Jump to content
FAS Goran
Dante Bg

Tesla Model S

Recommended Posts

polovniautomobili.jpg PolovniAutomobili video: Tesla Model S P85D

 

Kao i prošle godine u vreme praznika, rešili smo da vas obradujemo jednim posebnim automobilom! Tesla model S verzija P85D nam je došla u ruke kao poklon od Deda Mraza lično.

Ako bismo sabrali snage oba trofazna motora koje ovaj auto poseduje, dobili bismo više od 745 konja! Kakav je osećaj voziti automobil sa toliko snage, šta sve poseduje od opreme i koliko je zapravo ''pametan'' pogledajte u našem najnovijem testu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tesla Model S postao još brži

 

202588-tesla model s.jpg

 

Budući da se radi o električnom modelu jasno je da govorimo o ubrzanju. A u slučaju Tesle Model S Performanse to je zaista fascinantno. Najjače izdanje Tesline limuzine stiže do 96 km/h za 2.5 sekundi što je vrhunski rezultat, ali nedovoljno dobar da u Tesli malo predahnu. Tako su pre par meseci povećali domet modela u Long Range Plus verziji na 391 milju, odnosno na oko 630 km.

Performance verzija nije povećala domet, ali je sada još brža. Prema zvaničnim podacima na 96 km/h stiže za 2.3 sekundi, odnosno 100 km/h ima za 2.5 sekundi. I ono važno, to Teslu postavlja ispred glavnog rivala, Porschea Taycan Turbo S kome je do 100 km/h potrebno 2.8 sekundi. U kompaniji za sada ne objašnjavaju kako su poboljšali ubrzanje i ima li to veze s unapređenom ''launch control'' opcijom ili sa nekim detaljem sa testirane Plaid verzije, a koja će biti još brža. Početna cena za Teslu Model S u Performance verziji je oko 102.700 evra u Nemačkoj.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Unikatni Tesla Model S karavan

 

tesla s karavan 004.jpg

 

Holandska firma RemetzCar napravila je pred dve godine prvi od predviđenih 20 primeraka Modela S Shooting Brake, a ovaj automobil je čak bio izložen na Sajmu automobila u Ženevi u martu 2019, gde je svojim dizajnom privukao pažnju ljubitelja četvorotočkaša. Od ambicioznog plana na kraju nije bilo ništa jer je kompanija u međuvremenu propala, ali je preživeo prvi i jedni Tesla Model S Shooting Brake.

 

202830-tesla s karavan 003.jpg

 

Ovaj automobil je sada oglašen na prodaju putem sajta JB Classic Cars. Unikatni Teslin model potencijanog kupca koštaće 224.521 evra ukoliko dolazi iz neke od zemalja Evropske unije, dok je cena za klijente iz ostalih delova sveta umanjena za PDV i iznosi 185.555 evra.

 

202831-tesla s karavan 002.jpg

 

Jedinstveni Model S Shooting Brake ofarban je u metalik zelenu boju, a s obzirom da je zasnovan na verziji Model S P85 pokreće ga jedan elektromotor od 422 konjske snage i obrtnim momentom koji iznosi 600 Nm. Električna energija se čuva u bateriji od 85 kWh. To je dovoljno za autonomiju 407-438 km (prema EPA standardu).

 

tesla s karavan 001.jpg

 

Podaci o performansama nisu objavljeni, ali poznato je da je standardni Model S P85 u stanju da ubrza do stotke za 4.5 sekundi, dok je maksimalna brzina 210 km/h. Automobil je do sada prešao oko 60.000 km.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tesla Model S sa jednim punjenjem baterija može da pređe rekordnih 647 km

 

tesla modelS 001.jpg

 

Elon Musk ponovo podiže lestvicu, jer Tesla kupcima elektropokretanih automobila nudi Model S Long Range Plus čija autonomija je sa najnovijim poboljšanjima podignuta na rekordnih 647 kilometara.

Američka automobilska kompanija Tesla je zvanično prva kompanija koja kupcima nudi elektropokretani automobil koji sa jednim punjenjem baterija (prema EPA normativima) može da pređe više od 400 milja, a merenja su pokazala da Teslin Model S između punjenja prelazi 402 milje (647 kilometara). Najnoviji uspeh je rezultat konstantnih i sveobuhvatnih poboljšanja softverskih i hardverskih komponenti automobila, a u Tesli naglašavaju da u Modelu S koji je prešao rekordnih 647 kilometara nakon svega nisu povećavali dosadašnji kapacitet baterija.

