Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Volkswagen T-Cross

Recommended Posts

T-Cross neće dobiti hibridni pogon jer se to ne isplati Volkswagenu

 

vw cross 55555.jpg

 

Najmanji Volkswagenov krosover T-Cross moći će da se kupi isključivo sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem (SUS). T-Cross u ponudi ima nekoliko benzinskih i dizel jedinica, ali VW nema nameru da ubaci i sve popularniju hibridnu verziju. Razlog je jednostavan - hibridni T-Cross bi bio skuplji od nadolazećih VW električnih modela, pa nema smisla elektrifikati ga. Mediji spekulišu da bi T-Cros mogao da dobije dodatne SUS jedinice, ali među njima verovatno neće biti 2.0-litarski TSI iz Polo GTI, na čijoj osnovnoj verziji je i baziran. T-Cross je već popularan u Evropi, gde ga je moguće kupiti sa dve 1.0-litarske trocilindarske TSI jedinice sa 95 i 115 KS uz petostepeni ili šestostepeni manuelac, te sedmostepeni automatik u zavisnosti od nivoa opreme. Tu je i 1.6-litarski četvorocilidarski turbodizel sa 95 KS, a uskoro se očekuje i 1.5-litarski TSI četvorocilindarski turbobenzinac sa 150 KS.

 

Pogon na sva četiri točka takođe nije moguć.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autoexpress.jpg AutoExpress video: Test 2019. Volkswagen T-Cross

 

VW je ozbiljno krenuo da ''štancuje'' SUV modele u poslednje vreme. Volkswagen T-Cross (baziran na VW Polo) je treći novi VW SUV u poslednjih 18 meseci (ukupno ih imaju 5 u ponudi). Ista osnova, isto međuosovinsko rastojanje, više prostora u kabini, ali i znatno veća cena nego za Polo. Vredi li toliko?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr video: Najmanji SUV iz Volkswagena

 

Volkswagen je odlučio na Majorci održati evropsku premijeru svog najmanjeg SUV-a, T-Crossa. Iako je najmanji, ipak je veći malo od Pola (na kom je baziran), ali novi VW Polo je danas veliki skoro u mm kao nekada Golf mk.4, tako daaa...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autocar.jpg Autocar video: Test Volkswagen T-Cross

 

Najmanji VW SUV model u ponudi koji ''udara'' na konkurencijom veoma bogat segment...od jeftinog Dustera do Nissan Juke.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

emisijasat.jpg Emisija SAT: Test Volkswagen T-Cross

 

Evropsko tržište malih gradskih krosovera dužine od oko četiri metra beleži ubrzan rast, pa ni najveći proizvođači ne mogu da priušte sebi luksuz da budu izvan ovog segmenta. Zato je Volkswagen pripremio svoje viđenje ovakvog modela i nazvao ga je T-Cross, a na prvu vožnju krenuli smo sa verzijom u kojoj je bio benzinski jednolitarski motor sa tri cilindra i 95 konjskih snaga, a da Volkswagen nema nameru da odustane od dizel motora poznata je stvar. Zato je u ponudi 1.6 TDI sa 95 konja.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carobsession.jpg CarObsession video: Test 2019. Volkswagen T-Cross

 

VW nikada do sada nije napravio mali SUV. Ovo mu je prvi ''pokušaj'' da se ubaci u društvo sa Renault Capturom, Fiatom 500X, Jeep Renegade, Seat Aronom, Citroenom C3 Aircross i mnogim drugima:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carbuyer.jpg CarBuyer video: Test 2019. Volkswagen T-Cross

 

Peti po redu SUV model u okviru VW ponude, ali najmanji do sada (uprošćeno, ovo je podignuti Polo):

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

topspeedvideo.jpg TopSpeed video: Test Volkswagen T-Cross

 

T familija VW-a bogatija je za još jednog člana, a to je T-Cross, model pred kojim je zadatak da dokaže da nije samo Polo koji je porastao, pre svega u visinu i tako postao SUV, već da je on pravi urbani, dinamični krosover:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen T-Cross na testu Auto magazina

 

wqwqa9.jpg

 

Iako najmanji u gami, Volkswagen T-Cross uopšte nije mali auto. Pozadi komforno sede i visoke osobe, prtljažnik je veliki, a bezbednosna oprema je na najvišem nivou. Sve to je upakovao u vesele boje i kreativan dizajn. Kao gosti kompanije ''Porsche SCG'' na ekskluzivnoj prezentaciji najnovijeg krosovera u gami Volkswagena, među prvim novinarima u Evropi imali smo prilike da provozamo T-Cross. Ovo je četvrti model među SUV automobilima proizvođača iz Volfsburga. Konstruisan je na ''MQB A0'' mehaničkoj platformi, što znači da mehaniku deli sa VW Polom ali i nekim drugim automobilima VW grupacije, kao što je, na primer, Seat Arona.

