ViktorBG 84 Posted February 15, 2013 Pozdrav, auto mi se preko noci isprazni skroz. Sutra ujutru ne mogu da upalim samo cujem (trrrr) e sada verovatno vuce struju negde. Probao sam preko ove sheme da ispitam da li vuce struju ali nikako da pokaze, krene 0.15ma i padne na 0? Da li neko zna u cemu je problem, nista nije ostavljen upaljeno preko noci. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted February 15, 2013 Moguće je i da je vrisnuo akumulator, ako već ne pokazuje pražnjenje kada je ugašen... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted February 15, 2013 vidi kada se isprazni koliko pokazuje ako je 10, 10,5 volti na primer zveknula je jedna celija Quote Share this post Link to post Share on other sites
ViktorBG 84 Posted February 15, 2013 Probali smo 3 akumulatora, e sada na ovom je 12.6 volti, mislim on je dobar ali nesto izvuce struju a ja to ne mogu proveriti. Ne znam kako sa unimerom, probao sam onako kao gore ali prikazuje -1 ili od 0.15 pa na nulu se u trenutku spusti.Taj akumulator danas sto sam stavio stajao je 2 meseca i danas sam taj probao i auto pali. A preko noci se isprazni a ja ne znam kako da proverim dal vuce struju...? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Grim Reaper 0 Posted February 16, 2013 Imam isti problem. Auto mi stoji 3-4 dana i ako je bas hladno vreme vreme ma kakvi, nece da upali nema sile.Doduse ja imam alarm i jos neka s... pa mu mozda to vuce struju. (a i auto je realno pun elektronike)Ja mislim da je problem do akomulatora. Kupimo nov Bosch sa gelom i bicemo mirni preko zime Quote Share this post Link to post Share on other sites
Grim Reaper 0 Posted February 16, 2013 :laughing: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted February 16, 2013 problem je zato sto ga ne palis 3-4 dana i inda kada ga upalis ugasis ga pre nego sto si ga upalio....ja sam jednom ostavio auto duze od tri dana gotovo da sam morao da radim polu generalnu da bi upalio...tako da neces morati da kupujes akmulator i cesce gaa palis... Quote Share this post Link to post Share on other sites
misarw 7 Posted February 16, 2013 (edited) Pozdrav, auto mi se preko noci isprazni skroz. Sutra ujutru ne mogu da upalim samo cujem (trrrr) e sada verovatno vuce struju negde.Probao sam preko ove sheme da ispitam da li vuce struju ali nikako da pokaze, krene 0.15ma i padne na 0? Da li neko zna u cemu je problem, nista nije ostavljen upaljeno preko noci. Na dobar način si povezao instrument i akumulator, generalno, ali nisi dobro vezao "pipalice" na instrument.Jednu "pipalicu" stavi na COM a drugu prvo na 20A pa ako ti ne pokaže ništa smisleno onda na mA. Ovo čisto zbog toga da ne "preforsiraš" mA priključak na instrumentu.Znači jedna "pipalica" svakako na COM a druga na jedno od mesta koje ima oznaku sa A.Pročitao sam u priručniku za AR159 da kada je sve isključeno, iz akumulatora bi trebalo da se troši manje od 0,6mA x (broj Ah akumulatora).Znači za akumulator od 60Ah to je 0,6mA x 60= 36mA odnosno 0,036A.Kada ustanoviš da ti "vuče" više struje nego što je preporučeno, možeš da se igraš sa izvlačenjem osigurača dok ne ubodeš pravi, tj. potrošnja padne u predviđene okvire, a onda pregledaj potrošače koji se napajaju preko tog osigurača. Edited February 16, 2013 by misa-r Quote Share this post Link to post Share on other sites
ViktorBG 84 Posted February 16, 2013 Lep auto, isti problem samo sto meni posle jednog dana, ja imam privremeno resenje, mozes i ti primeniti a to je da skines plus klemu preko noci pa sutra vratis i pali ko sibica. Barem dok se neutvrdi kvar. Probacu ovu metodu sto je rekao misa ,snimicu i ja kako to izgledao kada nece da upali , Pozdrav. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Klein 0 Posted February 19, 2013 (edited) Proveri da nisi slucajno ostetio instrument prilikom pogresnog povezivanja.Rec je o malim strujama i ne bi trebalo da dodje do ostecenja.0.036mA deluje nesto suvise malo. Potrosnja struje ne bi trebalo da zavisi od snage akumulatora vec od aktivnih potrosaca.Teoretski koju god bateriju da stavim potrosnja je ista jer isti potrosaci treba da budu ukljuceni.Povezi ampermetar, vadi osigurace pa vracaj jedan po jedan. Edited February 19, 2013 by Klein Quote Share this post Link to post Share on other sites
misarw 7 Posted February 20, 2013 Nije 0,036mA već 0,036A. I to je preporučena maksimalna potrošnja kada je motor isključen, za akumulator tog kapaciteta. Ako je akumulator većeg kapaciteta i ta preporučena maksimalna potrošnja može da bude veća. Quote Share this post Link to post Share on other sites