Jump to content
FAS Euroauto Goran
neshaoct

Moto GP: Počinje nova sezona

Recommended Posts

Vinjales nedodirljiv na ''Sepangu'', rekord Markesa

 

Maverik-Vinjales sepang.jpg

 

Kako prenosi Sport Klub, vozač Yamahe Maverik Vinjales trijumfovao je na Velikoj nagradi Malezije, pretposlednjoj trci ovogodišnjeg Moto GP šampionata. Mladi Španac je na stazi Sepang upisao drugu pobedu ove sezone, a 23. u karijeri. Vinjalesu je najbliži bio Mark Markes na Repsol Hondi i to posle starta sa 11. pozicije, a na podijumu se njima dvojici pridružio vozač Dukatija Andrea Doviciozo. Zahvaljujući osvajanju 20 bodova, Markes, koji je još pre nekoliko nedelja obezbedio titulu, postavio je novi rekord po broju osvojenih bodova u jednoj sezoni. Osmostruki svetski šampion ih trenutno ima 395, a u ovogodišnjem šampionatu je ostala još jedna trka - Velika nagrada Valensije 17. novembra. Prethodni rekord držao je Horhe Lorenco, koji je 2010. godine osvojio 383 boda.

 

Borba za pobedu u Sepangu rešena je već posle nekoliko krugova, poveo je Džek Miler na Pramak Dukatiju, ali je Vinjales vrlo brzo uspeo da stigne do samog čela. Vozaču Yamahe nije bilo potrebno mnogo vremena da se odvoji od rivala koje je predvodio Markes, dan pošto je u kvalifikacijama bio lansiran sa motora. Šampion nije mogao da parira svom sunarodniku, ali je imao dovoljno dobar ritam da se odvoji od Dovicioza, koji je vodio veliku borbu sa Valentinom Rosijem na Yamahi. Dvojica Italijana su se borila do samog cilja, a iako je ''Doktor'' dva puta napao vozača Dukatija, na kraju ga je Dovi nadmašio za 354 hiljaditinke. U poslednjih nekoliko krugova njima se primakao Aleks Rins na Suzukiju, ali nije dobio priliku da ih napadne, pa je morao da se zadovolji petom pozicijom. Šesti je bio Franko Morbideli iz Petronas Yamahe, ispred timskog kolege Fabija Kvartarara, koji je izgubio mnogo pozicija na startu i potom nije uspeo da nađe pravi ritam. Miler je kroz cilj prošao kao osmi, ispred Danila Petručija na drugom Dukatiju i vozača Suzukija Đoana Mira koji je u finišu trke sa staze izbacio Žoana Zarka iz LCR Honde, pa je kažnjen zbog neodgovorne vožnje.

Markes pred poslednju trku sezone ima 395 bodova, Doviciozo je drugi sa 256, a Vinjales treći sa 201. Vozač Yamahe još nije obezbedio treću poziciju na kraju sezone, pošto Rins ima samo sedam bodova manje od njega. Ovogodišnji Moto GP šampionat se završava Velikom nagradom Valensije na stazi ''Rikardo Tormo'' 17. novembra.

 

Tok trke:

Na Sepangu je poveo Morbideli, ispred Milera, Vinjalesa, Kvartrara, da bi Italijan izgubio nekoliko pozicija, a Markes se probio na peto mesto, ispred osvajača pol pozicije. Mladi Francuz je pao na osmo mesto, dok se Vinjales probio na čelo pretekavši Milera, koji je izgubio poziciju i od Markesa, ali je Australijanac uzvratio udarac. Najveću borbu vodili su Doviciozo i Rosi za četvrtu poziciju, dok se Vinjales odvojio na više od sekunde od pratilaca. Markes se probio pored Milera, kojeg je zatim pretekao i Doviciozo, a nekoliko krugova kasnije se ispred njega našao i Rosi. Markes se odvojio od dvojice Italijana bez problema, dok je ''Doktor'' pritiskao vozača Dukatija, ali nije uspevao da ga pretekne, a Rins je bio dve sekunde dalje. Šest krugova pre kraja Rosi je napao, ali je otišao preširoko, pa promene nije bilo, a njima dvojici se u finišu primakao Rins, međutim, poredak je ostao iza njih. Nešto dalje iza njih tri kruga pre kraja Mir je izbacio Zarka sa staze u trenutku kada je držao osmo mesto, zbog čega je kažnjen, ali je uprkos tome stigao do desetog mesta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odvozio je Vinjales odlično,mada i Markes na kraju prvog kruga došao do 2 mesta.Šteta za Zarka.Moto 2 solidan kao i moto GP.Moto 3 extra u svakoj krivini su menjali pozicije bukvalno do zadnje krivini nije se znao pobednik 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kvartararo na polu, Lorenco kreće sa 16. pozicije

