Jump to content
Goran
Sign in to follow this  
kajzer

Lancia Delta 1.8 16v VVT - radovi ili drugi motor?

Recommended Posts

Pozdrav ljudi,
 poterao me maler sa autom,radi se o modelu Lancia Delta 2 1.8 16v VVT 131KS,  kupovina Lancie je bila po preporuci, ispostavilo se da je nisam ni vozio mesec dana. i samo zato  što Sad čupam kosu naslagao se problem za problemom.
 
Elem, na 20etom danu vožnje, pojede me se prvi breg na usisnoj bregastoj, hidropodizač zaglavio,nisam je nešto mnogo ni gazio uglavnom vožnja po gradu, odmah čim sam stavio drugu bregastu upalim auto čuje se neko lupanje. Šta bi moglo da bude, kad ono auto prolupao, radilica na trećoj klipnjači pojedena pola mm.
 
Računaljka u glavi počela da vrti šta je najbolje raditi, reko ako je samo do radilice nije toliko strašno, nego da ja sklinem glavu da vidim kakvo je stanje tamo, jel treba da se ravna ili ne, glava je već ravnjana ali ne kako bi trebalo, na par mesta je pojedena od vode ima udubljenja, ali može da se sredi, ventili bi trebalo da otvaraju izatvaraju kako treba, nisam još nosio na proveru. A ono što mi je najveći problem je to što sve hilzne imaju breg pri vrhu cilindra, ali na prvom cilidru je to toliko drastično da kad prelaziš prstom po unutrašnjosti cilindra kad dođeš do tog dela od dubine kanala možeš nokat da polomiš.
 
Ja sad razmišljam šta raditi ne znam koliko je posao vađenje i stavljanje novih hilzni, pretopstavljam da je muka ( a kad je muka, onda bude dodji Djuka na klempu) , pa sam iza varijantu d a menjam motor. Pa me interesuje koji motori idu u ovu Lanciu. Kakva je situacija od lybre 1.8 da stavim motor da li se poklapaju? Ili od Fiata, mada mislim da je Fiaov motor VFD a ne VVT,  pa ne znam koliko ide taj motor u Lanciu
 
Evo slike cilindra i glave motora, mada nema šta tu da se vidi, to je to, nego čisto malo da se prošara tekst u postu :)

Ovaj zazor na vrhu je dubok pola milimetra dubine , pa na žalost ne mogu da se provučem samo sa zamenom karika, treba čovek da dođe da izmeri koliko je dubok zazor, ali oseća se pod prsotm

cxcv2254.jpg
 
Ovako izgleda dno glave motora sa tim pečatima od vode

cxcv2255.jpg

 

Svačiji komentar je dobordošao, ako ima neko neki motor  u opticaju neka pošalje šta i koliko na PM !  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obradu bloka sam ja platio nekih 80e pre neku godinu, tako da to nije bila skupa stavka. Problem je sto sve to zajedno izadje puno. Da li ti pase radilica od stila?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve zajedno jeste mnogo, našao sam isti taj motor za oko 200€, a obrada svega ovoga je dosta više i izađe obično preko računice...

 

Nisam siguran za radilicu, ali  trebalo bi da pasuje i od stila, sve je to slično, znam d abregasta za deltu ide od alfe 156 1.8, tako da je ralno da može i od stila radilica.

 

Gde si radio obradu bloka 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovde u Bg je od 120€ do 140€ hilznovanje za sva 4 cilindra

 

Pitanje za nekoga kome je poznato, da li je 1.8 VVT motor na Delti, Dedri i Lybri potpuno isti ?

 

99% sam siguran da jeste ali da pitam nekoga ko je 100% siguran :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poydrav druže,mislim da menjanje motora nije baš jeftina opcija,jer opet trebaš upisati taj motor u saobraćajnu,a trebaš platiti i carinu i porez ukoliko motor nema papire,a tonije uopšte  jeftino,u slučaju da može,moja preporuka ti je da nađeš novu glavu jer te ova neće baš služiti,jer mora dosta da se skine mesa koliko mi se čini i nađi vrhunskog majstora da ti sredi motor i ulje na kraju ništa ispod selenie Racing,nadam se da sam malo pomogao,želim ti puno sreće,pozz! :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...