Jump to content
Dante Bg

Ferrari 488 GTB (naslednik 458 Italia) / Ferrari 488 GTS / Ferrari 488 GTO / Ferrari 488 Pista

Recommended Posts

Stigao je naslednik: Ferari 488 GTB sa 660KS

 

Kada se prvi put pojavio na sceni 2009. godine, "458 Italia" je kombinacijom prelepog dizajna, savršenih performansi i trkačke tehnologije ostavio rivale u oblaku prašine. Međutim, sa dolaskom Meklaren "650S" i Lamborgini "hurakan LP 610-4" tokom prethodnih godina, "458" je izgubio svoju prevlast. Ferariju je očigledno dosta takve situacije pa je došao red na osveženje - "488 GTB".

 

568994_trequarti_ff.jpg?ver=1423041864

 

Kako ne bi izgubili mesto u trci za vrh segmenta, Ferari je predstavio naslednika "458"-ice - novi "488 GTB". Najnoviji Ferari sa srednje postavljenim motorom ponosno nosi "GTB" oznaku, skraćenicu za Gran Turismo Berlinetta poslednji put korišćenu na "599 GTB" modelu. Istu oznaku je nosio i "308 GTB" model koji je, u vreme kada je predstavljen pre 40 godina, bio prvi Ferarijev automobil sa srednje postavljenim V8 motorom.

 

568990_front_ff.jpg?ver=1423041875

 

568993_post_ff.jpg?ver=1423041890

 

Kao što i pretpostavljate, ispod haube novog automobila se nalazi potpuno novi tvin-turbo 3.9-litarski V8 motor koji debituje u ovom modelu.

 

568995_trequartibasso_ff.jpg?ver=1423041

 

568992_pianta_ff.jpg?ver=1423041917

 

Maksimalna snaga je 660KS pri 8,000 obrtaja i 760Nm pri 3,000 obrtaja u minuti. Radi poređenja, jedinica u "458"-ici, 4.5-litarski V8 proizvodi 597KS i 540Nm obrtnog momenta. Jasno je koliku razliku u ovom slučaju prave turbo punjači.

 

568996_trequartipost_ff.jpg?ver=14230419

 

Ubrzanje do stotke iznosi 3.0 sekunde uz maksimalnu brzinu od 330km/h, menjač je sedmostepena jedinica sa dvostrukim kvačilom, a tu je i "Variable Torque Management" sistem koji kontroliše nivo obrtnog momenta koji se šalje u točkove.

 

568989_f142m334516_ff.jpg?ver=1423041937

 

568988_f142m334494_ff.jpg?ver=1423041945

 

Poboljšana aerodinamika sa čak 50 posto više potiska u odnosu na prethodnika je omogućena duplim prednjim spojlerom, bočnim usisnicima i aktivnim elementima na zadnjem delu automobila.

 

568987_488-motore01_ff.jpg?ver=142304195

 

Za bolju kontrolu su uvedeni brojni elektronski sistemi. Tu je poboljšana verzija sistema za kontrolu uglova bočnog proklizavanja koji je debitovao na "458 Speciale". Nova verzija, "Side Slip Control 2" je preciznija i manje invazivna pa omogućava veće longitudinalno ubrzanje u krivinama. Svetska premijera ovog 1.370kg teškog automobila je zakazana za predstojeći Salon automobila u Ženevi koji počinje 3. marta.

 

 

izvor - mojauto.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svetska premijera turbo Ferrarija 488GTB


Italijanski proizvođač predstavio je u Ženevi model 488 GTB koji će u gami zameniti aktuelni Ferrari 458 Italia. Osim po dizajnu, 488 GTB razlikuje se od prethodnika i po tome što ga pogoni turbo-punjeni V8 motor.
 

112475706154f815b3700d0513147887_640x370


Ferrari je svojevremeno najavio da će zbog novih ekoloških ograničenja u svoje automobile početi da ugrađuje turbo punjene motore. Posle modela California, koji je turbo motor dobio 2014. godine, na red je došao i Ferrari 458 Italia.
 

