Jump to content
neshaoct

Lamborghini Urus

Recommended Posts

...dobio zeleno svetlo za proizvodnju

 

lambo%20urus%2070111.jpg

 

Iako je u konceptnom obliku zvanično predstavljen još pre godinu dana, Lamborghini Urus je tek sada dobio zeleno svetlo za serijsku proizvodnju. Italijanski luksuzni proizvođač je objavio tu vest u sklopu proslave 50 godina svog postojanja.

 

lambo%20urus%20702.jpg

 

Audijev šef Rupert Stadler je na svečanoj večeri uoči Grande Giro Tour-a potvrdio da će Lambov prvi SUV zaista krenuti sa serijskom proizvodnjom, ali nije otkrio kada će tačno ona početi. Pojedini izvori navode da je mogući datum početka predviđen tek za 2017. godinu.

 

lambo%20urus%20701.jpg

 

lambo%20urus%207011.jpg

 

Lamborghini Urus će koristiti istu platformu kao i Audi Q7 i Porsche Cayenne, a očekuje se da će ga pokretati V12 motor od 600KS. S pokretne trake bi moglo silaziti 3.000 Urusa godišnje, a svaki će imati cenu veću od 155.000 evra.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lamborghini Urus ponovo potvrđen za 2017. godinu

 

Lamborghini%20Urus%207.jpg

 

Još prošle godine je najavljeno da će Lamborghinijev SUV Urus za nekoliko godina postati dostupan dovoljno bogatim kupcima, a sada je to ponovo potvrdio i prvi čovek Lamborghinija Stephan Winkelmann. Winkelmann je naime na sajmu automobila u Detroitu potvrdio serijsku verziju Urusa, i to za 2017. godinu, budući da očekuje da će tržište luksuznih SUV modela nastaviti da raste. Podsećanja radi, Urus je kao koncept premijeru imao 2012. godine na sajmu u Pekingu.

 

Lamborghini%20Urus%2070.jpg

 

Serijski Urus će najverovatnije koristiti Volkswagenovu MLB platformu koju će dobiti i novi Audi Q7, Porsche Cayenne, Volkswagen Touareg i budući Bentley SUV.

 

Lamborghini%20Urus%20701.jpg

 

Zvaničnih podataka o paleti motora nema, ali se ranije nazvanično pomnijalo da će Urus pokreati twin-turbo V8 motor, kao i da će kupci moći da dobiju i plug-in varijantu. Winkelmann je za Automotive News Europe takođe najavio i da će isporuke novog modela Huracan (naslednik Gallarda) početi u drugoj polovini ove godine.

 


Share this post


Link to post
Share on other sites
Serijski Lamborghini Urus tek 2018. godine

 

Lamborghini%20Urus%208.jpg

 

Još ranije je najavljeno da će Lamborghinijev SUV Urus za nekoliko godina postati dostupan dovoljno bogatim kupcima, a na ovogodišnjem sajmu automobila u Pekingu Audijev šef Ruper Stadler je potvrdio da će se ovaj model na tržištu naći tek 2018. godine.

Podsećanja radi, Urus je kao koncept premijeru imao pre tačno dve godine na sajmu u Pekingu, zatim je njegova serijska verzija najavljena za kraj 2016., pa je to odloženo za 2017. i evo sada tek za 2018. godinu. Serijski Urus će koristiti Volkswagenovu platformu koju će dobiti i novi Audi Q7, Porsche Cayenne, Volkswagen Touareg i budući Bentley SUV. Zvaničnih podataka o paleti motora nema, ali se ranije nazvanično pomnijalo da će Urus pokretati twin-turbo V8 motor, kao i da će kupci moći da dobiju i plug-in varijantu koja bi trebalo da raspolaže sa ukupno 680KS.

Takođe, Stadler je u Pekingu nagovestio da bi Audi u svoju porodicu Q modela mogao da ubaci još veći i luksuzniji SUV model, koji bi mogao da se zove Q8. Ako se Q8 zaista i pojavi to će u svakom slučaju biti u drugoj polovini ove decenije.

 


 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lamborghini Urus će se proizvoditi u Slovačkoj

 

Lamborghini%20Urus%208.jpg

 

Još ranije je najavljeno da će Lamborghinijev SUV Urus za nekoliko godina postati dostupan dovoljno bogatim kupcima, a na ovogodišnjem sajmu automobila u Pekingu Audijev šef Ruper Stadler je potvrdio da će se ovaj model u prodaji naći početkom 2018. godine. Poslednje vesti kažu da će se njegova proizvodnja odvijati u Volkswagenovoj fabrici u Bratislavi u Slovačkoj, gde će se proizvoditi i modeli Audi Q7, Porsche Cayenne i VW Touareg, kao i karoserije za budući Bentley SUV. 