 

Fabio-Kvartararo pol pozicija.jpg

 

Kako prenosi Sport Klub, vozač Petronas Yamahe SRT Fabio Kvartararo počeće sa prve startne pozicije trku za Veliku nagradu Valensije, poslednju u Moto GP šampionatu. Francuz je u kvalifikacijama samo potvrdio dominaciju na stazi Rikardo Tormo, pošto je bio najbrži na prethodna tri treninga. Kvartararo će šesti put u karijeri trku početi sa pol pozicije u kraljevskoj klasi, do sada nikada nije pobedio. Francuz je do pola stigao pošto je štopericu zaustavio na 1:29.978. Sa druge pozicije krenuće aktuelni šampion Mark Markes (1:30.010), a u prvom startnom redu naći će se i Džek Miler (1:30.086). Slede Maverik Vinjales, Franko Morbideli, Andrea Doviciozo. U trećem startnom redu biće Đoan Mir, Aleks Rins i Kal Kračlou. Iza njih su Danilo Petrući, Pol Espargaro i Valentino Rosi. Horhe Lorenco će poslednju trku u karijeri početi sa 16. mesta.

 

Frančesko Banjaja nije učestvovao u kvalifikacijama zbog povrede koju je doživeo na trećem slobodnom treningu. Podsećamo, on je pao izlazeći iz ''pit lejna'' i tom priliku je slomio zglob leve ruke:

 

 

Trka za Veliku nagradu Valensije na programu je u nedelju od 14 časova.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šampionsko slavlje Markesa u Valensiji

 

Mark-Markes valensija2019.jpg

 

Kako prenosi Sport Klub, šampion Kraljevske klase Mark Markes pobedom je završio sjajnu sezonu u kojoj je osvojio titulu. Vozač Repsol Honde slavio je pred domaćom publikom u Valensiji, a trku je izvozao za 41:21.469. Drugi je kroz cilj prošao vozač Petronas Yamahe Fabio Kvartararo (+1.026), dok je treći trku završio Džek Miler iz Pramak Rejsinga (+2.409). Poredak prvih 10 kompletirali su Andrea Doviciozo, Aleks Rins, Maverik Vinjales, Đoan Mir, Valentino Rosi, Aleš Espargaro i Pol Espargaro. Mark Markes je pobedom u Valensiji završio sezonu sa 420 poena. To je statistički najbolji rezultat u sezoni u istoriji Moto GP šampionata, a trijumf u Valensiji je 12. ovosezonski trijumf za Španca.

 

Trku je bolje otvorio Kvartararo, ali ga je već posle nekoliko krugova aktuelni šampion pretekao. Džek Miler je sve vreme čuvao treću poziciju, a iako se Doviciozo probio, nije uspeo da ga ugrozi. Dogodio se i udes na stazi u Valensiji - Petruči je izleteo u krivini u 14. krugu, a za njim i Žoan Zarko, koga je pokupio Lekuonin motor. Iako je izgledalo izgledalo kao stravičan udes, Zarko nije pretrpeo ozbiljne povrede. U generalnom plasmanu iza Markesa su Andrea Doviciozo sa 269 bodova, Maverik Vinjales (211), Aleks Rins, Fabio Kvartararo, Danilo Petrući, Valentino Rosi, Džek Miler, Kal Kračlou i Franko Morbideli.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Markez lagano do kraja,Miler najbolji Ducati,ne znam zašto drže Petrućija.Zamalo Zarku da polome obe noge,kako ga je pokosio motor.Moto 2,moto 3 i moto e super za gledanje 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Karel Abraham objavio je kraj svoje Moto GP karijere

 

Karel Abraham.jpg

 

