integralac 2566 Posted March 7, 2011 dugo sam ovde pa kazem aj da se registrujem da se i ja malo ukljucim u diskusijene znam da li smem ovde hronoloski da izubacam sta sam sve vozio za 21god (2 lancie i 2 fiata) s obzirom da sad imam golfa kojeg bi rado odstranio od sebe ali nesto mi ne ide, nisu ni golfovi trazeni ko nekaddakle cekam dozvolu pa da krenempozdrav svima Quote Share this post Link to post Share on other sites
arsic 0 Posted March 7, 2011 prijatelju dobro doso,ja se uclanio skoro jer sam letos kupio una da bi imao sta da vozim kad prodam audija c4 100. a onda uzeo multiplu a pre toga vozio svasta nesto a fiata nisam nesto mirisao a onda sam skapirao da koliko platis toliko se i vozis.pozzzzzzzzz Quote Share this post Link to post Share on other sites
integralac 2566 Posted March 7, 2011 pozdrav i tebine znam ali mislim da italijanska vozila daju najvise za najmanjeja ih licno obozavam iz puno razloga, cena, vozna svojstva, izgled ...inace pre neki dan sam dobijao za golfa audi c4 92go 2.5tdi ali sam odmah odustao zbog registracije(mozda si mi ti nudio)dobijao sam i lanciu themu 2.8 (???) registrovanu na 2.0 ali neka hvala, samo legalno, i jos svasta nesto ali cekacu neku deltu 2 ili dedru karavan, ne odgovara mi limuzina zbog oblika gepeka Quote Share this post Link to post Share on other sites
lanciathema 1 Posted March 7, 2011 dobijao sam i lanciu themu 2.8 (???) registrovanu na 2.0 pozdravispravi me ako gresim ali mislim da je ta lancia je u Mladenovcu i dobro poznajem taj auto Quote Share this post Link to post Share on other sites
integralac 2566 Posted March 7, 2011 pa nisam siguran, imam broj od coveka sto me je pitao, ali nista od toga, samo cisto i legalnodaje mi je kljuc za kljuc inace za mog golfa 90o dizel Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 7, 2011 ne znam da li smem ovde hronoloski da izubacam sta sam sve vozio za 21god (2 lancie i 2 fiata)...Slobodno predstavi automobile... Quote Share this post Link to post Share on other sites
integralac 2566 Posted March 8, 2011 dakle, Rasa 1972god jos od malih nogu, zaslugom auto magazinasam zavoleo lanciu kao marku, pocelo je tako sto sam ispisivao modele i logoe po sveskama (imam ih jos uvek) i kupovao burago automobilcicepolozio sa 18 ipo (auto skola uplacena za 18ti rodjendan) i odmah dobio ladu 1200 standard da se ucim, bila je ustrojena i nije mogla dalje od 90 u isto vreme sam vozio i renault 18 gts 1.6 uvezen iz francuske (ni nalik nasem 18tlj) i dobijao sam ga samo za neke izlaske u grad i posebne prilikeonda sam bio odsutan godinu dana (pogodite gde sam bio) i lada je u medjuvremenu istrulela, reno prodat a moji vozili yugo 45e, ali i pribavili nesto sto je cekalo u garazi bas menesreca sreca radost tada pocinje nase druzenje i traje punih 9.5 godina i 250000km. izuzetno vozilo (za 1991 godinu) star samo 7 godina, jedini u gradu dugo vremena. Tada naravno pocinnju i muke, delova nigde, mnogi ni culi za lanciu i tako ali to me je nateralo da pazarim jednu lajku da bih imao sta da vozim dok ne nabavim delove, pretezno mi je problem bio karburator, vodena pumpa, plocice, amortizeri i naravno trapovi, ali filing u voznji i njena pojava nadoknadjivala je sve toLancia je bila 1.6 gtie model sa zanimljivom opremom za ono vreme. Na nekih 310000 je pocela da umire, tj motor, skoljka i dalje odlicna i bilo je vreme za neke korake, godina 1998, uzimam slupanu deltu stranca i ubacam motor, naravno rasturanje do koske i farbanje, nov motor samo 138000, spreman za bar 150000 izivljavanja, ovaj put mpi sa 108kspromena boje je bila neminovna, moderna zuta u to vreme naravno to je sve trajalo do 2000god kada je menjam za...i tada pocinje nova vozacka dekada kod mene mada i dan danas kad vidim prismu prisetim se tih lepih vremena Quote Share this post Link to post Share on other sites
