Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
duxi-kg

Punto mk.2 - ubaciti manuelni umesto automatik menjača?

Recommended Posts

Da li je moguce u punto mk2 sporting automatik ubaciti manuelni menjac sa 5 brzina?

sta terba menjati? koje su mane ili prednosti ovog poduhvata?

hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pedale,komandu menjaca,zamajac,alnaser,menjac i mozda pouosovine. Ostaje problem elektronike i greske na tabli,sitna prevezivanja rikverc svetla. Najbolja varijanta (i najskuplja) je motorni racunar,centalna elektronika, i tabla sa drugog auta. Najeftinije je nakon montaze probati sta ce se desavati sa radom motora.

Edited by Martini

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moguce je, ali ne znam koliko je isplativo. :whistle: A zasto bi menjao menjac? Jel ti ovaj dobro sljaka?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pedale,komandu menjaca,zamajac,alnaser,menjac i mozda pouosovine. Ostaje problem elektronike i greske na tabli,sitna prevezivanja rikverc svetla. Najbolja varijanta (i najskuplja) je motorni racunar,centalna elektronika, i tabla sa drugog auta. Najeftinije je nakon montaze probati sta ce se desavati sa radom motora.

nedavno sam uzeo automatik punto sporting u koji je ubacen manualni menjac sa 5 brzina...za sad sve radi normalno,auto lepo vuce sve ok...ali ne radi mi km sat i merac kilometraze...sutra to treba da se sredi.juce mi upali check engine i kao da su mu pali obrtaji na 650-700...jel to normalno??

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne drži me za reč, ali merač kilometraže i brzinomer rade preko senzora na menjaču, verovatno taj deo ili nisu imali ili nisu znali kako da povežu (instalacije).

to što ti obrtaji padaju nema veze sa menjačem, pretpostavljam da je to na ler gasu, treba da očistiš leptir gasa, step motor, dizne pa onda da vidiš...u servisu je ova akcija 5 evra po dizni i to ne možeš sam (ultrazvučno čišćenje) a step i klapna manje od 20 eur, a to možeš i sam...pričam o benzincu, nisi se izjasnio koji je motor :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ motor je sporting 1.2 16v 80ks...cistio sam leptir gasa juce i obrtaji se vratili na 800.ali kad upalim grejanje tek skoce na 900..inace sve lepo radi,salta,vuce itd...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sledeći je onda step motor da se čisti, on ti pomera klapnu gasa, meni je bilo slično, nestabilan ler gas, al to je to :thumbsup:

ne znam za ovaj detalj sa grejanjem...obično grejanje ili klimatizovano? :)

Edited by Oktopod

Share this post


Link to post
Share on other sites

to što upališ na 2 je brzina ventilatora u kabini koji ubacuje vazduh...na 3 i 4 će se čuti još jače jer se brže vrti :thumbsup:

nalazi se mislim baš tu ispod kasete, uz polen filter, ako baš bruji onda možda treba da se podmaže ili menja, najbolje proceni sam i vidi kod još nekog u puntu kako se čuje...nisam čuo do sad da je neko to radio

nisam samo razumeo da li se klima pali sa paljenjem grejanja, pošto klima ima svoj ventilator na hladanjaku, pa kad se on upali trebao bi motor teže da radi, odnosno moguće da malo pomeri obrtaje u leru da se ne bi ugasio šta znam...

p.s. kakvi su ti filter za vazduh i polen filter? nešto razmišljam, ako ti ventilator u kabini bruji, možda je polen filter zapušen jer nije dugo menjan, pa je ista situacija onda i sa filterom za vazduh fazon...on ti je na motoru u plastičnoj kutiju, a polen filter ispod kasete kod suvozačevih nogu, za početak proveri na oko i malo usisaj ako je mnogo prljav pa probaj ili menjaj :thumbup:

Edited by Oktopod

Share this post


Link to post
Share on other sites

nema na čemu, on ti filtrira vazduh koji ulazi u kabinu pa je samim tim odmah uz ventilator, a cela ta đunta sa još malim hladnjakom za grejanje ti je ispod kasete, vidi se odozdo kad zalegneš kod suvozačicinih nogu, filter se vadi kao video kaseta ručno :D

probaj skini ga pa upali ventilator na 2, 3, 4 i vidi kako diše bez filtera uopšte...

Share this post


Link to post
Share on other sites

samo modeli sa klimom imaju polen filter, moj nema klimu pa mi prljav vazduh spolja direkt u njonju puše :thumbdown:

u principu, moguće ga je ugraditi i u auto bez klime budženjem iza ventilatora, iseče se parče kao rupa veličine filtera na kanalu za vazduh ispod kasete i ubaci se filter :D

može se vaditi i očistiti, usisivačem i slično, ali cena je oko hiljadu dve dinara, a menja se na svaki drugi mali servis ili po osećaju...zavisi u kakvim je uslovima vožen auto. redovan je uzročnik zamagljenog stakla zimi kad je prljav :)

Edited by Oktopod

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...