Čini se da nakon odluke Karela Abrahama da se povuče iz Moto GP karavana daje odgovor na pitanje u kom ćemo timu sledeće godine gledati Žoana Zarka sada kada je mesto u Avintiji upražnjeno. Iako je, kao i Tito Rabat, imao ugovor sa Avintijom i za 2020. godinu, tokom vikenda u Valensiji videlo se da i tim i Dorna priželjkuju Zarka na Abrahamovom mestu. Zarko se svakako nadao šansi u Repsol Hondi, ali to mesto je nakon povlačenja Horhea Lorenca dobio Aleks Markes. Tokom testova u Valensiji, Abraham je vozio novi Avintijin motor, rekao je da ima ugovo za sledeću godinu, ali je takođe i rekao da postoje neki detalji o kojima se još pregovara. Abrahamov otac objavio je na društvenim mrežama da je Karel tokom druženja sa navijačima objavio da se povlači iz Moto GP karavana što je ''tužan dan za sve njegove navijače''. Avintija još uvek ovu vest nije zvanično potvrdila kao ni spekulaciju da će Abrahama zameniti Zarko, a to bi moglo da se dogodi već u ponedeljak na testovima u Herezu.

 

preuzeto sa - sportklub.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zarko najčešće padao, Markes smanjio broj udesa

 

198997-Zoan-Zarko 001.jpg

 

Kako piše Sport Klub, u 2019. godini u MotoGP šampionatu najviše udesa je imao francuski motociklista Žoan Zarko koji je vozio za KTM i za LCR Hondu. On je tako preuzeo ovu neslavnu titulu od Marka Markesa. Iako nije vozio na svim trkama u nedavno završenom MotoGP šampionatu, Žoan Zarko je imao najviše sitaucija u kojima je završio u šljunku pokraj staze. Bivši vozač KTM je pao čak 17 puta sa motocikla u 2019. godini, a prati ga Džek Miler kome se to dogodilo 15 puta. Slede Frančesko Banjaja i Mark Markes koji su imali 14 udesa, a ovo predstavlja značajan napredak upravo za aktulenog svetskog šampiona.

 

Sličan broj izletanja Markes je poslednji put imao 2015. godine kada je izleteo 13 puta, a najdrastičnijie je bilo prošle i pretprošle godine kada je Mark pao sa motora ukupno 50 puta (27 puta u 2017. i 23 puta u 2018. godini). Najmanje izletanja u 2019. su imali vozači koji su imali specijalne pozivnice ili koji su bili zamene poput Štefana Bradla. Od vozača koji su vozili sve trke, najmanje izletanja je imao Andrea Doviciozo kome se samo četiri puta desilo da je završio van sedišta svog motocikla. Maverik Vinjales je izleteo šest puta, a Valentino Rosi osam. Fabio Kvartararo je u svojoj prvoj MotoGP sezoni šest puta pao.

 

Ako se gleda celokupni svetski šampionat najviše padova je imao Tom But Amos koji je u Moto3 kategoriiji pao 22 puta. Inače upravo je Moto3 kategorija ove sezone imala veliko uvećanje broja padova u odnosu na ranije sezone dok su Moto2 i MotoGP kategorija imale ukupno manji broj incidenata.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kvartararo: Rosi idol, ne znam nadimak za Markesa

 

Fabio Quartararo Yamaha Petronas.jpg

 

Fabio Kvaratararo je u svojoj debitantskoj sezoni u MotoGP klasi osvojio titulu u konkurenciji satelitskih timova, a mnogi ga vide kao budućeg svetskog šampiona u motociklizmu. Za ''Marku'' je govorio o budućnosti, Valentinu Rosiju i naravno Marku Markesu. Novinare ''Marke'' je najpre zanimalo zašto Fabio ima nadimak ''El Diavolo'', tačnije ''đavo''.

 

''Biti đavo za mene znači da si uvek ispred. Ne volim da budem pozadi, želim da budem đavo u smislu da naporno radim, ali đavo kao đavo ne znam. Rekao bih da sam ja đavo u MotoGP jer imam nadimak ''El Diavolo'', ali ima ih još'', kazao je Kvartararo koji je objasnio i zbog čega je zavoleo Valentina Rosija. ''Valentino Rosi mi je idol jer kada sam bio mali Markes još nije bio tu, Lorenca se ne sećam ali pre 14 godina Rosi je pobeđivao i to je ostavilo traga kod mene. On me je motivisao da se bavim ovim sportom. Kada sam hteo da gledam trke hteo sam da gledam Valentina. Samo voziti, pa i motokros trku sa njim je bilo sjajno. Voziti isti motocikl, porediti podatke ali jasno je cilj bio pre nekoliko godina da se trkam sa njim a to sam već ispunio. Što se tiče budućnosti ne znam, trkati se sa idolom je neveorvatno''.

 

U 2019. godini Kvartararo nije imao toliko duela sa Rosijem koliko sa Markom Markesom. Njih dvojica su ubedljivo najznačajnija lica minule sezone i često su bili u duelima što za pol pozicije što za pobede. Fabio je objasnio zašto Mark Markes nije ni ''đavo'' ni ''anđeo'' MotoGP šampionata već natprirodan vozač. ''Markes je vozač koji je najbolji na svetu ali i dalje napreduje. Konstantnost u 2019. je impresivna. Prethodnih godina sam viđao njegove padove, ali u 2019. osim u Ostinu bio je samo prvi ili drugi. U Ostinu je pao kako sam čuo zbog tehničkih problema. Ne znam koji nadimak mu treba dati, ni anđeo ni đavo. Nije prirodno da tako vozi'', kaže Kvartararo koji ne veruje da može još uvek da se bori za titulu sa Markom. ''Neću mu biti veliki rival za titulu, ali jedan od rivala sigurno jer ako nastavimo da radimo ovako i ako imamo dobar motocikl možemo da se borimo. Možda ne za titulu, ali sa njim za pobede sigurno''.

 

Kvartararo nije hteo da spekuliše da li bi pre hteo da bude fabrički vozač Ducatija ili Yamahe, ali je rekao da nema za cilj da bude u nekom posebnom timu. Takođe veruje da nije nemoguće osvojiti titulu na satelitskom motociklu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW u ovom trenutku ne interesuje MotoGP

 

bmw-wsbk.jpg

 

BMW Motorrad se 2019. vratio u WSBK šampionat nakon šestogodišnjeg odsustva i to sa S1000 RR i dva talentovana vozača, Tomom Sajksom i Markusom Rajterbergerom. Da li ova ponovno rasplamsana strast prema moto sportu može da se prelije u MotoGP? Ako je verovati čelnicima bavarske kompanije, odgovor je negativan.

Markus Šram, izvršni direktor BMW Motorrad-a, je nedavno dao jedan intervjuu u kojem je izjavio da WSBK odgovara sportskoj DNK nemačkog brenda. On je podvukao da su WSBK-u postoje ''snažnije tehničke sinergije nego u MotoGP-u'', dodavši da bi efekat koji bi premijerna klasa imala na brend ''bili marginalni''. Dakle, WBSK će dugoročno biti u fokusu kompanije. Da se vratimo na tek završenu sezonu WSBK šampionata. BMW je osvojio četvrto mesto u generalnom plasmanu proizvođača, zahvaljujući podijumima Toma Sajksa. Cilj su bolji rezultati u 2020, kao i osvajanje treće pozicije u konkurenciji proizvođača.

 

Što se MotoGP tiče, ima ona ''nikad ne reci nikad'', ali u ovom trenutku najjača klasa jednostavno nije u prioritetima bavarskog giganta. Ko zna, možda za koju godinu se takav stav promeni i dočekamo neki S1000 RR-R... Možemo samo da se nadamo.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zarko će dobiti pomoć Dukatija ako pokaže rezultate

 

200158-zarko.jpg

 

Francuski motociklista Žoan Zarko će naredne sezone voziti u ekipi Avintije koja koristi Dukatijeve motocikle. Nekadašnji vozač Teh3 i KTM se nada da će njeovi nastupi zaseniti fabrički tim. Žoan Zarko je prošle sezone ostao bez angažmana zbog loših nastupa na fabričkom KTM. Ugovor sa austrijskim proizvođačem je raskinut, a iako je Francuz bio spreman da ostane bez mesta u MotoGP šampionatu dobio je priliku da vozi za LCR Hondu, a zatim i za Avintiju. Zarko će uz Tita Rabata voziti prošlogodišnje motocikle, ali ima direktan ugovor sa Dukatijem i inženjere iz tog tima.

 

 ''Zavisi od njegovih rezultata. Najvažnija stvar su rezultati, ako Žoan pokaže da može da napravi dobre rezultate sigurno ćemo mu pomoći. Radio sam ovo celog života i radiću i u budućnosti. Ne možemo da promenimo Zarkov motocikl jer je situacija zamrznuta na početku sezone, ali sam otvoren da učinim najbolje za njega. Ne šalim se'', rekao je šef Dukatijevog tima Luiđi Dalinja. Zarku će šef biti Marko Rigamonti koji je dugo radio u Dukatiju, i Dalinja osim toga najavljuje da će Francuz imati veliku tehničku podršku Dukatija. Žoan je sve ovo zaslužio odličnim vožnjama na motoru Teh3 ekipe dok je ona koristila Yamahine motocikle. Tada je bio šest puta na podijumu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kvartararo najbrži

 

200488-Fabio-Kvartararo.jpg

 

Vozač Petronas Yamahe Fabio Kvartararo bio je najbrži i tokom trećeg dana prvih predsezonskih testiranja na stazi Sepang. Francuz je najbolji krug u Maleziji prešao za 1:58.349 i time je trijumf odneo tokom sva tri dana testiranja. Kvatararo je sebe ostavio Kala Kračloua iz LCR Honde (+0.082) i vozača Suzukija Aleksa Rinsa (+0.101). Na četvrtoj poziciji našao se Franšesko Banjaja sa +0.153, dok je peti bio Valentino Rosi sa 0.192 zaostatka za liderom. Do desetog mesta našli su se Danilo Petruči, Pol Espargaro, Džek Miler, Aleiš Espargaro i Đoan Mir, a aktuelni šampion Mark Markes završio je kao 12. sa +0.423. Zanimljivo, čak prvih 18 vozača našli su se na razmaku manjem od sekunde. Nova sezona u Moto GP počinje 8. marta Velikom nagradom Katara.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Koronavirus otkazao MotoGP trku u Kataru

 

moto gp katar.jpg

 

Kako prenosi Sport klub, organizatori Moto GP šampionata doneli su odluku da zbog koronavirusa Velika nagrada Katara u kraljevskoj klasi bude otkazana, ali da u preostale dve kategorije bude održana po planu. Razlog za takvu odluku su pojačane mere bezbednosti prilikom dolaska putnika u Dohu, ali i činjenice da se vozači Moto2 i Moto3 kategorija već nalaze u prestonici Katara. Kompletna akcija sa staze Losail čeka vas od petka do nedelje na kanalima Sport Kluba.

 

Zbog pojave epidemije kornavirusa u Italiji, svi oni koji iz te zemlje budu putovali u Dohu, isto kao i iz Malezije, Tajlanda i Japana, moraće da budu pregledani po dolasku u Katar. Ukoliko se ustanovi da neko ima povišenu temperaturu biće upućen u karantin, što je mera kojoj podležu svi oni koji stižu iz Južne Koreje, Kine i Irana. Upravo zbog toga je doneta odluka o otkazivanju, pošto su ukupno šestorica vozača kraljevske klase su iz Italije, a pored njih izvesno će još neko leteti iz te zemlje, kao i brojni predstavnici timova. Prvi slučajevi koronavirusa zabeleženi su u kineskom Vuhanu, a od tada se on proširio i na druge kontinente. Od pojave virusa preko 80.000 ljudi je obolelo, a zabeleženo je najmanje 3.000 smrtnih slučajeva. Klinički se manifestuje povišenom temperaturom i malaksalošću, otežanim disanjem kod dela obolelih i radiološkim znacima virusne upale pluća.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Edited by neshaoct
dodao sadržaj sa linka

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ I nastavlja se:

 

Odložena Velika nagrada Tajlanda

 

Tajland moto gp Buriram.jpg

 

Danas je odložena i Velika nagrada Tajlanda u motociklizmu koja je trebalo da se održi od 20. do 22. marta. Samo dan posle objave o otkazivanju Moto GP trke na premijeri u Kataru, organizatori u Tajlandu su bili primorani da u potpunosti odlože vikend na stazi u Buriramu.

''Ne mogu da kažem da će trka biti otkazana, već samo odložena, dok ne pronađemo novi termin za eventualno održavanje'', izjavio je Anutin Čarnvirakul, prvi čovek u organizaciji Velike nagrade Tajlanda. ''Razlog je koronovirus i dva smrtna slučaja u našoj zemlji'', dodao je Anutin, koji je u isto vreme i zamenik premijera Tajlanda i ministar zdravlja ove azijske zemlje. Kako sada stvari stoje, premijera sezone Moto GP trebalo bi da bude u Ostinu u Teksasu, 5. aprila.

