Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

2021. Toyota Camry

 

209063-toyota-camry 2021 05.jpg

 

Nakon dve godine prodaje na evropskom tržištu, aktuelna generacija Toyote Camry je za modelsku godinu 2021. prošla kroz manje doterivanje. Estetske promene se svode na restilizovanu masku i modifikovane branike, što po rečima iz Toyote ovoj limuzini obezbeđuje veću dinamičnost i prestiž.

 

209064-toyota-camry 2021 04.jpg

 

Takođe, u ponudi su i novi alu točkovi od 17 i 18 inča, kao i šira paleta boja.

 

toyota-camry 2021 03.jpg

 

Izmena ima i u unutrašnjosti, a tiču se pre svega novog 9.0-inčnog ekrana za infotainment sistem (postavljen više za bolju vidljivost i lakšu upotebu), uz brži softver, kao i Android Auto & Apple CarPlay konekciju.

 

toyota-camry 2021 02.jpg

 

Treba pomenuti i novu Beige ili Black premium kožu na sedištima i unapređenu listu Toyota Safety Sense sistema asistencije.

 

toyota-camry 2021 01.jpg

 

Camry se inače bazira na TNGA K platformi, dugačak je 4.885 mm, širok 1.840 mm, sa međuosovinskim razmakom od 2.825 mm, a nudi i veliki prtljažni prostor od 524 litra. Hibridni pogonski sistem podrazumeva kombinaciju 2.5 benzinca i elektromotora sa ukupno 218KS, uz e-CVT menjač sa opcijom manuelnog biranja stepena. Fabrika navodi da ubrzanje do 100 km/h traje 8.3 sekundi, kao i da je prosečna potrošnja goriva 4.3 l/100 km (emisija CO2 iznosi 98 g/km). Prodaja restajlingovane Toyote Camry na evropskom tržištu zvanično počinje u prvom kvartalu 2021. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

thefastlanecar.jpg TheFastLaneCar video: Toyota Camry AWD

 

Najbolji video za test pogona na svim točkovima koji je novost kod ove Toyote:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toyota Camry GR i Camry Modellista

 

211175-Toyota Camry 2021 05.jpg

 

Toyotina limuzina Camry je japanskim kupcima na raspolaganju i u nekoliko modifikovanih verzija, među njima i sa GR Parts i Modellista elementima.

 

211174-Toyota Camry 2021 04.jpg

 

Camry sa GR Parts elementima ima aero body kit, izmenjeni prednji branik sa spojlerom, crnu masku, kontrastni korv, crne retrovizore, set pragova, nove alu točkove od 19 inča, zatamnjena zadnja stakla, spojler na prtljažniku, kao i izmenjeni zadnji branik sa difuzorom i nove izduvne cevi.

 

211173-Toyota Camry 2021 03.jpg

 

I japanski Modellista je za Camry ponudio program za doterivanje njegovog izgleda.

 

211177-Toyota Camry 2021 02.jpg

 

Ovde paket podrazumeva prednji spojler, hromirane detalje, komplet pragova, zadnji difuzor, spojler na prtljažniku, hrimirane izduvne cevi, kao i set alu točkova od 19 inča.

 

211176-Toyota Camry 2021 01.jpg

 

Osim toga, u ponudi će se naći elementi za unutrašnjost, od kontrastnih šavova pa do novih patosnica.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

thestraightpipes.jpg TheStraightPipes: 2021. Toyota Camry XSE Hybrid

 

176KS/220 Nm od 2.5 benzinca (4 cilindra), i još 118KS/202Nm od elektromotora. Auto ukupno nema prost zbir te dve konjaže (jer se tako ne računa kod hibrida), već 208 konja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

alexonautos.jpg AlexOnAutos: Test 2021. Toyota Camry TRD

 

Nekada je imati 6 cilindara (redno ili u V rasporedu) u atmosfercu bilo ''k'o dobar dan''...ali danas je imati atmosferskog benzinca sa 6 cilindara ispod haube postalo veoma retka stvar.

Jedan od takvih automobila je ova Toyota sa 3.5 V6 motorom koji pravi 301KS/362Nm, uparen sa automatikom sa 8 brzina:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toyota Camry SE Hybrid Nightshade Edition

 

219912-Toyota Camry.jpg

 

Toyotina limuzina Camry je za modelsku godinu 2022 na američkom tržištu dobila i verziju SE Hybrid Nightshade Edition.

Camry SE Hybrid Nightshade Edition dolazi sa 18-inčnim alu točkovima u crnoj boji, kao i sa brojnim tamnim elementima (ručice na vratima, retrovizori, oznake, okviri stakala, antena, zadnji spojler). Pored toga, Camry SE Hybrid Nightshade Edition može da se dobije i sa opcionim pogonom na sva četiri točka. Ovde imamo kombinaciju 2.5 četvorocilindričnog benzinca i elektromotora sa kombinovanom snagom od 208KS, uz litijum-jonske baterije (smeštene ispod zadnjih sedišta) i CVT menjač. Cene u Americi kreću od 26.150 evra (preračunato iz dolara). Na kraju, Toyota je za 2022. Camry obogatila paletu boja koja uključuje i Ice Edge boju, dok kod TRD verzije može da se dobije i Calvary Blue boja sa Midnight Black metalik krovom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorweek.jpg Motorweek: 2022. Toyota Camry TRD

 

Camry je prošao kroz TRD (Toyota Racing Development) tretman 2020. godine -  i dalje ima 3.5 V6 atmosferac sa 301KS/362Nm obrtnmog momenta i pogon napred uz automatik sa 8 brzina:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toyota Camry prestaje s prodajom u Japanu, ali ne i u ostatku sveta

 

211175-Toyota Camry 01.jpg

 

Sve ove godine, Toyota Camry je ostala popularna, a to potvrđuju i prodajne brojke od 600.000 primeraka godišnje širom sveta. Polovina te prodaje otpada na SAD, gde nastavlja s postojanim brojevima uprkos smanjenju tržišta srednje veličine. U Japanu, Toyota se dugo vremena trudila da pokrene ovaj model i oživi segment, ali bez uspeha. Zbog čega je proizvođač automobila sada obavestio japanske trgovce da prekida prodaju.

 

Kao i u SAD-u, japanski kupci su se udaljili od limuzina prema SUV-ovima i crossoverima, koji su postali sve popularniji. Iz tog razloga Toyota Camry će se pridružiti Hondi Legend i Nissan Fugi, koji su prošle godine ukinuti na japanskom tržištu zbog niske prodaje. Međutim, Camry će nastaviti da živi na globalnom nivou, gde se prodaje u preko 100 zemalja i ostaje vrlo popularan. Od lansiranja 1980. Toyota je proizvela više od 21 milion Camryja širom sveta do modelske godine 2022. SAD je i dalje najpopularnije tržište sa 13 miliona prodatih Camry modela otkako je model stigao 1982. Potpuni redizajn 1992. ga je pretvorio u večni bestseler, pobedivši Ford Taurus te godine i time je postao automobil broj jedan. Od tada je dosledno bio jedan od najprodavanijih automobila i imao je petnaestogodišnji niz u kojem je bio rangiran kao najprodavaniji automobil od 2002. do 2016. godine.

2017. Camry, što na japanskom znači ''kruna'', izgubio je krunu prodaje na američkom tržištu kao najprodavaniji Toyota model u korist RAV4. Sličan pad je zabeležen je i na drugim tržištima gde kupci preferiraju SUV vozila. Uprkos tome, Camry i manja Corolla i dalje igraju istaknutu ulogu u globalnoj proizvodnoj strategiji marke.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...