integralac 2566 Posted March 8, 2011 elem zamenio sam je za forda scorpia 2.9 ghia cosworth, 174 ks, oprema max za to vreme, 1986 godiste ali kao nov. To je trajalo do 2002 i onda ga prodajem zbog svima nam znane cene registracije. Imao je samo jednu manu, nije nosio lancia ime inace izuzetan auto u svakom pogleduu isto vreme vozio sam i z128 koju sam kupio za 200eura i sluzila je samo kao zamena za scorpia za prljave poslove (ne kriminaln)posle forda uzimam poprilicno loseg citroena bx 1.4 (nedao bog vise) i vozim ga do 2005neka kriza bila, pokusao sam da drzim servis i prodaju racunara al mi nije islo tako da je moralo sto skromnije da se kupiali zato 2004. godina je bila i vise nego dobra za mene sto se tice automobila. Zove me ortak iz Minhena i kaze saljem fiat bravu 1998 god 1.6 sx u perfekt stanju sa 99000 ti je ocarini i vozi, kad prodas delimo zaradu, to je trajalo 6 meseci (ponovo sreca sreca radost)auto je bio manje vise perfektan u svakom pogledu, narocito posle Bxa, i da, eto vidite nisu svi uvoznici automombila ni imali potrebu da vrate kilometrazu. Kad je stigla: i pred prodaju:Iste 2004 dolazi kod mene jos jedan izuzetan auto na slicnu kombinaciju, bmw 325 cipovan na 240 konja, tako su mi bar rekli, sa 200000 na satu u m opremi, znaci bas full: Na srecu auto je dosao u pravo vreme kod mene jer sam svoj bes isterao u vreme dok sam vozio prizmu pa se nisam nesto preterano izivljavao (iskreno nisam ni smeo) jer auto je prava divlja zver a i bogami pije celih 20 sa mojim stilom voznje. i onda stizu mirne godine.zenim se i dobijam sina i u skladu s tim prvo stize uno 1.3sx a zatim i kadet 1.6 karavankadet ko kadet sokocalo ali mi je zao una sto ga nisam zadrzao da ga sredim za moju dusu, opet neka kriza (useljavanje s nnovom porodicom u novu kucu) i otisao je na dobos i onda 2007 jos jednom (sreca sreca radost) kupujem dedru 1.6 96god, sa rekao bih pravih 150000km, uglavnom veoma zadovoljan i autom i zivotom u to vreme (sanjao sam doduse libru)imao sam utisak da je nikad necu prodati i jos malo i mali buduci lacista, obozava libry i moracu da mu je priustim i onda 2009 zbog posla koji je poceo posle kraha s racunarima i ekspanzije pomalo ne razmisljajuci uzimam golfa 2 dizel (ejjj, auto koji sam oduvek prezirao)(izvinite vi koji ga volite) moj posao je ostao isti i nepromenjen ali moj pojam automobila i zivota sa njim unistento je toliko neinspirativno i neudobno vozilo da mi je muka svaki put kad ga pogledam a kamoli vozimsta sam trazio to sam i dobio, mada da sam malo mislio jedan tipo ili delta bi mi isto zavrsavali posao a tek jedna dedra karavan ali ne sudbina mi je dala golfa (gnojfa)i tako do dana danasnjeg se patim sa njim i pokusavam da ga se otarasim ali ova kriza je cak i mocnog golfa unistila, cak ni oni se ne prodaju ko nekadevo kad je dosao a kad bude otisao posveticu mi i citav minut oprostajnog govora i cele 2 slike evo samo jos malo i necu vise obecavamnadam se samo da nisam preterao i da je bar nekom ovo sto sam pisao zanimljivo, imao bih mnogo toga da kazem jos ali ne bih da ispadam