Podsećanja radi, Urus je kao koncept premijeru imao pre tačno dve godine na sajmu u Pekingu, zatim je njegova serijska verzija najavljena za kraj 2016., pa je to odloženo za 2017. i evo sada tek za početak 2018. godine. Serijski Urus će koristiti Volkswagenovu platformu koju će dobiti i novi Audi Q7, Porsche Cayenne, Volkswagen Touareg i budući Bentley SUV. Zvaničnih podataka o paleti motora nema, ali se ranije nazvanično pomonjalo da će Urus pokretati twin-turbo V8 motor, kao i da će kupci moći da dobiju i plug-in varijantu koja bi trebalo da raspolaže sa ukupno 680KS.

 


Share this post


Link to post
Share on other sites
Serijski Urus će biti prvi Lambo sa turbo motorom

 

lambo%20urus%2070111.jpg

 

Izvršni direktor Lamborghinija, Stephan Winkelmann, otkrio je neke nove detalje o budućem crossoveru njegove kompanije. U nedavnom intervjuu, Winkelmann je, naime, izjavio da bi serijska verzija Urus koncepta mogla postati prvi model italijanskog proizvođača opremljen turbo motorom. Iako nije ulazio u detalje, napomenuo je da bi vozilo moglo koristiti vrhunsku verziju Audijevog 4.0 litarskog V8 bi-turbo agregata.

Iako će se automobil pojaviti tek 2017. godine, Lamborghinijev vođa dizajna, Filippo Perini, potvrdio je da njegov tim već radi na tom crossoveru. Izjavio je da je dizajn veoma zahtevan, ali za sada se ne razlikuje znatno od koncept verzije. Brojni fanovi bi radije videli serijsku varijantu Estoque koncepta, ali Winkelmann je izjavio: ''Prikazali smo Estoque pred samo izbijanje finansijske krize i kada smo se vratili ideji serijske limuzine, prodaja je znatno pala dok se SUV-ovi istovremeno prodaju veoma dobro''. Dodao je: ''Moj otac bi kupio limuzinu, ali ja bih kupio SUV''.

 


 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lamborghini Urus nije odobren za proizvodnju

 

Lamborghini%20Urus%20701.jpg

 

Lamborghini je koncept verziju Urusa predstavio još pre nekoliko godina (u aprilu 2012. na sajmu u Pekingu), ali ovaj model još uvek nije dobio definitivno odobrenje za serijsku proizvodnju. Naime, Lamborghinijev direktor za razvoj i istraživanje Maurizio Reggiani je nedavno izjavio da Urus još uvek nije potvrđen za proizvodnju i da još uvek čekaju na konačno odobrenje iz Volkswagen Grupe. Iako Urus još nije dobio zeleno svetlo, Reggiani veruje da će se to desiti i da će njegova proizvodnja početi krajem 2017. godine. Takođe, Reggiani je nagovestio da će Urus koštati približno kao i Huracan. Urus bi trebalo da pokreće Audijev twin-turbo 4.0 V8 motor, a govori se i o hibridnoj verziji koja bi mogla da raspolaže sa do 500 kW/680KS.

 


Share this post


Link to post
Share on other sites
Lamborghini Urus još uvek nije odobren za proizvodnju

 

Lamborghini%20Urus%207.jpg

 

Lamborghini je Urus koncept predstavio pre više od dve godine, ali kako stvari stoje, čini se da još dugo neće biti odobrena njegova proizvodnja.

Lamborghini i dalje razmišlja o ovom modelu ali postoji velika bojazan kakvu bi prođu zabeležio na tržištu zbog loše ekonomske situacije. Postoji veliki broj indikatora – uključujući nestabilnost na Bliskom Istoku – koji bi mogli ukazati na sunovrat globalne ekonomije. Proizvođač tvrdi da bi Urus mogao u značajnoj meri da unapredi prodaju ali da je neophodno da finansijski uslovi budu stabilni. Predstavljanje Urus modela prethodno je bilo zakazano za 2017. godinu, a poznato je ovaj model odlikuje MLB Evo platforma. Budući da nema zvanično potvrđenih informacija, pretpostavka je da će ovaj crossover pokretati Audijev twin-turbo 4.0L V8 motor, kao i da će u ponudi biti i hibridna varijanta sa do 680KS.

 


Share this post


Link to post
Share on other sites
Lamborghini Urus bi mogao da se proizvodi van Italije

 

Lamborghini%20Urus%2080.jpg

 

Lamborghini je najavio da bi Urus mogao da se proizvodi van Italije kada ovaj model dobije zeleno svetlo. Izvršni direktor Lamborghinija Stephan Winkelmann je rekao da bi proizvodnja ovog model prisilila kompaniju da ga pravi van Italije jer kapaciteti u Sant’Agata fabrici nisu dovoljni. Ove informacije nisu iznenađenje obzirom da se ranije ove godine pojavila glasina da bi Urus mogao da se sklapa u Slovačkoj zajedno sa modelima Porsche Cayenne, Volkswagen Touareg i Audi Q7 kao i karoserijama za Bentley-jev nastupajući crossover koji bi mogao da nosi naziv Bentayga.

Lamborghini Urus još uvek nije dobio zeleno svetlo uprkos tome što je na sajmu u Pekingu pre dve godine prikazan koncept. Winkelmann navodi da ako Urus SUV bude odobren za proizvodnju do 2017. godine on bi mogao da udvostruči prodaju Lamborghinija.

 


Share this post


Link to post
Share on other sites

I dalje neizvestan Lamborghini Urus

 

lambo%20urus%20701.jpg

 
Sudeći po najnovijem toku događaja, budući Lamborginijev SUV će morati još da pričeka. Predstavnici italijanskog brenda još uvek ubeđuju čelne ljude Folksvagena, koji je inače vlasnik proizvođača prestižnih super-automobila, da ovaj model treba da zaživi. Po njihovom mišljenju već dosta luksuznih brendova namerava da uđe u proizvodnju automobila u SUV segmentu, kao što su Bentli, Rols-Rojs i drugi. Jedino je Ferari za sada protivnik ovog segmenta. Lamborgini Urus je predstavljen još 2012. godine i od tada traje borba Italijana sa Nemcima da ovaj auto zaživi u stvarnosti. Kako kažu, i dalje niko nije projektovao sličan SUV koji dostojno reprezentuje brend sa svim sportskim odlikama koje nije lako primeniti na ovakvoj vrsti vozila. Ako ovaj model ikada uđe u serijsku proizvodnju, ljudi iz Lamborginija veruju da taj auto zapravo i neće imati direktnog konkurenta i da će biti daleko uspešniji od, recimo, modela Aston Martina.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lamborghini još nije doneo konačnu odluku o Urusu

 

lambo%20urus%20701.jpg

 
Nastavlja se i saga o sudbini Lamborghinijevog Urusa koji je kao koncept predstavljen još pre tri godine. Poslednja vest naime kaže da u Lamborghiniju još nije doneta konačna odluka o sudbini ovog modela. Prvi čovek Lamborghinija Stephan Winkelmann je u nedavnom intervjuu između ostalog izjavio da ako kompanija odluči da doda novi model u svoju ponudu, to će biti SUV budući da je to rastući segment. Ako dobije zeleno svetlo, serijski model bi trebalo da zadrži ime Urus, dok bi za pogon mogao da se brine hibridni pogonski sistem. Neki raniji nezvanični izveštaji kažu da će se Urus proizvoditi u Slovačkoj, kao i da će kombinovati V8 motor i elektromotor sa ukupno 500 kW/680KS. Takođe, verovatno će biti baziran na drugoj generaciji Audija Q7, dok će dizajn većim delom ostati isti kao i kod koncepta (na slici).
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lamborghiniju nude podsticaje da se Urus proizvodi u Italiji

 

Lamborghini%20Urus%208.jpg

 
Koncept Urus još nije dobio zeleno svetlo, ali italijanske vlasti su preduzele prve korake kako bi čelnike Lamborghinija, koji je deo grupacije Volkswagena, nagovorili da ovaj crossover proizvodi kod kuće. Vlada premijera Matea Renzija spremna je da ponudi 100 miliona evra poreskih olakšica, ali i drugih benefita. Da li će Urus koncept i zaživeti saznaćemo sledećeg meseca, ali ponuda italijanskih vlasti izgleda veoma primamljivo. Dosadašnje informacije su inače govorile da bi Urus trebalo da se proizvodi u Slovačkoj.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lamborghini Urus i zvanično potvrđen za serijsku proizvodnju

 

Lamborghini%20Urus%2056.jpg

 
Ono o čemu pričalo proteklih dana, danas je i zvanično potvrđeno - Lamborghini Urus je dobio zeleno svetlo za serijsku proizvodnju, a praviće se u Italiji.
Ranije se naime razmatrala opcija da se Urus proizvodi u Slovačkoj, ali je zahvaljujući ponudi italijanske vlade o značajnim poreskim olakšicama (nekih 80-100 miliona evra godišnje) Lamborghini na kraju odlučio da će se serijski Urus proizvoditi u fabrici u Sant’Agata Bolognese u Italiji. Proizvodnja će međutim početi tek 2018. godine, i to će biti treća Lamborghinijeva modelska linija. Po ranijim najavama, proizvodnja Urusa u Italiji će dovesti do zapošljavanja 300 do 500 radnika, a proizvodiće se 3.000 do 4.000 komada godišnje. 
 