 

wqwqa8.jpg

 

Imajući u vidu tu informaciju, uputili smo se na Majorku očekujući da nas na parkingu aerodroma čekaju mali automobili. Jedno je kada auto vidite na fotografiji, a drugo je kada je on pred vama uživo. Međutim, dočekalo nas je pravo iznenađenje.

 

wqwqa7.jpg

 

Prvo, zbog toga što je T-Cross prilično originalan u odnosu na druge VW modele, a to je posebno očigledno na zadnjem kraju. Jednostavno, ne izgleda kao smanjen već postojeći model, već ima neku svoju priču. I dalje je delimično konzervativan, ali je i originalan, u poređenju sa doskorašnjom dizajnerskom strategijom. Drugo iznenađenje je bilo u pogledu veličine. Uopšte nije mali auto. Odmah smo seli pozadi da vidimo kakva je situacija na zadnjim sedištima.

 

wqwqa6.jpg

 

Verovali ili ne, ima dovoljno mesta i za visoke osobe. Ne treba očekivati čuda u pogledu prostora za noge, ali za glavu ima dovoljno mesta, što je inače problem kod automobila ove klase. Na kratkoj prezentaciji neposredno pre vožnje, predstavnici Folksvagena upoznaju nas sa detaljima. U odnosu na Polo, T-Cross je duži za 55 milimetara, što nikako nije zanemarljivo. Doduše, isto im je međuosovinsko rastojanje. Visina je veća za čak 138 milimetara, mada treba imati na umu i da je pozicija sedenja napred i pozadi generalno dosta viša nego kod Pola.

 

wqwqa5.jpg

 

To znači da su noge vozača više savijene u kolenima. Samim tim, sedište mora da se pomeri nešto više unapred, pa je na taj način oslobođen dodatni prostor za one pozadi. Volan smo prvo izvukli do kraja, ali smo ga ipak malo vratili jer je bio preblizu. Bez obzira na to, ne sedi se uspravno kao kod nekih konkurenata, već je položaj tela relaksiran.

 

wqwqa4.jpg

 

VW tradicionalno pravi duga sedišta, sa dobrim osloncem za butine, pa ne bi trebalo da bude zamora i na dužim putovanjima. Prtljažnik ima lepu zapreminu od 385 do 455 litara, u zavisnosti od toga da li su zadnja sedišta klizno pomerena unapred, sa maksimalnim hodom od 14 centimetara. Nažalost, nije moguće parcijalno pomeranje sedišta, kao što je to slučaj sa delimičnim obaranjem naslona, već se klizno pomera cela zadnja klupa.

 

wqwqa3.jpg

 

Čak i kada su u krajnjem zadnjem položaju, dakle, sa maksimalnim komforom na sedištima, i dalje po dužini lepo mogu da stanu kabinski koferi. Polica duplog dna može da se spusti za petnaestak centimetara u cilju dobijanja dodatnog prostora. S obzirom da skoro kompletnu mehaniku deli sa Polom, to se odnosi i na motore. Za početak, u T-Cross će se ugrađivati samo 1.0 TSI motori od 95 i 115 konja. Jači ima šestostepeni menjač, ali i kombinaciju sa sedmostepenim DSG-om.

 

wqwqa2.jpg

 

Kasnije će se pojaviti 1.6 TDI sa 95 KS koji nam je takođe bio na raspolaganju za test vožnju, kao i 1.5 TSI od 150 konjskih snaga. Prvog dana prezentacije dobili smo na vožnju primerak sa slabijim TSI motorom i srednjim paketom opreme.

 

wqwqa1.jpg

 

by Aleksandar Bursać

 

pročitajte kompletan tekst na - magazinauto.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr video: Volkswagen T-Cross - sve što morate znati

 

Volkswagen T-Cross najmanji je član VW SUV porodice, a šta sve morate znati o njemu proverite u prilogu :)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

osv.jpg OSV video: Test Volkswagen T-Cross

 

Na platformi VW Polo. Iako se čini da VW ima gomilu SUV modela i da je oduvek u tom segmentu, istina je malo drugačija.