 

Umesto upotrebe baterija još većeg kapaciteta u Tesli su uspeli i da redukuju dosadašnju masu Modela S koja je neprijatelj i performansama i autonomiji, a povećanoj autonomiji su pomogle i nove aerodinamički optimizovane felne na kojima su gume sa dodatno smanjenim otporom kotrljanja. U Tesli takođe naglašavaju da je sa neprestanim investiranjem u mrežu brzih punjača širom sveta (trenutno ih je više od 17.000) vreme punjenja baterija redukovano 50%.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

whatcar.jpg WhatCar? video: Test 2020. Tesla Model S

 

Da li Model S još uvek može da se smatra modernim električnim automobilom, ili je najstariji Teslin auto vreme već počelo da gazi?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teslin Model S prešao skoro pola miliona kilometara, evo koliko je koštalo održavanje

 

tesla model s test.jpg

 

Zagovornici električnih automobila kažu da je njihova najznačajnija prednost nad automobilima s klasičnim pogonom u drastično nižim troškovima eksploatacije. Da li verujete u to?

 

Otkako se Tesla pojavila na tržištu, mnogi su se pitali koliko će ona moći da uopšte vozi i koliko će se kvariti. I koliko će to na kraju koštati. Brojni slučajevi su pokazali manjkavosti u kvalitetu izrade kao nedostatku iskustva velikoserijske proizvodnje, ali informacija o kvarovima gotovo da i nema. Doduše, u ovih nekoliko godina otkako je Model S stigao kao prvi model s primetnom popularnošću, malo je onih koji su prešli zavidnu kilometražu.

 

Jedan od njih je Steve Sasman, koji je još 2014. godine kupio Model S sa oko 56.000 pređenih kilometara. Vozio ga je punih pet godina i sa nakupljenih 344.515 km prodao prošlog avgusta. U tom periodu Sasman je obišao 48 američkih država i Kanadu, a na održavanje je potrošio tek 5.415 dolara. Najveći deo troška je otpao na displej infotainmenta koji je platio 2.215 dolara, dok je 790 dolara potrošio na komponentu punjača. Kupio je još dva seta guma, zamenio jednu kvaku i 12V akumulator. Aktuelni vlasnik Tesle je prešao granicu od 300.000 milja, odnosno 482.803 km, a on je tokom 138.403 km potrošio oko 5.000 dolara na održavanje. Jednostavna matematika kaže da je Tesla Model S na svom putu od pola miliona kilometara svoje vlasnike za održavanje koštala tek nešto više od 10.000 dolara.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

drivetribe.jpg DriveTribe video: James May i Tesla Model S

 

6 stvari koje ne voli o autu ni čije puno ime ne može da zapamti lako. Ali, ne one krupne tipa punjenja, problema sa infrastrukturom punjača....već one sitne stvari koje nerviraju:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tesla Model S Plaid

 

tesla plaid.jpg

 

Dugo očekivani Tesla Model S Plaid je prikazao američki proizvođač automobila i njime nastoji da obori sve rekorde. Novu vodeću varijantu starog Modela S pokreće trio elektromotora koji kombinuju preko 1.100 konja, a Tesla kaže da će ubrzati do 100 km/h za manje od 2 sekunde, preći 402 metra za manje od 9 sekundi, i postići maksimalnu brzinu od 320 km/h. Ako se tvrdnje o ubrzanju pokažu tačnim kada se automobil lansira, onda će Plaid biti najbrži električni serijski automobil ikada napravljen. Elon Musk je takođe otkrio da će ovo defnitivno biti najbrži Tesla auotmbil i da će pomeriti granice električnih vozila. Model S Plaid nije samo varijanta orijentisana na najbolje performanse, već nudi i najveći domet i može preći više od 836 km sa jednim punjenjem, što ga opet stavlja na prvo mesto u rangu električnih autombila.

