neshaoct 9592 Posted June 1, 2020 Audi Q3 35 TFSI S tronic na testu Auto magazina Svaki detalj na novom Audiju Q3 zrači kvalitetom. Iako je pod haubom osnovni 1.5 turbo-benzinac sa 150 konja, auto je iznad svega zabavan za vožnju. Novi Audi Q3 je, slobodno možemo da kažemo, smanjeni Q8. I to ne samo u pogledu dizajna koji deli sa najnovijim modelima iz Ingolštata, već i kada je reč o sofisticiranosti. Na test smo preuzeli novi Q3 sa S-Line paketom opreme. To je treći po redu i ujedno najviši paket opreme. Kao i kod svih premiuma i ovde može da se doplati mnogo toga. Cene počinju od 30.454 evra, koliko košta 35 TFSI varijanta. Iza ove oznake krije se 1.5 turbo-benzinac sa 150 konja kakav se nalazi i pod haubom primerka koji testiramo. Ovo je jedini benzinski motor uz koji nije dostupan pogon na sva četiri točka. Može da se poruči sa manuelnim, ali i sa sedmostepenim automatizovanim S-tronic menjačem sa dve lamele. Upravo takav menjač ima i naš Q3. S-Line paket opreme podrazumeva nešto drugačije branike. Kada otključate ili otvorite vrata, prijatno vas iznenadi osvetljenje oko vozila kako biste videli gde gazite, a aluminijumski umeci sa istaknutim S-Line logoom koji ima pozadinsko osvetljenje atmosferu čini još atraktivnijom. Tu su i sportska sedišta sa izraženim bokovima. Imaju i produžavanje donjeg dela, ali nemaju lumbalnu podršku. Sportski je i volan sa sjajnim podupiračima za dlan koji su postavljeni sa spoljašnje strane obruča. Tako nešto se ne viđa baš često među manjim SUV modelima. Kombinacija alkantare i kože na sedištima je posebna priča. Stvarno ostavlja poseban utisak a voleli bismo i da je za test primerak doplaćena alkantara u vratima i na komandnoj tabli. To košta oko 400 evra, ali ozbiljno popravlja atmosferu i premium osećaj diže na jedan viši nivo. Inače, meka plastika dominira kako i dolikuje ovakvom automobilu, ali nas je prijatno iznenadilo njeno prisustvo čak i u zadnjim vratima, što je vrlo retko u ovoj klasi. Za volanom se sedi nisko. Najniža pozicija sedišta je skoro kao da sedite u jednoj limuzini, a ne SUV-u. S Line paket opreme podrazumeva ne samo vizuelne elemente, već i sportsko ogibljenje, tako da je osećaj u vožnji vrlo specifičan. Auto je relativno tvrd, mada sitne neravnine upija vrlo meko, za šta su zaslužne i 18-ce nešto višeg profila. Zato je u krivinama prava pegla. Maksimalno je zategnut, bez naginjanja tipičnog za ovakve SUV modele. Iako motor nije sportski, apsolutno zadovoljava potrebe prosečne porodice kojima nije bitan pogon na sva četiri točka, već auto za gradsku vožnju i povremeni dolazak na odmor. Sa svojih 150 konja lako izlazi na kraj sa krstarećim brzinama do oko 160 km/h. Pri 130 km/h je na niskih 2.500 obrtaja, skoro kao da vozimo dizelaša. Tada troši oko 7.5 l/100 km, što je prilično štedljivo za jednog benzinca sa većom čeonom površinom. Sedmostepeni S-tronic menjač sa dve suve lamele je umereno brz u standardnom režimu. Brzine menja tačno i tečno, baš kada treba. Međutim, kada ga iznenadite naglim dodavanjem gasa, ume da razmisli. Slično je i kada naglo želite da krenete iz stanja mirovanja. Sve to se lako rešava pomeranjem ručice menjača udesno. Tada je u sport modu koji potpuno menja karakter i način razmišljanja elektronike. Reakcija na komandu gasa je neuporedivo brža, pa Audi Q3 tada počinje da liči na ozbiljne sportske automobile, bez obzira na radnu zapreminu motora i njegovu snagu. Koliko je S-tronic menjač brži od manuelnog govore i za četiri desetinke bolja ubrzanja do 100 km/h. Više je nego žustar po gradu i na magistrali, a ujedno i štedljiv. Prosek po Beogradu nam je iznosio 8.5 litara, što je umerena cifra za prilično snažnog benzinca i oko 1.600 kilograma težak auto. Drugim rečima, ukoliko želite Q3 kao