Jump to content
FAS Euroauto Goran

Recommended Posts

AN66SAwvdxRAouVwfj6YeFpe-GmLbJ869xe3LHJf Top Gear video: Dallara Stradale

 

Da, ona Dallara za koju ste čuli kada je u pitanju trkanje bolida nalik na F1 sa one strane Atlantika, koja je bila angažovana i da unapred određene serijske sportske automobile....e, oni sada imaju svoj auto na koji su preneli svo to stečeno znanje...i motor od Forda. Ima snage kao npr. Audi S3, ali i skoro duplo manje kilograma:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

lovecars.jpg LoveCars: Dallara Stradale

 

Mnogi bi pomislili da je Dallara neko novo ime u nizu novih imena u autoindustriji koje se pojavljuje poslednjih godina, i napravi par desetina ili stotina vozila. Ali, u ovoj italijanskoj marki ima mnogo više nego što se čini na prvi pogled!

 

Tiff Needell nam pojašnjava lik i delo Gian Paolo Dallara, inženjera koji je radio za Ferrari, Maserati i Lamborghini. 1972. godine osnovao je svoju kompaniju i napravio svoj prvi mali trkački automobil, ali su ga ubrzo ''omeli'' proizvođači koji su želeli da on projektuje i pravi njihove trkačke automobile. Tako su nastali Group VI Lancia LC1, Lancia LC2 Group C, Ferrari 333 SP, učestvovao i u stvaranju Audijevog pobedničkog R8 na Le Mans. Dallarini talenti nisu bili ograničeni samo na sportske automobile. Napravio je automobile koji su osvojili Indianapolis 500. Sada pravi sve Indy bolide, Formula 2,  Formula 3, a čak je i uključen u Formulu E. Zato je pošteno reći da će njegov prvi drumski automobil - Dallara Stradale - biti prilično dobar na stazi, tako da Tiff prvo kreće na italijanska brda da vidi kakav je na putu.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dallara EXP

 

215857-Dallara 03.jpg

 

Dallara EXP je trkačka verzija modela Stradale, pa vozilo nema ni krov ni vetrobransko staklo (koji su na modelu Stradale dostupni kao opcija).

 

215859-Dallara 02.jpg

 

EXP pokreće Fordov 2.3 EcoBoost turbo motor, ovde pojačan na 493KS i 700 Nm, uz 6-stepeni sekvencijalni menjač, zadnji pogon i Quaife LSD diferencijal. U paketu su i konstrukcija od ugljeničnih vlakana (auto je težak samo 890 kg), drugačiji prednji spliter, veći zadnji spojler, a tu je i 1.249 kg downforcea pri najvećoj brzini od 290 km/h.

 

215858-Dallara 01.jpg

 

Cena za Dallaru EXP u vesti nije saopštena.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...