Nissan je predstavio Juke još 2011. godine, Renault je svoj Capture predstavio 2014. godine, a VW tek 2018. izlazi sa T-Cross. U tih prethodnih 5 godina tržište ovog segmenta SUV modela se dupliralo i VW nije uzeo ni mrvicu od toga jer nije imao auto u njemu, ali će zato još kako imati (naročito u okviru VW grupacije) u narednih 5 godina tokom kojih će ovaj segment još jednom da duplira svoju ukupnu prodaju:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen T-Cross Coupe krajem 2020. godine

 

185514-vw cross 001.jpg

 

Nakon što krajem ove godine predstavi T-Roc kabriolet, Volkswagen za sledeću planira kupe verziju drugog kompaktnog krosovera T-Cross, piše B92. To znači da će VW promeniti liniju krva i prilagoditi je da ''pada'' iza zadnjeg stuba, a da pritom ne ugrozi previše praktičnost. Iako još nema ni špijunskih fotografija test modela, najavljuje se da će na tržištu biti već 2020. godine. Zbog dizajna će imati premijum karakter, ali pod kožom će u suštini biti isti automobil. Baziran na MQB A0 platformi VW Grupe, sa 1.0 i 1.5 TSI turbo-benzincima i 1.6 TDI turbodizelom uz opcijama za manuelni i automatski menjač, ali isključivo na prednji pogon. VW tako dodatno pojačava pritisak na tržište krosovera jer kao što smo već naveli uskoro stiže T-RocConvertible, a na putevima je snimljen test prototip modela smeštanog klasu ispod Tiguana koji će se na određenim tržištima zvati Tarek.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsguide.jpg CarsGuide video: Test 2020. Volkswagen T-Cross

 

Kao što već znate, na platformi je VW Pola, 10 cm ide više u visinu, 5 cm u dužinu:

 

 

caradvice.jpg CarAdvice video:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW video: Test Volkswagen T-Cross

 

Renault Capture, Seat Arona, Peugeot 2008...to su rivali ovom Volkswagenu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automotovisionHR.jpg Automotovision.hr video: Test Volkswagen T-Cross 1.0 TSI

 

Sa modelom T-Cross brend Volkswagen zaokružio je, kako su naglasili, pravu globalnu SUV ofanzivu koja je počela još 2016. godine:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

pitstop.jpg PitStop video: Test Volkswagen T-Cross 1.0

 

Iako je neverovatno, ali ljudi danas nesrazmerno više kupuju SUV modele nego ''normalne'' aute...iako SUV modeli više troše (težina i lošija aerodinamika), obično imaju slabije motore u osnovnim paketima kako im ne bi cena otišla u nebo...ali, dokle god je SUV - prodaće se. Tako je i VW izbacio na tržište mali SUV, svoj najmanji trenutno u ponudi:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen T-Cross 1.5 TSI sa 150KS

 

vw t cross tsi 001.jpg

 

Volkswagenov najmanji crossover T-Cross sada može da se dobije i sa turbo benzincem koji raspolaže sa 150KS. U pitanju je 1.5 TSI agregat sa 110 kW/150KS i 250 Nm obrtnog momenta pri 1500-3500 obrtaja, što ga čini i trenutno najjačim motorom u ponudi ovog modela. Motor dolazi u kombinaciji sa sedmostepenim DSG automatskim menjačem sa dvostrukim kvačilom, a sa njim T-Cross do 100 km/h ubrzava za 8.5 sekundi i postiže maksimalnih 200 km/h. Fabrika takođe navodi da je kombinovana potrošnja goriva 5.2 l/100 km. T-Cross 1.5 TSI sa 150KS u Nemačkoj ima cenu od 25.690 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsireland.jpg CarsIreland video: Test Volkswagen T-Cross

 

Najnoviji i najmanji SUV u ponudi VW-a. Baziran je na VW Polo modelu, sa idejom da bude skuplji od njega, ali jeftiniji od Golfa. To što je jeftiniji od Golfa ne znači da u pojedinim stvarima nije bolji...npr. praktičniji je jer ima veći gepek od Golfa:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

vrelegume.jpg VreleGume video: Test Volkswagen T-Cross

 

VW Polo na steroidima ili SUV dobre genetike? Ima li šta još osim lepe boje?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...