Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

BMW X8 stiže 2020. godine?

 

172986-bmw x8.jpg

 

Pojedini mediji ponovo pišu da bi BMW svoju X porodicu trebalo da proširi sa još jednim članom.

U Minhenu naime planiraju i BMW X8, još jedan luksuzni X model, čije pojavljivanje na tržištu se navodno može očekivati tokom 2020. godine. U vesti se kaže i da je BMW početkom ove godine već zaštitio oznaku X8.

Ovo ne bi trebalo da bude samo veći X6, a implementiraće se dinamičan i sportski stil tipičnog X modela. Prioritet je u svakom slučaju da se putnicima pozadi ponudi dovoljno mesta za glavu. Kako stvari stoje, X8 bi trebalo da se bazira na modelu X7 a koji se u prodaji očekuje još tokom 2018. godine. Ovde podsećanje da je X7 u formi koncepta (predstavljen u septembru 2017. na sajmu u Frankurtu) dugačak 5020 mm i da ima međuosovinsko rastojanje od 3010 mm.

 

Za X8 se navodno predviđa i 2+2 unutrašnjost, sa dva individualna sedišta pozadi, dok će standarna verzija imati 2+3 varijantu. Ako X8 zaista dobije zeleno svetlo, BMW bi mogao da ga ponudi sa motorima iz X7 game, a možda i sa 6.6 litarskimi twin-turbo V12 na nekim tržištima. Takođe, možemo očekivati i plug-in hybrid varijantu (kombinacija 2.0 litarskog benzinca, elektromotora i litijum-jonskih baterija), pri čemu će autonomija samo na struju iznositi oko 100 km. Budući da će se proizvodnja modela X7 odvijati u BMW fabrici Spartanburg u SAD-u, tamo bi mogao da se pravi i X8. Očekuje se da će glavna tržišta za X7 i eventualni X8 biti Kina, Rusija i SAD, ali nas više informacija tek očekuje u narednom periodu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Edited by neshaoct
update naslova teme

Share this post


Link to post
Share on other sites

X8 će postati najskuplji BMW-ov model

 

bmw x7 333.jpg

 

Mediji pišu da BMW već duže vreme radi na modelu X8, koji će najverovatnije postati najskuplji model ove kompanije. Trenutno najskuplji BMW-ov model je X7 xDrive50i M Sport s maksimalnom opremom, ali bi to trebalo da se promeni kada se pojavi novi flagship SUV X8. Model se navodno razvija pod kodnim imenom G09 i ima za cilj da popuni prazninu između modela X7 i Rolls-Royce Cullinana. Imaće samo četiri sedišta jer će dva zadnja takođe biti odvojena za maksimalnu udobnost. Još uvek nije poznato da li će biti dostupne i ostale konfiguracije unutrašnjosti. Linija krova će biti promenjena u odnosu na X7, ali neće oštro padati prema zadnjem delu kao što je slučaj na manjim modelima X6 i X4. To znači da bi trebalo da bude dosta prostora za glavu putnika koji će se smestiti na zadnja sedišta, a i prtljažnik bi trebalo da bude prostraniji.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW X8 dobio zeleno svetlo?

 

bmw x8 11.jpg

 

Već duže vreme se priča da bi BMW svoju X porodicu mogao da proširi sa još jednim članom, a nakon nedavne promocije X7-ice te priče su sada i pojačane. Šefovi u Minhenu su navodno već dali zeleno svetlo za BMW X8, još jedan luksuzni X model, čije pojavljivanje na tržištu bi mogli da očekujemo za nekoliko godina (možda već 2020. godine). Bavarci su naziv X8 po ranijim vestima već zaštitili, dok projekat navodno nosi kodnu oznaku G09. Takođe, X8 možda neće biti tek kupeovski X7, odnosno linija krova će biti promenjena u odnosu na X7, ali ipak neće oštro padati prema zadnjem delu kao što je slučaj na manjim modelima X6 i X4. U svakom slučaju, i X8 će po nekim izvorima implementirati dinamičan i sportski stil tipičnog X modela. Za X8 se predviđa 2+2 konfiguracija sedenja, dakle sa dva individualna sedišta pozadi, a očekuje se da će zadržati međuosovinsko rastojanje od 3105 mm.

 

Takođe se može očekivati i slična gama motora kao i kod modela X7, što podrazumeva verzije xDrive40i (ima 3.0 litarski turbo šestocilindraš), pa xDrive50i (4.4 litarski twin-turbo V8), X7 xDrive30d (3.0 litarski šestocilindrični turbo dizelaš i M50d (quad turbo dizelaš). Kao i kod X7, sve verzije X8 će najverovatnije standardno imati xDrive pogon na sva četiri točka i osmostepeni automatski menjač. Kasnije inače možemo očekivati i nove verzije, uključujući i plug-in hybrid varijantu. Budući da je BMW X7 dobio i M Sport paket to će onda važiti i za X8, a to između ostalog podrazumeva M aerodinamički kit, M alu točkove do 22 inča, M Sport oslanjanje, M Sport izduvni sistem, M Sport kočnice i M Sport doterani enterijer. Imajući u vidu da se proizvodnja modela X7 odvija u BMW fabrici Spartanburg u SAD-u, tamo bi mogao da se pravi i X8. Očekuje se da će glavna tržišta za X7 i eventualni X8 biti Kina, Rusija i SAD, ali nas više informacija tek očekuje u narednom periodu.

