darkman14 5901 Posted August 23, 2017 Mislim da bih pre svario ovaj astek nego juke ili novi c3/c4. Sa ovim šatorom i frižiderom pun pogodak a juke samo da te uplaši kad ga vidiš Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 26, 2018 Mercedes bi mogao da prestane sa proizvodnjom Smarta ''Automobile Magazine'' tvrdi da će se Renault povući iz partnerstva s Daimlerom oko proizvodnje Smartovih automobila nakon što se završi proizvodni ciklus trenutne generacije. Pomenuti izvor javlja da će nakon toga Mercedes najranije 2026. prestati sa proizvodnjom modela pod značkom Smarta, ali to to ne znači da će se Daimler povući iz ovog segmenta. Po jednom mišljenju Mercedes bi nakon povlačenja Smarta mogao da lansira svog konkurenta modelima kao što su Audi A1 i Mini. Izvori navode da se u studiji izvodljivosti taj model naziva U klasa. Ako ikada ugleda svetlo dana, verovatno će biti dostupan u nekoliko karoserijskih verzija, odnosno s 3 i 5 vraa, dok je verovatna i komercijalna verzija. Takođe, ovaj model bi vrlo lako mogao da bude dostupan isključivo s elektrifikovanim pogonskim sklopovima, a možda i samo sa električnim pogonom. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 26, 2019 Odluka o budućnosti brenda Smart do kraja godine Iako smo u više navrata donosili dobre vesti o dobro prihvaćenom mikroautomobilu Smartu, čini se da nije baš sve tako sjajno. Model ForEase +, predstavljen kao konceptna kabriolet verzija, verovatno nikada neće ući u serijsku proizvodnju. Daimler, vlasnik ove marke, do kraja ove godine će odlučiti o budućnosti brenda Smart, zbog kojeg gubi novac, piše nemački poslovni list Handelsblatt. Daimler, koji prodaje marke Mercedes-Benz i Smart, gubi strpljenje zbog gubitaka. Izvršni direktor Daimlera, Finac Ola Kallenius, koji će naslediti Dietera Zetschea u maju, ''nema istoriju sa Smartom'' i ''nema skrupula oko ubijanja brenda ako to bude potrebno''. Otkako je lansiran 1998. godine, Smart je prikupio milijarde evra gubitaka, procenjuju finansijski analitičari. Ali Daimler ne otkriva finansijske rezultate marke. U najnovijem restrukturiranju marke Daimler ga pretvara u električnu urbanu mobilnost koja prodaje samo potpuno električne automobile. Ipak, takav potez može da bude preskup, piše ''Handelsblatt''. Da bi se smanjili troškovi razvoja, Daimler je suorganizovao Smartovu trenutnu liniju od dva modela, ForTwo i ForFour, sa Renault Twingom, ali Renault razmišlja o povlačenju iz partnerstva, navode izveštaji. U Evercore ISI-ju (Internacionalna strateška i investicijska grupa) izjavili su da bi pozdravili ukidanje brenda Smart, za koji procenjuju da godišnje gubi od 500 do 700 miliona evra. ''Ne vidimo kako bi posao sa nemačkim mikroautomobilom mogao da generiše profit, troškovi su jednostavno previsoki'', rekli su iz Evercora u saopštenju investitorima. Globalna prodaja Smarta je prošle godine pala za 4.6 odsto, ali sa 128.802 prodata vozila ostaje treći najbolji godišnji prodajni rezultat u protekloj deceniji. Čini se, međutim, da je već prekasno za sve. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 28, 2019 Daimler blizu dogovora sa kineskim Geelyjem o prodaji polovine udela u Smartu Daimler je blizu dogovora sa kineskim Geely Automobile Holdings Ltd-om o prodaji pola vlasničkog udela u brendu Smart, piše Financial Times, pozivajući se na tri upućena izvora. Prodaja udela u Smartu će biti potvrđena pre automobilskog sajma u Šangaju u aprilu. U Daimleru i Geelyju su odbili zahtev ''Rojtersa'' za komentarom ovog izveštaja. Prošle godine je Geely povećao udeo u Daimleru na gotovo 10 posto, uloživši u vlasništvo u nemačkoj kompaniji gotovo devet milijardi dolara. Time je kineska kompanija postala najveći deoničar u Daimleru. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 29, 2019 Zajedničko ulaganje Daimlera i Geelya u Smart Sada je i zvanično: Daimler AG (Daimler) i Zhejiang Geely Holding Group (Geely Holding), automobilske grupe iz Nemačke i Kine, danas su najavile zajedničko ulaganje u odnosu 50 prema 50 odsto, globalno usmereno zajedničkom vlasništvu, upravljanju i daljnjem razvoju marke Smart, pioniru malih gradskih vozila, kao lidera u premium elektrifikovanim vozilima. Prema sporazumu o zajedničkom ulaganju, nova generacija električnih modela Smart će se proizvoditi u novoj fabrici električnih automobila u Kini, a globalna prodaja bi trebalo da počne 2022. godine. Dieter Zetsche, predsednik Uprave Daimler AG-a i šef Mercedesovih automobila, izjavio je: ''Za više od 2.2 miliona korisnika Smarta taj model predstavlja pionira u gradskoj mobilnosti. Na temelju ove priče o uspehu, radujemo se daljnjem jačanju brenda sa Geely Holdingom, snažnim partnerom u segmentu električnih vozila. Zajedno ćemo osmisliti i razviti novu generaciju električnih automobila Smart, koji kombinuju visokokvalitetnu proizvodnju i poznate bezbednosne standarde za prodaju kako u Kini tako i na globalnom nivou. U budućnosti se radujemo saradnji sa svim partnerima kako bi održali uspeh u Kini i svetu. U međuvremenu, Mercedes će proizvesti kompaktno električno vozilo u pogonu Hambach, čime će se zadržati zaposlenost uz daljnja ulaganja u objekat.'' Li Shufu, predsednik Geely Holdinga, dodao je: ''U potpunosti poštujemo vrednost Smarta. Ova marka ima jedinstvenu privlačnost i veliku komercijalnu vrednost. Geely Holding i Daimler se raduju ovom izazovnom i uzbudljivom novom projektu kojim ćemo dodatno postaknuti uvođenje vrhunskih električnih proizvoda kako bi našim korisnicima pružili bolje iskustvo mobilnosti. Kao ravnopravni partneri, posvećeni smo globalnoj promociji marke Smart. Iskoristićemo naše iskustvo i globalne kompetencije u upravljanju robnim markama, istraživanju i razvoju, proizvodnji, upravljanju lancem snabdevanja i drugim područjima. Sinergija ove saradnje će dovesti će uzajamne koristi, a istovremeno ćemo razvijati tehnologije za Smart, uključujući povezivost, kako bi i dalje vodili u industriji koja prolazi kroz širu transformaciju.'' Upravni odbor nove kompanije imaće šest članova, po tri člana svakog proizvođača. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 16, 2020 AutoMarket.hr video: Top lista najružnijih automobila Jura ima 6 najružnijih automobila, pogledajte: 1 Woodoo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 12, 2023 Prodaje se najružniji auto na svetu Alfa Romeo Castagna Vittoria iz 1995. godine je legitiman kandidat za titulu najružnijeg automobila ikada. Iako nosi značku kultne italijanske kompanije, ovaj Alfa Romeo u stvari nije pravi Alfa Romeo. Proizvela ga je poznata italijanska firma specijalizovana za izradu karoserija Carrozzeria Castagna. Srećom, proizveden je samo jedan primerak. Castagna Vittoria je predstavljena kao prototip na Ženevskom sajmu automobila 1995. godine, a nastala je na bazi Alfa Romea 75 iz 1987. godine. Međutim, potpuno drugačiji spoljašnji izgled nema nikakve veze sa modelom 75. Ručno rađena karoserija je napravljena od aluminijuma, a u oko odmah upada neobično dizajnirani zadnji deo. Ni unutrašnjost sa dva sedišta nije ništa manje upečatljiva sa zelenom kožom i drvenim oblogama marke Vittoria. Italijansko ''ružno pače'' pokreće 3.0 Busso V6 koji proizvodi 255 KS i povezan je s ručnim menjačem sa pet stepeni prenosa. Prema Car&Classic-u, automobil je u ''izuzetnom stanju jer je većinu životnog veka proveo u skladištu'' što dokazuje i činjenica da na satu ima samo 2.500 kilometara. Aukcija traje od 15. do 22. novembra, a više detalja možete pronaći OVDE. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites