Jump to content
FAS Euroauto Goran
N.N.

Genesis G70 / Genesis G80

Recommended Posts

motormouthyoutubenovi.jpg Motormouth: 2022. Genesis G70

 

2019. je izašao na tržište, a sada je prošao kroz restajling.

Osnovni motor mu je 2.0 turbo-benzinac sa 252KS i automatikom sa 8 brzina. Ovaj na testu pod haubom ima 3.3 twinturbo V6 sa 365KS/510Nm i takođe automatik sa 8 stepeni prenosa:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Genesis G70 Shooting Brake na Festivalu brzine u Goodwoodu

 

genesis g70 sb05.jpg

 

Nakon što je početkom maja najavio svoj zvanični dolazak na evropsko tržište (prvo sa modelima G80 i GV80), Hyundaijev premium brend Genesis je u međuvremenu potvrdio da će svoju gamu proširiti i Shooting Brake verzijom modela G70. Sada je najavljeno i da će premijera Genesisa G70 Shooting Brake biti održana na ovogodišnjem Festivalu brzine u Goodwoodu koja će se održati od 8. do 11. jula.

 

genesis g70 sb04.jpg

 

Očekivano, i G70 Shooting Brake je dobio karakteristični dizajnerski rečnik Genesis modela, a njime će Genesis između ostalog konkurisati i BMW-u Serije 3 Touring.

 

genesis g70 sb03.jpg

 

U odnosu na limuzinu, G70 Shooting Brake ima drugačiji zadnji deo, veće staklo na vratima prtljažnika, zadnji krovni spojler i naravno veću zapreminu prtljažnika. Kolika je ta zapremina za sada nije poznato ali je u svakom slučaju veća od 330 litara koliko ima limuzina.

 

genesis g70 sb02.jpg

 

Što se dimenzija tiče, G70 Shooting Brake je dugačak 4.685 mm, visok 1.400 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 2.835 mm.

 

genesis g70 sb01.jpg

 

Genesis će tek objaviti podatke o gami motora, ali kako se očekuje ona će biti ista kao i kod limuzine (2.0 četvorocilindričn turbo benzinac i twin-turbo V6), uz zadnji i pogon na sva četiri točka.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Genesis G80 Sport

 

215939-genesis g80 4.jpg

 

Hyundaijev luksuzni brend Genesis je novu generaciju limuzine G80 predstavio prošle godine, zatim je pre nekoliko meseci stigla njena električna verzija, a sada je u Južnoj Koreji promovisan i G80 Sport. Podsećanja radi, novi G80 donosi novi dizajn, platformu i napredne sisteme asistencije vozaču (adaptivni tempomat, sistem automatskog kočenja, sistem upozorenja na vozilo u mrtvom uglu, sistem automatske promene kolovozne trake...).

 

G80 odlikuju ''Athletic Elegance'' dizajnerski rečnik, kao i prostrani enterijer sa najnaprednijom tehnologijom, 3D digitalnom instrument tablom, head-up ekranom, kao i 14.5-inčnim ekranom infotainment sistema. Što se dimenzija tiče, novi G80 je dugačak 4.995 mm, širok 1.925 mm i visok 1.465 mm, što znači da je nešto duži, širi i niži u odnosu na prethodnika. Jedino je međuosovinsko rastojanje ostalo isto i iznosi 3.010 mm. Ovde treba pomenuti i da je novi G80 za 110 kg lakši nego ranija generacija.

 

215938-genesis g80 3.jpg

 

Novi Genesis G80 Sport dolazi i sa izmenjenim branicima, većim otvorima za vazduh, sportskim izduvnim sistemom, dark chrome saćastim prednjim grilom, alu točkovima od 20 inča, crvenim kočionim kleštima napred (pozadi su u crnoj boji), doteranim oslanjanjem, sedištima u Sevilla Red koži, trokrakim volanom, kontrastnim šavovima, aluminijumskim pedalama, detaljima od ugljeničnih vlakakna, Apple CarPlay i Android Auto konekcijom...