davez, sto zaista i nisam, vec eto da predstavim neki moj put i razvoj moje auto svesti, mada lancia ostaje one and onlyvozio sam u zivotu svasta od krseva do limuzina od 50000 ali posto nisu bili moji nisam ni hteo da pominjem, za pomenute stojim na usluzi da odgovorim na sva pitanja jer sa svakim imam dovoljno iskustava da mogu po nesto nekog i da savetujemnadam se da ce mo se lepo druziti ovde, na mnogim sam forumima ali ovakvu zajednicu nisam nigde video, samo nastavite tako i ne dozvolite da vas navedu da kupujete razumom vec srcem ja sam primer da to nije dobrosalim se i pozdrav svima Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dusman 0 Posted March 8, 2011 Druze dobra ti kolekcija i nadam se da ces ponovo kupiti lanciu posto se da videti da ih obozavas.p.s. da nije slucajno delta slikana u perionici "Pit stop" sada je to fiatov servis? Quote Share this post Link to post Share on other sites
loodilo 0 Posted March 8, 2011 Odlično predstavljanje! Svaka čast! Posebno mi se sviđaju Redža GTS i Cosworth Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2338 Posted March 8, 2011 ee sjajno za prestavljanje tvoje istorije automobilizma,bas lepo napisano,i vidi se da preferiras,kao i mi svi ovde na forumu,fiate i lancie ova zadnja dedra je bas super izgledala,nisi je trebao prodavati nikako,a golfa,ako mozes sto pre da prodas,iako izgleda bas pristojno,kakvih sve imapa nadamo se da ces da pazaris neku lybru il nekog stila Quote Share this post Link to post Share on other sites
integralac 2566 Posted March 8, 2011 slike delte su u stvari slike prizme (da slicne su) i slikane su davne 1996 ispred perionice koja i danas postoji i zove se auto servis Mane, nema ni F od fiatovog servisazao mi je sto 90ih nije bilo aparata ili telefona kao sada da islikam to valjano, ovo je sve sto sam sacuvao od slikau planu je da prodam golfa i onda u zavsnosti od finansija uzmem ili (deltu2, dedru, bravu ili punta1) ili (libry i nema dalje), videcemo vec, ako idem na libry onda cu sam da je uvozim i biram po CH a za ove jeftinije necu ni da gledam, sta mi se ponudi uzimam pa cu polako da sredjujem Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted March 8, 2011 Heheheeeee..... Dobro došao! I ja sam vozio Golfa 2 ,tzv"najbolji auto na svetu", (a vozio ga i papa Benedikt, ako to nešto znači). Skoro 23 godine. Tačno je, najdosadniji auto na svetu. Beskrajno. Potpuno razumem tvoju žalost za Dedrom, al šta je tu je. Naletećeš već na neku pristojnu Lanču. Ukoliko ne, ima i jako dobrih "stilova" za pristojne pare. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markedjani 0 Posted March 8, 2011 elem zamenio sam je za forda scorpia 2.9 ghia cosworth, 174 ks, oprema max za to vreme, 1986 godiste ali kao nov. To je trajalo do 2002 i onda ga prodajem zbog svima nam znane cene registracije. Imao je samo jednu manu, nije nosio lancia ime inace izuzetan auto u svakom pogleduMala ispravka... niti je bio cosworth niti je imao 174ks... bio je 2.8i i imao je 145-150ks Naravno pod uslovom da ništa nije dirano tj da je fabrički i naravno da se slaže godište Izvinjavam se za upad Quote Share this post Link to post Share on other sites
