fedja.culum 0 Posted July 24, 2010 jel ko sipao ,da li ima razlike u potrosnji i snazi automobila? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terza 1 Posted July 24, 2010 Avio dizel na Eko pumpama? Na taj mislis? Ma sve je to isto, buckuris ko buckuris, slabijeg kvaliteta nego inace, neko ga krsti kao aviodisel, neki kao euro 5, sve u svemu, nema razlike velike. Mozda je ipak na molu malo bolje. Ja zavisno od goriva mogu samo da osetim minijaturne razlike prilikom ubrzavanja sa manjeg broja obrtaja. Sve ostalo mi je isto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted July 24, 2010 Ni ja ne vidim razliku. Noj kum ima fabricku Cessnu sa motorom iz MB A 170 CDI(malo modifikovan,naravno). Sipao je bez problema evrodizel sa Lukoil pumpe. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markoni147 48 Posted July 24, 2010 Sipao ja, u principu retko kad sam osetio po potrosnji i po tome kako auto ide razliku u gorivu na NIS-u, ELP-u, MOL-u, EKO-u...Ono gde osetim razliku je miris izduvnih gasova (posto mi je auto u garazi) i to da li purnja na punom gasu...Po tome mi se ELP pokazao najbolje, niti purnja, niti smrdi... Taj zadnji rezervoar koji sam sipao na EKO-u mi je purnjao malo auto...Vidim da se PETROL reklamira sa nekim novim dizelom pa cu sledeci put i to probati... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terza 1 Posted July 24, 2010 Markoni bas tako! To je jedina razlika, koju i ja vidim. Miris izduvnih gasova, sa losijim gorivom imam utisak da je nekako ostriji, ume da zasmeta kad si blizu. I po dimu, posto ga inace nema, osim ako ugusim auto sa nizih obrtaja pa naglo dodam gas, ili kad bas preterm na punom gasu i to je obicno onako manji oblacak, onako braonkasto - sivkastog dima., Sem toga nikakve razlike nema. Naotprilike istim uslovima voznje, potrosnja je uvek priblizno ista, mozda varira do pola litre gore dole. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted July 24, 2010 Sve je to ljudi moji isto sr...Da ne mislite da su jedni pošteni, pa nas časte evropskim dizelom?. Nijanse su u pitanju; ja uzimam stalno kod jedne te iste pumpe koja mi štampa račun (posle ga knjižim kao trošak)... i ako mi je neki poznanik iz detinjstva, vlasnik te pumpe mi garantuje da ne "krsti" gorivo, a kako kad dobije. A dobije iz NIS-a. Nekad bude vrlo kvalitetno, nekad štipa za oči kad staneš iza kola, kao da radi na kerozin. Nekad se ne oseća da iz auspuha išta izlazi. Kurate smo sreće sa tim gorivom skroz. I to će tako biti do 2012 kada počinje slobodna konkurencija. Ova sada dobijamo rinfuze iz Madjarske, Bugarske i Rumunije. I sve pumpe dobijaju isto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
scul 0 Posted July 24, 2010 Pa skoro je u reviji SAT bilo testiranje Euro-dizela sa nekoliko pumpa (EKO, MOL, NIS....) i utvrdili su neznatne razlike....E sad, ja bih voleo da vidim da neko testira i uporedi Euro dizel sa MBG i ostalih privatnih pumpi gde je drasticno jeftiniji a ipak ga zaobilazim u sirokom luku jer necu da rizikujem... ako bi neko testirao i dokazao da je i taj ED u granicama propisanih normi, sutra bih tamo tankao Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terza 1 Posted July 24, 2010 Hm... Totalna dilema., koja sve ovde muci rekao bih. Ne znam bas da li mogu tek tako da prodaju sve i svasta, valjda ima nekih kontrola i inspekcija. Recimo Knez petrol na Rusnju ima ED po ceni nesto nizoj nego sto je obican dizel na ostalim pumpama. A obican dizel je na knez petrolu jedno vreme bio iste cene kao i ED, sada je jos jeftiniji. Tako da mu gorivo kod njih dodje oko 10-tak dinara jeftinije nego na drugim pumpama, e sad da li je neka mucka ili ne, ko ce ga znati. Bilo je nekakvih afera, nesto se pricalo, ali sta bi na kraju ne znam Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2337 Posted July 24, 2010 ja sam par puta sipao na MBG pumpama,pa mogu reci samo da je bolje od NISa.po meni sve je to isto,mozda najbolje sto sam tocio je na ELP pumpama,al nikako nemoze da se meri sa eurodizelom u bosni gde auto manje trosi,a bolje ide,startniji je Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terza 1 Posted July 24, 2010 Ja bas juce napunio rezervoar u Bosni. Ide isto, samo nema dima nista. Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted July 24, 2010 Pa skoro je u reviji SAT bilo testiranje Euro-dizela sa nekoliko pumpa (EKO, MOL, NIS....) i utvrdili su neznatne razlike....citao sam i po njima ako ces da ulazis u nijanse najbolje se pokazalo gorivo(ED) sa NIS-a,na dinu je dalo pola konja vise,sto dalje implicira da je sve to isto razlikuje sa u nijansama sto normalan vozac ne moze da osetia i mercedes je preporucio NIS,do skoro sam vodio racuna gde sipam i gledao sam da to bude MOL,ali u zadnje vreme n emogu toliko da se smaram sipam gde stignem samo izbegavam OMV,i ostale male pumpe gledam da sipam na vecim pumpama Quote Share this post Link to post Share on other sites
