Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
DrazaSD

Fiat Palio 1.9 JTD - gasi se u vožnji

Recommended Posts

Pozdrav svima ovde na forumu!  :welcome:

Moj problem pocinje od jedne hladne noci u januaru...auto mi je bio pod nadstresnicom a noc najhladnija cak -19 stepeni. Tog jutra upalim auto pomocu kablova. Radio je prvih 5-10 sekundi bucno i posle toga je smirio rad i sve je bilo ok.  Posle 10 min rada auto se ugasio,nisam ga nigde vozio,radio u mestu.

Upalim ga ponovo i posle 10 -15 min opet ista stvar. Ugasi se. Posle gasenja vratim kontakt kljuc i sacekam 5-7 sekundi i auto pali normalno. Inace ako pokusam odmah paliti bez cekanja nece da pali jer se ne cuje pumpa ispod rezervoara za gorivo.

zamenim filter goriva misleci da je prljav. Posle toga sve je bilo ok. Normalan rad i voznja.

 

Posle predjenih 800 km opet isti problemi. Prilikom gasenja auta na kljuc motor jednostavno nema pritisak,nema onaj odsecan zvuk gasenja specifican za dizel motor.

Dijagnostika kaze da je stanje regulatora pritiska kriticno. Regulator je skidan i ciscen u ultrazvucnoj kadi i posle je radio 6 dana normalno (predjenih oko 150 km).

Jedan majstor kaze da je mozda u pitanju i glavni kompjuter.

Drugi kaze treba cistiti Egr mada ga dijagnostika ne prikazuje kao gresku.

Da naglasim da auto vuce perfektno,na predjenih 12.000 km ne trosi ni gram ulja. Ne gasi se pri ubrzanju vec kad vozim na istom br.obrtaja ili kad usporavam auto,odnosno kocim motorom.

Nov regulator kosta 10.000-11.000 din pa me prosto zanima vase misljenje.

 

Molim za savet ako neko ima iskustva sa ovim problemom!

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Dijagnostika kaze da je stanje regulatora pritiska kriticno.

 

Jel dijagnostika baš to ispisala :)

Ako je to problem, uzmi od majstora neki drugi regulator pa namontiraj, vozaj auto par dana pa ako se isto ponaša kao i tvoj, znači da je tvoj regulator dobar

Ne moraš odmah da pljuneš pare.

 

Sta kaze dijagnostika za dizne?

Edited by srdjos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dijagnostika je to napisala za regulator pritiska: "stanje kriticno". Dizne su u redu,za njih nije izbacila gresku. Danas sam primetio da posle malo turiranja u mestu radi bolje. Kao da probije negde neku prljavstinu i radi malo bolje.

Inace ponekad se desi da se malo cuju ventili pred gasenje. Verovatno zbog slabijeg pritiska goriva. Taj zvuk se smiri i posle mirnije radi.

Nego auto koristim samo za hitne stvari,plasim se da ne napravim veci problem od ovog sad.

Ovih dana idem na dijagnostiku opet da vidimo sta dalje. Prikljucicemo ga na dijagnostiku u toku voznje da vidimo sta kaze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...