Jump to content
FAS Goran
SikterBre

BMW serije 4 Coupe / M4 / M4 CS / M4 GTS / BMW i4

Recommended Posts

Prior Design će za novi BMW M4 ponuditi drugačije ''bubrege''

 

m4 2022 05.jpg

 

Izgleda da i u nemačkoj tuning kompaniji misle da veliki ''bubrezi'' koje je sa sobom donela BMW-ova nova Serija 4, zaključno sa verzijom M4, ne spadaju među najlepša dizajnerska rešenja. U Minhenu verovatno neće priznati da je mnogo više onih kojima se uopšte ne dopada najnovije rešenje ''bubrega'', a u kompaniji Prior Design su već predstavili nekoliko rešenja za spornu masku hladnjaka koja bi trebala smiriti i najglasnije kritičare.

 

m4 2022 02.jpg m4 2022 01.jpg m4 2022 03.jpg

 

Karakteristični ''bubrezi'' u svakom slučaju ostaju, ali su znatno manji. U Prior Designu će prema svemu sudeći na kraju ponuditi nekoliko aerodinamički optimizovanih rešenja (među kojima je i maska sa modela M8), čija instalacija neće zahtevati velika sredstva, a hauba i krila u svakom slučaju ostaju nepromenjeni.

 

m4 2022 04.jpg m4 2022 06.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW video: Test BMW M440i

 

Nećete gledati samo ogromne ''bubrege'', nego i svašta nešto drugo važno o ovom autu, kao npr. ubrzanje do stotke:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW M4 Competition x KITH

 

bmw-m4 kith02.jpg

 

BMW i lifestyle brend KITH predstavljaju specijalno izdanje novog BMW M4 Competition. Modifikacije su na eksterijeru i u enterijeru, što podrazumeva izbor od tri boje (Frozen Black, Frozen Dark Silver i Frozen Brilliant White), KITH oznake, crne alu točkove, sedišta sa M bojama, KITH oznake na sedištima... Motor je i dalje 3.0 šestocilindraš sa 510KS.

 

bmw-m4 kith01.jpg

 

Serija je ograničena na samo 150 primeraka, a cena iznosi 109.250 dolara po primerku.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

petrolped.jpg PetrolPed video: 2020. BMW M440i xDrive

 

12cm duža, 2.3 cm šira i čvršće šasije od stare Serije 4 - M440i ima 3.0 turbo-benzinac sa 6 cilindara:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW i KITH se udružuju za ekskluzivnu specijalnu ediciju novog modela BMW M4 Competition

 

bmw m4 kith 2021 01.jpg

 

Samo nekoliko nedelja nakon svetske premijere, BMW M uveo je u svoju ponudu posebnu ediciju modela svog novog vozila BMW M4 Competition napravljenu u saradnji sa njujorškim ''lifestyle'' brendom Kith. BMW M4 Competition x KITH sa jedinstvenim detaljima dizajna u eksterijeru i enterijeru biće ograničen na 150 primeraka.

 

bmw m4 kith 2021 02.jpg

 

BMW M je preuzeo vibracije mladalačke i uticajne modne scene i svoje partnerstvo sa savremenim umetnikom iskoristio za ulazak na tržište koje je u razvoju. Istovremeno, Kith će nuditi zbirku od 96 komada ekskluzivno dizajnirane odeće i galanterije u svim svojim prodavnicama i preko interneta. Za osnivača Kith-a i poklonika brenda BMW Ronija Fiega, saradnja predstavlja i jedno lično emotivno putovanje.

 

bmw-m4 kith 2021 03.jpg

 

''Ne skidajući pogled sa aktuelnog razvoja street stila, svojim idejama i etiketom Kith pristupili smo evoluciji BMW brenda'', objašnjava Jens Timer, viši potpredsednik za pitanja kupaca i brend BMW. ''Roni Fieg je jedan od istaknutih umova i uticajnih lidera u svetu mode, životnog stila i luksuza. Naša saradnja sa Ronijem i njegovim brendom imaće pozitivan uticaj na BMW tokom koji je u procesu istraživanja nove grupe svojih klijenata.''