Lamborghini%20Urus%20701.jpg

 
Prvi čovek Lamborghinija Stephan Winkelmann je ovim povodom između ostalog izjavio da je ovo trenutak za ponos svih u Lamborghiniju, budući da će treća modelska linija pomoći stabilnom rastu kompanije i označiti početak nove ere. Takođe, proizvodnja novog SUV-a u fabrici Sant’Agata Bolognese demonstrira njihovu posvećenost u očuvanju vrednosti oznake "Made in Italy" širom sveta.
 

Lamborghini%20Urus%20701111.jpg

 
Treba podsetiti da je Urus u formi koncepta predstavljen još 2012. godine (dugačak je 499 cm, širok 199 cm i visok 166 cm), dok bi serijski model mogao da bude dostupan u verzijama sa V8 i V10 motorima, kao i u hibridnoj varijanti.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Serijski Lamborghini Urus će biti sličan konceptu

 

Lamborghini%20Urus%2056.jpg

 
U maju je zvanično potvrđeno da je Lamborghini Urus dobio zeleno svetlo za serijsku proizvodnju, kao i to da će se praviti u Italiji. Ranije se razmatrala opcija da se Urus proizvodi u Slovačkoj, ali je zahvaljujući ponudi italijanske vlade o značajnim poreskim olakšicama Lamborghini na kraju odlučio da će se serijski Urus proizvoditi u fabrici u Sant’Agata Bolognese u Italiji.
Predstavnici Lamborghinija su u međuvremenu najavili da će serijski Urus biti veoma sličan konceptu, kao i da bi to mogao da bude prvi model sa turbo motorom i prvi sa plug-in hybrid verzijom. Proizvodnja Urusa će međutim početi tek 2018. godine, i to će biti treća Lamborghinijeva modelska linija. Po ranijim najavama, proizvodnja Urusa u Italiji će dovesti do zapošljavanja do 500 radnika, a proizvodiće se oko 3.000 komada godišnje (najviše za kupce u Kini, Rusiji, SAD-u i Velikoj Britaniji).
 

Lamborghini%20Urus%20701111.jpg

 
Prvi čovek Lamborghinija Stephan Winkelmann je ranije između ostalog izjavio da je to trenutak za ponos svih u Lamborghiniju, budući da će treća modelska linija pomoći stabilnom rastu kompanije i označiti početak nove ere. Takođe, proizvodnja novog SUV-a u fabrici Sant’Agata Bolognese demonstrira njihovu posvećenost u očuvanju vrednosti oznake ''Made in Italy'' širom sveta. Treba podsetiti da je Urus u formi koncepta predstavljen još 2012. godine (dugačak je 499 cm, širok 199 cm i visok 166 cm), dok bi serijski model mogao da bude dostupan u verzijama sa V8 i V10 motorima, kao i u hibridnoj varijanti. Na kraju, ako Urus bude uspešan, Winkelmann najavljuje da bi Lamborghini u svoju ponudu kasnije mogao da doda i manji crossover, kao što je to uradio Porsche sa Macanom.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lamborghini za Urus potvrdio 4.0 litarski V8 twin-turbo motor

 

Lamborghini%20Urus%2056.jpg

 
U maju ove godine zvanično je potvrđeno da je Lamborghini Urus dobio zeleno svetlo za serijsku proizvodnju, kao i to da će se praviti u Italiji. Ranije se razmatrala opcija da se Urus proizvodi u Slovačkoj, ali je zahvaljujući ponudi italijanske vlade o značajnim poreskim olakšicama Lamborghini na kraju odlučio da će se serijski Urus proizvoditi u fabrici u Sant’Agata Bolognese u Italiji.
 

Lamborghini%20Urus%2080.jpg

 
Predstavnici Lamborghinija su u međuvremenu najavili da će serijski Urus biti sličan konceptu, a sada je stigla i zvanična potvrda da će se pod njegovom haubom naći 4.0 litarski V8 twin-turbo motor. To su za medije potvrdili prvi čovek Lamborghinija Stephan Winkelmann i šef za istraživanje i razvoj Maurizio Reggiani, pri čemu se posebno naglašava da ovaj motor ne koristi niko drugi. Takođe, najavljuje se da će biti i najjači u klasi, ali konkretne brojke za sada nisu saopštene.
 