I na kraju i pitanje cene. Sigurno je da će X8 biti skuplji od X7 a jeftiniji od Rolls-Royce Cullinana, što će ga učiniti i najskupljim BMW-om u ponudi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Navodno stiže i BMW X8 M

 

bmw x8 1.jpg

 

BMW bi svoju X porodicu mogao da proširi sa još jednim članom (u sklopu težnji za širenjem M porodice modela), a u pitanju je X8 čije pojavljivanje na tržištu bi mogli da očekujemo za nekoliko godina. Bavarci su naziv X8 po ranijim vestima već zaštitili, dok projekat navodno nosi kodnu oznaku G09. Takođe, X8 možda neće biti tek kupeovski X7, odnosno linija krova će biti promenjena u odnosu na X7, ali ipak neće oštro padati prema zadnjem delu kao što je slučaj na manjim modelima X6 i X4. U svakom slučaju, i X8 će po nekim izvorima implementirati dinamičan i sportski stil tipičnog X modela. Za X8 se predviđa i 2+2 konfiguracija sedenja, dakle sa dva individualna sedišta pozadi, a očekuje se da će zadržati međuosovinsko rastojanje od 3105 mm (X8 će koristiti istu osnovu kao X7).

 

Međutim, ono što sada privlači pažnju su glasine o sportskom X8 M modelu, kao rivalu budućem Audiju RS Q8. X8 M podrazumeva agresivniji aero body kit, M alu točkove, sportsko oslanjanje i kočnice, novi izduvni sistem, doterani enterijer sa sportskim sedištima i volanom, kao i snažan V8 TwinTurbo motor sa više od 600KS. Imajući u vidu da se proizvodnja modela X7 odvija u BMW fabrici Spartanburg u SAD-u, tamo bi mogao da se pravi i X8. Očekuje se da će glavna tržišta za X7 i eventualni X8 biti Kina, Rusija i SAD, ali nas više informacija tek očekuje u narednom periodu. Ostaje pitanje cene. Sigurno je da će X8 biti skuplji od X7 a jeftiniji od Rolls-Royce Cullinana, što će ga učiniti i najskupljim BMW-om u ponudi. Konačna olduka o modelu X8 M još nije doneta, ali bi to trebalo da bude odlučeno do kraja ove godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW X8 možda već krajem 2020. godine

 

bmw x8 11.jpg

 

Već duže vreme se pojavljuju informacije o tome da će BMW svoju X porodicu proširiti sa još jednim članom, a u pitanju je X8. U vrhu BMW-a je po najnovijim vestima već dato zeleno svetlo za proizvodnju X8-ice (projekat nosi kodnu oznaku G09), a promocija se po najnovijim vestima navodno može očekivati krajem 2020. ili početkom 2021. godine. Doduše, 2020. bi mogao da bude predstavljen koncept, a serijski model tokom 2021. Takođe, X8 možda neće biti tek kupeovski X7, odnosno linija krova će biti promenjena u odnosu na X7, ali ipak neće oštro padati prema zadnjem delu kao što je slučaj na manjim modelima X6 i X4. U svakom slučaju, i X8 će po nekim izvorima implementirati dinamičan i sportski stil tipičnog X modela. Za X8 se predviđa i 2+2 konfiguracija sedenja, dakle sa dva individualna sedišta pozadi, a očekuje se da će zadržati međuosovinsko rastojanje od 3105 mm (X8 će koristiti istu osnovu kao X7).

 

Može se očekivati slična gama motora kao i kod modela X7, što podrazumeva verzije xDrive40i (ima 3.0 litarski turbo šestocilindraš), pa xDrive50i (4.4 litarski twin-turbo V8), X7 xDrive30d (3.0 litarski šestocilindrični turbo dizelaš i M50d - quad turbo dizelaš). Kao i kod X7, sve verzije X8 će najverovatnije standardno imati xDrive pogon na sva četiri točka i osmostepeni automatski menjač. Kasnije možemo očekivati i nove verzije, uključujući i plug-in hybrid varijantu. Budući da je BMW X7 dobio i M Sport paket to će onda važiti i za X8, a to između ostalog podrazumeva M aerodinamički kit, M alu točkove do 22 inča, M Sport oslanjanje, M Sport izduvni sistem, M Sport kočnice i M Sport doterani enterijer.

 

Međutim, ono što privlači posebnu pažnju su glasine o sportskom X8 M modelu, kao rivalu budućem Audiju RS Q8. X8 M podrazumeva agresivniji aero body kit, M alu točkove, sportsko oslanjanje i kočnice, novi izduvni sistem, doterani enterijer sa sportskim sedištima i volanom, kao i snažan V8 TwinTurbo motor sa više od 600KS. Imajući u vidu da se proizvodnja modela X7 odvija u BMW fabrici Spartanburg u SAD-u, tamo bi mogao da se pravi i X8. Očekuje se da će glavna tržišta za X7 i eventualni X8 biti Kina, Rusija i SAD, ali nas više informacija tek očekuje u narednom periodu. Što se cene tiče, sigurno je da će X8 biti skuplji od X7 a jeftiniji od Rolls-Royce Cullinana, što će ga učiniti i najskupljim BMW-om u ponudi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Još jedan nagoveštaj da BMW planira X8 M

 

bmw x8 1.jpg

 

BMW još nije predstavio model X8 (o kome se inače priča već duže vreme), a najnoviije vesti nagoveštavaju da će se u njegovoj gami naći i sportska M verzija. To potvrđuju informacije da je BMW krajem marta predao zahtev za zaštitu naziva X8 M i da sada čeka na odobrenje. Po nekim ranijim najavama, BMW X8 (projekat nosi kodnu oznaku G09) se navodno može očekivati krajem 2020. ili početkom 2021. godine. Doduše, 2020. bi mogao da bude predstavljen koncept, a serijski model tokom 2021. ili tek 2022. godine. X8 možda neće biti tek kupeovski X7 jer će po nekim izvorima implementirati dinamičan i sportski stil tipičnog X modela.