porodično vozilo a ne prelazite velike kilometraže, 1.5 TFSI je pravi izbor, pogotovo sa S-tronic menjačem koji obezbeđuje relaksiraniju vožnju. Kabina Audija Q3 je izuzetno prostrana za svoju klasu. Posebno moramo da pohvalimo zadnja sedišta. Udobno će se smestiti i vrlo krupne osobe, doduše, bez viška mesta za kolena, ali neće biti ni tesno. Prtljažnik od 530 litara takođe spada među najveće. Privremeni rezervni točak je dimenzija 18 inča i u njemu je smešten sabvufer. Sa strane su duboke pregrade u koje možete da zaglavite manje predmete kako se ne bi kotrljali. Najveći utisak na nas je ostavio kvalitet materijala i završne obrade, vrhunska preciznost u sastavljanju na kakvu smo navikli od Audija, ali i način kako se auto ponaša na putu. Izuzetno precizan upravljač je direktan, tako da ne morate da skidate ruke sa volana prilikom skretanja. Verzije sa jačim motorima imaju quattro pogon na sva četiri točka ali i Audi Drive Select mogućnost odabira režima vožnje u skladu sa podlogom. Vozaču su na raspolaganju automatski, komforni, dinamični, efikasni, ofroud i individualni modovi koji omogućavaju i posebnu kontrolu amortizera. Istina, ne spada među najjeftinije SUV modele, ali, ako cenite najnoviju tehnologiju, najviši nivo završne obrade i veliku pažnju posvećenu detaljima, Audi Q3 je pravi auto za razmišljanje. Činjenica je da danas većina novih modela ima digitalne instrumente ali Audi je specifičan po tome što prikaz mape navigacije ima i opciju satelitskog prikaza, kao na računaru ili telefonu. Za to je potrebna internet veza koju mi nismo imali. Vozaču je na raspolaganju nekoliko kombinacija prikaza, od analognih pa dinamičkih instrumenata za koje je potrebno neko vreme za privikavanje. Vožnja na otvorenom, odnosno konstantnom brzinom, dosta snižava potrošnju iz dva razloga. Prvi je sistem za deaktivaciju cilindara, koji isključuje dva od ukupno četiri kada nema potrebe za većom isporukom snage. Promena u režimu rada se uopšte ne oseća, čak ni po zvuku. Drugi razlog za smanjenu potrošnju je opcija krstarenja, koja praktično menjač u određenim situacijama prebacuje u prazan hod kada pustite gas. Tačno je da tada troši oko litar na sat, ali i ne usporava auto kao kada bi menjač bio u brzini. Kupci danas cene SUV modele ne toliko zbog pogona na sva četiri točka, već zbog visoke pozicije sedenja i lakšeg ulaska i izlaska u auto. Audi Q3 omogućava izuzetno lak izlazak sa zadnjih sedišta. Dovoljno je samo da pružite nogu i izađete, bez izvijanja. Autor: Aleksandar Bursać preuzeto sa - magazinauto.com Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 29, 2020 Auditography video: ABT Audi RSQ3 Sportback 2.5 petak turbo sa 440 konja i 520 Nm, plus tu su ABT gevinde i Sport GR felne: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 5, 2020 CarsGuide video: Test 2020. Audi Q3 Audi smatra da će njihov mali SUV sada bolje da se nosi sa npr. BMW X2 ili Mercedesom GLA: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 15, 2020 CarAdvice video: Test 2020. Audi Q3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 18, 2020 ChasingCars vieo: Test 2020. Audi RS Q3 Za razliku od prve generacije gde su odlučili da naprave RS varijantu tek kasnije kad su videli da se Q3 prodaje i ima tražnje (jer ipak je bila prva generacija), sada u drugoj u Audiju su od starta znali da će Q3 imati svoju RS varijantu, pa su i promene u odnosu na Q3 znatno ozbiljnije: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 22, 2020 CarSales video: Test 2020. Audi RS Q3 RS Q3, i par hiljada evra skuplji RS Q3 Sportback: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 12, 2020 TestAutomobila video: 2016. Audi Q3 Predstavljam vam Audi Q3 prve generacije, osveženu verziju model iz 2016. sa motorom 2.0 