Jump to content
FAS Euroauto Goran
laserjet

Bravo 1.6 16v - radi samo na dva cilindra

Recommended Posts

Ja sam napisao, nijesam mislio nikog da diskreditujem, znam da ima postenih i neovlascenih koji garantuju za svoj rad, ali govorim iz iskustva sa servisima ovdje u CG gdje garancija vazi dok ne izadjete iz garaze sa autom, naravno da je kod vas situacija drugacija.

Sto se tice konkretnog problema, mislim da nestrucnu ugradnju mozemo eliminsati, jer kaze covjek da je presao 10000km posle servisa. Prije ce biti da je los kvalitet djelova, konkretno spaner/vodena pumpa .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Došlepao sam auto u servis, prijem je prošao korektno. Auto bi trebalo sutra da pregledaju pa će mi javiti šta je njihova dijagnoza i naravno ja ću o tome ovde pisati. Delta servis na Novom Beogradu radi još 4 nedelje i gasi se, a njihov servis na Banovom Brdu već ne radi, reče mi gospodin koji je primio auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas je majstor pregledao auto, kaže da nije prezupčio. Ovih dana ću odšlepati auto kod svog majstora, pa ćemo otvoriti motor, a ja ću vam napisati šta smo zatekli unutra. Ako imate vremena, pišite i dalje o toma šta mislite da bi mogao biti mehanički problem sa motorom. Hvala!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da si u pravu, a i nadam se. Možeš li da mi objasniš poreklo lupkanja u motoru u tom slučaju, jer je to jedini razlog koji me je odveo u suprotnom pravcu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Martini i vrnda su u pravu. Dihtung glave je probio između 3 i 4 cilindra. Da li postoji konkretan uzrok ovakvom defektu ili je jednostavno "zamor materijala"? Probaću da postavim slike. Hvala svima na odgovorima i pomoći!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ga nisi vozio pod opterecenjem a da se nije palio ventilator pa se glava pregrejala i iskrivila?

A mozda je jenostavno odradio svoje. :guitar:

Mene vise interesuje da neko objasni odakle taj zvuk lupanja i gde je nestajala kompresija ,da je izbijao napolje valjda bi se culo da "duva" ,ili je pretakao iz jednog cilindra u drugi...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto imam malo više od tri godine i za to vreme mu kazaljka temperature nije prešla polovinu. Predpostavljam da je zvuk posledica detonacija u motoru usled "eksplozije" smeše koja se dešava u dva cilindra istovremeno, jer su ovim defektom fizički spojeni, pa sve to još bez adekvatne kompresije... Naravno, ovo je samo predpostavka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izbija kompresju,gde je i crko,daje zvuk kao da je prolupao auto,drug je isto imao taj problem,a moje misljenje je da se sve to desava jer kao sto znamo fiat je startna masina,sa vecim brojem obrtaja,a i ako ga pali na plin i odmah krece,nije dobro,dolazi do hladjenja a kasnije i grejanja materijala,pa se to sve i desava,to je samo misljenje!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@vrnda

Koliko sam ja razumeo iz tvog posta, ne bi trebalo da se krece odmah po paljenju vec da se saceka da postigen neku temperaturu pa da se krene? Ja mog tako vozim, upalim i odmah krecem, a on posle 30-ak sekundi do minut prebacuje na plin i vozi Misko. Koliko sam ja tebe razumeo to nije dobro i ovako ocekuje sve nas sa ovim motorom, ili sam ja pogresno razumeo post....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemam ugrađen plin. Kad je auto hladan, obično sačekam oko minut leti ili tri minuta zimi, da se uspostavi dobra cirkulacija ulja, pa vozim lagano, niskim brojem obrtaja, dok auto ne postigne radnu temperaturu. Zimi obično i duže jer ga prvo upalim pa onda čistim sneg...