 

Cene za Model S Plaid kreću se od 139.990 dolara (119.950 evra) sa prvim isporukama zakazanim za 2021. godinu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teslin Model S izgubio krov na autoputu

 

209132-tesla krov.jpg

 

Po drugi put u isto toliko meseci, Teslin automobil je izgubio krov tokom vožnje autoputem. Prvi put kada se to desilo, Model Y je upravo napustio servisni centar, a problem je prepoznat kao proizvodni problem koji je uticao na malu seriju vozila. Ovog puta Model S je izgubio krov u Kini 22. novembra, a video zapis incidenta je objavio Weibo. Pozitivna činjenica je da niko nije povređen, a stakleni krov je sleteo na put. Kompanija Tesla se ubrzo oglasila i istakla: ''Nakon preliminarnih istraga, vozilo je podvrgnuto zameni krovnog stakla u ovlašćenom servisnom centru. Trenutno istražujemo uzrok incidenta.''

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Model S sa Camaro V8 motorom

 

tesla v8.jpg

 

Dok neki koriste elektromotore iz Tesle kako bi ih ubacili u svoje klasične automobile, dotle drugi u taj isti Model S ugrađuju pravi V8 ''muscle'' iz Chevroleta Camaro. Utsvari, tih ''drugih'' više ima u pokušajima da to naprave, u prevarama sa montiranjem nekih slika da su uspeli...ali...

 

Ovaj put, električni Tesla Model S 75 ostaje bez svoje pogonske jedinice i baterija, a umesto toga, stiže 6.2 V8 LS3 motor iz prethodne, pete generacije modela Chevrolet Camaro. Put kojim se definitivno ređe ide, ali koji, barem u slučaju 75 verzije, donosi više snage budući da Tesla raspolaže sa 382 KS, dok Chevroletov V8 nudi 426 konja. Sa druge strane, obrtni moment je i dalje na strani Tesle, od 659 Nm u poređenju sa 575 Nm kod V8-ce. Kompletnog Teslu bez motora bilo je nešto teže naći, pa je izbor pao na vozilo sa otpada koje je slupano i za koje će dostra truda biti potrebno da bi izgledao kao nekad. Ali, ukoliko više volite grmljavinu V8 motora od ''zvuka tišine'' elektropogona, onda je ovo, ipak pravi put!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zapalio se još jedan Teslin Model S

 

210032-tesla pozar.jpg

 

Usmaan Ahmad iz Dalasa je čuo metalno pucketanje u svom Modelu S. Odmah nakon što se zaustavio, četiri godine stara Teslina limuzina je počela dimi, a ubrzo je i planula. Ahmad kaže da se zatim iz automobila pojavila vatra kao da je izbacuje bacač plamena.

Požari na starijim Teslinim vozilima zabrinjavaju, pa je i Nacionalno telo za bezbednost saobraćaja (NHTSA) pokrenulo istragu o Ahmadovom vozilu. Pretpostavlja se da je kompanija Tesla pomoću softverskih intervencija i over-the-air osvežavanja na starijim vozilima već smanjivala domet vozila i brzinu punjenja kako bi smanjila rizik od požara i sve je to sada predmet istrage. U Tesli tvrde da su požari na njihovim automobilima ređi nego na vozilima sa benzinskim i dizel motorima. To je za sada njihova jedina odbrana. Međutim, Tesla nije jedina, General Motors i Audi su opozivali svoja električna vozila zbog opasnosti od požara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tesla Model S dobija poseban tretman 24-karatnim zlatom kompanije Caviar

 

caviar model s 04.jpg

 

Za svakoga kome je Tesla Model S prilično dosadan automobil, kompanija Caviar poseduje rešenje.

 

caviar model s 03.jpg

 

Novi automobil ruskog brenda zove se Model Excellence 24K i potpuno je okićen detaljima od dvedesetčetvorokaratnog zlata. Ovo zlato sa dvadeset i četiri karata primenjeno je na prednjoj masci, finišima branika, poklopcima retrovizora, spoljnim linijama branika, pragovima, vratima, zadnjem difuzoru, poklopcu gepeka, točkovima i kočionim diskovima upotrebom tehnike dvostruke galvanizacije, kako ističu čelnici brenda, stvarajući savršen kontrast crnoj karoseriji električne limuzine.

 

caviar model s 02.jpg

 

Caviar logo zamenio je OEM komade na obe strane automobila. Ime brenda takođe je prisutno na lajsni koja razdvaja štopaljke pozadi, zajedno sa First Edition emblemima dodatim prednjem braniku i poklopcu gepeka. Spoljne ivice informativno-zabavnog sistema i kontrolna tabla takođe poseduju sličan tretman, kao i upravljač koji sada poseduje logo luksuznog brenda u svojoj sredini. Ograničen na 99 primeraka, Model Excellence 24K košta 299.000 dolara u Plaid varijanti Tesla Model S automobila, što je više nego duplo od onoga koliko regularna linija košta nova u Americi. Model S Plaid poseduje postavku sa tri motora, koji zajedno stvaraju preko 1.100 konja i može dostići stotku iz mesta za manje od 2 sekunde, sudeći po kalifornijskom proizvođaču.

 

caviar model s 01.jpg

 

Zajedno sa OTT električnim sedan modelom, kompanija Caviar lansirala je i posebno izdanje iPhone 12 telefona. Ovaj Black Titanium pametni telefon košta 6.150 dolara u Pro specifikacijama, sa 128 GB internog storidža, dok 12 Pro Max varijanda dolazi sa istim specifikacijama po ceni od 6.680 dolara ili 6.990 dolara za duplo više kapaciteta, odnosno 7.380 koliko je potrebno izdvojiti za model sa 512 gigabajta i namenjeni su kupcima njihovih zlatnih Tesla modela, kako bi se slagali savršeno sa njima u kompletu.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedinstveni Tesla Model S karavan i dalje traži svog kupca

 

tesla k 03.jpg

 

Jedna holandska firma napravila je 2018. prvi od predviđenih 20 primeraka Modela S Shooting Brake, a ovaj automobil je čak bio izložen na Sajmu automobila u Ženevi u martu 2019, gde je svojim dizajnom privukao pažnju ljubitelja četvorotočkaša. Od ambicioznog plana na kraju nije bilo ništa jer je kompanija u međuvremenu propala, ali je preživeo prvi i jedni Tesla Model S Shooting Brake.

 

202830-tesla k 02.jpg

 

Ovaj automobil se prodaje na AutoScout24.nl po ceni od 224.521 evra, ukoliko kupac dolazi iz neke od zemalja Evropske unije, dok je cena za klijente iz ostalih delova sveta umanjena za PDV i iznosi 185.555 evra.

 

202831-tesla k 01.jpg

 

Kako se navodi, originalni Tesla Model S, na kome je karavan zasnovan, izrađen je 2013. godine, a automobil je do sada prešao 65.000 km. Maksimalna snaga električnog pogona iznosi 421KS.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsalescom.jpg CarSales: Tesla Model S P100D vs Porsche Taycan Turbo

 

Tesla Model S bio je totalna novost, pravi ''remetilački faktor'' na tržištu potpuno električnih luksuznih i velikih limuzina. Bio je to jer je nudio gomilu najnovije tehnologije o kojoj su drugi proizvođači (u to vreme, pre skoro 10 godina) mogli samo da sanjaju, plus sjajnu brzinu, ubrzanje, domet. Ali, sada i etablirana imena u autoindustriji sustižu i prestižu Teslu...barem tako Porsche misli sa svojim novim Taycanom. Da li novi Porsche Taycan zaista ima snage da pobedi Tesla Model S na terenu koji je Model S izmislio? Saznajte u ovom video poređenju:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tesla otkazao Model S Plaid+

 

tesla plaid.jpg

 

Elon Musk je i zvanično potvrdio da Tesla Model S Plaid+ ipak neće ugledati svetlost dana. Američki proizvođač električnih automobila je ranije planirao da Plaid i Plaid+ varijante predstavljaju vrh porodice Modela S, ali je sada odlučeno da otkažu Plaid+ i pre prve isporuke.

 

Elon Musk je na Twitteru napisao da je i standardni Plaid ''toliko dobar'' da jednostavno nema razloga da imaju i Plaid+ varijantu. ''Plaid+ je otkazan. Za njim nema potrebe, budući da je i Plaid toliko dobar'', kaže Musk, dodajući da mu ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) iznosi manje od 2 sekunde. Tesla je ranije najavljivao da će Model S Plaid i Plaid+ imati dva elektromotora sa ukupno oko 1.100KS. Dok Plaid do 96 km/h stiže za 1.99 sekundi, Plaid+ je još brži. Osim toga, Plaid+ je trebalo da nudi automnomiju od 837 km, a standardni Plaid ima domet od 627 km. Ostaje da se vidi šta će Tesla ponuditi kupcima koji su već izvršili prednaružbinu za Model S Plaid+.  