 

215940-genesis g80 2.jpg

 

U ponudi za G80 Sport će biti i ekskluzivna Cavendish Red boja.

 

genesis g80 1.jpg

 

Genesis će tek saopštiti tehničke detalje pre planiranog početka prodaje u trećem kvartalu, ali se pretpostavlja da će novi G80 Sport pokretati 3.5 V6 twin-turbo sa 380KS i 530 Nm obrtnog momenta. Takođe, automobil će imati pogon na sva četiri točka, kao i sistem upravljanja i zadnjim točkovima.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Genesis G70 Shooting Brake

 

216087-genesis g70 2022 04.jpg

 

Nakon što je početkom maja najavio svoj zvanični dolazak na evropsko tržište (prvo sa modelima G80 i GV80), Hyundaijev premium brend Genesis je u međuvremenu potvrdio da će svoju gamu proširiti i Shooting Brake verzijom modela G70. Premijera Genesisa G70 Shooting Brake je održana na ovogodišnjem Festivalu brzine u Goodwoodu koji traje do 11. jula.

 

216088-genesis g70 2022 03.jpg

 

Očekivano, i G70 Shooting Brake je dobio karakteristični dizajnerski rečnik Genesis modela, a njime će Genesis između ostalog konkurisati i BMW-u Serije 3 Touring.

 

216086-genesis g70 2022 02.jpg

 

U odnosu na limuzinu, G70 Shooting Brake ima drugačiji zadnji deo, veće staklo na vratima prtljažnika, zadnji krovni spojler i 40% veću zapreminu prtljažnika. Što se dimenzija tiče, G70 Shooting Brake je dugačak 4.685 mm, visok 1.400 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 2.835 mm.

 

genesis g70 2022 01.jpg

 

U paketu su i bežični smartphone punjač, 10.25-inčni infotainment sistem, kamera od 360 stepeni, 3D digitalni instrumenti, adaptivni tempomat, održavanje vozila u saobraćajnoj traci, sistem automatskog kočenja... Gama motora se sastoji od 2.0 benzinca sa 251KS i 353 Nm, kao i 2.2 dizelaša sa 199KS i 440 Nm (oba sa zadnjim pogonom i 8-stepenim automatskim menjačem). Kasnije se očekuje i 3.3 turbo V6 motor, uz pogon na sva četiri točka. Prodaja u Evropi počinje kasnije ovog leta, a cene će biti saopštene naknadno.

 

 

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

cartelltv.jpg CarTellTV: 2022. Genesis G70

 

Najmanja luksuzna limuzina koju nudi korejski luksuzni brend Genesis. Za G70 postoje dve opcije motora koje možete izabrati, počev od 2.0 i 3.3 V6.

Početni nivo (2.0 turbo sa 4 cilindra) dolazi sa 250KS/353Nm obrtnog momenta. Drugi izbor je pomenuti V6 twinturbo koji pravi 370KS/510Nm obrtnog momenta od 1.300 do 4.500 obrtaja.

 

 

 

autotradervelikoA.jpg Autotrader:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

kelleybluebook.jpg KelleyBlueBook: 2022. Genesis G70

 

G70 ide stopama svojih većih braće G80 i G90 limuzina sa prepoznatljivim dizajnerskim jezikom Genesisa. On se pre svega ističe masivnom re[etkom hladnjaka koja na ovom kompaktnom modelu može izgledati i ne tako velikom zbog takođe horizontalnih svetala. Definitivno je ovo ''auto sa potpisom'', tako da kad ga vide na ulici svi znaju šta je u pitanju. Posebno je bitno što je to dizajn koji zaista funkcioniše. Sve u svemu, izgled dobija na značaju u sportskim, elegantnim i dinamičnim kategorijama. Unutrašnjost ne nudi velike promene u odnosu na verziju pre restajlinga...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...