 

Za X8 se predviđa i 2+2 konfiguracija sedenja, dakle sa dva individualna sedišta pozadi, a očekuje se da će zadržati međuosovinsko rastojanje od 3105 mm (X8 će koristiti istu osnovu kao X7). U paleti bi trebalo da budu verzije xDrive40i (3.0 turbo šestocilindraš), pa xDrive50i (4.4 twin-turbo V8), xDrive30d (3.0 šestocilindrični turbo dizelaš i M50d (quad turbo dizelaš). Kao i kod X7, sve verzije X8 će najverovatnije standardno imati xDrive pogon na sva četiri točka i osmostepeni automatski menjač. Kasnije inače možemo očekivati i nove verzije, uključujući i plug-in hybrid varijantu. Budući da je BMW X7 dobio i M Sport paket to će onda važiti i za X8, a to između ostalog podrazumeva M aerodinamički kit, M alu točkove do 22 inča, M Sport oslanjanje, M Sport izduvni sistem, M Sport kočnice i M Sport doterani enterijer.

 

Međutim, ono što privlači posebnu pažnju jesu upravo informacije o sportskom X8 M modelu, čije pojavljivanje se može očekivati 2023. godine. X8 M podrazumeva agresivniji aero body kit, M alu točkove, sportsko oslanjanje i kočnice, novi izduvni sistem, doterani enterijer sa sportskim sedištima i volanom, kao i snažan V8 TwinTurbo motor sa 625 konja. Imajući u vidu da se proizvodnja modela X7 odvija u BMW fabrici Spartanburg u SAD-u, tamo bi mogao da se pravi i X8. Očekuje se da će glavna tržišta za X8 biti Kina, Rusija i SAD, ali nas više informacija tek očekuje u narednom periodu. Što se cene tiče, sigurno je da će X8 biti skuplji od X7 a jeftiniji od Rolls-Royce Cullinana, što će ga učiniti i najskupljim BMW-om u ponudi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW X8 M sa 750KS?

 

bmw x8 m.jpg

 

BMW još nije ni predstavio model X8 ali brojni mediji se već bave njegovom sportskom M verzijom. Ovde treba podsetiti na ranije informacije da je BMW krajem marta predao zahtev za zaštitu naziva X8 M i da sada čeka na odobrenje. Po nekim ranijim najavama, BMW X8 (projekat nosi kodnu oznaku G09) se navodno može očekivati krajem 2020. ili početkom 2021. godine. Doduše, 2020. bi mogao da bude predstavljen koncept, a serijski model tokom 2021. ili tek 2022. godine. Međutim, ono što privlači posebnu pažnju jesu upravo informacije o sportskom X8 M modelu, čije pojavljivanje se može očekivati 2023. godine. X8 M podrazumeva agresivniji aero body kit, M alu točkove, sportsko oslanjanje i kočnice, novi izduvni sistem, kao i doterani enterijer sa sportskim sedištima i volanom. Najnovije glasine kažu i da će X8 M imati hibridni pogonski sistem sa ukupno 750KS (4.4 V8 TwinTurbo motor i elektromotor).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

U planu i BMW X8 M

 

207994-bmw x8 m.jpg

 

BMW će tek promovisati model X8, a neki mediji se već bave njegovom sportskom M verzijom. Treba podsetiti na ranije informacije da je BMW krajem marta predao zahtev za zaštitu naziva X8 M. Po nekim ranijim najavama, regularni BMW X8 (projekat nosi kodnu oznaku G09) se može očekivati tokom 2021. godine, pri čemu će veliki deo komponenti deliti sa modelom X7. U paleti se očekuju benzinski i dizel motori sa 6 cilindara, kao i plug-in hybrid verzija X8 M50i sa 523KS (kombinacija 4.4 V8 benzinca i elektromotora).

Međutim, ono što privlači posebnu pažnju jesu upravo informacije o sportskom X8 M modelu, čije pojavljivanje se može očekivati tokom modelske godine 2022. X8 M podrazumeva agresivniji aero body kit, M alu točkove, sportsko oslanjanje i kočnice, novi izduvni sistem, kao i doterani enterijer sa sportskim sedištima i volanom. Neke glasine kažu i da će X8 M imati hibridni pogonski sistem sa ukupno 750KS (4.4 V8 TwinTurbo motor i elektromotor), uz emisiju CO2 manju od 100 grama po km.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW X8 na novim crtežima

 

210216-BMW X8 02.jpg

 

BMW će novi luksuzni model X8 početi da prodaje tokom sledeće godine, pri čemu će njegovi rivali biti Mercedes GLS, Audi Q8 i Range Rover. Dok čekamo na premijeru, na ovim novim renderima iz britanskog Auto Expressa je prikazan njegov mogući izgled. Ovde treba podsetiti i na informacije da je BMW prošle godine predao zahtev za zaštitu naziva X8 M. Po nekim ranijim najavama, regularni BMW X8 (projekat nosi kodnu oznaku G09) veliki deo komponenti će deliti sa modelom X7. Izvori navode da će X8 u unutrašnosti imati dva 12.3-inčna displeja, uz najmoderniji iDrive infotainment sistem.

