Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

automarkethr.jpg AutoMarket.hr video: Promocija nova Toyota Camry

 

Umesto Avensisa, a posle 15 godina eto ovog modela Toyote ponovo u Evropi i to samo kao hibrida.

U vreme kada dosta kompanija svojim zaposlenima gleda da kupuje što je više moguće ekološke automobile, ali da ipak to i dalje budu limuzine srednje veličine, pojavio se prostor za ovakvu Toyotu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotrader.jpg Autotrader video: Test 2019. Toyota Camry

 

Camry je stigao na evropsko tržište, Rival Passat-u ili Škodi Superb....da to možda nije malo prejaka konkurencija u Evropi za ovu Toyotu?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prva vožnja: Nova Toyota Camry

 

wqwqss159.jpg

 

Tek što je stigao, Tojotin Camry pokazuje zašto se u imenu tog automobila krije značenje japanske reči kruna. Zanimljiva je Tojotina sklonost sa igrom imenima. Ako se samo (pod)setimo Aurisa i Corolle, a sada i modela Camry koji je prekrstio Avensis, jasno je koliko Japanci koriste svoju bogatu automobilsku tradiciju, izvlačeći iz zaborava svoje legende i dajući im novi život. Još pre nekoliko meseci, možda i skoro godinu dana, stigla je najava da nam se vraća ime koje smo svi vezivali sa sportskim nasleđem i prestižnim performansama. Jasno, reč je o ''kamriju'', koji je svoj nekadašnji život u Evropi stavio u hibernaciju pre petnaestak godina.

 

wqwqss158.jpg

 

Sada se Camry vraća, ali ne više kao sportska verzija (ili barem auto pretežno sportske prirode), već kao zamena, nadogradnja ili fuzija sa Avensisom. To, dakle, znači, da Avensisa u obliku koji smo poznavali više neće biti, a da je Camry ta limuzina koja će se naći na granici srednje velikih i velikih limuzina, odnosno takozvanih D i E klasa. Ova transformacija bila je dobra prilika za radikalan rez. Prvi zaokret načinjen je u izboru motora za Camry - naravno, idući dalje u elektrifikaciju svoje kompletne game, Japanci ni za Camry više neće imati dizel, dok je za Evropu za sada predviđen samo dvoipolitarski benzinsko-hibridni sistem. Istini za volju, Tojota će ovaj automobil snabdevati na nekim svetskim tržištima i drugim mašinama (pa čak i dvolitarskom), ali nama za sada ostaje da se snalazimo sa visokim globama kojima država kažnjava sve one koji žele čiste automobile. Apsurdno. Tek, Tojota je svoju evropsku premijeru za automobilske novinare organizovala na obali Jadrana, na putevima između Splita i Šibenika. Osim upoznavanja sa novom ''krunom'', bila je to i prilika da uporedimo puteve kod nas i kod komšija. I, šta mislite?

 

wqwqss157.jpg

 

Camry je nesumnjivo nov automobil, pre svega u pogledu karoserije. Nastao je od skice, koja je trebalo da strogo sledi imperativ koji je predsednik Tojote, Akio Tojoda, izrekao pre nekoliko godina. ''Nema više dosadnih automobila'', rekao je u trenutku iskrenosti prvi čovek Tojote, dajući svojim inženjerima slobodu da se razigraju, sa samo jednim ciljem - stvoriti automobile koje će ljudi voleti. Tako je i Camry začet s tom vizijom. Na sada već vrlo korišćenoj platformi (GA-K), prvo su postavljene smernice: auto će biti nizak, pravilnog rasporeda mase napred i nazad, niskog težišta i velikog raspona kako među osovinama, tako i među točkovima pomerenim u krajnje spoljne tačke.

 

wqwqss156.jpg

 

Auto je zamišljen kao klasična limuzina, modernog izgleda, sa sportskim elementima. Međutim, prvo što će vam Japanci reći na pres konferenciji (a što je i očigledno), jeste da Camry nije sportski automobil.