Blueshadow 0 Posted July 25, 2010 (edited) Pa skoro je u reviji SAT bilo testiranje Euro-dizela sa nekoliko pumpa (EKO, MOL, NIS....) i utvrdili su neznatne razlike....E sad, ja bih voleo da vidim da neko testira i uporedi Euro dizel sa MBG i ostalih privatnih pumpi gde je drasticno jeftiniji a ipak ga zaobilazim u sirokom luku jer necu da rizikujem... ako bi neko testirao i dokazao da je i taj ED u granicama propisanih normi, sutra bih tamo tankaoIsto gorivo!! Edited July 25, 2010 by Blackshadow Quote Share this post Link to post Share on other sites
fedja.culum 0 Posted July 25, 2010 (edited) procitao sam negde da do kraja godine treba da se ukine zabrana na uvoz derivata,pa bi valjda trebalo da udje nesto kvalitetnije gorivo ili ce biti obratno ,pa da nam ulazi koje kakvo djubre od goriva.po meni je sve to isto gorivo!!! Edited July 25, 2010 by fedja.culum Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lyon 0 Posted July 25, 2010 (edited) Moze da udje samo kvalitetnije, jer kad nema monopola ti biras gde ces sipati, a oni se bore da sipas bas kod njih.Sada je manje vise svejedno, jer ni na jednoj pumpi gorivo nije na nivou kvaliteta EU, niti izbora raznih podvrsta istog goriva (npr bezolovni od 98 oktana, sprint dizel, alpine dizel itd) Edited July 25, 2010 by Lyon Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted July 25, 2010 procitao sam negde da do kraja godine treba da se ukine zabrana na uvoz derivata,pa bi valjda trebalo da udje nesto kvalitetnije gorivo ili ce biti obratno ,pa da nam ulazi koje kakvo djubre od goriva.po meni je sve to isto gorivo!!!U pravu si.Poznajuci nase trgovce,eto njima prilike da uvezu sto jeftinije djubre i da se takmice ko ce ga povoljnije prodati i upropastiti nam vozilo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
fedja.culum 0 Posted July 25, 2010 bas tako,atanackovic i ide na to!!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted July 25, 2010 Ja na EKO pumpi,sipam vec 4 do 5 godina Euro dizel i zaista nisam imao nikakvih problema .Prve 3 i po godine sam sipao u Mareu JTD ,napominjem da mi nije bio zatvoren EGR,sto nisam ni znao ,auto je isao najnormalnije uz minimalnu potrosnju,I sada u Lybru,na EKO-u,sipam taj Avio dizel ,koji je se filtrira kroz Velcon USA filtere,koji inace sluze za prociscavanja avionskog goriva,a mozete da zamislite ,koliko je u vazduhu bitno da je gorivo sto boljeg kvaliteta*sto dirkto utice na bezbednost putnika i posade ),TOYOTA je auto proizvodjac koji direktno preporucuje ovo gorivo za svoje automobile kod nas,a evo i texta o toj vrsti Euro dizelahttp://www.ekoserbia.com/NewsDetails.aspx?lan=1&id=159Koliko kapiram ti filteri su montirani direktno na EKO pumpama,gde se gorivo sa njima prociscava pre sipanja u nase automobile,tako da kakvo god stigne na pumpu,krsteno ili ne,iz njega se odstranjije voda i prljavstina,pre nego sto udje u rezervoare nasih automobila.Posto jednom u par meseci idem do Sombora/Subotice cesto sipam na MOL-u,posle NS-a i nisam primetio neku razliku u potrosnji,odnosno radu motora izmedju EKO-a i MOL goriva.ne dime ni jedno ni drugo.Takodje je interesantno da znam ljude koji rade u dve razlicite firme,jedna auto kuca i jedna gradjevinska firma,i obe su imale problema dok su tocile na OMV-u,a posle prelaska na EKO i Aviu-problemi su reseni .Jos bih na pomenu da i EU dizel u inostranstvu nije baz besgresan ,oba automobila koja sam vozio i vozim,su odmah po uvozu morala da prodju kroz nek tretman ciscenja instalacija kroz koje ide gorivo,odnosno njegova isparenja i gasovi(Marea-ciscenja EGR-a i Lybra-ciscenje dizni)znaci takvi su dosli iz Italije i to se radilo u veoma kratkom roku po uvozu.A opet mozda je to i normano odrzavanje u slucaju comonrail motora posle odredjenog broja kilometara,gde god oni vozeni . Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted July 25, 2010 Pa nekako mi naslov teme lici na ovo....http://www.youtube.com/watch?v=1QMWzs__aoM&feature=related Quote Share this post Link to post Share on other sites
fandjo 1 Posted July 26, 2010 Kako li im je uspelo ovo? ovi danasnji klinci su 'chudo". Quote Share this post Link to post Share on other sites
CESAR 0 Posted July 23, 2012 Probao sam i taj MBG i rekao više nikad! Potrošnja mi je skočila preko litar i auto je plakao za MOL-om!Ne znam šta oni prodaju ali to nije euro5dizel kako ga oni reklamiraju. Quote Share this post Link to post Share on other sites