 

210217-BMW X8 01.jpg

 

U paleti se očekuju benzinski i dizel motori sa 6 cilindara, kao i plug-in hybrid verzija (kombinacija 3,0 litarskog šestocilindričnog benzinca i elektromotora). Međutim, ono što privlači posebnu pažnju jesu upravo informacije o sportskom X8 M modelu, čije pojavljivanje se može očekivati tokom modelske godine 2022. X8 M podrazumeva agresivniji aero body kit, M alu točkove, sportsko oslanjanje i kočnice, novi izduvni sistem, kao i doterani enterijer sa sportskim sedištima i volanom. Neke glasine kažu i da će X8 M imati hibridni pogonski sistem sa ukupno 750KS (4.4 V8 TwinTurbo motor i elektromotor), uz emisiju CO2 manju od 100 grama po km.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autobildyoutube.jpg Auto Bild najavljuje BMW X8M

 

BMW će lansirati X8 kao kupe varijantu modela X7. Sa trenutnom pomamom na tržištu za SUV-Coupe automobilima ovo je faktički neizbežno. Uostalom, konkurencija u vidu npr. Audija je već to uradila pre nekoliko godina izbacujući na tržište model Q8.  Prvi prototipovi X8 već su napravljeni u američkoj fabrici BMW-a u Spartanburgu (Južna Karolina), i već su primećeni. BMW X8 bi mogao biti predstavljen ove 2021. godine, a najverovatnije će se pojaviti u tri verzije motora pri lansiranju na tržište, najsnažniji će svakako biti X8M:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Još jedan pogled na BMW-a X8

 

218731-bmw x8 02.jpg

 

BMW će novi luksuzni model X8 početi da prodaje tokom sledeće godine, pri čemu će njegovi rivali biti Mercedes GLS, Audi Q8 i Range Rover. Dok čekamo na premijeru, na ovim novim nezvaničnim renderima sa ruskog sajta Kolesa.ru je prikazan njegov mogući izgled. Ovde treba podsetiti i na informacije da je BMW prošle godine predao zahtev za zaštitu naziva X8 M. Po nekim ranijim najavama, regularni BMW X8 (projekat nosi kodnu oznaku G09) veliki deo komponenti će deliti sa modelom X7.

 

218732-bmw x8 01.jpg

 

Izvori navode da će X8 u unutrašnosti imati dva 12.3-inčna displeja, uz najmoderniji iDrive infotainment sistem. Ostaje da se vidi da li će X8 imati i treći red sedišta. U paleti se očekuju benzinski i dizel motori, kao i plug-in hybrid verzija (kombinacija benzinca i elektromotora). Standardni X8 bi u Nemačkoj mogao da košta oko 93.000 evra. Međutim, ono što privlači posebnu pažnju jesu upravo informacije o sportskom X8 M modelu, čije pojavljivanje se može očekivati tokom modelske godine 2022 ili 2023. X8 M podrazumeva agresivniji aero body kit, M alu točkove, sportsko oslanjanje i kočnice, novi izduvni sistem, kao i doterani enterijer sa sportskim sedištima i volanom. Neke glasine kažu i da će X8 M imati hibridni pogonski sistem sa ukupno 750KS (4.4 V8 TwinTurbo motor i elektromotor), uz emisiju CO2 manju od 100 grama po km.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uskoro BMW X8 M concept?

 

207994-bmw x8 m.jpg

 

BMW će novi model X8 početi da prodaje tokom sledeće godine (projekat nosi kodnu oznaku G09), pri čemu će to po ranijim najavama biti sportskija, smelije stilizovana verzija modela X7 sa sedam sedišta. To nagoveštava da će i X8 imati tri reda sedišta, možda u konfiguraciji sa šest sedišta, ali to nije potvrđeno. Automobil će koristiti platformu i mehaniku modela X7, a u gami motora možemo očekivati šestocilindrične benzince i dizelaše sa mild-hybrid tehnologijom, plug-in hybrid i 4.4 twin-turbo V8 sa 523KS za verziju X8 M50i.

 

X8 bi u unutrašnosti trebalo da ima dva 12.3-inčna displeja, uz najmoderniji iDrive infotainment sistem. Međutim, ono što privlači posebnu pažnju jesu upravo informacije o sportskom X8 M modelu, čije pojavljivanje se može očekivati tokom modelske godine 2022 ili 2023. Neke inforimacije kažu da će X8 M concept predstavnicima medija biti prikazan već 16. novembra ove godine u Los Anđelesu, dok će svoj javni debi doživeti 29. novembra. X8 M podrazumeva i agresivniji aero body kit, M alu točkove, sportsko oslanjanje i kočnice, novi izduvni sistem, kao i doterani enterijer sa sportskim sedištima i volanom. Pojedine glasine kažu i da će X8 M imati plug-in hybrid pogonski sistem sa ukupno 750KS (4.4 V8 twin-turbo motor i elektromotor), pogon na sva četiri točka, kao i emisiju CO2 manju od 100 grama po km.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen BMW Concept XM

 

bmw x8 c.jpg

 

BMW će novi model X8 po ranijim informacijama početi da prodaje tokom sledeće godine (projekat nosi kodnu oznaku G09), pri čemu će to po nekim najavama biti sportskija, smelije stilizovana verzija modela X7 sa sedam sedišta. To nagoveštava da će i X8 imati tri reda sedišta, možda u konfiguraciji sa šest sedišta, ali to nije potvrđeno. Automobil će koristiti platformu i mehaniku modela X7, a u gami motora možemo očekivati šestocilindrične benzince i dizelaše sa mild-hybrid tehnologijom, plug-in hybrid i 4.4 twin-turbo V8 sa 523KS za verziju X8 M50i. X8 bi u unutrašnosti trebalo da ima dva 12.3-inčna displeja, uz najmoderniji iDrive infotainment sistem.