TDI snage 150 konja koje prenosi na sva četiri točka preko automatskog S-Tronic menjača: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 25, 2020 AutoTopNL video: Audi RSQ3 od 0-200 km/h 2.5 turbo-benzinac sa 367 konja i 465 Nm - 4.4 do stotke i maksimum na 270 km/h: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 27, 2020 CarsIreland video: Test Audi Q3 Sportback Malo atraktivnija verzija modela Q3: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 3, 2020 CarObsession video: Test Audi RS Q3 Audi Q3 je odličan kao jedini auto u porodici jer može dobro da ispuni sve potrebe. A, kad mu se ispod haube stavi isti motor kao u RS3 ili TT RS, odnosno 2.5 petak sa 400 konja...e, onda postaje RS Q3, spušten je za 10 mm i ispunjava sve svoje uloge al' još brže - 4.5 sekunde do ''stotke'': Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 7, 2020 AutoTopNL video: Audi RSQ3 Performance Prodični kompaktni SUV sa 2.5 petakom sa kojim do stotke treba 4.4 sekunde i ide do 250 (ili 270 km/h kad se skine fabrička blokada): Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 29, 2020 PolovniAutomobili video: 2014. Audi Q3 Iako star samo 6 godina, Q3 prethodne generacije svojom opremom pomalo zaostaje za konkurencijom, ali zauzvrat nagrađuje izvanrednom voznom dinamikom i reprezentativnim performansama. Sedmostepeni S-Tronic menjač doprinosi sportskom utisku jer je u svakom trenutku spreman da pruži svoj maksimum. Uz Haldex 4. generacije, ovaj, skoro pa najmanji Q, čvrsto se drži asfalta i daje vozaču dovoljno sigurnosti i onda kada put pred njim postaje veoma zahtevan. Auto na testu iako ima najjači dizel koji je išao u Q3, nema ništa više tj. teško da postoji jadniji Q3 sa opremom od ovog na testu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 5, 2020 Hibridni Audi Q3 45 TFSI e & Audi Q3 Sportback 45 TFSI e Audi je saopštio da će Plug-in hybrid verzije modela Q3 i Q3 Sportback na evropskom tržištu biti dostupne za naručivanje od druge nedelje januara. U pitanju su Audi Q3 45 TFSI e i Audi Q3 Sportback 45 TFSI e, pri čemu oba kombinuju 1.4 TFSI benzinac sa 150KS, elektromotor sa 116KS i litijum-jonske baterije od 13 kWh. Ukupna snaga sistema iznosi 245KS i 400 Nm obrtnog momenta, a moguća je i vožnja samo u elekto modu (50 km odnosno 51 km u zavisnosti od modela). Menjač je 6-stepeni S-tronic. Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 7.3 sekunde, dok je najveća brzina 210 km/h. Q3 45 TFSI e po fabričkim podacima troši 1.4-1.7 l/100 km i emituje 32-39 grama CO2 po km, Q3 Sportback 45 TFSI e ima takođe potrošnju 1.4-1.7 l/100 km a emituje 33-38 grama CO2 po km. Ovi modeli su i 10 mm viši od konvencionalnih verzija, a standardno imaju točkove od 17 inča (opciono i od 18, 19 ili 20 inča). Treba napomenuti da je zapremina prtljažnika smanjena na 380-1.375 litara (za Q3 45 TFSI e), odnosno 380-1.250 litara (za Q3 Sportback 45 TFSI e). U opremi su između ostalog i Audi virtuelni kokpit, 10.1-inčni ekran osetljiv na dodir, LED prednja svetla, dvozonski klima uređaj. Audi Q3 45 TFSI e u Nemačkoj košta tačno 46.000 evra, dok je Q3 Sportback 45 TFSI e za 1.400 skuplji (u oba slučaja subvencija iznosi 6.750 evra). preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 10, 2020 U Mađarskoj počela serijska proizvodnja Audija Q3 Plug-in hibrid Mađarska filijala Audija počela je serijsku proizvodnju hibridnog Audija Q3 u svom pogonu u Đeru. Prvi novi model - plavi Audi Q3 Sportback - sišao je sa proizvodne trake u ponedeljak. Audi Hungaria je obučio 1.500 svojih radnika za proizvodnju novog modela, pokretanog električnim motorom i TFSI motorom s unutrašnjim sagorevanjem, koji se takođe proizvodi u Đeru. Prošle godine Audi Hungaria je proizveo 1.968.742 motora i 164.817 vozila. Kompanija je na kraju 2019. zapošljavala preko 12.800 ljudi. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 28, 2020 Motormouth: Test 2021. Audi Q3 Audi Q3 deli komponente sa VW Tiguanom, u okviru čega dolazi i 2.0 motor sa 228 konja koji VW upotrebljava za GTI: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 16, 2021 CarExpert: 2021. Audi RSQ3 Mali SUV, ali ipak SUV...pa se verovatno ne snalazi baš najbolje na pravoj trkačkoj stazi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 11, 2021 B&B Audi RS Q3 Sportback Nemački tjuner B&B AutomobilTechnik predstavlja modifikovani Audi RS Q3 i RS Q3 Sportback, pri čemu je naglasak pre svega na četiri paketa za pojačanje 2.5 turbo motora. Stage 1 (po ceni od 1.798 evra) podrazumeva pojačanje na 458KS i 565 Nm, sledi Stage 2 sa 476KS i 610 Nm (za 2.950 evra), Stage 3 je zaslužan za 508KS i 655 Nm (što košta 5.950 evra), dok je na vrhu paket sa 593KS i 705 Nm (po ceni od 14.950 evra, uz modifikovani turbo, novi interkuler, sportski izduvni sistem...). Osim toga, modifikovani su i 7-stepeni menjač sa dvostrukim kvačilom i kočioni sistem, a skinuta je i fabrička blokada za najveću brzinu. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 18, 2021 Carbuyer: Audi Q3 Sportback Malo manje praktična i malo skuplja varijanta već poznatog modela Q3 = Q3 Sportback. Ali, lepši je od Q3. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 28, 2021 Autogefuhl: Audi RS Q3 Audi bi voleo da ljudi ovaj auto doživljavaju kao svojevrsni mini Lamborghini Urus. Da li će ljudi to tako shvatati ostaje da se vidi, ali činjenica je da u ovom segmentu (C-SUV) nema mnogo modela koji mogu u svakom aspektu da mu ''stanu na crtu'': Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 29, 2022 AutoTopNL: Audi RSQ3 od 0-250 km/h 400KS/480Nm iz 2.5 turbo-motora sa 5 cilindara, pogon je na svim točkovima: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 23, 2022 AutoTopNL: 2022. Audi RSQ3 Može imati i liniju krova koja pada tj. biti Sportback, dok je ovaj klasični SUV. Ima 400 konja iz svog ''petaka'' koji je sada potpuno aluminijumski: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 13, 2022 Motormouth: 2022. Audi Q3 Pod haubom ima 2.0 turbo-benzinac uparen sa 8-brzinskim automatskim menjačem. Sa tom kombinacijom Q3 je dostupan u dve varijante - sa 184KS/300Nm, ili sa snažnijim modelom od 228KS/340Nm obrtnog momenta. Oba standardno imaju pogon na svim točkovima: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 12, 2022 Audi RS Q3 Edition 10 Years Audi je povodom predstojeće 10-godišnjice sportskog crossovera RS Q3 pripremio specijalno izdanje aktuelne verzije, i to u ograničenoj seriji od 555 primeraka. Ta čast je pripala Audiju RS Q3 Edition 10 Years, pri čemu ovaj specijalni model ima crne točkove od 21 inča, gume 225/35, kao i brojne crne elemente (okviri stakala, retrovizori, umetak difuzora, prednji spojler). Osim toga, i Audijeve oznake su u sjajnoj crnoj boji, a LED farovi su blago zatamnjeni. Što izbora boja tiče, tu na raspolaganju stoje samo boje Dew Silver i Chronos Gray metalik. Za enterijer su predviđena ekskluzivna RS sedišta sa mat presvlakama, kao i crna koža, kontrastni šavovi u boji bakra i RS Q3 patosnice. Motor je 2.5 petocilindrični turbo sa 400KS, uz pogon na sva četiri točka i sedmostepeni S tronic menjač. Standard su kočione čeljusti u sivoj boji (opciono i u crvenoj ili plavoj boji), a uz doplatu se dobijaju i karbon-keramičke kočnice. Najveća brzina je ograničena 250 km/h, ali po želji to može da bude i na 280 km/h. Narudžbine za RS Q3 Edition 10 Years u Nemačkoj startuju krajem ovog meseca, uz cenu koja je za 5.990 evra veća nego kod standardne verzije. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites