicije u vidu LED trake, a bilo je izmena i u unutrašnjosti. Sada je mnogo više tapaciranih površina, baš kako i dolikuje SUV modelu ove veličine. To je bio kamen spoticanja kada je u pitanju X-Trail, jer je manji Qashqai imao finije materijale u unutrašnjosti. Konkretno, centralna konzola sada je obložena sunđerastom eko-kožom, koja se nalazi i na komandnoj tabli ispred suvozača, ali i u tapacirunzima vrata. Novi je i volan sa boljim osloncem za šake. Donja strana je zasečena, pa uz manju sirenu izgleda daleko sportskije. Zapravo, cilj je bio da se ostavi prostor za dodatne dugmiće koji se odnose na radarski tempomat i automatsko održavanje sredine saobraćajne trake. Bitna stavka je da je X-Trail dobio grejače volana, ali i grejače zadnjih sedišta. Nova su i adaptivna LED glavna svetla sa praćenjem krivine i automatskim aktiviranjem dugih farova. Tu nije kraj dodacima koji direktno utiču na komfor vozača i putnika; X-Trail sada ima mogućnost automatskog parkiranja, kao i otvaranje prtljažnika na struju uz zamahivanje nogom ispod zadnjeg branika. Drugim rečima, oprema je sada na zaista zavidnom nivou i ne bi je se postideli ni premium proizvođači. Sve ovo je standard u najvišem paketu opreme. Auto košta 38.470 evra, a jedina doplata je bila za posebnu boju kože, koja iznosi 300 evra. Bukvalno nema šta drugo da se doplati jer auto jednostavno ima sve kao standard, uključujući električni panoramski krov, Bose ozvučenje, elektriku sedišta. Dvolitarski dizelaš sa 177 konja se već neko vreme ugrađuje u X-Trail, počevši od poslednje serije pre redizajna. Kako stvari stoje, uskoro će biti zamenjen novim dizelašem zapremine 1.75 litara, pa ko voli 2.0 dCi motor nema još mnogo vremena za čekanje. Moramo da pohvalimo CVT menjač koji je bolji izbor od manuelnog menjača. Naime, ovaj motor ima relativno izraženu turbo-rupu i zahteva češće baratanje ručicom menjača, pa je CVT daleko komfornija opcija. Sa njim je motor uvek na idealnim obrtajima, zahvaljujući beskonačnim brzinama i ubrzanjem konstantnom promenom prenosnih odnosa. Na primer, prilikom uobičajenih ubrzanja po gradu, motor radi na oko 1500 obrtaja, pri čemu je veoma tih. Ukoliko su vam potrebna snažnija ubrzanja, a samim tim i više snage, obrtaji se dižu na oko 2000, dok ekstremna ubrzanja retko zahtevaju rad na preko 3000 obrtaja. Inače, maksimalna snaga se postiže na niskih 3750 obrtaja, tako da je motor vrlo rasterećen. Doduše, nije posebno štedljiv; po gradu nam je prosek bio 9.5 l/100 km i to uglavnom na kratkim relacijama na nižim temperaturama. Na otvorenom je već drugačija priča, ali samo na magistralnim putevima, kada prosek lako pada na 6.5 l/100 km. Auto-put već dosta podiže potrošnju, pa pri 130 km/h X-Trail troši tek nešto manje od devet litara. Ukoliko volite da ponekad sami menjate brzine, tu je i manuelni mod, sa sedam unapred definisanih stepeni prenosa. Pomeranjem ručice menjača ulevo, prvo ulazite u sportski mod, koji drži motor na nešto višim obrtajima kako bi u svakom trenutku bio spreman da da svoj maksimum. Čim je kliknete napred ili nazad, prelazite u manuelni režim. Vraćanjem udesno, prebacujete opet u automatski. Pri svemu tome, za kočenje motorom uopšte nije neophodno da ulazite u manuelni mod, već je dovoljno da menjač prebacite u sportski mod, čime će se aktivirati i vrlo uspešno kočenje motorom. Moramo da priznamo da je ovo jedan od najbolje programiranih CVT menjača. Kao što se i očekuje, X-Trail je izuzetno udoban u vožnji po makadamu, čak i sa devetnaesticama. Sa druge strane, udarne rupe mu ne prijaju, preko njih se stresa, dok sitne neravnine ne oseća. Na pravcu je veoma stabilan, mada je zbog velike visine osetljiv na bočne udare vetra. Za ovako veliki auto vrlo je stabilan i u krivinama, sa visokom granicom proklizavanja, pre svega zbog širokih devetnaestica. Osim izuzetno bogate opreme i snažnog motora zapremine 2.0 litra, Nissan X-Trail je pravo rešenje za sve one porodične ljude koji su navikli na