 

Međutim, ono što privlači posebnu pažnju jesu informacije o sportskom X8 M modelu, čije pojavljivanje se može očekivati tokom modelske godine 2022 ili 2023. X8 M podrazumeva i agresivniji aero body kit, M alu točkove, sportsko oslanjanje i kočnice, novi izduvni sistem, kao i doterani enterijer sa sportskim sedištima i volanom. Neke glasine kažu i da će X8 M imati plug-in hybrid pogonski sistem sa ukupno 750KS (4.4 V8 twin-turbo motor i elektromotor), pogon na sva četiri točka, kao i emisiju CO2 manju od 100 grama po km.

 

Kao najava služi ovaj BMW Concept XM ''visokih performansi, elektrifikovan'', čija premijera se očekuje 29. novembra. Za sada je objavljena samo jedna najavna slika, uz napomenu da je XM Concept najizrazitija izjava u skoro 50 godina BMW M. U kratkom saopštenju se dodaje da je ovo ''jedinstveni X za brend M, koji prikazuje novi dizajn prednjeg dela BMW luksuzne klase''. Ovo možda znači da bi i serijski model mogao da ponese oznaku BMW XM a ne X8 M, ali detalji tek slede.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW XM Concept na novim najavnim slikama

 

bmw xm 05.jpg

 

BMW će 29. novembra predstaviti XM Concept ''visokih performansi, elektrifikovan'', kao najavu serijskog modela koji se očekuje tokom sledeće godine. Bavarci su sada objavili i nekoliko novih najavnih slika, uz napomenu da je XM Concept najizrazitija izjava u skoro 50 godina BMW M. U kratkom saopštenju se dodaje da je ovo ''jedinstveni X za brend M, koji prikazuje novi dizajn prednjeg dela BMW luksuzne klase''.

 

bmw xm 06.jpg

 

Neke glasine kažu i da će koncept vozilo možda imati plug-in hybrid pogonski sistem sa ukupno 750KS (4.4 V8 twin-turbo motor i elektromotor), pogon na sva četiri točka, kao i emisiju CO2 manju od 100 grama po km. U vezi s nazivom XM (koji je ranije koristio Citroen), pojedini mediji navode da su Francuzi i Nemci postigli džentlmenski sporazum koji BMW-u omogućava nesmetano korišćenje ovog imena.

 

bmw xm 07.jpg

 

Što se tiče serijskog modela, on bi trebalo da ima tri reda sedišta, možda u konfiguraciji sa šest sedišta, ali to nije potvrđeno. U gami motora po ranijim glasinama možemo očekivati šestocilindrične benzince i dizelaše sa mild-hybrid tehnologijom, pa 4.4 twin-turbo V8 sa 523KS za verziju X8 M50i, kao i top plug-in hybrid varijantu sa pomenutih 750KS čije pojavljivanje se može očekivati tokom 2022 ili 2023. (uz agresivniji aero body kit, M alu točkove, sportsko oslanjanje i kočnice, novi izduvni sistem, kao i doterani enterijer sa sportskim sedištima i volanom). Vozilo bi u unutrašnosti trebalo da ima dva 12.3-inčna displeja, uz najmoderniji iDrive infotainment sistem.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo je BMW XM Concept

 

bmw xm 001.jpg

 

Dok čekamo na premijeru, evo kako izgleda BMW XM Concept ''visokih performansi, elektrifikovan'', kao najava serijskog modela koji se očekuje tokom sledeće godine. Bavarci navode da je XM Concept najizrazitija izjava u skoro 50 godina BMW M. U kratkom saopštenju se dodaje da je ovo ''jedinstveni X za brend M, koji prikazuje novi dizajn prednjeg dela BMW luksuzne klase''.

 

Neke glasine kažu i da će koncept vozilo možda imati plug-in hybrid pogonski sistem sa ukupno 750KS (4.4 V8 twin-turbo motor i elektromotor), pogon na sva četiri točka, kao i emisiju CO2 manju od 100 grama po km. U vezi sa nazivom XM (koji je ranije koristio Citroen), pojedini mediji navode da su Francuzi i Nemci još ranije postigli džentlmenski sporazum koji BMW-u omogućava nesmetano korišćenje ovog imena. Što se tiče serijskog modela, on bi trebalo da ima četiri ili pet sedišta, a po nekim izvorima tri reda sedišta (možda u konfiguraciji sa šest sedišta). Vozilo bi u unutrašnosti trebalo da ima dva 12.3-inčna displeja, uz najmoderniji iDrive infotainment sistem, ali detalji tek slede.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

bmwblog.jpg BMWBLOG: XM Concept

 

Uoči svetske premijere u Art Bazelu, BMW Concept XM je predstavljen odabranoj grupi novinara u Los Anđelesu, na specijalnoj sesiji jedan na jedan sa najhrabrijim i najmoćnijim BMW-om ikada napravljenim. U prvom videu dat je pregled spoljašnjeg i unutrašnjeg dizajna automobila, pokazane najbolje karakteristike Concepta XM i pojašnjeno je šta on znači za BMW kao brend. Takođe je obrađena i unutrašnjost. BMW XM će proizvoditi 750 konjskih snaga i 1.000 Nm obrtnog momenta kada stigne 2023. godine, što ga čini najmoćnijim BMW automobilom ikada napravljenim.