 

bmw m4 kith 2021 04.jpg

 

''Nije prvi put da je BMW M počeo prodaju ograničenu ediciju jednog od automobila u okviru ekskluzivne saradnje'', dodaje Markus Flaš, generalni direktor BMW M. ''Povezivanje sa Ronijem Fiegom i Kithom velika je prilika za BMW M da premosti jaz između originalnog modela BMW M3 i našeg novog BMW M4 Competition šeste generacije ovog čuvenog modela. To nam ujedno dopušta da našom porukom dopremo do nove uzbudljive ciljne grupe. Scena ''street style'' odeće se preobražava iz kulturološkog fenomena u globalni životni stav, i donosi nov i veoma poseban osećaj ekskluzivnosti u mnogo različitih oblasti.''

 

''Sve na čemu radimo u Kith-u mora da potiče sa autentičnog mesta'', kaže osnivač Kith-a Roni Fieg. ''Neke od mojih omiljenih uspomena iz detinjstva povezane su sa posetama mom dedi i vožnji njegovim BMW automobilima tokom osamdesetih. Sećam se da je imao E21 odnosno BMW 320i, a da se naročito ponosio svojim modelom E30 - M3. Ti trenuci su zaista oblikovali moju strast prema BMW automobilima, tako da je rad na ovom projektu sa BMW-om doveo do emotivnog zaokruživanja.''

 

Fieg je nedavno pribavio za sebe primerak legendarnog modela BMW E30 - M3. A BMW M je upravo pomno pripreman M3 prve generacije postavio kao zvaničnu prezentaciju međusobne saradnje u prodavnici Kith u Bruklinu, dana 23. oktobra. Uz njega je predstavljan i jedinstveni novi predstavnik najnovije verzije šeste generacije M4 Competition modela visokih performansi. Poput Fiegovog vozila, Dizajnerska studija modela BMW M4 koju je izradio KITH obojena je u nijansu Cinnabar Red koja je prvoibitno korišćena za E30 M3. Ova boja karoserije više nije dostupna u redovnoj BMW ponudi, ali je ovde odabrana posebno za Dizajnersku studiju modela BMW M4 koju je KITH izradio kako bi naglasila vezu između dva automobila. Amblem M4 Competition na poklopcu prtljažnika modela zamenjen je crnim logom Kith sa BMW M prugama u istom stilu. Ovaj logo se ujedno pojavljuje u osvetljenoj formi ispod oslonaca za glavu u M Carbon trkačkim sedištima, a natpis Kith utisnut je u crnu kožu na osloncima za glavu i centralnoj konzoli.

Koža sa utisnutim natpisom, odabrana za ovaj konkretan model, korišćena je i za presvlake sedišta u Fiegovom modelu BMW E30 M3. Ovde logo Kith sa BMW M prugama ima srebrna slova, dok specijalna verzija BMW logotipa krasi haubu, poklopac prtljažnika i volan, s tim da umesto BMW stoji Kith.

 

Spajanje logotipa je oznaka brojnih partnerstava koja je Kith ostvario sa drugim globalno poznatim kompanijama. Ali ovo je prvi put da je BMW izmenio svoju značku zbog saradnje s nekim partnerom. Fuzija logotipa stvorena za 150 primeraka modela BMW M4 Competition x KITH dodaje još jedan krug oko BMW rondele u BMW M bojama - svetloplavoj, tamnoplavoj i crvenoj. Pored toga, tu su detalji u svetlim slovima koji su fokusirani na Kith i na saradnju. Zadnji kraj modela BMW M4 Competition x KITH takođe ima crni Kith logo sa BMW M prugama. Modeli specijalne edicije dostupni su isključivo sa mat završnim bojama Frozen Black, Frozen Dark Silver i Frozen Brilliant White u čast najpopularnijim bojama modela BMW E30 M3 iz njegovog vremena.