Share this post


Link to post
Share on other sites

sto se tice sekventa,mozes da krenes posle nekoliko sekundi,ali ako je obican uredjaj ne bi trebalo,jer ga u tm slucajevima vecina pali na plin,na to sam mislio,a drugu sto se desila ista situacija,upalio auto krenuo malo zesce razvuko ga do trece i pocelo da mu lupa po motoru!a i jos nesto,svuda sam procitao i kog god majstora pitao,i majstori iz nis auta koji su ovlasceni fiatov servis,da je 1,6 mazga i prelazi dosta,ali taj diktung glave im je mana strada,ja sam sa mojim zadovoljan,imam ga od skora,a vozio sam punta 2ku dizel obican 1,9 i nadrljo sam sa njim 5 godine svaki deseti dan kod majstora!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ bravobravo

Danas se i meni desilo nesto slicno tvojim simptomima. otisao jutros do Ralje, sve ok, auto ide bez problema. u povratku 5 minuta posto sam krenuo cujem blago lupkanje iz motora,isto kao ono sto kazemo lupanje ventila. posto sam stavio gas skoro a juce sipao na nekoj privatnoj pumpi pomislim mozda je los gas pa se cuje to lupanje. cudno mi je to bilo jer na plinu radi savrseno, prebacim na benzin cuje se isto.

Kad sam izasao na auto put u bubanj potoku i dao gas krece da lupa ludacki i da gubi snagu. polako izadjem uz brdo, pocne da mi dize temperaturu i upali na kratko lampicu greske na motoru. Stanem na JP pumpu, on se ugasi. Upalim ponovo,vergla lepo al motor trese i jedva radi na leru, lupanje se cuje cim se doda gas. ko za inat zaboravim poneti telefon i nikoga da zovem da me slepa, krenem odatle i jedva se dovucem do ustanicke do drugara.

Vise ga nisam palio plasio sam se da ne sjebe nesto gore. e sad,da li je i kod mene problem sa dihtungom ili je prezupcio bog zna. zupcasti sam menjao pre 45 hiljada. sutra cu slepati kod majstora pa cemo videti. koliko ce me kostati sve bog sveti zna. koliko je tebe kostao ovaj dihtung? jesi samo to promenio ili si imao i jos nesto da radis?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Savetovao bih ti da sačekaš dijagnozu majstora ( provera rada cilindara, kompresije, zupčenja alatom... ). Možda problem nije ( nadam se da nije ) u mehanici motora.

Što se tiče delova, kombinovao sam fiat original i victor reinz. Dihtung glave ( fiat or. ) oko 3000 din, dihtung kućišta bregaste ( victor r. ) oko 900 din - trebaju ti dva, dihtunzi usisne i izduvne grane ( fiat or. ) su oko 700 din komad i još par sitnica. Od mašinske radionice zavise cene "tretmana" glave motora ( ravnanje, provera zaptivanja ventila... ), kao i od stanja glave motora na tvom autu, tako da varijacije u ceni remonta mogu biti značajne.

Naravno da sam mogao proći jeftinije ali sam psihološki mirniji sa ovim delovima. Ne tvrdim i ne mogu da dokažem da su zaista kvalitetniji...

Srećno sa rešavanjem problema!

Share this post


Link to post
Share on other sites

odvukao sam danas auto kod Gorana,nema kompresiju na 1 i 2 cilindru.pretpostavka je da je probio dihtung.videce se sta je kad se otvori motor.iskreno nadam se da je samo dihtung da nije nesto gore u pitanju.a jesi li morao da radis nesto oko ventila?

Edited by svetozar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto još nisam sklopio, fiat-original delovi su poručeni i trebalo bi da stignu 8 maja. Glavu je moj majstor-drugar nosio na obradu i samo je ravnanje bilo potrebno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

neka ti glavu odrade dobro jer ako pogledas dihtung videces da je pomislio da pusti i izmedju prvog i drugog cilindra bila je mrtva trka gde ce da knori...

dal izmedju prvog i drugog ili 3 i 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Primetio sam, hvala! Deluje mi kao da metalni deo dihtunga glave nema dovoljnu površinu da odvede toplotu sa sebe na glavu ili blok između 1 i 2, kao i između 3 i 4. Između 2 i 3 je ta površina značajno veća. Možda je uzrok nešto sasvim drugo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...