 

U drugom videu šef dizajna BMW M odeljenja, Markus Syring, pojašnjava detaljnije dizajn novog koncepta. Glavni dizajner se detaljno bavi nekim novim elementima dizajna XM-a, kao što su podeljeni farovi, osvetljeni bubrezi, M retrovizori i novi dizajn četvorostrukih izduvnih cevi. Dizajn enterijera podjednako je važan za brend, donoseći novi pravac dizajna u M diviziju. Syring objašnjava neke od izbora unutar kabine i šta to znači za buduću proizvodnju BMW XM.

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bivši BMW-ov dizajner imao šta da kaže o dizajnu XM koncepta

 

Frenk Stivenson je poznato ime u automobilskoj zajednici. Bivši dizajner BMW-a, Minija i McLarena je ovoga puta pružio stručan uvid u kontroverzan novi dizajnerski jezik bavarske marke. Kako pišu Vrele Gume, on želi da shvati ''šta se zapravo dogodilo sa BMW-om i zašto je aktuelni stajling tako brutalan i nakaradan?''.

 

U redu, neko će reći da je lepota u očima posmatrača, ali isto tako je činjenica da se estetika predaje u školama koje se bave umetnošću i dizajnom. Postoje ljudi koji se obrazuju i usavršavaju na tom planu, da ne bismo imali vozila u stilu Homer Simpson ''stajlinga''. Nedavni Concept XM, prilično je uzburkao duhove ne samo među ljubiteljima automobila, već i ''bimerofilima''. Radi se o automobilu koji ne liči ni na jedan prethodni proizvod iz Minhena, a sudeći po nedavnim špijunskim fotografijama, dotični dizajnerski jezik će biti prenesen na serijski model.

 

Po Stivensonu, prednji deo performantnog SUV-a je ''jednako diskutabilan, jednako kontroverzan i jednako užasan kao i svaki drugi ugao gledanja na ovaj automobil''. U prevodu, Stivenson objašnjava da prednja maska nema nikakvog smisla, u najvećoj meri zbog korelacije između džinovskih otvora i tankih farova. Ova nakaradna proporcija je dodatno naglašena osvetljenim konturama ''nozdrva''. Zadnji deo je gotovo isto tako ''bolan'', kaže Stivenson. Njegova glavna kritika se odnosi na dva BMW logoa na zadnjem prozoru, što je neuspešno evociranje na originalni M1. Po njemu, dotičnim oznakama tu jednostavno nije mesto, jer se radi o tome ''kao da neko dva puta stavi potpis na papir, a zašto bi bilo ko to radio?''. Završeci izduvnih cevi? Stivenson se ovde zaustavio sa uzdahom.

 

Ipak, ovaj poznati automobilski dizajner je pronašao i dve pozitivne stvari u vezi s XM-om. Prva se odnosi na haubu ovog masivnog SUV-a, dok se druga tiče načina na koji su crni akcenti integrisani u bočni profil. Međutim, da li je to dovoljno da se poboljša sveopšti utisak? Ne baš...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen serijski BMW XM

 

224813-bmw xm 04.jpg

 

BMW je je XM Concept prikazao 30. novembra prošle godine, ali je već tada bilo poznato da on najavljuje budući serijski model koji se očekuje tokom 2022. godine, i to kao prvi samostalni M SUV model. Bavarci takođe navode da je XM najizrazitija izjava u 50 godina BMW M. U saopštenju se dodaje da je ovo ''jedinstveni X za brend M, koji prikazuje novi dizajn prednjeg dela BMW luksuzne klase''.

 

224814-bmw xm 03.jpg

 

U međuvremenu, u pripremi je i serijski model, a kao najava služi set fotografija još uvek maskiranog test primerka.

 

224815-bmw xm 02.jpg

 

Standardna verzija serijskog BMW-a XM će imati kombinovanih 653KS i 800 Nm (kombinacija novog V8 turbo benzinca i elektromotora), ali se najavljuje i jača verzija sa 748KS i 1.000 Nm obrtnog momenta. Biće moguića i vožnja u elektro modu, do 80 km (po WLTP-u).

 

bmw xm 01.jpg

 

Tu će naravno biti i pogon na sva četiri točka, standardno Adaptivno M Professional oslanjanje, M kočioni sistem, lagani M alu točkovi do 23 inča, upadljiviji prednji ''bubrezi'', kao i M interpretacija kokpita usmerenog ka vozaču, zakrivljeni ekran infotainment sistema, M verzija BMW iDrive operativnog sistema, crveni akcenti na volanu, braon koža, ugljenična vlakna i ambijentalno osvetljenje i u BMW M bojama. Premijera serijskog XM-a će se održati u narednim mesecima, dok serijska proizvodnja treba da startuje u decembru.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uhvaćen BMW XM

 

bmw xm 5.jpg

 

Tek što je BMW nedavno objavio par detalja o serijskoj verziji modela XM, stižu i njegove nove fotografije.