Lamborghini%20Urus%20701.jpg


Postoji i mogućnost da će se Urus nuditi i u plug-in hybrid varijanti, a u svakom slučaju pogon ostaje na sva četiri točka. Proizvodnja Urusa će međutim početi tek 2018. godine, i to će biti treća Lamborghinijeva modelska linija. Po ranijim najavama, proizvodnja Urusa u Italiji će dovesti do zapošljavanja do 500 radnika, a proizvodiće se oko 3.000 komada godišnje (najviše za kupce u Kini, Rusiji, SAD-u i Velikoj Britaniji).
 

Lamborghini%20Urus%20701111.jpg

 
Winkelmann je ranije između ostalog izjavio da je to trenutak za ponos svih u Lamborghiniju, budući da će treća modelska linija pomoći stabilnom rastu kompanije i označiti početak nove ere. Takođe, proizvodnja novog SUV-a u fabrici Sant’Agata Bolognese demonstrira njihovu posvećenost u očuvanju vrednosti oznake ''Made in Italy'' širom sveta. Treba podsetiti da je Urus u formi koncepta predstavljen još 2012. godine, kao i da je dugačak 499 cm, širok 199 cm i visok 166 cm. Serijski Urus bi premijeru mogao da ima u septembru 2017. na sajmu automobila u Frankfurtu ili u martu 2018. u Ženevi, dok bi njegova cena mogla da se kreće negde oko 200.000 funti. Na kraju, ako Urus bude uspešan, Winkelmann najavljuje da bi Lamborghini u svoju ponudu kasnije mogao da doda i manji crossover, kao što je to uradio Porsche sa Macanom.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lamborghini razmišlja o hibridnom Urusu

 

Lamborghini%20Urus%2056.jpg

 
Stephan Winkelman, šef Lamborghinija, nedavno je rekao da će Urus nastaviti da prati filozofiju kompanije: ''jedan automobil, jedan motor''. Iz italijanskog proizvođača ovih dana ipak stižu druge informacije. Premium SUV neće imati ugrađen samo 4.0 V8 twin-turbo, nego se ozbiljno razmišlja i o hibridnom pogonskom sklopu. Plug-in verzija još nije dobila zeleno svetlo zato što bi se masa Urusa povećala za 200 kg. Jedino rešenje je korišćenje je više ugljeničnih vlakana i magnezijuma pri konstrukciji automobila.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

''Lamborghini Urus biće najbrži SUV na svetu''

 

Lamborghini%20Urus%208.jpg

 
Kako prenosi B92, šef istraživačko-razvojnog odeljenja Lamborghinija, Mauricio Ređiani, izneo je nove detalje o SUV modelu Urus koji će imati premijeru 2018.
Na vrhu liste najbržih serijskih SUV vozila današnjice trenutno su Bentley Bentayga i Porsche Cayenne Turbo S koji od 0 do 100 km/h stižu za 4.1 s. Ako se u međuvremenu ne dogodi neko iznenađenje u automobilskoj industriji, 2018. sa trona će ih skinuti Lamborghini Urus, tvrde u italijanskom proizvođaču. Ova najava stiže od čoveka koji je u Lamborghiniju zadužen za razvoj novih modela i koji kaže da će Urus biti vozilo bez premca i začetnik potpuno novog automobilskog segmenta.
Da bi zaista postao najbrži SUV na svetu, Lamborghinijev automobil moraće da bude pre svega lakši od modela Bentayga (2.422 kg) i Cayenne (2.235 kg). Italijani za sada ne otkrivaju kako će to postići, a očekuje se da će u konstrukciji vozila u velikoj meri biti zastupljena ugljenična vlakna i aluminijum. S obzirom da je Lamborghini pod rukovodećom palicom Audija, logično je pretpostaviti da će biti primenjena tehnološka rešenja slična onim iz SUV modela Q7. Mauricio Ređiani već je najavio da će za pogon biti upotrebljen 4.0 litarski twin-turbo V8 motor koji će biti ''lagan i najsnažniji u svojoj klasi''. On nije otkrio tačne specifikacije pogonske jedinice, ali je rekao da će motor proizvoditi više od 608 ks (447 kW) i preko 900 Nm maksimalnog obrtnog momenta, koliko razvija Bentley Bentayga.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lamborghini se priprema za proizvodnju Urusa

 

Lamborghini%20Urus%2080.jpg

 
U maju prošle godine je i zvanično potvrđeno da je Lamborghini Urus dobio zeleno svetlo za serijsku proizvodnju, kao i to da će se praviti u Italiji. Ranije se naime razmatrala i opcija da se Urus proizvodi u Slovačkoj, ali je zahvaljujući ponudi italijanske vlade o značajnim poreskim olakšicama Lamborghini na kraju odlučio da će se serijski Urus proizvoditi u fabrici u Sant’Agata Bolognese u Italiji. Proizvodnja Urusa će međutim početi tek 2018. godine, i to će biti treća Lamborghinijeva modelska linija. Kako bi sve bilo spremno za proizvodnju Urusa, pomenuta Lamborghinijeva fabrika će biti proširena (sa 80.000 na 150.000 kvadrata), a zaposliće se i novi radnici. 
 

Lamborghini%20Urus%2056.jpg

 
Broj radnika u Lamborghiniju trenutno iznosi 1.300, od čega je više od 600 zaposleno u poslednjih 5 godina (samo tokom 2015. je posao dobilo 150 radnika na proizvodnoj traci, viskokvalifikovanih specijalista i tehničara). Zapošljavanje će se nastaviti i tokom 2016., pri čemu je od početka januara već angažovano 30 novih radnika u proizvodnji. Zahvaljujući Urusu, Lamborghini će godišnje proizvoditi 5.000 do 6.000 vozila, dok je prošle godine taj broj iznosio 3.245 automobila (za 28 odsto više nego u 2014. i čak dva i po puta više nego 2010. godine). Očekuje se da najviše kupaca Urus nalaziti u Kini, Rusiji, SAD-u i Velikoj Britaniji.

Predstavnici Lamborghinija su još ranije najavili da će serijski Urus biti sličan konceptu, a stigla je i potvrda da će se pod njegovom haubom naći 4.0 litarski V8 twin-turbo motor. To su za medije potvrdili prvi čovek Lamborghinija Stephan Winkelmann i šef  razvoja Maurizio Reggiani. Takođe, najavljuje se da će biti i najjači u klasi, ali konkretne brojke za sada nisu saopštene. Postoji i mogućnost da će se Urus nuditi i u plug-in hybrid varijanti, a u svakom slučaju pogon ostaje na sva četiri točka. Treba podsetiti da je Urus u formi koncepta predstavljen još 2012. godine, dugačak je 499 cm, širok 199 cm i visok 166 cm. Serijski Urus bi premijeru mogao da ima u septembru 2017. na sajmu automobila u Frankfurtu ili u martu 2018. u Ženevi, dok bi njegova cena mogla da se kreće negde oko 220.000 dolara. Na kraju, ako Urus bude uspešan, Winkelmann najavljuje da bi Lamborghini u svoju ponudu kasnije mogao da doda i manji crossover, kao što je to uradio Porsche sa Macanom.
 

Lamborghini%20Urus%20701111.jpg

 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

A, evo kako je završio jedan od 300 proizvedenih LM002, tj. prvi SUV kojeg je Lamborghini ikada napravio:

 

152874-lambo%20lm%201.jpg

 

Ovo je priča koja će svim automobilskim entuzijastima da pokvari dan...

Tokom jula 2014. godine, američki vojnici u američkoj bazi blizu grada Baqubah u Iraku su iskoristili tamno plav Lamborghini LM002, koji pokreće Countach V12 motor, a koji je bio u vlasništvu Udaya Huseeina, jednog od sinova Sadama Husseina, kako bi testirali efekte VBIED eksploziva.

 

152875-lambo%20lm%2011.jpg

 

Prevedeno na srpski, vojnici su nesvesni da ispred sebe imaju jedan od najređih automobila današnjice (samo 300 primeraka Lamborghinika LM002 je napravljeno), parkirali ovaj automobil pored betonske barijere i digli ga u vazduh. Svesni smo da su momci radili svoj posao i da je LM002 relativno nepoznat automobil, ali svejedno je velika šteta što niko nije znao šta imaju ispred sebe.

 

152876-lambo%20lm%20111.jpg 152877-lambo%20lm%201111.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Lamborghiniju misle da će se Urus svideti ženama

 

lambo%20urus%20d.jpg

 

Izvršni direktor Lamborghinija Stefano Domenicali izjavio je da u slavnoj italijanskoj automobilskoj kompaniji misle da će se njihov novi SUV Urus, definitivno, svideti ženama. ''Bez obzira što se naši ''bikovi'' uvek povezuju s agresivnošću (Aventador, Huracan), s Urusom ćemo pokazati i njihovu nežniju stranu koja će se, bez sumnje, dopasti lepšem polu'', kaže Domenicali. Lamborghinijev SUV visokih performansi, za koji u Sant’Agata Bologneseu tvrde da je automobil koji će svim ostalim proizvođačima postaviti nova pravila igre, koštaće oko 180.000 evra i svakako će pomoći Lamborghiniju da do 2019. godine svoju planiranu godišnju produkciju podigne na 7.000 automobila. Poređenja radi, Lamborghini je prošle godine prodao 3.245 automobila, a samo 5 posto kupaca bile su žene. Domenicali tvrdi da će i Urus, svojom pojavom i ukupnim performansama, biti pravi Lamborghini. I dok Aventador pokreće V12, a Huracan V10 motor, u Lamborghiniju su odlučili da Urus pokreće modifikovani 4.0 litarski biturbo V8 motor koji je „pozajmljen“ od Audija. Najavljena je i hibridna varijanta, dok je (turbo)dizelska opcija u potpunosti odbačena. Lamborghini nije jedini proizvođač ekskluzivnih supersportskih automobila koji ulazi u svet SUV-ova, pored ostalog i zbog animiranja ženskih kupaca, jer slične planove imaju i u Aston Martinu iz koga su najavili da bi njihov SUV DBX na putevima trebalo da bude pre kraja ove decenije.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potvrđen Lamborghini Urus plug-in hybrid