 

Jedna od glavnih karakteristika modela specijalne edicije jeste Kith dizajn krova od karbonskih vlakana. Za taj opcionalni dodatak, sivi natpis Kith sa BMW M prugama utkan je u površinu krova. M Compound kočnice sa crvenim čeljustima i logom M deo su standardne opreme. One se jasno vide kroz dvostruke krake M kovanih točkova 826M dvobojnih/Jet Black, u visokom sjaju (prednji: 19 inča, zadnji: 20 inča). Unutar modela BMW M4 Competition x KITH trobojna M Carbon trkačka sedišta imaju na sebi BMW M boje, svetloplavu i crvenu koja daje upadljive akcente lajsni od pune Merino kože u crnoj boji. Kao u modelu BMW E30 M3 Ronija Flega, natpis Kith je utisnut u crnu kožu oslonaca za glavu na prednjim i zadnjim sedištima i na centralnom rukonaslonu modela BMW M4 Competition x KITH. Centralna konzola sadrži i ekskluzivni amblem sa Kith logom i BMW M prugama. Osvetljeni amblem M ispod prednjih oslonaca za glavu takođe ima natpis Kith.

 

Model scpecijalne edicije ima isti tehnički profil kao i BMW M4 Competition Coupé. Novi šestocilindarski redni motor izrađen je po kalupu motora BMW M GmbH sa visokim brojem obrtaja i koristi najnoviju verziju M TwinPower Turbo tehnologije za proizvodnju 375 kW (510 ks), dok obrtni moment doseže 650 Nm. Osmobrzinski menjač M Steptronic sa sistemom Drivelogic deo je standardne opreme. Sprint do 100 km/h traje samo 3.9 sekundi, dok se 200 km/h dostiže za 12.5 sekundi. Uz klasičan pogon na zadnjim točkovima, BMW M4 Competition x KITH može - poput modela BMW M4 Competition - da bude specificiran kao opcija sa pogonom na sva četiri točka M xDrive. Pored standardne opreme modela BMW M4 Competition Coupé i njemu namenjenih elemenata iz saradnje sa Kithom, model specijalne edicije može se naručiti i sa izborom drugih dodataka. Poput M Compound kočnica, M kovanih točkova i M Carbon trkačkih sedišta, M Carbon paket eksterijera. BMW Laserlight i BMW Individual svetla Shadowline standardna su oprema. Pored toga, kabina sadrži unutrašnje ukrasne lajsne od karbonskog vlakna i kontrole sa galvanizovane aplikacije. Isporuke ograničene edicije BMW M4 Competition x KITH započeće na leto 2021.

 

PR Saopštenje

Share this post


Link to post
Share on other sites

marekdrives.jpg MarekDrives video: Test BMW M440i xDrive Coupe

 

Kad je izašla Serija 3 G20 mnogi širom sveta su kukali kako se ne razlikuje dovoljno od stare F30, kako nije upadljiva, kako BMW ne treba tako da radi...

I eto, nisu pazili šta žele :) pa smo tako dobili novu Seriju3/4 za koju se nikako ne može reći da se ne razlikuje dovoljno od stare, da nije upadljivog dizajna. Zna to i BMW, pa je u press materijalu o novom autu 8 strana, od ukupno 54, posvećeno samo ''bubrezima'':

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

dougdemuro.jpg Doug DeMuro video: 2021. BMW M440i

 

Nisu ovaj auto samo novi (pre)veliki bubrezi, već pogledajte zaista bitne stvari kod nove Serije 4, naročito kod ove varijante jer je ona trenutno najjača (dok ne krene da se prodaje novi M4):

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: Za volanom BMW-a M440i xDrive

 

3.0 u vidu 6 cilindara poređanih jedan do drugog, sa 375KS/500Nm:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

supercarblondie.jpg SupercarBlondie video: BMW M4 Competition

 

Vožnja je trajala jedno 10 sekundi, ali je moralo tako jer ovaj auto još nije moguće registrovati...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

lovecars.jpg Lovecars video: 2021. BMW M440i

 

Još jedno kratko vreme ovo je najbrža verzija Serije4 (dok na puteve ne dođe novi M4):

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šefu BMW-ovog dizajna ne smeta ako kupci Serije 4 promene prednju masku

 

m4 2022 05.jpg

 

O prednjoj maski novog BMW-a Serije 4 i BMW-a M3/M4 već se toliko piše da čovek mora da se zapita da li je to možda neki genijalni marketinški trik. Znate onu staru izreku: neka se piše pa barem i loše.

