Jump to content
FAS Euroauto Goran

DrazaSD

Members
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

About DrazaSD

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 09/23/1979

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Smederevo

Contact Methods

  • Skype
    draza9721

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Palio Weekend 1.9 JTD HL
  1. Dijagnostika je to napisala za regulator pritiska: "stanje kriticno". Dizne su u redu,za njih nije izbacila gresku. Danas sam primetio da posle malo turiranja u mestu radi bolje. Kao da probije negde neku prljavstinu i radi malo bolje. Inace ponekad se desi da se malo cuju ventili pred gasenje. Verovatno zbog slabijeg pritiska goriva. Taj zvuk se smiri i posle mirnije radi. Nego auto koristim samo za hitne stvari,plasim se da ne napravim veci problem od ovog sad. Ovih dana idem na dijagnostiku opet da vidimo sta dalje. Prikljucicemo ga na dijagnostiku u toku voznje da vidimo sta kaze.
  2. Pozdrav svima ovde na forumu! Moj problem pocinje od jedne hladne noci u januaru...auto mi je bio pod nadstresnicom a noc najhladnija cak -19 stepeni. Tog jutra upalim auto pomocu kablova. Radio je prvih 5-10 sekundi bucno i posle toga je smirio rad i sve je bilo ok. Posle 10 min rada auto se ugasio,nisam ga nigde vozio,radio u mestu. Upalim ga ponovo i posle 10 -15 min opet ista stvar. Ugasi se. Posle gasenja vratim kontakt kljuc i sacekam 5-7 sekundi i auto pali normalno. Inace ako pokusam odmah paliti bez cekanja nece da pali jer se ne cuje pumpa ispod rezervoara za gorivo. zamenim filter goriva misleci da je prljav. Posle toga sve je bilo ok. Normalan rad i voznja. Posle predjenih 800 km opet isti problemi. Prilikom gasenja auta na kljuc motor jednostavno nema pritisak,nema onaj odsecan zvuk gasenja specifican za dizel motor. Dijagnostika kaze da je stanje regulatora pritiska kriticno. Regulator je skidan i ciscen u ultrazvucnoj kadi i posle je radio 6 dana normalno (predjenih oko 150 km). Jedan majstor kaze da je mozda u pitanju i glavni kompjuter. Drugi kaze treba cistiti Egr mada ga dijagnostika ne prikazuje kao gresku. Da naglasim da auto vuce perfektno,na predjenih 12.000 km ne trosi ni gram ulja. Ne gasi se pri ubrzanju vec kad vozim na istom br.obrtaja ili kad usporavam auto,odnosno kocim motorom. Nov regulator kosta 10.000-11.000 din pa me prosto zanima vase misljenje. Molim za savet ako neko ima iskustva sa ovim problemom!

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...