 

wqwqss155.jpg

 

Ako je u prošlosti to i bio, manje ili više, sada je to uglađena, doterana i unapređena verzija Avensisa, oplemenjena nasleđem koji su preneti sa genima ''kamrija'' koji smo nekada poznavali. Vidite i sami: uska maska sa LED svetlima je baš ''tojotovska'', sa jednim novim detaljem: niz od nekoliko širokih poprečnih lajsni, koji bi trebalo da pojačaju utisak i naglase spušteni izgled prednjeg dela. Zadnji deo je pomalo stepenast, od presovanog lima kao spojlera na poklopcu prtljažnika, preko izraženih svetlosnih grupa, sve do malo izbočenog branika.

 

wqwqss154.jpg

 

Unutrašnjost je prepuna detalja. Top verzije opremljene su sa tri displeja. Najpre, tu je hed-ap (prečnika 10 inča, u boji), višenamenski displej (od sedam inča) smešten je na instrument tabli, i konačno, tu je osmoinčni centralni monitor sa prevashodnim informacijama o audio, navigacionim i sadržajima povezanim sa mobilnim uređajima. Dodatne mogućnosti su i bežično povezivanje, ali i informacije o cenama goriva, vremenskoj prognozi ili slobodnim parking mestima.

 

wqwqss153.jpg

 

Komfor upotpunjuju sitnice koje to nisu: bežično punjenje telefona, vrhunski JBL audio sistem sa devet zvučnika, pa trozonski klima uređaj koji praktično štiti od svega - prašine, polena, a bogami i čini kožu vlažnijom. Da, ima i opciju osvežavanja kabine aromatičnim mirisom. Putnici na zadnjim sedištima dobili su takođe svoju zabavu: na širokom osloncu za ruke, između sedišta, smeštene su pomoćne komande, tako da oni koji se voze pozadi (onako, direktorski) mogu da podese položaj sedišta, temperaturu, ili izaberu svoje medijske sadržaje.

 

wqwqss152.jpg

 

Ipak, prvo što će vas pitati japanski inženjeri i menadžeri na večeri na kojoj se druže sa novinarima, jeste šta mislite o hibridnom potencijalu koji su napravili. Tačnije, da li je u (ovom slučaju) novinar ''Auto magazin'' zadovoljan performansama i kako vidi budućnost hibridne tehnologije. Bila je to prilika za odgovor tipa ''...da, ali...'', što će reći da je motor u ''kamriju'' pravi biser, a da budućnost hibrida nije najjasnija u ovom trenutku, kao što misli vaš izveštač...

 

wqwqss151.jpg

 

Što se tiče motora, reč je o istom rešenju koje se nalazi u Toyotu RAV4. Ugrađen u Camry, ovaj snažni hibridni motor izgleda kao igra na sigurno: jednostavno, lako je pretpostaviti da će Camry dobiti i više nego dovoljno energije za odlične performanse.

 

wqwqss150.jpg

 

Auto je, ponovićemo, perfektno balansiran; masa je raspoređena gotovo idealno, a precizno su urađeni i detalji od kojih presudno utiče upravljivost, kao već mnogo puta ponovljena reč upravljivost. Put od splitskog aerodroma, gde smo prvi put seli u Camry, ka Šibeniku, bila je dobro izabrana test ruta. Činili su je deo (pri)gradskih ulica Splita, potom (izuzetno kvalitetna) deonica auto-puta A1 prema Šibeniku, onda i krivudavi regionalni putevi po brdima u dalmatinskom zaleđu.

 

Autor: Dejan Danilović

 

pročitajte kompletan tekst na - magazinauto.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW video: Test 2020. Toyota Camry

 

Camry se vraća na puteve Evrope posle 15 godina odsustva da bude alternativa popularnim porodičnim automobilima poput Volkswagena Passat ili Opel Insignie...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

marekdrives.jpg MarekDrives video: Test 2020. Toyota Camry

 

Znatno veći auto od VW Passat-a ili Peugeot 508 modela...tako da je jasno koliko je Toyota ''pucala'' na veličinu automobila kao argument prilikom odabira:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl video: Toyota Camry Hybrid

 

Pogledajte detaljno kakav je ovo auto spolja, unutra i kakav je na putu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Novom Sadu spektakularno predstavljena nova Toyota Camry