više prostora u kabini i prtljažniku. Istina, nije među najnovijim modelima, ali i dalje ima mnogo toga da ponudi. Pozadi ima zaista mnogo mesta a po širini mogu da stanu i tri dečija sedišta. Prtljažnik je takođe među najvećima u klasi, sa vrlo dubokim duplim dnom i rezervnim točkom u koji je ugrađen sabvufer. Sa svojih 380 Nm bez problema može da vuče i prikolicu. Po želji, može da se poruči i verzija sa sedam sedišta, tako da svi oni koji imaju troje dece mogu da povezu još nekoga svojim automobilom. Ukoliko vam je budžet ograničen a ipak želite veliki porodičan auto, još uvek su na raspolaganju verzije sa 1.6 dizelašem od 130 KS i prednjim pogonom, koje mogu da se nabave već od 25.200 evra i vrlo bogatim osnovnim paketom opreme. by Aleksandar Bursać pročitajte kompletan tekst na - magazinauto.com Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9704 Posted May 20, 2019 Dmotion test: Nissan X-Trail Da li išta postane najprodavanije na svetu tek tako? Da li je nešto godinama najprodavanije tek tako? Kako Nissan X-Trail tako dugo uspeva da bude najprodavaniji? Da li se još uvek sećamo Nissan X-Traila koji je bio kutijica na točkovima, koja nije plenila lepotom i atraktivnošću, ali je baš zbog tih svojih pravih uglova nudila neverovatno mnogo prostora? Ne, nije to bilo tako davno. Šta više, pre tačno 13 godina bio je kutijica, od 2000. do 2014. Sećam se međunarodne prezentacije druge generacije koja se dešavala u Grčkoj 2007. kada nam je domaćin priredio verovatno najbolju test rutu na kojoj sam ikada bio. Na stranu što je bilo brojnih lokacija za foto i video snimanja, nego što smo imali priliku da ovu ''kockicu'', koja je baš u toj svojoj drugoj generaciji dobila poneki zaobljen ugao, vozimo u dva dana po svakoj zamislivoj podlozi. Od autoputeva, preko ozbiljnog planinskog puta sa bezbroj krivina, preko ''slučajnog cross country'' segmenta rute sa potocima i vododerinama, pa završno sa ozbiljnim off road poligonom. I sve je to tada X-Trail prošao sa podjednakom lakoćom. Naglašavam podjednakom, zato što tu i jeste ''kvaka'', biti podjednako dobar, i pomiriti kompromise. Brzo premotavanje unapred, tačno 10 godina. Nissan je odustao od kockice i X-Trailu podario formu i imidž Qashqaia. Oni koji su voleli ''kockicu'' možda su se razočarali što je počeo da liči na Hyundai Santa Fe, a oni koji su želeli pomodno zaobljeni, a realno, i mnogo aerodinamičniji SUV, dobili su svoju priliku. Brojke kažu da je ovih drugih mnogo više. ''Kockica'' je na vreme penzionisana, a aktuelna forma ubola bingo kod kupaca. Nissan je formu ''kockice'' prepustio drugima, recimo Škodi Kodiaq. A kako reći da ne valja kada je samo prošle godine u svetu prodato 766.000 komada. Ono što je osnova X-Taila je njegova karoserija koja sa 4.64 m još uvek nije preterano velika za grad i gradske parkinge. Kao i njegov prethodnik ima pristojno veliku udaljenost od tla sa 21 cm, a dobro po kupce je i to što mogu da biraju između prednjeg i 4×4 pogona. Ako budućem vlasniku treba mnogo prostora u enterijeru X-Trail će ga oberučke dočekati. Bez obzira na nivo opreme mesta ima mnogo i napred i pozadi. Uz mogućnost pomeranja stražnje klupe po dužini i podesivim nagibom naslona (40:60%), može se prilagođavati i kalkulisati sa prostorom za noge i prtljažnikom. Drugim rečima, ako su deca pozadi, stražnja klupa može unapred i dobija se dodatni prtljažnik. Doduše, pomeranje stražnje klupe po dužini zapravo je zahavljujući verziji sa sedam sedišta, pa se na ovaj način omogućava ulazak na treći red. U prtljažniku se mogu birati dve visine poda što je svakako praktično, a maksimalna zapremina je 565 litara, 15 litara više nego pre restilizacije. U svakom slučaju, barem kada je opcija kožnih sedišta u pitanju grejana su prednja, ali i stražnja klupa, što je uz grejanje upravljača odlična vest u zimske dane. Završna obrada i preciznost je u Nissanovom maniru, ne baš brilijantna, ali vrlo solidna. U sklopu restilizacije koja je obavljena 2017. godine, X-Trail je dobio upravljač sa zaravnjenim donjim delom, za SUV poprilično malog prečnika i prijatne debljine. Instrumentacija je i dalje analogna (pitanje je da li će u sledećoj generaciji biti digitalna), pregledna i čak se može reći jednostavna. U malom digitalnom delu od 5'' između instrumenata su informacije putnog računara, sa zanimljivom, mada pitanje koliko korisnom, analizom ekonomičnosti vaše vožnje. Višenamenski ekran ipak govori da je X-Trail ima već po koju godinu. Dijagonala je 7'', raspolaže svim aktuelnim aplikacijama i jednostavan je za upotrebu. Tu je i kamera za vožnju unazad i 360° kamera, ali ekran nije fascinantne rezolucije. By Aleksandar Uglješić pročitajte kompletan tekst na - dmotion.rs Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9704 Posted July 10, 2019 PolovniAutomobili video: Polovni Nissan X-Trail Testirali smo polovni Nissan X-Trail sa 1.6 dizel motorom i pokušali da ustanovimo zašto je ovaj automobil dve godine za redom bio najpopularnije vozilo u svojoj klasi. Odlična ponuda prostora i pregršt praktičnih rešenja garantuju zadovoljstvo u svakodnevnom korišćenju. Testirani model je imao najviši paket opreme - Tekna, sa sjajnim panoramskim krovom, CVT menjačem, ali i čuvenim Nissanovim sistemom kamera. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9704 Posted August 3, 2019 ABS Show video: Test Nissan X-Trail 1.7 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9704 Posted October 6, 2019 Pit-Stop video: Test Nissan X-Trail 1.3 U ovoliki auto staviti 1.3 benzinac?? Ali, kad znate da taj motor ima 160 konja...da li je i tada premali? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9704 Posted October 21, 2019 Testosteeron video: Test Nissan X-Trail 1.7dCi 4x4 2019. Nissan X-trail Tekna facelift 1.7dci 4x4 CVT - Ozbiljan terenac među SUV-ovima srednje veličine: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9704 Posted October 30, 2019 AutoservisEmisija video: Test Nissan X-Trail 1.3 DIG-T DCT Najprodavaniji Nissanov SUV na svetu, sada sa malim turbo-benzincem 1.33 (da, onaj isti motor koji ide i u Mercedese): Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9704 Posted November 10, 2019 AutoMarket.hr video: Test Nissan X-Trail 1.3 Turbo Nissan X-Trail dobio je novi 1.3 turbo benzinski motor sa 4 cilindra. Proizvodi čak 160 konja, a da li to dovoljno za veliki SUV proverio je Juraj Šebalj: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9704 Posted November 17, 2019 Pit-Stop video: Test Nissan X-Trail 1.7 dCi CVT Pogledajte kakav je 1.7 dCi u velikom SUV modelu sa pogonom na svim točkovima: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9704 Posted December 4, 2019 MobilAutoTV video: Nissan X-Trail 1.7 D 4WD Kao novinarska ekipa koja je testirala stotine različitih automobila i SUV-ova, možemo da zaključimo sledeće - Nissan X Trail 1.7D 4WD u opremi ''Tekna TL'' je udoban, prostran automobil odličnih i moćnih voznih karakteristika: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9704 Posted January 14, 2020 TopSpeed video: Nissan X-Trail do Kopaonika Nissan X-Trail od aprila 2019. godine ima u ponudi novi dizel motor - 1.7 dCi od 150 konja sa pogonom na svim točkovima i ručnim menjačem sa 6 stepeni prenosa: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9704 Posted March 7, 2020 Automotovision.hr video: Nissan X-Trail 1.3 DiG DCT Tekna X-Trail je ključni model u Nissanovoj gami iz više razloga. Na tržištu je već dve decenije tokom kojih je prodato oko 4 miliona komada, a Nissan na njemu bazira celokupnu svoju SUV paletu modela: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9704 Posted April 1, 2020 Da li je ovo novi Nissan X-Trail? Potpuno novi Juke je već predstavljen, a uskoro stižu i drugi noviteti iz Nissanove SUV/crossover palete. Ovde treba podsetiti da je još krajem prošle godine Nissanov evropski šef Gianluca de Ficchy najavio naslednike modela Qashqai i X-Trail. O novom Qashqaiju