Jump to content
FAS Euroauto Goran
Dante Bg

Ferrari 488 GTB (naslednik 458 Italia) / Ferrari 488 GTS / Ferrari 488 GTO / Ferrari 488 Pista

Recommended Posts

Trkački Ferrari 488 Challenge Evo

 

Ferrari-488_Challenge_Evo 003.jpg

 

Trkački Ferrari 488 Challenge Evo je promociju imao na događaju 2019 Ferrari Finali Mondiali. U pitanju je doterana verzija Ferraija 488 Challenge, što ovde podrazumeva unapređenu aerodinamiku (press saopštenje navodi podatak o 30-procentnom povećanju aerodinamičke efikasnosti), veći downforce nego ranije, nove Pirelli gume (275/675-19 napred i 315/705-19 pozadi), poboljšano upravljanje i kočioni sistem.

 

Ferrari-488_Challenge_Evo 001.jpg Ferrari-488_Challenge_Evo 002.jpg

 

U unutrašnjosti se ističe drugačiji volan (razvijen na bazi iskustava dobijenih modelima FXX-K Evo i 488 GTE), a tu je i nova zadnja kamera. Motor je i dalje 3.9 V8 sa 670KS.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari 488 GT3 Evo

 

ferrari-488-gt3-evo 002.jpg

 

Uz 488 Challenge Evo, Ferrari je proteklog vikenda na događaju 2019 Finali Mondiali predstavio i trkački 488 GT3 Evo modelske godine 2020. Automobil ima opcioni Evo paket kreiran za sledeću trkačku sezonu u glavnim međunarodnim GT šampionatima, a podrazumeva aerodinamička unapređenja i ostale modifikacije. Ističu se doterani prednji deo sa redizajniranim branikom, veći otvori za vazduh, izmenjeni otvori za vazduh pozadi...

 

ferrari-488-gt3-evo 001.jpg

 

Treba pomenuti i nešto duže međuosovinsko rastojanje kao i nova sedišta lakša za 2.4 kg. Kao opcija se nudi i 24H/Endurance paket sa drugačijim prednjim branikom sa dodatnim svetlima, kvačilo od ugljeničnih vlakana, kočiona klešta sa modela 488 GTE... Motor je i dalje twin-turbo V8.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

topgear.jpg TopGear video: Chris Harris vs Ferrari 488 Pista & McLaren 600LT 

 

Kad se uporedi ovako npr. sa jednim 600LT, tek onda se ustvari vidi u kom svetu je 488 Pista:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carfection.jpg Carfection video: Ferrari 488 Pista

 

Svako bi pomislio da voziti 710 konja po mokrom mora biti zastrašujuće iskustvo...ali Henry Catchpole ne misli tako - pogledajte:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: Ferrari 488 GTB

 

Auto na snimku ima ovaj dodatak od 3.480 evra na izduvu, pa je zato još glasniji kada vlasnik želi.

Inače, motor je 3.9 V8 BiTurbo sa 670 konja i 760 Nm - okruglo 3 sekunde do 100 km/h, a brzinomer ne ide dalje od 330 km/h:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reper Schwarmz slupao Ferrari 488 GTB

 

203387-ferrari sudar london.jpg

 

Ovih dana u Londonu je ''neobično tiho'' kada je u pitanju saobraćaj. Grad u kome je inače za prolazak 10-ak kilometara autom ponekad potrebno i preko sat vremena ovih dana je prilično pust, a sve zbog pandemije koronavirusa zbog koje su nametnuta nova pravila stanovnicima. Ipak, britanski reper Schwarmz je odlučio da situaciju iskoristi kako bi provozao iznajmljeni Ferrari 488 GTB po praznim ulicama grada. To je pokazalo kao izuzetno loš potez, budući da je u jednom trenutku izgubio kontrolu nad italijanskom sportistom i naleteo je na autobus koji se nalazio u suprotnoj traci. Delovi Ferrarija su bukvalno ostali zabijeni u karoseriju autobusa, a ubrzo se na mestu nesreće našlo i nekoliko fotografa koji su zabeležili trenutke nakon nesreće. Vozač i putnik nisu povređeni.

Pogledajte video:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: Ferrari 488 GTB od 0-333 km/h

 

670 konja i 760 Nm iz 3.9 V8 BiTurbo motora. Ubrzanje iz mesta do stotke traje okruglo 3 sekunde, a maksimum je na 330 km/h.