 

bmw xm 4.jpg

 

Pojedini delovi XM-a su doduše i dalje prekriveni, ali nove slike ipak otkrivaju dosta. 

 

bmw xm 3.jpg

 

BMW je XM Concept prikazao krajem prošle godine, ali je već tada bilo poznato da on najavljuje budući serijski model koji se očekuje tokom 2022. godine, i to kao prvi samostalni M SUV model.

 

bmw xm 2.jpg bmw xm 1.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Serijski BMW XM na patentnim renderima

 

bmw xm 2022 3.jpg

 

BMW je je XM Concept prikazao 30. novembra prošle godine, ali je već tada bilo poznato da on najavljuje budući serijski model koji stiže tokom 2022. godine, i to kao prvi samostalni M SUV model. Bavarci takođe navode da je XM najizrazitija izjava u 50 godina BMW M. U saopštenju se dodaje da je ovo ''jedinstveni X za brend M, koji prikazuje novi dizajn prednjeg dela BMW luksuzne klase''.

U međuvremenu, procureli su ovi patentni renderi serijskog modela koji bi trebalo da se pojavi krajem oktobra ili početkom novembra.

 

bmw xm 2022 2.jpg

 

Standardna verzija serijskog BMW-a XM će imati kombinovanih 653KS i 800 Nm (kombinacija novog V8 turbo benzinca i elektromotora), ali se najavljuje i jača verzija sa 748KS i 1.000 Nm obrtnog momenta. Biće moguića i vožnja u elektro modu, do 80 km (po WLTP-u).

 

bmw xm  1.jpg

 

Tu će naravno biti i pogon na sva četiri točka, standardno Adaptivno M Professional oslanjanje, M kočioni sistem, lagani M alu točkovi do 23 inča, upadljiviji prednji ''bubrezi'', kao i M interpretacija kokpita usmerenog ka vozaču, zakrivljeni ekran infotainment sistema, M verzija BMW iDrive operativnog sistema, crveni akcenti na volanu, braon koža, ugljenična vlakna i ambijentalno osvetljenje i u BMW M bojama.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Serijski BMW XM premijerno već 27. septembra?

 

bmw xm 001.jpg

 

Mada su nedavne informacije govorile da bi serijski BMW XM mogao da nude predstavljen krajem oktobra ili početkom novembra ove godine, nove glasine kažu da će to ipak biti nešto ranije. Kako prenosi BMWblog, premijera bi navodno trebalo da se održi još tokom ovog meseca, tačnije 27. septembra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW XM na prvim slikama

 

bmw xm 2023 04.jpg

 

Dok čekamo na zvaničnu premijeru serijskog BMW-a XM, pred nama su prve fabričke fotografije ovog noviteta koje su se pre vremena pojavile u javnosti. BMW je XM Concept prikazao 30. novembra prošle godine, ali je već tada bilo poznato da on najavljuje budući serijski model, i to kao prvi samostalni M SUV model.

 

bmw xm 2023 03.jpg

 

Bavarci takođe navode da je XM najizrazitija izjava u 50 godina BMW M. U saopštenju se dodaje da je ovo ''jedinstveni X za brend M, koji prikazuje novi dizajn prednjeg dela BMW luksuzne klase''.

 

bmw xm 2023 02.jpg

 

Standardna verzija serijskog BMW-a XM će imati kombinovanih 653KS i 800 Nm (kombinacija novog V8 turbo benzinca i elektromotora), ali se najavljuje i jača verzija sa 748KS i 1.000 Nm obrtnog momenta. Biće moguća i vožnja u elektro modu, do 80 km (po WLTP-u).

 

bmw xm 2023 01.jpg

 

Tu će naravno biti i pogon na sva četiri točka, standardno Adaptivno M Professional oslanjanje, M kočioni sistem, lagani M alu točkovi do 23 inča, upadljiviji prednji ''bubrezi'', kao i M interpretacija kokpita usmerenog ka vozaču, zakrivljeni ekran infotainment sistema, M verzija BMW iDrive operativnog sistema, crveni akcenti na volanu, braon koža, ugljenična vlakna i ambijentalno osvetljenje i u BMW M bojama. Na kraju u vezi s nazivom XM koji je ranije koristio Citroen. Dakle, pojedini mediji su prošle godine pisali da su Francuzi i Nemci još ranije postigli džentlmenski sporazum koji BMW-u omogućava nesmetano korišćenje ovog imena.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Premijerno predstavljen prvi ikada BMW XM

 

bmw xm 2023 9.jpg

 

U svetlu jubilarne proslave 50 godina M odeljenja, BMW je danas zvanično predstavio prvi ikada BMW XM, drugi jedinstveni M model, posle čuvenog BMW M1, koji je ugledao svetlost dana 1978. godine. Reč je o prvom elektrifikovanom SAV modelu visokih performansi koji dolazi u ekskluzivnom i ekstravagantnom dizajnu uz moćne proporcije i konture, ali i sa novom interpretacijom izgleda prednjeg dela po ugledu na luksuzne automobile iz BMW game.

 

bmw xm 2023 8.jpg

 

Prvi ikada BMW XM ima podeljene farove, zlatni okvir prednje maske sa osvetljenjem i velike usisnike za vazduh u frontalnom delu, kao i točkove od 21 inča u standardnom paketu opreme (moguće je poručivanje točkova do 23 inča).