 

toyota camry ns.jpg

 

Na brodu ''Cepelin'' u Novom Sadu u utorak uveče je ''Gota kar grupa'', ovlašćeni diler brenda Toyota, na spektakularan i potpuno neuobičajen način promovisala novi model Camry limuzinu namenjenu evropskom tržištu. Prezentacijom nekoliko segmenata kulture zemlje izlazećeg sunca, protkanih besprekornim glasom Tanje Banjanin u pratnji njenog benda, prikazom borbe samuraja, izložbom grafika japanskih dvoraca kao i posebnom postavkom ''katana'' samurajskih mačeva, za uvertiru u glavni događaj večeri.

 

Posle 14 godina u Evropu se vratio najbolje prodavan sedan na planeti dočekan gromoglasnim dobošima i bubnjevima u ritmu ''Sambansa baterije''. Dostupan je samo kao hibrid sa samostalnim punjenjem sa potpuno novim 2.5 litarskim hibridnim električnim sistemom. Kamri poseduje TNGA Tojotinu globalnu arhitektonsku platformu koja nižim težištem, krućom karoserijom i naprednim oslanjanjem pruža izvanredno ponašanje na putu. Uz udobnost i veći osećaj kontrole na delu je istinsko uživanje u vožnji.

 

Novi Camry je osma generacija tog automobila koji je osvojio veliki broj nagrada i priznanja od kada se pojavio pre 37 godina a prodat je u više od 19 miliona primeraka. Ovaj auto je i sada bestseler sedan u D-E segmentu sa godišnjom prodajom od 700.000 primeraka. Dizajniran je na osnovnim vrednostima koje su ga učinile popularnim a to su najbolji odnos kvaliteta, trajnosti i pouzdanosti u segmentu. Uz tihi rad, udobnost vožnje, privlačan diozajn, prostranost, vrhunsku tehnologiju pogonskog sklopa i novi doživljaj dinamike vožnje, to je automobil potpuno prilagođen evropskom tržištu.

 

Sanja Blečić, generalna direktorka ''Gota Kar grupe'', naglasila je da je promocija van svih klišea standardnog predstavljanja automobila zasnovana na japanskoj izreci ''ići go, ići e'', što znači da se jedan susret može doživeti samo jednom u životu. ''Zato smo se opredelili da naši gosti uživaju u manifestaciji nazvanoj ''Japan u Novom Sadu'', da osete deo tradicije i kulture dalekog istoka, da probaju gastronomske specijalitete, kao što su razne varijante sušija i rakije sake, pogledaju izložbu umeća pravljenja suvenira od papira... - rekla je Blečićeva.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

automotovisionHR.jpg Automotovision.hr video: Test Toyota Camry

 

Nekada jako popularan model Avensis nakon 21 godinu na tržištu završava svoju proizvodnju, ali njegov naslednik je već stigao:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

redlinereviews.jpg RedlineReviews video: Test 2020. Toyota Camry TRD

 

TRD = Toyota Racing Development = novo vešanje, standardo je V6 sa 300 konja ispod haube, ima pojačan izduv...i eto nam sportske limuzine iz Toyote:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

vrelegume.jpg Vrele Gume video: Test Toyota Camry

 

Auto u inat SUV-ovima, Toyotina klasična limuzina se vraća u Evropu posle 10-tak godina:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

topspeedvideo.jpg TopSpeed video: Test Toyota Camry

 

Većina starije publike, ali i zaljubljenika u Toyotu, dobro se seća imena Camry rezervisanog za limuzinu iz D segmenta koja je od 1982. godine prošla čak osam generacija. Iako se povukla iz Evrope pre 14 godina, na ostalim tržištima je itekako zapažena, a brojke poput 19 miliona proizvedenih primeraka govore same za sebe. Toyota je sada vratila Camry u svoju evropsku ponudu modela:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

motortrend.jpg MotorTrend video: Test 2020. Toyota Camry TRD

 

Jedina fabrički ''napucana'' verzija ovog modela - Toyota Racing Development Camry.