 

Lamborghini%20Urus%207.jpg

 

Lamborghinijev šef razvoja i istraživanja Maurizio Reggiani je potvrdio da će SUV Urus biti njihov prvi model koji će biti dostupan i sa plug-in hibridnim pogonom. Urus će takođe biti i jedini model u ponudi Lamborghinija koji će biti na raspolaganju sa hibridnim pogonom. Standardni Urus će inače pod haubom imati 4.0 litarski twin-turbo V8 benzinac, dok detalji o njegovoj hibridnoj verziji tek slede.

 

Lamborghini%20Urus%20701.jpg

 

Po sadašnjim najavama, serijski Urus će se pojaviti krajem sledeće godine (s tim što će prodaja startovati tokom 2018.), i to na platformi koju već koriste Audi Q7 i Bentley Bentayga. Ostaje da se vidi da li će hibridna verzija biti dostupna od samog početka prodaje ili će se pojaviti kasnije. Reggiani takođe najavljuje da je dizajn Urusa značajno evoluirao u odnosu na najavni koncept, kao i da je finalni proizvod daleko bolji i spolja i iznutra. Inače, šef Lamborghinija Stefano Domenicali je još ranije izjavio da Urus neće dobiti dizel motor, kao i da ne odbacuje ideju o potpuno električnoj varijanti (koja međutim za sada nije dobila zeleno svetlo).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lamborghini Urus u proizvodnji od aprila

 

Lamborghini%20Urus%2056.jpg

 

Prvi čovek Lamborghinija Stefano Domenicali je u poslednjem intervjuu najavio da će proizvodnja dugo očekivanog SUV modela Urus početi ovog proleća. Tačnije, u aprilu će biti napravljeni prvi predprodukcijski automobili što znači da će ipak morati da prođe nekoliko meseci pre nego što prvi primerci stignu u ruke kupaca. Lamborghinijev šef razvoja i istraživanja Maurizio Reggiani je još krajem prošle godine potvrdio da će Urus biti njihov prvi model koji će biti dostupan i sa plug-in hibridnim pogonom. Urus će takođe biti i jedini model u ponudi Lamborghinija koji će biti na raspolaganju sa hibridnim pogonom. Standardni Urus će inače pod haubom imati 4.0 litarski twin-turbo V8 benzinac, dok detalji o njegovoj hibridnoj verziji tek slede.

Po ranijim najavama, serijski Urus biti napravljen na platformi koju već koriste Audi Q7 i Bentley Bentayga. Ostaje da se vidi da li će hibridna verzija biti dostupna od samog početka prodaje ili će se pojaviti kasnije. Reggiani takođe najavljuje da je dizajn Urusa značajno evoluirao u odnosu na najavni koncept od pre nekoliko godina, kao i da je finalni proizvod daleko bolji i spolja i iznutra. Inače, Stefano Domenicali je svojevremneo izjavio da Urus neće dobiti dizel motor, kao i da ne odbacuje ideju o potpuno električnoj varijanti (koja međutim za sada nije dobila zeleno svetlo). Takođe, Lamborghini je povećao svoje proizvodne kapacitete u Sant'Agata fabrici u Italiji, pri čemu će se godišnje proizvoditi po 3.500 komada Huracana i Aventadora, a slična bi trebalo da bude i proizvodnja Urusa.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lamborghini Urus

 

lambo%20u%2045.jpg

 

Lovci na auto novitete su u Danskoj uhvatili i serijsku verziju Lamborghinijevog Urusa koji je u formi koncepta prvi put prikazan još u aprilu 2012. godine na sajmu u Pekingu.

 

lambo%20455.jpg

 

Test primerak uhvaćen u Danskoj je naravno i dalje pod maskom, dok bi zvanična premijera trebalo da se održi u aprilu ove godine, na sajmu automobila u Šangaju.

 

lambo%20454.jpg

 

Vesti od pre nekoliko dana kažu da će u aprilu biti napravljeni i prvi predprodukcijski primerci.