161880030654f814d6c3b40197022945_640x427


Umesto dosadašnjeg 4.5 litarskog V8 atmosferca, koji je razvijao 570 ks i 540 Nm, novi model dobijaće pogon od 3.9 litarskog V8 turbo-benzinca. Motor je povezan sa sedmobrzinskim menjačem sa duplim kvačilom a u stanju je da proizvede 670 ks, pri 8.000 obrtaja, i da razvije maksimalni obrtni moment od čak 760 Nm, koji je dostupan od 3.000 o/min.
 

151861742254f814d7007a9453420365_640x427


To je dovoljno da Ferrari 488 GTB iz stanja mirovanja do stotke ubrza za samo 3 sekunde a brzina od 200 km/h dostiže se posle 8,3 s, pre nego što automobil dođe do maksimalnih 330 km/h. Ferrari je saopštio da je novi model na test stazi Fiorano obišao krug za 1 minut i 23 sekunde.
 

53977702854f814d7339af358778969_640x4278


Modelom 488 GTB, Ferrari odaje posvetu svom prvom automobilu sa centralno postavljenim V8 motorom, 308 GTB, koji je predstavljen 1975. godine. U poređenju sa Ferrarijem 458 Italia, novi model ima izvajaniju karoseriju, sa velikim bočnim otvorima za vazduh i znatno agresivniju pojavu. Unapređena su i aerodinamična svojstva, što za rezultat ima za 50% bolje prijanjanje (downforce) od prethodnika.
 
izvor - b92.net

Share this post


Link to post
Share on other sites

25_Ferrari_488_GTB_-840x540.jpg

 

Fiat CEO Sergio Marchionne i Ferrari S.p.A. CEO Amedeo Felisa (vozačeva vrata) stoje pored novog Ferrarija 488 GTB tokom salona u Ženevi, 3. Mart 2015.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari 488 GTS na sajmu u Frankfurtu

 

ferrari%20488%20gts.jpg

 
Ferrari je 488 GTB u Coupe izdanju predstavio početkom marta na sajmu automobila u Ženevi, dok će buduća Spider verzija (488 GTS) premijeru imati u septembru, na sajmu u Frankfurtu. Kao i 488 GTB, i budući 488 GTS će imati 3.9 litarski V8 twin-turbo motor sa 492 kW/670KS pri 8000 o/min. i 760 Nm obrtnog momenta pri 3000 o/min. Motor je uparen sa sedmostepenom transmisijom sa dvostrukim kvačilom, pogon je na zadnje točkove, a tu su i F1-Trac i E-Diff. Podsećanja radi, ubrzanje modela 488 GTB od 0 do 100 km/h traje 3 sekunde, do 200 km/h stiže za 8.3 sekunde, najveća brzina je 330 km/h, a stazu Fiorano u Italiji 488 GTB prelazi za 1 minut i 23 sekunde. 488 GTB je dugačak 4568 mm, širok 1952 mm, visok 1213 mm, težina iznosi 1370 kg (raspored 46.5 % napred, 53.5 % pozadi), a fabrika navodi da prosečna potrošnja goriva iznosi 11.4 l/100 km (emisija CO2 je 260 grama po km).
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari 488 Spider i zvanično

 

ferrari%20s%201111.jpg

 
Ferrari je model 488 GTB u Coupe izdanju predstavio početkom marta na sajmu automobila u Ženevi, dok će njegova Spider verzija (488 Spider) premijeru imati u septembru, na sajmu u Frankfurtu. Do tada, tu su prve zvanične slike, video klip i najosnovniji podaci.
 

ferrari%20s%20111111.jpg

 
Kao i 488 GTB, i 488 Spider (sa pokretnim tvrdim krovom koji se otvara/zatvara za 14 sekundi) pokreće 3.9 litarski V8 twin-turbo motor sa 492 kW/670KS pri 8000 o/min. i 760 Nm obrtnog momenta pri 3000 o/min. Motor je uparen sa sedmostepenom transmisijom sa dvostrukim kvačilom, pogon je na zadnje točkove, a tu su i F1-Trac i E-Diff.
 

135121-ferrari%20s%201.jpg


ferrari%20s%2011111.jpg

 
488 Spider je po fabričkim podacima težak 1420 kg (50 kg više od 488 GTB Coupea), a to je 10 kg manje od modela 458 Spider. 
 