Rezultat je malo preko 300 konja iz 3.5 V6 motora, veće kočnice, čvršće oslanjanje, crne 19-ce felne, zadnji spojler i uopšte novi body kit:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

kelleybluebook.jpg KelleyBlueBook video: Test 2020. Toyota Camry

 

Osma generacija ovog Toyota modela, koji je na nekim veoma zahtevnim tržištima (npr. USA) prvi po prodaji u svom segmentu....a, na testu je TRD (Toyota Racing Development) verzija:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

emisijasat.jpg EmisijaSAT video: Toyota Camry

 

Svi znamo da je luksuzna sestrinska firma Tojote zapravo Leksus, zadužen za velike limuzine i SUV modele. I ma koliko bi logično bilo da je ovo u čemu se vozim jedan Leksus jer ima ogroman prostor ovde pozadi, odvojena podešavanja nagiba naslona i za levo i za desno sedište, odvojenu klimu pozadi, ove zavesice iza, ovo nije Leksus. Ovo je Tojota. Toyota Camry najveći je Tojotin model u Evropi. Dugačak čak 4 metra i 89 centimetara. Od kako je Avensis prestao da se proizvodi, Corola u karavan verziji je preuzela deo kupaca, a Camry ima zadatak da preuzme drugi deo. I ne samo to: da otme deo onih koji su želeli neku pristupačniju verziju Audija A6 ili Mercedesa E klase:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

thestraightpipes.jpg TheStraightPipes video: 2020. Toyota Camry TRD

 

3.5 V6 sa 300 konja u Toyota Racing Development varijanti:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

polovniautomobili.jpg PolovniAutomobili video: Toyota Camry Hybrid

 

Na testu našla se potpuno nova Toyota Camry Hybrid. Ovaj model japanskog proizvođača dugo nije bio prisutan u Evropi, ali itekako ima šta da ponudi. Toyotina proverena hibridna tehnologija osim smanjene emisije štetnih gasova, donosi i relativno nisku potrošnju za jednu prilično prostranu limuzinu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

mobilautotv.jpg MobilAutoTV video: Toyota Camry Hybrid

 

Imali smo priliku da vozimo jedan izuzetan, nesvakidašnji, direktorski I sofisticirani automobil - Toyota Camry.

Model koji smo imali na raspolaganju bio je 2.5 Hybrid u Premium verziji sa 218 KS, što je ujedno u vrhu ponude kada su u pitanju paketi opreme:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

redlinereviews.jpg RedlineReviews video: 2021. Toyota Camry

 

Omiljena američka limuzina je prošla kroz facelift...mada nije više samo USA stvar jer je Toyota vratila Camry i u Evropu od pre par godina nakon što je ''ubila'' Avensis:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toyota Camry Black Edition

 

toyota camry 03.jpg

 

Kako bi obeležila 40. godišnjicu originalnog Camrya, Toyota je aktuelnu generaciju ovog modela u Japanu ponudila i u specijalnom Black Edition izdanju. Camry Black Edition je dostupan u tri boje (Precious Black Pearl, Platinum White Pearl Mica i Emotional Red II), pri čemu su na raspolaganju i dve dvobojne kombinacije (crvena ili bela karoserija u kombinaciji sa Attitude Black krovom).

 

Toyota-Camry 02.jpg

 

Deo opreme čine i dvobojni alu točkovi od 18 inča, zatamnjena kućišta svetala, zadnji spojler, standardni crveni ili crni kožni enterijer (uključujući prednji panel, centralni naslon za ruke i obloge vrata), kao i el. podesiva prednja sedišta sa grejanjem.

 

Toyota-Camry 01.jpg

 

Bogatija je i lista bezbednosnih sistema, što između ostalog podrazumeva i sistem nadgledanja mrtvog ugla. Camry Black Edition ima hibridni pogonski sistem koji uključuje 2.5 motor, dok cene u Japanu počinju od 4.208.000 jena (33.730 evra).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

chasingcars.jpg ChasingCars video: 2020. Toyota Camry Hybrid

 

U pojedinim delovima sveta ovakva limuzina hibrid sa 215 konja je veoma popularna kao ''narodni'' auto:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...