Nova prednja maska je izazvala ogroman interes javnosti, a kada je već tako, uvek aktivna zajednica na društvenim mrežama je kreirala niz nadimaka i poređenja. Neke nove maske podsećaju na dabrove zube, neke na mrtvačke sanduke, neke na određene delove tela (ako gledamo ljude otpozadi)…

''Imamo određene ponude u BMW-u, delove koji mogu da se kupe i naknadno ugrade, ali ako ljudi žele da potraže delove van našeg proizvodnog programa, meni je to OK'', rekao je Christopher Weil, šef BMW-ovog Odeljenja dizajna eksterijera. Već su se pojavile neke firme koje nude zamenske maske sa mnogo manjim bubrezima, a lepo je znati da u BMW-u nemaju ništa protiv toga da budući vlasnici Serije 4 nazovu tjunere.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: BMW M440i

 

3.0 sa rednih šest cilindara sa 374KS/500Nm i pogonom na svim točkovima, na Autobanu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

thestraightpipes.jpg TheStraightPipes video: Test 2021. BMW M440i

 

xDrive sa LC, 3.0 turbo-šestak sa blagim hibridom ukupno daje 382KS/495 Nm:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

AC Schnitzer BMW Serije 4

 

ac-schnitzer 03.jpg

 

AC Schnitzer je pripremio paket novih elemenata za doterivanje najnovije BMW-ove Serije 4 Coupe (G22), uz najavu da će njihova ponuda kasnije biti proširena.

 

ac-schnitzer 02.jpg

 

Serija 4 Coupe je za sada dobila AC Schnitzer aerodinamički paket (prednji spojler, pragovi, zadnji krovni spojler, spojler na prtljažniku), nove opruge (auto je niži za 20-30 mm), Sport izduvne cevi, komplet AC1 alu točkova od 19 ili 20 inča (u više raspoloživih boja), AC Schnitzer oznake, kao i aluminijumske detalje u unutrašnjosti.

 

ac-schnitzer 01.jpg

 

Najavljeni su još i novi sportski izduvni sistem i paketi za pojačanje motora u verzijama 430i i M440i.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsguide.jpg CarsGuide video: Test BMW Serije 4

 

Nije u pitanju samo Serija 3 koja je izgubila zadnji par vrata, već pogledajte šta je sve drugačije kod Serije 4:

 

 

 

carsalescom.jpg CarSales video:

 

 

 

chasingcars.jpg ChasingCars video:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW M4 Cabrio za sledeću godinu

 

209658-bmw m4 03.jpg

 

BMW je u septembru prikazao novi M3 Sedan i M4 Coupe, dok će sledeće godine predstaviti i novi M4 Cabrio (ovde treba podsetiti da je najavljen i karavanski M3 Touring). Dok čekamo na promociju, u javnosti su se pojavili patentni renderi koji pokazuju M4 Cabrio (G83).

 

209660-bmw m4 02.jpg

 

Kao i standardni BMW Serije 4 Cabrio nove generacije koji je nedavno predstavljen, i budući M4 Cabrio će dobiti sklopivi meki krov. On se kod nove ''četvorke'' kabriolet otvara/zatvara za 18 sekundi (pri brzinama do 50 km/h), dok je zapremina prtljažnika 385 litara.

 

209659-bmw m4 01.jpg

 

Pod haubom M4 Cabria neće biti iznenađenja, jer će ga pokretati 3.0 twin-turbo šestocilindrični motor koji će raspolagati sa 480KS i 550 Nm odnosno 510KS i 650 Nm (taj jači je Competition verzija), a biće uparen sa 6-stepenim manuelnim odnosno 8-stepenim automatskim menjačem sa dvostrukim kvačilom. Za zaustavljanje će se brinuti kočioni sistem sa diskovima 380 mm napred i 370 mm pozadi, dok će kod opcionih karbon-keramičkih kočnica diskovi biti 400 mm napred i 380 mm pozadi.