je nedavno već bilo reči, a treba podsetiti da takođe stiže i električni SUV koji je prošle godine najavljen Ariya konceptom. Ariya Concept je vizija električnog SUV vozila iz C segmenta, dužine 4600 mm i sa najnovijim ProPilot tehnologijama za pomoć vozaču kao i mogućnostima povezivanja. Prvi na redu za promociju je inače trebalo da bude novi X-Trail, ali ostaje da se vidi da li će njegova premijera možda biti odložena zbog koronavirusa. Kako bilo, neki mediji su sada objavili ove patentne rendere koji navodno pokazuju novu generaciju X-Traila. Poput novog Qashqaija, očekuje se da ni novi X-Trail neće značajno porasti u odnosu na sadašnji model, a dobiće i moderniji enterijer, novi infotainment sistem, više tehnologije i unapređeni ProPilot polu-autonomni sistem vožnje. I novi X-Trail će se bazirati na CMF platformi alijanse Renault-Nissan, a kao jedna od opcija će se nuditi i Mitsubishijev plug-in hybrid sistem koji će koristiti i sledeći Outlander. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9704 Posted April 10, 2020 CarAdvice video: Test 2020. Nissan X-Trail Aktuelna generacija X-Trail je sa nama još od 2013. godine. Facelift je bio 2017. godine i po svim ''pravilima'' autoindustrije ovaj auto bi trebalo da dobije naslednika, tj. novu generaciju jer bi prodaja stare značajno opala pošto je konkurencija za to vreme izbacivala na tržište svoje nove modele. Ali, Nissan nema tih problema, odnosno X-Trail se i dalje dobro prodaje. Kako? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9704 Posted April 18, 2020 Novi Nissan X-Trail / Rogue na prvim slikama Potpuno novi Juke je već predstavljen, a uskoro stižu i drugi noviteti iz Nissanove SUV/crossover palete. O novom Qashqaiju je već bilo reči, pominje se i sportski Juke Nismo nove generacije, kao i električni crossover Ariya. Ni to nije sve jer je još krajem prošle godine Nissanov evropski šef Gianluca de Ficchy najavio i naslednika X-Traila. Prvi će promociju imati upravo novi X-Trail, a kao najava služe i njegove prve slike koji su pre vremena procurele u javnost (na slikama je verzija za američko tržište gde će se ovaj model opet nuditi pod nazivom Rogue). Poput novog Qashqaija, ni novi X-Trail nije značajnije porastao u odnosu na dosadašnji model, a dobio je i moderniji enterijer, novi infotainment sistem, više tehnologije i unapređeni ProPilot polu-autonomni sistem vožnje. I novi X-Trail se bazira na CMF platformi alijanse Renault-Nissan, a kao jedna od opcija će se po nekim ranijim najavama nuditi i Mitsubishijev plug-in hybrid sistem koji će koristiti i sledeći Outlander. Američki Rogue bi mogao da dobije 2.5 benzinski motor sa 191KS, dok će paleta motora za evropski X-Trail naravno biti drugačija. Više detalja sledi nakon zvanične promocije. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9704 Posted June 12, 2020 Novi Nissan Rogue / X-Trail najavljen za 15. jun Nissan je nedavno saopštio da će u narednih 18 meseci predstaviti 12 noviteta, a jedan od njih će biti i nova generacija modela Rogue (u Evropi kao X-Trail). Budući da je novi Juke već predstavljen kao i da se do kraja godine očekuju novi Qashqai i električni Ariya, Nissan će time ojačati svoju poziciju u SUV/crossover segmentu. Sada je najavljeno da će novi Rogue premijeru u Americi imati 15. juna, ali njegov izgled već neko vreme nije tajna jer smo njegove procurele zvanične fotografije videli još u aprilu. Poput novog Qashqaija, ni novi Rogue / X-Trail neće značajnije porasti u odnosu na dosadašnji model, a dobiće i moderniji enterijer, volan sa zaravnjenim donjim delom, digitalne instrumente, novi infotainment sistem, više tehnologije i unapređeni ProPilot polu-autonomni sistem vožnje. I novi Rogue / X-Trail se bazira na CMF platformi alijanse Renault-Nissan, a kao jedna od opcija će se po nekim ranijim najavama možda nuditi i Mitsubishijev plug-in hybrid sistem koji će koristiti i sledeći Outlander. Američki Rogue bi u standardnoj verziji mogao da dobije 2.5 benzinski motor sa 191KS, dok će paleta motora za evropski X-Trail naravno biti drugačija (tu će se nuditi i Renaultovi dizelaši). Ipak, više detalja sledi nakon zvanične promocije. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9704 Posted June 13, 2020 Novi Nissan X-Trail na novoj slici Dok čekamo na njegovu zvaničnu premijeru (15. juna), Nissan Rogue se pojavio na još jednoj procureloj fotografiji. Ranije objavljene informacije možete pogledati pregledom prethodno napisanih postova (odgovora) u temi na kojoj ste... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9704 Posted June 15, 2020 Novi Nissan Rogue zvanično Nissan je nedavno saopštio da će u narednih 18 meseci predstaviti 12 noviteta, a jedan od njih je i ova nova generacija modela Rogue (dosadašnji model se u Evropi prodavao kao X-Trail). Novi Rogue je danas zvanično predastavljen u Americi, ali njegov izgled već neko vreme nije tajna jer smo procurele zvanične fotografije videli još u aprilu. Novi Rogue se bazira na značajno unapređenoj CMF-C/D platformi, lakši je od prethodnika za 45 kg, ima modifikovano oslanjanje, moderniji enterijer, nove alu točkove od 17 do 19 inča. Automobil je nešto kraći i niži od prethodnika, ali po najavama iz Nissana ipak nudi nešto više mesta za putnike pozadi. Konkretnije, novi Rogue je dugačak 4.643 mm, širok 1.839 mm, visok 1.674 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 2.703 mm. U unutrašnjosti se između ostalog ističu volan sa zaravnjenim donjim delom, 12.3-inčni digitalni instrumenti (kod skupljih verzija), kolor head-up displej, novi infotainment sistem (od 8.0 do 9.0 inča), CarPlay i Android Auto, Bose audio sistem sa 10 zvučnika i ambijentalno osvetljenje. Treba pomenuti i unapređeni ProPilot polu-autonomni sistem vožnje, sistem upozorenja na vozilo u mrtvom uglu sa radarom, sistem održavanja vozila u kolovoznoj traci, sistem automatskog kočenja sa detekcijom pešaka, kao i upozorenje za vozača da pre izlaska iz vozila proveri da li je neko ostao na zadnjim sedištima. Američki Rogue pokreće 2.5 litarski benzinski motor sa 181KS i 245 Nm obrtnog momenta, uz CVT menjač i prednji ili opcioni pogon na sva četiri točka. Paleta motora za evropski X-Trail će naravno biti drugačija (tu će se nuditi i Renaultovi dizelaši), ali detalji o tome tek slede kada bude održana njegova evropska promocija. Što se američkog tržišta tiče, novi Rogue će tamo startovati ove jeseni, po ceni od oko 26.500 dolara za baznu verziju. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9704 Posted November 11, 2020 U Nissanove salone dolazi Toyota RAV4 - nije greška U Nissanu su odlučili da svim zainteresovanim kupcima na test ponude popularnu Toyotu. Nije šala i ne radi se o nikakvoj grešci. Nissan će zaista od decembra posetiocima svojih prodajnih salona na test ponuditi najnoviju Toyotu RAV4. Automobil će se nuditi u više od 500 prodajnih salona u Americi, a moći će da ga da probaju svi koji planiraju da kupe Nissan Rogue, kod nas poznatiji kao X-Trail. A priča je ovakva. U Nissanu priznaju da je RAV4 odličan automobil i da zaslužuje titulu najprodavanijeg kompaktnog SUV-a u Americi. Međutim, Nissan je uveren da je Rogue u svemu bolji od Toyote, pa će svim zainteresovanim ponuditi uporedni test ova dva modela. U Toyoti su upoznati sa ovom marketinškom kampanjom, te su ''vrlo počašćeni''. Očekuju da će kupci ipak izabrati RAV4. Ova nekonvencionalna strategija ''Rogue Gone Rogue'' bi mogla da urodi plodom, ali je neki smatraju vrlo riskantnom. Lako bi moglo da se dogodi da ''deo klijenata odluči drugačije nego što se nadaju u Nissanu'', kaže Tyson Jominy iz J.D.Power. U Nissanu su ipak optimistični i kažu da će kupci videti da je njihova ponuda kudikamo bolja. Novi Nissan Rogue u Americi startuje sa 2.5 benzincem snažnim preko 200 KS i košta 25.650 dolara (21.765 evra), dok RAV4 startuje od 26.050 dolara (22.105 evra). preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites