Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
dragan81

Kappa 3.0 V6 24v / 2.0 20v - problem sa paljenjem

Recommended Posts

moze li neko da mi kaze koliko dođe novi ventilator u Srbiji za lancu kappu...

Nov ko zna vidi u radnjama a polovan od 10e pa do 50e zavisi kako natrci... juri polovan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ima u Nisu i za 4 evra. Mozda ih neko i poklanja za Novu godinu.

pa mangupe napisi cenu coveku a ne meni da se kurcis...

Share this post


Link to post
Share on other sites

e pozdrav....promenio sam osigurac i sada radi ventilator i to nista da se cuje da skripi ili slicno....s tim da je osigurac koji sam promenu bio malte ne istopljen a treba uzeti i uobzir da mi je dan pre ventilator radio malte ne ceo dan...e sadA DA LI DA MENJAM VENTILATOR ILI NE....HVALA SVIMA NA POMOCI....A BRATU U Hristu krsmanu zelim svako dobro u zivotu....pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda ne bi bilo lose da se raspakuje, pregleda i podmaze ili eventualno promene lezajevi(caure) ?! Verovatno je od dugog rada pregrejao lezajeve pa zablokirao. Moze da se desi da pregore namotaji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam problem pa da pitam ovde:

Auto je u poslenje vreme imao problema sa paljenjem, uglavnom jer akumulator brzo prazni ili totalno isprazni kao ovaj put. E sad licno mislim da nije do akumulatora jer je menjan proslog leta znaci maltene je nov (nije Blackhorse). Iako je poslednjih dva meseca bas slabo vozen na duze, paljen je i po malo vozen skoro svaki dan pogotovo po hladnom vremenu. Ono sto ja vidim kao neki potencijalni problem je kontakt brava jer u toku voznje primetio sam da kljuc moze da se vadi iz nje a koliko znam ne bi trebalo. Danas kada smo ja i stari probali da ga upalimo preko kablova sa njegovog auta opet nije hteo da upali iako pokazuje da ima napona, gore sve lampice, podigne sve kazaljke i sasvim normalno ga zavergla ali odmah posle se cuje neki zvuk (trrrr ili kako vec) i nista. Nekoliko puta smo tako probali i opet nista.

Moje pitanje je da li ta kontakt brava moze biti uzrok crpljenja struje iz akumulatora jer bi se ona svakako menjala posto kljuc bukvalno propada za cetvrt kruga vise nego sto treba, ili je nesto drugo u pitanju??? Da napomenem da auto nema alarm, ima samo blinkajucu diodu a sredini koja nicemu ne sluzi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

probaj da prespojis direktno na anlaseru pa vidi kako ce da vergla

ako vergla isto onda nije brava a ako vergla normalno onda je brava u pitanju...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pogledaj za pocetak kakve su kleme. Ne da li su ciste, nego se kod njih desava na fabrickim klemama da se rasklimaju na mestu gde kabal ulazi u njih. Takodje treba da vidis i stanje mase koja sa menjaca ide na sasiju. Lampica koja blinka ima svoju ulogu i ona je od kod kljuca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako, probali smo da jacim kablovima da upalimo i uspelo je (nisam siguran ali mislim da su ti kablovi 600A), mada sreca nije dugo trajala jer je motor prvo proizvodio cudan grublji zvuk i tako je kratko vreme radio da bi se kasnije sam od sebe ugasio. Posto je akumulator u garanciji odneo sam za svaki slucaj da ga provere mada i u servisu kazu da garantovano negde vuce "fals" struju i da nije do akumulatora. Opet mi deluje da se nekako sve svodi na tu kontakt bravu ili neceg drugog vezanog za sistem za paljenje.

Edit: I kleme sam takodje proveravao, ok su.

Edited by Vujadin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugari pozdrav...evo me...znaci svasta se izdesavalo samnom tako da nisam dugo bio na forumu....auto Sam popravio al naravno uvek ima nesto ili Ali sto devona ku srecu kvari....auto sastavio posle lupanja uradio bas sve al bas i na kraju skontam da mi majstor nije dobro zalepio sajbu pa mi se voda nakuplja na istrumental tabli do sajbe Sa unutrasnje strane...i naravno lik laze laze i tako da Sam sada nasao neku Tajlandsku sajbu i cekam da dodje...ns razumem ako si majstor i imas iskustvo zasto ne uradis kako treba...al dobro...da cemu valjamo danas bi ovo bila Svedska...inace istalo sve radi i to dobro....poslacu par fotki da vidite ....eto....e

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugari pozdrav...evo me...znaci svasta se izdesavalo samnom tako da nisam dugo bio na forumu....auto Sam popravio al naravno uvek ima nesto ili Ali sto devona ku srecu kvari....auto sastavio posle lupanja uradio bas sve al bas i na kraju skontam da mi majstor nije dobro zalepio sajbu pa mi se voda nakuplja na istrumental tabli do sajbe Sa unutrasnje strane...i naravno lik laze laze i tako da Sam sada nasao neku Tajlandsku sajbu i cekam da dodje...ns razumem ako si majstor i imas iskustvo zasto ne uradis kako treba...al dobro...da cemu valjamo danas bi ovo bila Svedska...inace istalo sve radi i to dobro....poslacu par fotki da vidite ....eto....e

Pa šta, jel neće da pali?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pali ko metak...mada me zabrinjava ta voda...al to ce,da se resi a kosta....sve radi....

Share this post


Link to post
Share on other sites

E ovako. 20v, 98.god 155hp, neće da upali čim stoji duže od sat ili dva. Vergla i par sekundi treba da sastavi, nekada moram i gas pritisnuti da uhvati( subjektivno tad upali uvijek). Provjerio akumulator, alnaser odrađen prije 2 godine, pregledan plin, stavljene nove svjećice juče i problem je i dalje tu. Na dijagnostici pokazuje brizgaljke i lambda sondu. Pošto je plin ugrađen i uvijek upali na benzin pa prebaci na plin na temperaturu, ne znam da li je greška do plina (check engine stalno na bord kompu). Ima li ko kakvu sugestiju kako ovo riješiti... razmišljao sam i o pumpi benzinskoj i filterima goriva , Mislim da nije to,ali ne znam više ništa ... pišite....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto mi tesko pali i kad je hladan i kad je vruc...zamenio sam senzor radilice dizne su ciste....na dijagnostici sve ok...ali auto tesko pali....

samo  mi benzinska pumpa ima cudan zvuk kada se da kontakt(cuje se zujanje pa onda neko pretakanje u rezervoaru)...ali kad upali sve lepo radi mirno....lepo prima gas...

Ako palim posle par minuta onda krese kao mina,ako ostavim 15,20 min onda opet muke?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je stariji tip Kappe postoji verzija sa spiralnom cevi na pumpi. Hoce da pukne crevo na toj cevi i da tu gubi pritisak. Zato je moguce da se cuje pretakanje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad tesko pali i na benzin i na plin(dal je hladan ili vruc isto se ponasa)....obican je plin.....

Da li hoce da utice to sto je crevo od plina daleko od protokomera?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...