 

lambo%20u%20432.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako bi trebalo da izgleda serijski Lamborghini Urus

 

lambo%20u%203.jpg

 

Britanski magazin Auto Express je objavio set rendera na kojima je prikazano kako bi trebalo da izgleda serijska verzija Lamborghinijevog Urusa.

 

lambo%20u%2033.jpg

 

Urus je u formi koncept vozila predstavljen još 2012. godine, dok će serijski model u proizvodnju krenuti kasnije ove godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lamborghini: Urus će biti supersportski automobil u telu SUV-a

 

lambo%20urus%20701.jpg

 

Sa planiranim početkom prodaje pre kraja tekuće godine iz Lamborghinija su stigle nove informacije o SUV-u koji će se priključiti malobrojnom društvu SUV-ova s performansama koje se nude uz supersportske automobile. Nagađanja su završena: Lamborghinijev SUV Urus, koji će mnogobrojnim atraktivnim karoserijskim detaljima jasno pokazivati da dolazi iz jedne od najslavnijih automobilskih kompanija, pokretaće 4.0 litarski biturbo V8 motor koji će raspolagati sa više od 600 konjskih snaga. Prenos snage na obe osovine obavljaće se preko automatskog menjača sa dva kvačila. Iako će Urus deliti platformu koju će Porsche koristiti na narednoj generaciji modela Cayenne, nakon ''magije'' u odeljenju Lamborghinija u kojem su zaduženi za šasije i oslanjanje, očekuje se da će Urus biti najbeskompromisniji i najupravljiviji produkcijski SUV do sada. Uz oslanjanje i šasiju po uzoru na supersportske automobile, Urus će takođe imati upravljanje preko obe osovine koje Lamborghini već koristi na modelu Aventador S, ali i elektronski kontrolisane adaptivne amortizere.

 

Urus nije prvi Lamborghini s naglašenim rastojanjem između od tla, jer je italijanska kompanija krajem osamdesetih godina za vojne, kasnije i civilne potrebe proizvodila SUV LM002 koji je za pogon koristio atmosferski V12 motor ''pozajmljen'' iz Lamborghinijevog supersportskog modela Countach. U Lamborghiniju su oprezni, ali se ipak nadaju da će Urus (koji se prema preliminarnim istraživanjima posebno dopada ženama) ostvariti mnogo bolje prodajne rezultate u odnosu na rezultate koje je ostvario LM002. U prilog tome svakako ide i činjenica da SUV-ovi i crossoveri polako ali sigurno preuzimaju inicijativu na većini svetskih tržišta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Standardni Lamborghini Urus imaće 650KS

 

lambo%20u%20432.jpg

 

Prvi čovek Lamborghinija Stefano Domenicali je u najnovijem intervjuu između ostalog otkrio i da će standaradna verzija dugo očekivanog SUV modela Urus raspolagati sa 650KS. Tolika će biti snaga 4.0 litarskog twin-turbo V8 benzinskog motora (u paru sa 8-stepenim automatskim mejačem), ali u ponudi će biti i hibridna varijanta. Lamborghinijev šef razvoja i istraživanja Maurizio Reggiani je naime još krajem prošle godine potvrdio da će Urus biti njihov prvi model koji će biti dostupan i sa plug-in hibridnim pogonom. I ne samo to - Urus će takođe biti i jedini hibridni model u njihovoj ponudi. Reggiani je takođe najavio da je dizajn Urusa značajno evoluirao u odnosu na najavni koncept od pre nekoliko godina, kao i da je finalni proizvod daleko bolji i spolja i iznutra. Po ranijim najavama, Urus će biti napravljen na platformi koju već koriste Audi Q7 i Bentley Bentayga. Ostaje da se vidi da li će hibridna verzija biti dostupna od samog početka prodaje ili će se pojaviti kasnije. Što se snage te hibridne verzije tiče, kao indikacija može da posluži Porsche Panamera S E-Hybrid koji ima kombinovanu snagu od 680KS.

Inače, Stefano Domenicali je svojevremneo izjavio da Urus neće dobiti dizel motor, kao i da ne odbacuje ideju o potpuno električnoj varijanti. Takođe, Lamborghini je povećao svoje proizvodne kapacitete u Sant'Agata fabrici u Italiji, pri čemu će se godišnje proizvoditi po 3.500 komada Huracana i Aventadora a slična bi trebalo da bude i proizvodnja Urusa. Na kraju, cena osnovnog Urusa će iznositi nešto manje od 200.000 evra, a šira javnost će najverovatnije moći da ga upozna u septembru na sajmu automobila u Frankfurtu. Prodaja treba da počne u drugoj polovini 2018., ali više detalja tek sledi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×