neshaoct 9592 Posted September 13, 2019 Revija probušenih guma i užasno kamenje Reli posade, timovi, publika - skoro svi se pitaju zbog čega je organizator odabrao za rutu tako surove predele u planinama Turske, iznad Marmarisa. Tačno je da je reč o svetskom reli šampionatu, o sudaru najboljih fabričkih ekipa sa najboljim reli automobilima današnjice, ali čemu takvi brzinski ispiti gde se ne može pokazati veština sa volanom pri brzoj vožnji, već očajničko manevrisanje pri izbegavanje kamenja, bolje rečeno stena na putu. Od 28 posada na ovogodišnjem WRC reliju u Turskoj, izgleda da nema nijedne jedine koja nije bar jednom menjala pocepani pneumatik, a višestruke punkcije i vožnju na felnama doživeo je preterano veliki broj asova u top deset. Posle 7 ispita najviše sreće imali su vozači Citroena, Lapi i Ožie, koji zauzimaju čelne pozicije. Da vožnja bude katastrofalno teška u samom finišu dana doprinela je i kiša, koja je tešku stazu pretvorila u blato i klizavu kao led. Reli u Turskoj se nastavlja u subotu sa 6 ispita i završava u nedelju sa 4 poslednja. Plasman posle 7 (od 17) brzinskih ispita: Lapi - Citroen Ožie - Citroen +17.7 sekundi Nojvil - Hyundai +18.4 Suninen - Ford +44.4 Mikelsen - Hyundai +1.04.1 minuta Sordo - Hyundai +1.25.2 Mik - Toyota +1.32.1 Tanak - Toyota +1.37.4 Latvala - Toyota +1.42.5 Tidemand - Ford +3.45.4 preuzeto sa - Auto Blog 2 horvat and dach@ reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites