neshaoct 9592 Posted October 28, 2019 Trkački Ferrari 488 Challenge Evo Trkački Ferrari 488 Challenge Evo je promociju imao na događaju 2019 Ferrari Finali Mondiali. U pitanju je doterana verzija Ferraija 488 Challenge, što ovde podrazumeva unapređenu aerodinamiku (press saopštenje navodi podatak o 30-procentnom povećanju aerodinamičke efikasnosti), veći downforce nego ranije, nove Pirelli gume (275/675-19 napred i 315/705-19 pozadi), poboljšano upravljanje i kočioni sistem. U unutrašnjosti se ističe drugačiji volan (razvijen na bazi iskustava dobijenih modelima FXX-K Evo i 488 GTE), a tu je i nova zadnja kamera. Motor je i dalje 3.9 V8 sa 670KS. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 29, 2019 Ferrari 488 GT3 Evo Uz 488 Challenge Evo, Ferrari je proteklog vikenda na događaju 2019 Finali Mondiali predstavio i trkački 488 GT3 Evo modelske godine 2020. Automobil ima opcioni Evo paket kreiran za sledeću trkačku sezonu u glavnim međunarodnim GT šampionatima, a podrazumeva aerodinamička unapređenja i ostale modifikacije. Ističu se doterani prednji deo sa redizajniranim branikom, veći otvori za vazduh, izmenjeni otvori za vazduh pozadi... Treba pomenuti i nešto duže međuosovinsko rastojanje kao i nova sedišta lakša za 2.4 kg. Kao opcija se nudi i 24H/Endurance paket sa drugačijim prednjim branikom sa dodatnim svetlima, kvačilo od ugljeničnih vlakana, kočiona klešta sa modela 488 GTE... Motor je i dalje twin-turbo V8. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 30, 2019 TopGear video: Chris Harris vs Ferrari 488 Pista & McLaren 600LT Kad se uporedi ovako npr. sa jednim 600LT, tek onda se ustvari vidi u kom svetu je 488 Pista: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 15, 2020 Carfection video: Ferrari 488 Pista Svako bi pomislio da voziti 710 konja po mokrom mora biti zastrašujuće iskustvo...ali Henry Catchpole ne misli tako - pogledajte: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 25, 2020 AutoTopNL video: Ferrari 488 GTB Auto na snimku ima ovaj dodatak od 3.480 evra na izduvu, pa je zato još glasniji kada vlasnik želi. Inače, motor je 3.9 V8 BiTurbo sa 670 konja i 760 Nm - okruglo 3 sekunde do 100 km/h, a brzinomer ne ide dalje od 330 km/h: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 26, 2020 Reper Schwarmz slupao Ferrari 488 GTB Ovih dana u Londonu je ''neobično tiho'' kada je u pitanju saobraćaj. Grad u kome je inače za prolazak 10-ak kilometara autom ponekad potrebno i preko sat vremena ovih dana je prilično pust, a sve zbog pandemije koronavirusa zbog koje su nametnuta nova pravila stanovnicima. Ipak, britanski reper Schwarmz je odlučio da situaciju iskoristi kako bi provozao iznajmljeni Ferrari 488 GTB po praznim ulicama grada. To je pokazalo kao izuzetno loš potez, budući da je u jednom trenutku izgubio kontrolu nad italijanskom sportistom i naleteo je na autobus koji se nalazio u suprotnoj traci. Delovi Ferrarija su bukvalno ostali zabijeni u karoseriju autobusa, a ubrzo se na mestu nesreće našlo i nekoliko fotografa koji su zabeležili trenutke nakon nesreće. Vozač i putnik nisu povređeni. Pogledajte video: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 11, 2020 AutoTopNL video: Ferrari 488 GTB od 0-333 km/h 670 konja i 760 Nm iz 3.9 V8 BiTurbo motora. Ubrzanje iz mesta do stotke traje okruglo 3 sekunde, a maksimum je na 330 km/h. Pogledajte sve to u praksi: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 26, 2020 AutoTopNL video: Ferrari 488 GTB na Autobanu 3.9 V8 BiTurbo sa 670 konja / 760 Nm - do ''stotke'' za okruglo 3 sekunde, maksimum na 330 km/h - pogledajte te performanse u praksi: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 12, 2020 AutoTopNL video: Ferrari 488 GTB Sa 333 km/h na Autobanu...i možda još impresivnije kako lako stiže do te brzine, ili kako koči zahvaljujući karbonskim kočnicama. Od svih automobila koje su ikada vozili na ovom YT kanalu, ovaj Ferrari je najbrži od 100 km/h do 200 km/h sa 5.75 sekundi u fabričkoj konfiguraciji...tj. nijedan drugi auto bez naknadnih dorada kod raznih tunera nije imao bolje to ubrzanje: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 20, 2020 AutoTopNL video: Ferrari 458 Kao što i ime modela kaže, u pitanju je 4.5 V8, sa 570 konja i 540, maksimum mu je na 325 km/h, i evo kako izgleda vožnja na Autobanu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 6, 2020 Mogao je samo da gleda kako vatra guta njegov Ferrari 488 Pista Slika slama srca svih ljubitelja sportskih automobila: 51-godišnji Nemac je vozio svoj Ferrari 488 Pista na regionalnom putu prema Kuhndorfu u blizini Lauf an der Pegnitza (Bavarska). Iznenada je buknuo požar u motornom prostoru njegovog ljubimca. Vozač je odmah reagovao, parkirao vozilo pored puta i sklonio se na sigurno. Ostalo mu je samo da gleda kako u buktinji nestaje veći deo skupocenog automobila. Kada je stigla vatrogasna služba, zadnji deo automobila je već bio u potpunosti u plamenu. Vatrogasci su penom uspeli da brzo ugase vatru, ali od Ferrarija nije ostalo mnogo. Prema medijskim izveštajima, imovinska šteta će verovatno iznositi oko 280.000 evra. Emocionalna bol vozača verovatno će biti još veća... preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 26, 2020 Ferrari 488 GT Modificata 488 GT Modificata je novi trkački Ferrarijev model kod koga su upotrebljene tehnologije razvijene za modele 488 GT3 i 488 GTE. U pitanju je ograničena serija, a automobil će moći da se koristi na Ferrari Club Competizioni GT događajima. Pokreće ga twin-turbo V8 motor sa 700KS, uparen sa modifikovanim menjačem. Za Ferrari 488 GT Modificata su predviđeni i unapređena aerodinamika, veći ''daunfors'' (više od 1.000 kg pri 230 km/h), karoserija skoro u celosti napravljena od ugljeničnih vlakana, krov od aluminijuma, Brembo kočnice, ABS sistem sa modela 488 GT3 Evo 2020, Bosch telemetrija, zadnja kamera visoke rezolucije. Za sada nije poznato koliko primeraka će tačno biti ponuđeno, ni po kojoj ceni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 3, 2021 Ferrari 488 Pista Tailor Made Tailor Made, Ferrarijevo odeljenje za personalizaciju, pokazuje doterani primerak modela 488 Pista. Ovde imamo primerak u kominaciji srebrne i maslinasto zelene boje, sa kontrastnom crveno/belom trkačkom trakom koja se proteže preko haube, krova i zadnjeg dela. Takođe, tu su i vidljivi elementi od ugljeničnih vlakana, kao i tamni točkovi. Ista kolor šema i kontrastna crvena traka su upotrebljeni i u unutrašnjosti (tačnije na trkačkim sedištima), uz zelenu alkantaru i mat ugljenične akcente. Ovaj Ferrari pokreće 3.9 twin-turbo V8 motor koji raspolaže sa 720KS i 770 Nm obrtnog momenta. To je dovoljno da 1.280 kg teški automobil do 100 km/h stiže za 2.85 sekundi i postiže maksimalnih 340 km/h. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 24, 2021 Ferrari 488 Pista Spider Tailor Made Tailor Made, Ferrarijevo odeljenje za personalizaciju, zaslužno je i za ovaj doterani primerak modela 488 Pista Spider. To znači da ovde imamo automobil u upadljivoj Blu Elder boji (sa karakterističnom ljubičastom nijansom), kao i sa kontrastnim Nero Setoso trkačkim trakama koje se protežu preko haube, krova i zadnjeg dela. Takođe, tu su i točkovi od ugljeničnih vlakana. U unutrašnjosti se između ostalog ističu Blu Elder detalji, Ferrari oznake na naslonima za glavu i zastava Saudijske Arabije na centralnoj konzoli (po želji kupca). Ferrari 488 Pista Spider pokreće 3.9 twin-turbo V8 motor koji raspolaže sa 720KS i 770 Nm obrtnog momenta. Automobil od 0 do 100 km/h stiže za 2.85 sekundi i postiže maksimalnih 340 km/h. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 12, 2021 Cene polovnih 488 GTB se izjednačile sa pet godina starijim 458 Italia Od 2015. godine Ferrari je neke modele počeo da oprema turbom i od tada se vodi rasprava da li je to bio dobar ili loš potez za marku iz Maranella. Svako je imao svoje mišljenje, od novinara iz specijalizovanih časopisa do fanova marke, te onih koji prate svet automobila iz fotelje putem YouTube-a. Međutim, sada je došlo vreme da odgovor na to pitanje daju ljudi koji imaju dovoljno novca da potroše na jedan Ferrari. Po svojoj vrednosti modeli 458 Italia i 488 GTB upućuju na to da je snaga samo iz atmosferskog motora na ceni više nego ikada pre. Ako pogledate današnje cene modela 458 Italia koji se proizvodio od 2009. do 2015. godine i koji pokreće atmosferski 4.5 V8 motor od 570 KS, možete ga nabaviti za oko 140.000 evra na tržištima EU, otprilike po ceni kao i za ranije primerke naslednika 488 GTB iz 2016. godine koga pokreće 3.9 Twin-turbo V8 od 670 KS! Pet godina noviji i brži model košta tek malo više od sporijeg i starijeg modela za pola decenije. Čak i zvanični Ferrarijevi distributeri širom sveta koji prodaju verifikovane polovne primerke, za oba modela traže sličan novac, a ponekad čak i više za 458 Italiju! Mada cena često zavisi od stanja, a posebno kilometraži za oba modela, na Mobile.de smo iz proseka izvukli jedan Ferrari 458 Italia iz 2011. iz Nemačke sa 32.000 pređenih kilometara za koji se traži 149.900 evra, te jedan Ferrari 488 GTB iz 2016. takođe sa nemačkog tržišta polovnih koji sa 69.900 pređenih kilometara na satu takođe košta 149.990 evra. Neverovatno! Osim toga, posebno je na ceni model 458 Speciale sa atmosferskih 605 KS koji košta od 300.000 do 400.000 evra (model iz 2014.) dok su cene za pet godina mlađe primerke (2019.) ekstremnog Ferrarija 488 Pista od 721 KS identične ili tek neznatno više, u zavisnosti od kilometraže. Razlozi ovom fenomenu stoje u tome da kupci Ferrarija žele prepoznatljiv reski zvuk i riku klasičnog Ferrarijevog V8 atmosferca i za to plaćaju bez obzira na godinu proizvodnje. Istina, noviji 488 GTB daje snažan turbo potisak i ima više konjskih snaga, ali se vrti 1.000 obrtaja manje i tiši je, po mnogima bez onog pravog Ferrarijevog zvuka. Takođe, isti turbo motor se nalazi i u broj manjem ''ulaznom'' modelu Ferrari California T što mu dodatno ruši ekskluzivnost. Ono što bi nekima mogla da bude dobrodošla prednost kod 488 GTB modela jeste činjenica da je reč o upotrebljivijem automobilu za svaki dan koji je lakši za vožnju. Ali, ima i drugih automobila koji to pružaju, pa oni koji kupuju i vole Ferrari više plaćaju starije modele sa atmosferskim motorima nego novije turbo modele, i sva je prilika da će ''poslednjem pravom'' 458 Italiji cene u budućnosti biti stabilne ili rasti dok će 488 GTB-u padati... preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 20, 2021 Lovecars: Ferrari 488 Pista Jedan test kako to treba da bude, što se kaže kao u ''stara dobra vremena''. Tiff Needell, Ferrari, pa još i 3.9 V8 atmosferac koji ide visoko u obrtaje dok daje 720 konja, sprint do stotke za 2.85 sekundi i brzinomer koji ide sve do 340 km/h: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 29, 2021 Ferrari 488 Pista Spider Skuplji 488, sa više opreme i detalja - nije izašao iz Ferrarija: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 