Pogledajte sve to u praksi:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: Ferrari 488 GTB na Autobanu

 

3.9 V8 BiTurbo sa 670 konja / 760 Nm - do ''stotke'' za okruglo 3 sekunde, maksimum na 330 km/h - pogledajte te performanse u praksi:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: Ferrari 488 GTB

 

Sa 333 km/h na Autobanu...i možda još impresivnije kako lako stiže do te brzine, ili kako koči zahvaljujući karbonskim kočnicama.

Od svih automobila koje su ikada vozili na ovom YT kanalu, ovaj Ferrari je najbrži od 100 km/h do 200 km/h sa 5.75 sekundi u fabričkoj konfiguraciji...tj. nijedan drugi auto bez naknadnih dorada kod raznih tunera nije imao bolje to ubrzanje:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: Ferrari 458

 

Kao što i ime modela kaže, u pitanju je 4.5 V8, sa 570 konja i 540, maksimum mu je na 325 km/h, i evo kako izgleda vožnja na Autobanu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mogao je samo da gleda kako vatra guta njegov Ferrari 488 Pista

 

ferrari vatra 12.jpg

 

Slika slama srca svih ljubitelja sportskih automobila: 51-godišnji Nemac je vozio svoj Ferrari 488 Pista na regionalnom putu prema Kuhndorfu u blizini Lauf an der Pegnitza (Bavarska). Iznenada je buknuo požar u motornom prostoru njegovog ljubimca. Vozač je odmah reagovao, parkirao vozilo pored puta i sklonio se na sigurno. Ostalo mu je samo da gleda kako u buktinji nestaje veći deo skupocenog automobila. Kada je stigla vatrogasna služba, zadnji deo automobila je već bio u potpunosti u plamenu. Vatrogasci su penom uspeli da brzo ugase vatru, ali od Ferrarija nije ostalo mnogo.

 

ferrari vatra 11.jpg

 

Prema medijskim izveštajima, imovinska šteta će verovatno iznositi oko 280.000 evra. Emocionalna bol vozača verovatno će biti još veća...          

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari 488 GT Modificata

 

209149-ferrari m003.jpg

 

488 GT Modificata je novi trkački Ferrarijev model kod koga su upotrebljene tehnologije razvijene za modele 488 GT3 i 488 GTE. U pitanju je ograničena serija, a automobil će moći da se koristi na Ferrari Club Competizioni GT događajima. Pokreće ga twin-turbo V8 motor sa 700KS, uparen sa modifikovanim menjačem.

 

209150-ferrari m002.jpg

 

Za Ferrari 488 GT Modificata su predviđeni i unapređena aerodinamika, veći ''daunfors'' (više od 1.000 kg pri 230 km/h), karoserija skoro u celosti napravljena od ugljeničnih vlakana, krov od aluminijuma, Brembo kočnice, ABS sistem sa modela 488 GT3 Evo 2020, Bosch telemetrija, zadnja kamera visoke rezolucije.

 

209151-ferrari m001.jpg

 

Za sada nije poznato koliko primeraka će tačno biti ponuđeno, ni po kojoj ceni.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari 488 Pista Tailor Made

 

210923-Ferrari pista 03.jpg

 

Tailor Made, Ferrarijevo odeljenje za personalizaciju, pokazuje doterani primerak modela 488 Pista. Ovde imamo primerak u kominaciji srebrne i maslinasto zelene boje, sa kontrastnom crveno/belom trkačkom trakom koja se proteže preko haube, krova i zadnjeg dela. Takođe, tu su i vidljivi elementi od ugljeničnih vlakana, kao i tamni točkovi.

 

210924-ferrari pista 02.jpg

 

Ista kolor šema i kontrastna crvena traka su upotrebljeni i u unutrašnjosti (tačnije na trkačkim sedištima), uz zelenu alkantaru i mat ugljenične akcente.

 

ferrari pista 01.jpg

 

Ovaj Ferrari pokreće 3.9 twin-turbo V8 motor koji raspolaže sa 720KS i 770 Nm obrtnog momenta. To je dovoljno da 1.280 kg teški automobil do 100 km/h stiže za 2.85 sekundi i postiže maksimalnih 340 km/h.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari 488 Pista Spider Tailor Made

 

ferrai pista tm03.jpg

 

Tailor Made, Ferrarijevo odeljenje za personalizaciju, zaslužno je i za ovaj doterani primerak modela 488 Pista Spider. To znači da ovde imamo automobil u upadljivoj Blu Elder boji (sa karakterističnom ljubičastom nijansom), kao i sa kontrastnim Nero Setoso trkačkim trakama koje se protežu preko haube, krova i zadnjeg dela. Takođe, tu su i točkovi od ugljeničnih vlakana.

 

211609-ferrari pista tm02.jpg

 

U unutrašnjosti se između ostalog ističu Blu Elder detalji, Ferrari oznake na naslonima za glavu i zastava Saudijske Arabije na centralnoj konzoli (po želji kupca).

 

211610-ferrari pista tm01.jpg

 

Ferrari 488 Pista Spider pokreće 3.9 twin-turbo V8 motor koji raspolaže sa 720KS i 770 Nm obrtnog momenta. Automobil od 0 do 100 km/h stiže za 2.85 sekundi i postiže maksimalnih 340 km/h.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cene polovnih 488 GTB se izjednačile sa pet godina starijim 458 Italia

 

ferrari458Italia 3.jpg

 

Od 2015. godine Ferrari je neke modele počeo da oprema turbom i od tada se vodi rasprava da li je to bio dobar ili loš potez za marku iz Maranella. Svako je imao svoje mišljenje, od novinara iz specijalizovanih časopisa do fanova marke, te onih koji prate svet automobila iz fotelje putem YouTube-a.

 

ferrari458Italia 02.jpg

 

Međutim, sada je došlo vreme da odgovor na to pitanje daju ljudi koji imaju dovoljno novca da potroše na jedan Ferrari. Po svojoj vrednosti modeli 458 Italia i 488 GTB upućuju na to da je snaga samo iz atmosferskog motora na ceni više nego ikada pre. Ako pogledate današnje cene modela 458 Italia koji se proizvodio od 2009. do 2015. godine i koji pokreće atmosferski 4.5 V8 motor od 570 KS, možete ga nabaviti za oko 140.000 evra na tržištima EU, otprilike po ceni kao i za ranije primerke naslednika 488 GTB iz 2016. godine koga pokreće 3.9 Twin-turbo V8 od 670 KS!

 

Pet godina noviji i brži model košta tek malo više od sporijeg i starijeg modela za pola decenije. Čak i zvanični Ferrarijevi distributeri širom sveta koji prodaju verifikovane polovne primerke, za oba modela traže sličan novac, a ponekad čak i više za 458 Italiju! Mada cena često zavisi od stanja, a posebno kilometraži za oba modela, na Mobile.de smo iz proseka izvukli jedan Ferrari 458 Italia iz 2011. iz Nemačke sa 32.000 pređenih kilometara za koji se traži 149.900 evra, te jedan Ferrari 488 GTB iz 2016. takođe sa nemačkog tržišta polovnih koji sa 69.900 pređenih kilometara na satu takođe košta 149.990 evra. Neverovatno!

 

101430-ferrari 458 1.jpg

 

Osim toga, posebno je na ceni model 458 Speciale sa atmosferskih 605 KS koji košta od 300.000 do 400.000 evra (model iz 2014.) dok su cene za pet godina mlađe primerke (2019.) ekstremnog Ferrarija 488 Pista od 721 KS identične ili tek neznatno više, u zavisnosti od kilometraže.

 

ferrari 488 2.jpg

 

Razlozi ovom fenomenu stoje u tome da kupci Ferrarija žele prepoznatljiv reski zvuk i riku klasičnog Ferrarijevog V8 atmosferca i za to plaćaju bez obzira na godinu proizvodnje. Istina, noviji 488 GTB daje snažan turbo potisak i ima više konjskih snaga, ali se vrti 1.000 obrtaja manje i tiši je, po mnogima bez onog pravog Ferrarijevog zvuka.

 

ferrari 488 1.jpg

 

Takođe, isti turbo motor se nalazi i u broj manjem ''ulaznom'' modelu Ferrari California T što mu dodatno ruši ekskluzivnost. Ono što bi nekima mogla da bude dobrodošla prednost kod 488 GTB modela jeste činjenica da je reč o upotrebljivijem automobilu za svaki dan koji je lakši za vožnju. Ali, ima i drugih automobila koji to pružaju, pa oni koji kupuju i vole Ferrari više plaćaju starije modele sa atmosferskim motorima nego novije turbo modele, i sva je prilika da će ''poslednjem pravom'' 458 Italiji cene u budućnosti biti stabilne ili rasti dok će 488 GTB-u padati...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...