135122-ferrari%20s%2011.jpg


135123-ferrari%20s%20111.jpg

 
Ferrari inače u svom saopštenju za 488 Spider ističe da je to aerodinamički najefikasniji Ferrari Spider ikada napravljen.
 

ferrari%20s%201111111.jpg

 
Prodaja treba da počne do kraja godine, ali se cena u vesti ne navodi.
 
preuzeto sa - Auto Blog
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Australiji će kupci na Ferrari 488 GTB morati da čekaju i do četiri godine

 

127491-ferrari%20488%201.jpg

 
Kako prenosi B92, australijska filijala Ferrarija saopštila je da su zbog velikog interesovanja kupaca za model 488 GTB budući vlasnici prinuđeni da na svoj primerak čekaju i do četiri godine.
U razgovoru za CarAdvice, šef kompanije Ferrari Australia, Herbert Eplrot, kazao je da primaju i preko 100 narudžbina nedeljno nakon što je novi model zvanično predstavljen u toj zemlji. Od tada, registrovano je više od 430 zainteresovanih kupaca Ferrarija 488 GTB. Eplrot je rekao da će do kraja godine ovaj model verovatno biti rasprodat u Australiji i da više neće moći da se naruči.
 

ferrari%20488%201111.jpg

 
Ferrari 488 GTB u toj zemlji košta 469.888 australijskih dolara (oko 316.000 evra) i jeftiniji je za 55.000 dolara od prethodnika - 458 Italia, što je verovatno uticalo na povećanu tražnju.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen Ferrari 488 GT3

 

ferrari%20488%20111111.jpg

 
Iz Ferrarija je stigla vest da je u pripremi i trkačka GT3 verzija novog modela 488 GTB. Ferrari 488 GT3 se očekuje početkom 2017. godine, ali konkretni detalji još nisu saopšteni. Takođe, pre GT3 verzije Ferrari će predstaviti i Stradale varijantu koja bi mogla da se pojavi za manje od 12 meseci. U međuvremenu, italijanska kompanija je već objavila slike i detalje o modelu 488 Spider sa V8 turbo motorom od 670KS/760 Nm, čija zvanična premijera je zakazana za sredinu septembra i sajam automobila u Frankfurtu.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snimljen Ferrari 488 GTE

 

ferrari%20488%20gte%2019.jpg

 
Na stazi Vallelunga u Italiji je snimljen test primerak trkačke GTE verzije novog Ferrarijevog modela 488 GTB, a za čijim volanom su se smenjivali Gianmaria Bruni i Davide Rigon. Ferrari 488 GTE se očekuje krajem sledeće godine, ali konkretni detalji još nisu saopšteni. U svakom slučaju, automobil će imati izmenjene blatobrane, modifikovani prednji branik, veće otvore za vazduh na zadnjim blatobranima i veliki zadnji spojler. 
 

ferrari%20488%20gte%20199.jpg


Motor bi trebalo da bude 3.9 litarski twin-turbo V8. U međuvremenu, italijanska kompanija je već objavila slike i detalje o modelu 488 Spider sa V8 turbo motorom od 670KS/760 Nm, čija zvanična premijera je zakazana za sredinu septembra i sajam automobila u Frankfurtu.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari 488 Spider na sajmu u Frankfurtu

 

137467-ferrari%20488%201.jpg

 
Kabriolet verzija modela 488 GTB, koji je nasledio 458 Italiu, ujedno je najbrži Ferrari bez krova u istoriji. Tvrdi krov je izabran zbog uštede na masi, s obzirom da komplikovan mehanizam platnenog povećava masu za punih 25 kg, a pretvaranje iz coupea u kabriolet i obrnuto traje samo 14 sekundi.
 

137468-ferrari%20488%2011.jpg

 
Motor od 3902 ccm V8 koncepcije je potpomognut sa dva turbo punjača, a razvija 670KS pri 8000 o/min. i 760 Nm pri 3000 o/min. Do stotke stiže za okruglo 3 sekunde, do 200 km/h potrebno mu je 8.7s, a najveća brzina premašuje 325 km/h.
 

ferrar%20488%20111.jpg

 
Mada su fanovi povratak turbo motoru dočekali ''na nož'', uprava tvrdi da je odziv gasa smanjen na svega 0.8s, što je uporedivo sa vrhunskim atmosferskim motorima. Prodaja Ferrarija 488 Spider kreće krajem godine.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×