 

bmw xm 2023 7.jpg

 

Eksterijer poseduje više elemenata koji imaju sličnosti sa legendarnim sportskim BMW M1 automobilom i karakterišu ga široke lajsne na bokovima, kao i dva BMW ugravirana znaka na zadnjem staklu. Na zadnjem delu automobila nalazi se potpuno ravno staklo, kao i ekskluzivno dizajnirane izduvne cevi. Enterijer je izražen u jedinstvenom BMW XM dizajnu, za čiju su izradu upotrebljeni specijalni materijali, poput posebne kategorije ''Vintage'' kože. Prednja sedišta su M multifunkcionalna, dok zadnji deo automobila poseduje luksuzni M Lounge. Uz prvi ikada BMW XM dolazi i poseban kožni volan, kao i standardni BMW Live Cockpit Professional koji je fokusiran na vozača.

 

bmw xm 2023 5.jpg

 

U standardnom paketu uvršteno je i ambijentalno osvetljenje, četvorozonska automatska klima, Harman Kardon audio sistem, Travel & Comfort sistem, Head-Up displej, kao i opcionalni Bowers & Wilkins Diamond audio sistem sa dodatna četiri zvučnika u krovu automobila. BMW XM poseduje zakrivljeni ekran koji ima 12.3-inčni informacioni displej i kontrolni ekran sa dijagonalom od 14.9 inča zasnovan na BMW operativnom sistemu 8.

 

bmw xm 2023 4.jpg

 

Vozačima se kod ovog modela nudi najveći izbor sistema asistencije u vožnji, pa tako standardna specifikacija uključuje upozorenje na frontalni sudar, upozorenje o napuštanju trake, uključujući i povratak u traku (uz pomoć pri upravljanju), kao i info sistem o ograničenju brzine. Pored toga moguća je i delimična autonomna vožnja sa ograničenjem brzine do 210 km/h (koja je vremenski limitirana).

 

bmw xm 2023 3.jpg

 

Pogonski sistem je Plug-in hibridni i sastoji se od 8-cilindarskog benzinskog motora i veoma snažnog električnog motora. M Hibrid pogonski sistem u BMW XM modelu isporučuje ukupnu snagu od 653KS (kombinacija motora sa unutrašnjim sagorevanjem - do 489 KS i sistema električnog pogona - do 197 KS).

 

bmw xm 2023 2.jpg

 

Pored toga, M HIBRID pogonski sistem proizvodi maksimalni ukupni obrtni moment od 800 Nm (motor sa unutrašnjim sagorevanjem do 650 Nm u kombinaciji sa električnim motorom koji razvija do 280 Nm). Kompaktna litijum-jonska baterija montirana je u pod vozila, ukupog iskoristivog kapaciteta 25,7 kWh i omogućava čisto električnu vožnju do 88km dometa po WLTP ciklusu i maksimalnu brzinu čisto električnog kretanja do 140 km/h. Bateriju je moguće naputi maksimalnom snagom od 7,4 kW.

 

bmw xm 2023 1.jpg

 

Snaga se prenosi preko M xDrive pogona na sve točkove, koji veći deo snage prebacuje nazad. U raspodeli snage levo-desno pomaže standardni M sportski diferencijal na zadnjoj pogonskoj osovini. Uz posebne xDrive modove vožnje ovaj paket omogućava odlične performanse u svim situacijama. BMW XM ubrzava od 0 do 100 km/h za 4.3 sekunde, što je propraćeno posebnim energičnim zvukom, koji potiče od njegovog sportskog izduvnog sistema sa dve cevi koje su po prvi put na BMW-u postavljene jedna iznad druge. Proizvodnja BMW XM planirana je za decembar 2022. godine u Spartanburgu u SAD, dok će u ruke prvih kupaca stići na proleće 2023. godine.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U BMW-u procenjuju da su postojeći vlasnici Urusa i G klase potencijalni kupci XM-a

 

bmw xm 2023 11.jpg

 

BMW XM je automobil koji niti je za svakoga, niti je po svačijem ukusu, ali bavarski proizvođač smatra da su kupci luksuznih SUV modela ciljna grupa (navodnog) naslednika legendarnog M1. Tako bar kažu dva rukovodioca BMW M divizije, šef kompanije Frank van Mel i potpredsednik odeljenja za kupce, brend i prodaju, Timo Reš.

 

''Mnogi ljudi koji voze Lamborghini Urus ili Mercedes G klase kažu 'želim da posedujem nešto poput toga iz BMW-a', a za nas, to je logičan izbor'', rekao je van Mel. Reš je podržao ovu izjavu priznajući da BMW XM neće privući postojeće vlasnike M modela. Njihova vizija je da će XM apelovati pre svega na postojeće vlasnike luksuznih SUV/krosovera, onih koji već poseduju modele kao što su Lamborghini Urus, Bentley Bentayga i Land Rover Range Rover. Da li će to biti prebacivanje na BMW ili dodatak postojećoj kolekciji? Pre će biti da je u pitanju ovo potonje. Naravno, to smo već znali. Odluka da naslednik M1 bude jedan SUV, pre svega i iznad svega je biznis plan. U suprotnom, imali bismo na talonu superautomobil sa ''M'' značkom, koji doduše još uvek nije u potpunosti odbačen. U svakom slučaju, čini se da je američko tržište ono koje BMW vidi kao najznačajnije i najveće za XM. Reš je dodao da su Kina i Bliski Istok odmah iza, kompletirajući tri najznačajnija tržišta za novi samostalan model BMW M divizije.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...