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tesla Model S Plaid

 

tesla model s plaid.jpg

 

Ima tri elektromotora sa ukupno 1.020KS, pogon je na sva četiri točka. Ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96.5 km/h) traje 1.99 sekundi, četvrt milje (402 metra) prelazi za 9.23 sekundi. Najveća brzina je 200 milja na sat (322 km/h) sa odgovarajućim točkovima i gumama (biće dostupni od jeseni 2021. godine). Autonomija iznosi 390 milja (628 km). Težina vozila je 2.162 kg, točkovi su od 19 ili 21 inča, koeficijent otpora vazduha iznosi 0.208 Cd.

 

 

Deo opreme čine i Premium audio sistem sa 22 zvučnika, centralni displej od 17 inča, 12.3-inčni displej za vozača, 8.0-inčni displej u drugom redu, sva sedišta sa grejanjem, prednja sedišta sa ventilacijom, volan sa grejanjem, vetrobran sa grejanjem, klima uređaj u tri zone, ambijentalno osvetljenje, zatamnjeni stakleni krov... Cene počinju od 129.900 dolara (107.000 evra).

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tesla Model S Plaid

 

Jay Leno pokušava da obori svetski rekord na 402 metra za serijski auto:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li biste vozili auto sa ovakvim volanom?

 

tesla model s 2021.jpg

 

Ovakav volan ranije smo viđali na trkačkim bolidima i svemirskim brodovima, a sada je stigao i u Tesline restajling modele. Prvi primerci restilizovanog Modela S stigli su u ruke kupaca pa smo sada u prilici da vidimo kako izgleda korišćenje tzv. ''yoke'' upravljača u svakodnevnoj vožnji. Sudeći po najnovijim snimcima, ovakav volan jeste atraktivan, ali baš i nije praktičan.

Volani na automobilima su kružnog oblika već više od 100 godina, da bi Tesla sada odlučio da ih treba ''popraviti''. Najpre su uveli su elektropogon na velika vrata, a sada ukidaju kružni oblik volana. F1 bolidi i čuveni auto iz Knight Rider-a više nisu jedini sa ''isečenim'' volanom.

 

 

Kako su čak i volani sa zaravnjenim donjim delom u praksi bili nešto zahtevniji za upotrebu, sasvim je jasno da ovakav volan u najmanju ruku traži privikavanje. Pogotovo su problematična oštrija skretanja, poput onih na raskrsnicama. O polukružnom okretanju da i ne govorimo. Kako saznaje Jalopnik, korisnik osveženog Modela S kaže da volan ima tačno 2.25 krugova okretanja između krajnjih tačaka, odnosno 800 stepeni, što je dvostruko više nego na bolidu Formule 1, a vrlo blizu 900 stepeni kod automobila sa klasičnim volanom.

 

 

preuzeto sa - b92.net

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tesla Model S Plaid ''misteriozno'' nestao u plamenu

 

tesla plaid fire.jpg

 

Tesla Model S Plaid je progutan plamenom, vatrogasci su se pojavili na licu mesta, ali je preciznijih detalja u vezi s ovim incidentom još uvek malo. Po izveštajima, požar se desio blizu Filadelfije, a kao što znamo, Plaid je najnoviji i najbrži Teslin model, koji tek što je započeo sa isporukama. Na sreću, niko nije bio unutar vozila, tako da nije bilo povređenih.

 

Trenutno je dostupno malo detalja u vezi sa incidentom. Po vatrogasnoj službi, na poziv je odgovoreno 30. juna posle 21h. Kao što možemo da vidimo, automobil je u potpunosti izgoreo pre nego što su vatrogasci pristigli. Neki od vatrogasaca su specijalno obučeni za gašenje zapaljenih električnih automobila. U tu svrhu je obezbeđen izdvojen dovod vode koji u kontinuitetu gasi baterije da bi se osiguralo da one više ne gore. Navodno, pripadnici vatrogasne službe su bili na mestu incidenta preko tri sata. Kada je vatra ugašena, nije mnogo toga ostalo od Modela S, mada i dalje može da se prepozna oznaka ''Plaid'' i Arachnid felne.

 

Takođe mogu da se vide fotografije na kojima su se neke od baterijskih ćelija našle na ulici, van litijum-jonskih paketa. Da li to znači da je možda došlo do eksplozije? Detaljnija istraga je u toku, a trenutno nema informacija šta je iniciralo požar. Mogli smo da vidimo električne automobile kako gore posle sudara ili tokom punjenja, ali spontano samozapaljenje nije čest slučaj.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaustavljene isporuke Teslinog Modela S

 

tesla plaid.jpg

 

Proizvođač električnih automobila drži isporuke na čekanju već nedelju dana. Više je automobila zaustavljeno u centrima za isporuku, neposredno pre datuma isporuke. Razlog se ne zna, a svi modeli (Plaid, Long Range…) moraju da prođu dodatne provere. Za sada je rano povezivati ovaj zastoj sa jednim slučajem požara prijavljenim pre par nedelja ili jednim vozilom koje se pokvarilo i na njemu je bilo potrebno zameniti celu bateriju. U svakom slučaju, proizvođači automobila ne zaustavljaju isporuke svaki dan, a uskoro će se znati koji je razlog.

Redizajnirani Model S ima nove baterije i pogonski sklop sa tri motora (Plaid), novi softver i druge komponente koje prethodno nisu korišćene (čak i litijum-jonska baterija). Nešto od svega ovoga očigledno ne funkcioniše kako je zamišljeno...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tesla Model S Plaid je brži od Porschea 911 GT2 RS na stazi Laguna Seca

 

tesla plaid 02.jpg

 

Teslin Model S Plaid je neverovatno brz električni automobil i to je dokazao u još jednom duelu. Model S Plaid je učinio da McLaren 765LT izgleda spor na pravcu, a nedavno je na Pikes Peaku viđen modifikovani primerak koji je još brži u krivinama. Za to je zaslužna tjunerska kompanija Unplugged Performance, koja je kreirala pravo čudovište. Iza upravljača je bio Randy Pobst te je napravio imresivne rezultate. Sa druge strane, ovaj Model S Plaid je brz i na standardnoj stazi, što pokazuje i novi rekord postavljen na stazi Laguna Seca.

 

tesla plaid 01.jpg

 

Pobst je zatvorio krug na pomenutoj stazi sa vremenom 1:28.2 tokom Teslinog track daya pod nazivom TeslaCorsa 16. To je novi rekord staze Laguna Seca za električne automobile, a impresino je to što je McLaren Senna sa vremenom 1:27.6 najbrži produkcijski na pomenutoj stazi. Drugo vreme staze drži Porsche 911 GT2 RS s vremenom 1:28.3. Sva tri vremena je postavio Pobst. Ipak, treba imati na umu da Plaid nije u produkcijskoj formi, jer je ogoljen i ima specijalne gume, oslanjanje i aerodinamiku. Zanimjiv je i odnos snage i težine. Senna ima 658 KS po toni, a GT2 RS 470 KS po toni. Kada je reč o Modelu S Plaid, tu odnos iznosi 455 KS po toni.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

dougdemuro.jpg Doug DeMuro: Tesla Model S Plaid

 

Doug na sebi svojstven način (uz mnogo detalja i zanimljivosti) predstavlja Model S Plaid...uz kasniju vožnju:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

edmunds.jpg Edmunds: 2021. Tesla Model S Plaid

 

Električna limuzina sa 1.020 konja za koju Tesla kaže da hvata stotku za 1.99 sekundi.

Ili, možda je ovaj auto ustvari samo jedno veliko bacanje para?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tesla Model S Plaid postavio novi rekord za serijska električna vozila na Nirburgringu

 

tesla nir.jpg

 

Elon Musk je objavio da je standardni Tesla Model S Plaid prešao nemačku stazu Nirburgring za 7:30.909 minuta, što je novi rekord za serijske električne automobile.

Slika koju je Musk objavio na Twitteru pokazuje vremena 7:30.909 i 7:35.579 minuta, pri čemu je prvo vreme na 20.6 km dugačkoj konfiguraciji staze, a drugo vreme važi za dužu konfiguraciju od 20.832 km. Ukratko, vreme od 7:30.909 minuta je novi rekord za serijska električna vozila, čime je oboren dosadašnji rekord Porschea Taycan Turbo sa 7:42.3 minuta.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...