Jump to content
FAS Goran
coa565

Fiat Punto 1.7 TD pomoc oko turbine

Recommended Posts

Zdravo svima, nisam nasao odgovarajucu temu pa sam otvorio novu a moderatori neka je prebace u postojecu ako ima takve!

Danas sam seo u drugi punto isto 1.7 isto od 70 ks i neuporedivo bolje ide od mog i na pola gasa turbina puni ko luda a na mom tek kad je gas skoro u patosu osetim kad cimne i pocne da vuce. Oteram auto na kanal kad ima sta i da vidim, onaj rasteretni ventil zakucan, nece ni da mrdne ni mm i to ostao na otvorenom polozaju. Obelezio sam na slici crvenom strelicom polugu koja nece da mrda i ostala je u skroz izvucenom polozaju: IMG_20151206_110843.jpg

Rotor sam probao da zavrtim rukom i lako se okrece i nema nimalo lufta: IMG_20151206_110931.jpg

Unutra je malo masnjikava sto je pretpostavljam od iberlaufa a spolja je dosta masna posto mi pustalo ono crevce za ulje pa je omastilo ali je to reseno. Kako da odglavim ovaj ventil posto mi treba turbina a i malo mi se vise pregreva motor?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ako ti je ventil do kraja otvoren to ti je problem. Ne moze da nabije pritisak jer svi gasovi izlaze kroz tu rupu a ne kroz turbinu/propeler. Vidi o cemu se radi, probaj da ga vratis polako,da nije zapekao, vidi da opruga nije riknula u pecurci. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam gurao jako polugu ali nece ni malo da mrdne a tu je veoma mali prostor pa nemogu sa alatom da pridjem. A zbog cega mi se malo vise zagreva motor i stalno ukljucuje ventilator? I kako da proverim da li je opruga riknula u ventilu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izgleda da je poluga zapekla na ulazu u turbinu. ne znam sta da radim i kako da je odglavim?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaglavila je osovinica wastgate-a na izduvnom delu turbine negde unutra i nema sanse da je odglavim. Prskao sam wd 40 ali ni makac, vise ne znam sta da radim!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slobodno kuckaj po malo sa nekim manjim cekicem i srafcigerom po onom delu na koji se sipkica kaci i odglavices je sigurno,ali pre toga naprskaj wd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na kraju sam razglavio polugicu, malo sam je naprskao sa wd i nategao srafcigerom i vratila se u pocetni polozaj i sad auto kida kako vuce. Bukvalno u 3 uzbrdo vuce a samo pipnuo gas, iznenadjen sam kako vuce i kako se na nizim obrtajima pre ukljuci turbina a kad se ukljuci na otprilike malo manje od pola gasa auto kida asvalt. Jedino sto polugica jos uvek zapinje i ne moze pritisak turbine da je pogura pa je sad stalno u pocetnom polozaju i imam problem sa crvenom lampicom nalik turbini koja se upali na 2/3 gasa u trecoj i cetvrtoj brzini. Uzgred sam i skinuo cevku na kojoj se nalazi katalizator i probao da duvam u cev ali pravi dosta veliki otpor. To znaci da je kat zapusen i da moram da ga skinem ali ne znam gde da nadjem cev koju cu zavariti umesto njega?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...