 

Novi M4 je dugačak 4.794 mm i širok 1.887 mm, a što se točkova tiče oni će biti od 18 i 19 inča, odnosno 19 i 20 inča kod Competition verzije. Najveća brzina će kod obe verzije biti el. ograničena na 250 km/h, ali će uz opcioni M Driver's Package ta brzina iznositi 290 km/h. U paketu za M4 Cabrio će se naći i M aero body kit (izmenjeni prednji branik sa većim otvorima za vazduh, širi blatobrani, set upadljivijih pragova, zadnji difuzor, spojler na prtljažniku...), hauba sa otvorima za vazduh, sportsko oslanjanje, sportski izduvni sistem, sportska sedišta i volan... Automobil će naravno biti dostupan i sa brojnim bezbednosnim i sistemima pomoći vozaču.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

emisijaSATyoutubelogonovi.jpg EmisijaSAT video: BMW M440i xDrive

 

A da prestaneno da pričamo o tome kome se dopada a kome ne ''nos'' ovog automobila?

Ovaj kupe je mnogo više od automobila sa neobičnim prednjim delom. 4 Series, pre svega, BMW-ov kupe koji se odavno izborio za svoj poseban imidž. Kontroverzan, tradicionalan, napredan, šokantan i definitivno upadljiv - to su prve reakcije koje izaziva nova generacija BMW 4 Series. Na testu je varijanta sa 374 KS iz 3.0 šestaka, sa pogonom na svim točkovima:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

petrolheads.jpg PetrolHeads video: BMW M440i

 

Tu je kontroverzni gril, tu je redni šestak, tu je skoro 400 konja, tu je kupe, šta ti više treba za zabavu?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

vrelegume.jpg VreleGume video: Test BMW 420d

 

Možda se u ovaj automobil ne ulazi lako bez gimnastičarskog staža, ali kada jednom uđete nećete želeti da izađete dok ne obižete sve na putu ispred vas.

U konkretnom autu motor je 2.0 dizel sa 190KS/400Nm, i blagi je hibrid pošto ima pomoć od ''velikog alternatora'' od 11 konja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

cargurus.jpg CarGurus: 2021. BMW 420i

 

Ok, dizajn je glavna stvar o kojoj se pričalo kad se pojavila nova Serija3/4, ali već je dovoljno vremena prošlo da se pređe preko novi prednjih ''bubrega'', i da se suštinski pogleda kakav je ovo auto:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

whatcar.jpg WhatCar?: Test BMW 420i

 

Prva generacija Serije4 je bila ništa drugo nego Serija3 bez zadnjih vrata...i svi su faktički plaćali skuplje da dobiju isti auto sa manjim brojem vrata.

Ali, ova nova Serija4, tj. njena druga generacija nije opet to isto, nego su izmene brojnije i suštinske. Npr. trag zadnjih točkova je širi kod Serije 4 za 23 mm, standardna je 10 mm niža od Serije3, a može da ide i još niže sa drugačijim vešanjem:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

testos.jpg Testosteeron: BMW M440i xDrive

 

M440i, tj. najjača verzija pre nego se uđe u ''M'' vode je najbolji nagoveštaj kako će ići budući M4:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

thesmokingtire.jpg TheSmokingTire: 2021. BMW M440i xDrive

 

U pitanju je blagi hibrid. To znači da nema velikog elektromotora, niti velike baterije, već ima svega dodatnih 11 konja od tog sistema. Faktički, oseti se u boljem, uglađenijem radu start/stop sistema, i u malo manjoj potrošnji goriva. Osnova mu je 3.0 turbo-šestak sa 382 KS. Video počinje ovde.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

alexonautos.jpg AlexOnAutos: 2021. BMW M440i

 

Do stotke za malo ispod 4 sekunde, a iznad M440i po performansama je jedino M4:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...