Jump to content
FAS Euroauto Goran
Sign in to follow this  
chikavili

Putevi u Srbiji - leto 2011

Recommended Posts

Podjem ja tako u subotu ibarskom magistralom, rano ujutru kako bih izbegao guzvu... ali!!!

Ne vise mesta (iza Ljiga, pa pre ulaska i na izlasku iz G. Milanovca, u blizini Cacka i na jos par mesta - radovi na putu i naizmenicno pustanje jednog, pa drugog smera - tako da sam standardni put od 3-3 ipo sata do Ivanjice, vozio 4 ipo sata i opasno se smorio.

U povratku sam (s' obzirom da sam svracao do Kraljeva), hteo da izbegnem isto nerviranje, pa sam krenuo preko Kragujevca i Batocine na auto-put. Sve je proslo glatko do Bubanj Potoka! Na naplatnoj rampi sam stao ~150 metara od same rampe i trebalo mi je 40 minuta da prodjem istu i to samo zato sto su ocekivali nekog guzonju da prodje, pa su blokirali prolaz dok taj nije prosao. Sramota!! Zbog toga se nakupila beskonacno duga kolona na rampi (ja sam jos imao i srece).

Po prolasku naplatne rampe me je docekalo novo iznenadjenje - radovi na desnoj traci (iz Beograda) ni posle 4 meseca jos nisu zavrseni, pa se ta ogromna kolicina vozila slivala u jednu traku ka Beogradu. Tu sam izgubio jos mnogo vremena, tako da mi je kumulativno, od Bubanj Potoka do Novog Beograda trebalo citavih sat ipo vremena!!!

Ja razumem da je leto sezona za popravljanje gradskih ulica zbog smanjenog intenziteta saobracaja, ali mi nikako ne ide u glavu zasto to rade i sa medjunarodnim saobracajnicama koje su preko leta dodatno opterecene velikim brojem turista!

Share this post


Link to post
Share on other sites

U vreme Vaskrsa, na Bubanj potoku se čekalo i po više od dva sata u oba pravca. Razlog za to je bila rekonstrukcija dela autoputa s obe strane neposredno po uključenju (iz pravca Beograda). Ovi što se uključuju su išli sporo jer je radila samo jedna traka na dužini od oko 5-6km, a ovi na isključenju takođe. S tim što je na isključenju bila veća katastrofa jer se na rampi ne uzimaju kartice već se plaćaju pa to iziskuje dodatno vreme. Tada sam ja do Srebrnog jezera umesto uobičajnoh sat i po - dva vozio pet sati.

Ono što se može preporučiti jeste ranije isključenje na Smederevo/Kovin, pa onda preko Pančeva za Beograd. Tuda je duže nekih 10-11km (gledao sam baš po PlanPlusu i navigaciji), a na 90% puta se može voziti brzinom kao na autoputu tj. do 120-130Km/h. Čak je dobar deo puta "put za motorna vozila" na kome je inače ograničenje 100km/h tako da vožnja do 120km/h gotovo nikada ne biva sankcionisana. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

" Ja razumem da je leto sezona za popravljanje gradskih ulica zbog smanjenog intenziteta saobracaja, ali mi nikako ne ide u glavu zasto to rade i sa medjunarodnim saobracajnicama koje su preko leta dodatno opterecene velikim brojem turista!"

E zato sto su retardi, umesto da upregnu tu radnu snagu pa da se to radi dok se ne zavrsi kod nas lagano, te praznik te vrucina te hladno te kisa te sneg.....i nikako mi nije jasno zasto se takve stvari ne rade onda nocu kad im stalno nesto smeta? Al to onda treba da se plati i tako u krug.

I zato sto je to mafijaska banda lopovska eto zato. Koliko su se para nakrali , bosim nogama bi ih terala da gacaju po asfaltu. Kad bi se ponovo uvelo seci ruke i noge za lopovluk bas da vidim kako bi se kralo. Dusanov zakonik rules :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tih primera ima kolko hoćeš.

Koridor 10 zadnjih 10-15km kroz našu zemlju prema Makedoniji vozi se samo jednom trakom (druga je asvaltirana i zatvorena), a smerovi su odvojeni čunjevima znači nema preticanja a ograničenje je 60km/h i tako već 4 godine.

Magistralni put Ns-Zr je zatvoren, navodno se na njemu radi, radovi trebali biti gotovi 9.juna, ali nisu i ne radi se već se štrajkuje, a put i dalje zatvoren. To sve primorava da idu okolo (preko sela), duže par kilometara tj. pola sata...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dovla: Znam ja za te guzve, cak sam jednom i aktivno ucestvovao :D cekao sam od grocke u koloni :thumbdown:

Ali ovde nije bio takav slucaj. Ja sam dosao oko 20h na bubanj potok i stao 100-150m od naplatne rampe. Vise od pola sata se maltene nismo ni pomerali, a onda smo shvatili da majmuni cekaju crni BMW sa rotacijom da prodje i posle toga smo vrlo brzo prosli (pa natrcali na guzvu na uzbrdici zbog radova). Iza mene je ostala kilometarska kolona koja se napravila za to vreme dok su ovi cekali da prodje organ.

Kakogod, u svakom slucaju sramota.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa to je redovna pojava. Sećam se kada je Rumunski predsednik dolazio, i pošto nema vazdušna magistrala Beograd-Bukurešt onda je dolazio kolima, pa je onda ceo put od državne granice do pančevačkog mosta bio u potpunoj blokadi više od 3 sata. Ja sam takođe taa aktivno učestvovao. A dodatno je bilo to, da si morao da ugasiš auto (da-da išao pandur i tera ljude da gase kola), morao si da sediš u kolima i maksimum koje mogao da se izboksuje su otvoreni prozori ali ni to nije svako zasluživao.

Jesam li pomenuo da je dolazio na 30 stepeni?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...