integralac 2566 Posted March 8, 2011 da se ne pravim pametan ali imao sam original saobracajnu sa zapada i proverena je i ovde pred legalizaciju, motor jeste bio 2.9 i svi podaci su iskopirani sa nje, znam samo da su se svi pitali na tehnickom sta je ovo, veoma redak model, a evo i sa netaFord (Europe) model Scorpio 1gen-Granada Mk III belongs to mid-size luxury / executive car class. Represents the "E (executive cars)" market segment. The car was offered with 5-door hatchback, 4-door sedan (1990-1994), station wagon body shapes between the years 1985 and 1994. A major change ("face lift") during a model run occured in 1992.Cars were equipped with range of engines of 1796 - 2933 cc (109.4 - 178.6 cui) displacement, delivering 51 - 143.5 kW (69 - 195 PS, 68 - 192 hp) of power.ako su mene lagali onda i ja lazem i izvinjavam se zbog toga Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted March 8, 2011 Uno je bio dobar,malo je falilo da izgleda ekstra! Lepo je ovo sto si ispisao,zanimljiva prica. Quote Share this post Link to post Share on other sites
integralac 2566 Posted March 8, 2011 hvala momci, potrudio sam seuno i jeste bio malo bolji kasnijeuzeo sam stranca, nasao za 100e u nekom selu pored potoka, ubacio nova sedista, sredio farove i plastike, pustio novu farbu jer sam imao mali udes sa strane pa kazem aj nek ide ceo, bas je izgledao onako blago sportski Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted March 8, 2011 Da,da Unu je malo falilo da bude ljuta masina! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markedjani 0 Posted March 9, 2011 da se ne pravim pametan ali imao sam original saobracajnu sa zapada i proverena je i ovde pred legalizaciju, motor jeste bio 2.9 i svi podaci su iskopirani sa nje, znam samo da su se svi pitali na tehnickom sta je ovo, veoma redak model, a evo i sa netaFord (Europe) model Scorpio 1gen-Granada Mk III belongs to mid-size luxury / executive car class. Represents the "E (executive cars)" market segment. The car was offered with 5-door hatchback, 4-door sedan (1990-1994), station wagon body shapes between the years 1985 and 1994. A major change ("face lift") during a model run occured in 1992.Cars were equipped with range of engines of 1796 - 2933 cc (109.4 - 178.6 cui) displacement, delivering 51 - 143.5 kW (69 - 195 PS, 68 - 192 hp) of power.ako su mene lagali onda i ja lazem i izvinjavam se zbog togaKako ti je izgledao motor ?Ovako...Ili možda ovako ?Ili je pak ovako nešto u pitanju... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted March 9, 2011 Sta je ovo ljudi,kakvi su ovo motori,kau u avionu! Quote Share this post Link to post Share on other sites
svetozar 0 Posted March 9, 2011 zar ova lada nije imala oznaku 2101? svaka cast na predstavljanju,provozao si ti svasta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
integralac 2566 Posted March 9, 2011 @Markedjaniovaj efi na drugoj je to sto sam imao ali mnogo prazno ovde ispod haube, znam da kod mene nisi imao ruku gde da stavis, nalik prvoj, dosta je vremena proslo ne mogu biti siguran vise Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markedjani 0 Posted March 9, 2011 ^^^ 2.9 12v sa 150ks... čisto da znaš da nije bio cosworth i nije imao 170 i kusur konja Cosworth je 2.9 24v kao na trećoj slici i ima 195-205 ks u zavisnosti od verzije.Izvini za ovo smaranje ali čisto mi upalo u oko ti detalji Takođe sam imao Scorpio samo 92. godište redizajnirani sa 2.0 dohc pa sam Scorpia izučio Quote Share this post Link to post Share on other sites
zivko 0 Posted March 9, 2011 Jedno pitanje u vezi onog bmw-a, sta je imao od "m" opreme, posto na slikama nisam video nista sto ima veze sa pomenutom.. Quote Share this post Link to post Share on other sites