29, 2021 AutoTopNL: Ferrari 488 GTB ...sa 333 km/h na Autobanu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 16, 2022 Ferrari 488 Pista za otpis Superautomobili su dostupni samo onima koji se kupaju u novcu, ali imovinski status ne čini ih boljim vozačima. Odnosno, možda i jesu solidni vozači, ali neretko nisu u stanju da zauzdaju moćne zveri koje kupuju. Tako je i jedan Ferrari 488 Pista završio karijeru na klizavom putu u Poljskoj. Na sreću, nema težih povreda, odnosno nema stradalih, mada je drumski bolid završio ispod limene ograde na autoputu. Nesreća se dogodila u blizini grada Wyrzysk. Auto Swiat javlja da je put bio mokar, vreme kišno, a temperatura blizu tački smrzavanja. Vatrogasno društvo Wyrzysk je objavilo slike s mesta nesreće. U saopštenju se navodi da je vozač izgubio kontrolu nad automobilom na obilaznici na autoputu S10 i da je dobro. Ferrari međutim nije dobro i po slikama možemo zaključiti da je smrtno ranjen, odnosno da mu nema spasa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 31, 2022 Ferrari 488 Pista Spider inspirisan kultnim modelom 250 GTO Stirlinga Mossa Ferrari 488 Pista Spider je jedan od najboljih superautomobila italijanskog proizvođača automobila i iako je svaki primerak poseban, ovaj je više od toga. Naime, pri stvaranju je prošao kroz celi Ferrarijev program ''Tailor Made'', sa specifikacijom inspirisanom Ferrarijem 250 GTO koji je napravljen za pokojnog Sir Stirlinga Mossa. Taj 250 GTO ima broj šasije 3505GT i takmičio se na 24 sata LeMana davne 1962. godine. Prodat je 2012. na aukciji za 31.5 miliona evra, čime je postao najskuplji automobil ikada prodat na aukciji. Poput Mossovog 250 GTO-a, ovaj 488 Pista Spider je u jedinstvenoj nijansi menta zelene boje nazvanoj ''Verde Pallido'' i razlikuje se od uobičajenih boja koje možete videti na standardnim modelima iz Maranella. Osim jedinstvene šeme boja, superautomobil ima motive s brojem 15 na vratima i haubi, kao što je imao i Mossov 250 GTO. Na drugim mestima, ovaj upečatljivi 488 sedi na setu srebrnih naplataka, a ispod su crvene kočione čeljusti. Različiti delovi automobila su obrađeni ugljeničnim vlaknima, uključujući prednji spliter, bočne pragove, bočne usisnike vazduha i zadnji difuzor. Unutrašnjost automobila je takođe veoma upečatljiva. Izdvajaju se crvena sedišta od alkantare, a između njih se nalazi i mala značka koja daje do znanja da je reč o ''Tailor Made'' primerku. Razni elementi kabine su takođe napravljeni od ugljeničnih vlakana, uključujući i bočne pragove s istom značkom i tekstom ''Inspired by 250 GTO Made for Stirling Moss''. Nepoznato je koliko je vlasnik platio za automobil, ali očigledno nije bio jeftin. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 18, 2022 Zacoe Ferrari 488 GTB Ponuda kineskog tjunera Zacoe koja podrazumeva aero body kit od ugljeničnih vlakana, nove točkove i Fi Exhaust izduvni sistem. Aero body paket sadrži prednji spojler, set pragova, zadnji difuzor i fiksni zadnji spojler. Serija je ograničena na samo 5 paketa. 3.9 twin-turbo V8 motor raspolaže sa standardnih 670KS i 760 Nm. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 8, 2022 EVO: Ferrari 488 Challenge ice drive 488 Challenge na replici legendarne staze Silverstone, ali kreiranog na površini zaleđenog jezera. Dakle, sa kompletom guma sa ekserima, i celima danom ''za igru'', Jethro Bovingdon daje sve od sebe da izbegne snežne nanose. I promrzline... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 22, 2023 AutoTopNL: Ferrari 488 Pista Sa 720KS/770Nm hvata 339 km/h na Autobanu: Quote Share this post Link to post Share on other sites