kajzer 0 Posted May 18, 2015 Pozdrav ljudi, poterao me maler sa autom,radi se o modelu Lancia Delta 2 1.8 16v VVT 131KS, kupovina Lancie je bila po preporuci, ispostavilo se da je nisam ni vozio mesec dana. i samo zato što Sad čupam kosu naslagao se problem za problemom. Elem, na 20etom danu vožnje, pojede me se prvi breg na usisnoj bregastoj, hidropodizač zaglavio,nisam je nešto mnogo ni gazio uglavnom vožnja po gradu, odmah čim sam stavio drugu bregastu upalim auto čuje se neko lupanje. Šta bi moglo da bude, kad ono auto prolupao, radilica na trećoj klipnjači pojedena pola mm. Računaljka u glavi počela da vrti šta je najbolje raditi, reko ako je samo do radilice nije toliko strašno, nego da ja sklinem glavu da vidim kakvo je stanje tamo, jel treba da se ravna ili ne, glava je već ravnjana ali ne kako bi trebalo, na par mesta je pojedena od vode ima udubljenja, ali može da se sredi, ventili bi trebalo da otvaraju izatvaraju kako treba, nisam još nosio na proveru. A ono što mi je najveći problem je to što sve hilzne imaju breg pri vrhu cilindra, ali na prvom cilidru je to toliko drastično da kad prelaziš prstom po unutrašnjosti cilindra kad dođeš do tog dela od dubine kanala možeš nokat da polomiš. Ja sad razmišljam šta raditi ne znam koliko je posao vađenje i stavljanje novih hilzni, pretopstavljam da je muka ( a kad je muka, onda bude dodji Djuka na klempu) , pa sam iza varijantu d a menjam motor. Pa me interesuje koji motori idu u ovu Lanciu. Kakva je situacija od lybre 1.8 da stavim motor da li se poklapaju? Ili od Fiata, mada mislim da je Fiaov motor VFD a ne VVT, pa ne znam koliko ide taj motor u Lanciu Evo slike cilindra i glave motora, mada nema šta tu da se vidi, to je to, nego čisto malo da se prošara tekst u postu Ovaj zazor na vrhu je dubok pola milimetra dubine , pa na žalost ne mogu da se provučem samo sa zamenom karika, treba čovek da dođe da izmeri koliko je dubok zazor, ali oseća se pod prsotm Ovako izgleda dno glave motora sa tim pečatima od vode Svačiji komentar je dobordošao, ako ima neko neki motor u opticaju neka pošalje šta i koliko na PM ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 8305 Posted May 18, 2015 Obradu bloka sam ja platio nekih 80e pre neku godinu, tako da to nije bila skupa stavka. Problem je sto sve to zajedno izadje puno. Da li ti pase radilica od stila? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kajzer 0 Posted May 19, 2015 Sve zajedno jeste mnogo, našao sam isti taj motor za oko 200€, a obrada svega ovoga je dosta više i izađe obično preko računice... Nisam siguran za radilicu, ali trebalo bi da pasuje i od stila, sve je to slično, znam d abregasta za deltu ide od alfe 156 1.8, tako da je ralno da može i od stila radilica. Gde si radio obradu bloka Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 8305 Posted May 19, 2015 Ja u Nisu, ali cene su valjda iste svuda Quote Share this post Link to post Share on other sites
kajzer 0 Posted May 19, 2015 Ovde u Bg je od 120€ do 140€ hilznovanje za sva 4 cilindra Pitanje za nekoga kome je poznato, da li je 1.8 VVT motor na Delti, Dedri i Lybri potpuno isti ? 99% sam siguran da jeste ali da pitam nekoga ko je 100% siguran Quote Share this post Link to post Share on other sites
neo abarth 1 Posted May 20, 2015 Poydrav druže,mislim da menjanje motora nije baš jeftina opcija,jer opet trebaš upisati taj motor u saobraćajnu,a trebaš platiti i carinu i porez ukoliko motor nema papire,a tonije uopšte jeftino,u slučaju da može,moja preporuka ti je da nađeš novu glavu jer te ova neće baš služiti,jer mora dosta da se skine mesa koliko mi se čini i nađi vrhunskog majstora da ti sredi motor i ulje na kraju ništa ispod selenie Racing,nadam se da sam malo pomogao,želim ti puno sreće,pozz! Quote Share this post Link to post Share on other sites