 

Dorna: Sezone će svakako biti

 

Posle informacija dan za danom da će trka u Kataru biti otkazana, a na Tajlandu odložena, javila se i Dorna, tačnije izvršni direktor Karmelo Espeleta i uverava da koronavirus neće ugroziti ovogodišnju sezonu u kraljevskoj klasi. Poseban predmet izlaganja bila je situacija u Kataru, pošto iako je otkazana trka u kraljevskoj klasi, ona će se ipak održati u Moto 2 i Moto 3.

 

''Bili smo u intenzivnom kontaktu sa vlastima u Kataru kako bismo znali tačno šta možemo da uradimo. Tokom vikenda situacija se mnogo promenila. U subotu i nedelju delovalo je da nema naročitih problema da se trka održi, ali kasnije tokom nedelje dobili smo indikaciju od lokalnih vlasti da bi svi italijanski državljanin i oni sa prebivalištem u toj zemlji koji treba da dođu, trebalo da u prethodnih 14 dana nisu bili u Italiji. Za one koji jesu bili u tom periodu u Italiji, nije zabranjen ulaz u zemlju, ali moraju da budu 14 dana u karantinu u Kataru. To očigledno nije bilo moguće za mnoge naše ljude, zbog čega je otkazana trka u Moto GP klasi. Ali u Moto 2 i Moto 3 su bila testiranja ove nedelje, tako da je moguće održati trku, ali samo u ove dve klase'', rekao je Karmelo Espeleta.

 

Nešto blaža situacija, bar za sada, je sa tajlandskim vlastima. ''Razgovarali smo čitavog vikenda sa vlastima na Tajlandu i oni su najavili da će imati sastanak u ponedeljak na kojem će se odlučiti koji događaji će moći da se održe u Tajlandu. Ali ta odluka nije vezana za Italijane, niti neke druge koji dolaze na Tajland, već razmišljaju da li da otkazuju događaje na kojima se očekuje mnogo gledalava. Drugačije je nego u Kataru, tako da smo se odlučili samo za odlaganje i trudimo se da nađemo datum do kraja godine.

 

Na kraju je uverio da koronavirus neće ugroziti 2020. sezonu Moto GP. ''Svakako će biti sezone. Svesni smo da se situacija menja iz dana u dan, ali naša želja je da se sve trke u sezoni održe. Poznati su i termini treninga i trka u Kataru, koji su na programu od petka do nedelje. U petak su na programu po dva slobodna treninga u obe klase. Prvi u Moto 3 počinje u 11:25 po srednjeevropskom vremenu, pa sledi u Moto 2 koji se završava oko 13 časova, drugi u Moto 3 počinje u 15:05, pa sledi u Moto 2 koji se završava u 16:40. U subotu su na programu treći slobodan trening i kvalifikacije. Treći slobodan trening počinje sa Moto 3 klasom u 10:55, sledi u Moto 2 i to se završava oko 12:30. U 15:05 na programu su Q1 i Q2 u Moto 3, a potom od 16 časova kreću kvalifikacije u Moto 2. U nedelju od 11 do 12 su warm up u obe klase, dok su trke na programu od 14:20 Moto 3, a od 16 časova Moto 2.

Svu akciju iz Katara možete pratiti u direktnim prenosima na kanalima Sport Kluba.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rosi, Vinjales, Markes... spremni za trku u nedelju

 

Yamaha 2020 MotoGP.jpg

 

Kako je start MotoGP sezone na čekanju, Dorna je potvrdila da će neke od najvećih zvezda najjače klase nastupiti na virtuelnoj trci. Valentino Rosi, Maverik Vinjales, Fabio Kartarari, Aleks Rins i aktuelni šampion, Mark Markes, izaći će na digitalnu stazu 29. marta ''vozeći'' zvaničnu MotoGP video igru.

Čeka nas 6 krugova na staz Mugelo, dok će pre same trke biti vožene i petominutne kvalifikacije koje će odrediti startni poredak. Čitav događaj počinje u 15:00, u nedelju 29. marta, a biće prenošen preko društvenih mreža. Prva prava MotoGP trka za novu sezonu treba da se vozi na Heresu, 3. maja, ali čini se da će start (ponovo) biti pomeren najranije za jun.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko sam ja video najavu, Rosi nece ucestvovati


Sent from my Texas Instruments Scientific Calculator using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...