Jump to content
FAS Euroauto Goran
Sign in to follow this  
koshke

Marea 1.6 - slobodno neko crevo u motornom prostoru?

Recommended Posts

Pozdrav,

Sinoc sam celu noc proveo pod autom i na kraju primetio da na motoru ima neko crno gumeno crevo i na jednom kraju se nalazi u spoju(prva slika) a na drugom je slobodno(slika 2). E sada, mozda ne bih ni posumnjao da u blizini drugog kraja (slobodnog) ne postoji mesto na koje bi se moglo ubaciti crevo. Da li je majstor zaboravio da vrati ili ne ja stavarno ne znam! Zato pitam vas. Na prvoj slici sam naznacio crevo i njegov polozaj a na drugoj je kraj tog creveta ( u ne zategnutom stanju) i mesto gde se moze ubaciti. Bilo bi od velike pomoci ako bi mineko rekao cemu sluzi. U pitanju je auto Marea 1.6 16v 98-god.

Unapred hvala na odgovoru.

DSC02827prepravljena.jpg DSC02826_prepravljena_2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja imam taj motor i mogu da pogledam ali ne mogu pa provalim ni jednu ni drugu sliku. Daj malo detaljnije ili rečima ili par slika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne pokazuje nikakve promene u radu automobila. Jedino sto nisam obracao paznju na potrosnju....U svakom slucaju me nervira da bude nesto van funkcije ako vec ima funkciju (mozda).

A na prvoj fotografiji.....to je gornaj strana motora do soferke. Sa desne se nalazi step motor na na levo ide niz creva. Ne znam zasta sluze ali ih ima poprilicno. Ovo crevo se nalazi ispod poslednja dva (izmedju njih gledano odozgo). I crevo se nastavlja oko motora (na desno) i zavrsava tacno ispod mesta odakle krecu kablovi za svecice. E tu se na nekih 5 cm od povrsine nalazi neka vrsta cevi sa prikljuckom za crevo.

Cev se proteze od mesta naznacenog na fotografiji 2 pa sve do kraja motora (na levo). Cev je nekih 15 mm precnika. Ne znam da li sam bio jasniji....

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je calibrated hole and pipe. Povezano je sa cevkom kroz koju se sipa motorno ulje koje sa strane ima tu malu cevcicu za to tanko crevo. Služi da kada je motor u leru i kada je klapna gasa spuštena, dotira vazduh za sagorevanje tako što ga vraća u usisnu granu. Taj vazduh je bogatiji sa elementima koji nisu sagoreli u motoru i vraća se. Postaviću sutra kada budem na poslu sliku i sve će ti biti jasnije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo su i slike. Nadam se da će ti pomoći.

11.jpg

22.jpg

Hajde napiši šta si zaključio i pogledaj da li ti je to crevo zapušeno. Ako nije kako je moguće da ti motor radi ravnomerno jer bi tu trebalo da vuče neku količinu vazduha i trebalo bi da se ponaša kao kada vuče falš vazduh. Da li imaš plinski uređaj?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo na fotografiji sam zaokruzio deo gde sam ubacio crevo i obojio sam crevo u crno. Nemam plin. Iskreno...uopste nisam primetio u radu da je crevo otkaceno. Sada kada sam vratio takodje. Mozda nemam taj istancan osecaj ili ne primecujem. U svakom slucaju hvala na pozrtvovanosti!

image.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...