Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Kineski Chery, MG, Geely, BYD i zvanično stigao u Srbiju / Kineski automobili

Recommended Posts

Changan Uni-T

 

changan uni t 03.jpg

 

Kineski Changan je u januaru najavio da će ove godine prvi put izlagati na sajmu automobila u Ženevi, a za tu priliku je pripremio i premijeru svog novog SUV modela. Sajam u Ženevi je u međuvremenu otkazan, pa je ovaj novitet premijeru doživeo tek sada. Radi se o SUV-u pod nazivom Uni-T, a koji ranije bio poznat i pod kodnom oznakom S202.

 

changan-uni-t 02.jpg

 

U saopštenju se navodi da je Uni-T dugačak 4515 mm, širok 1870 mm, međuosovinsko rastojanje mu iznosi 2710 mm, dok su točkovi od 17 do 20 inča.

 

changan uni t 01.jpg

 

Pažnju privlače i sistem autonomne vožnje Nivoa 3, panoramski krov, enterijer sa Nappa kožom i 10.25-inčni ekran infotainment sistema. Na početku će se nuditi samo 1,5 litarski turbo agregat sa 180KS i 300 Nm, uz 7-stepeni menjač sa dvostrukim kvačilom i prednj pogon. Kasnije stižu i snažniji 2.0 turbo kao i električna verzija. Prodaja u Kini startuje u junu, po cenama od (preračunato) 15.800 do 20.500 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

JAC Jiayue X7

 

jac x7 004.jpg

 

Kineski JAC će u drugoj polovini godine početi sa prodajom novog crossovera Jiayue X7, čija cena za sada nije saopštena.

 

jac x7 003.jpg

 

Jiayue X7 je dugačak 4776 mm, širok 1.900 mm, visok 1.760 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 2.750 mm, a biće dostupan u verzijama sa 5 ili 7 sedišta.

 

jac x7 002.jpg

 

Deo opreme između ostalog čine panoramski krov, digitalna instrument tabla, multimedia sistem i kožni volan.

 

jac x7 001.jpg

 

Za sada je potvrđen samo jedan motor, i to 1.5 TGDI turbo benzinac sa 174KS i 251 Nm obrtnog momenta, uz menjač sa dvostrukim kvačilom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električni Skywell BE11

 

skywell 003.jpg

 

Novi kineski proizvođač automobila Skywell predstavlja svoj prvi električni crossover BE11 i najavljuje da će do 2025. godine u gami imati ukupno četiri EV modela. U vesti nema mnogo detalja, ali je poznato da je u pitanju crossover dužine 470 cm i sa međuosovinskim rastojanjem od 280 cm.

 

skywell 002.jpg

 

Za sada nema informacija o elektromotoru i baterijama, jedino se pominje da autonomija sa jednim punjenjem iznosi oko 500 km.

 

skywell 001.jpg

 

Deo opreme čini i veliki digitalni displej u unutrašnjosti, a više informacija tek sledi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cowin Showjet

 

201999-cowin 004.jpg

 

Kineski Cowin (deo kompanije Chery) za kraj maja najavljuje start prodaje svog novog crossovera Showjet.

 

cowin 003.jpg

 

U kratkoj vesti se navodi da je Showjet dugačak 4400 mm, širok 1831 mm, visok 1653 mm, kao i da ima međuosovinsko rastojanje od 2632 mm.

 

cowin 002.jpg

 

Na početku će se nuditi samo 1.5 atmosferski benzinac sa 116KS i 143 Nm, u paru sa manuelnim ili opcionim automatskim menjačem.

 

202000-cowin 001.jpg

 

Deo opreme između ostalog čini i 10.25-inčni ekran osetljiv na dodir, dok više detalja tek sledi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električni Hongqi E115 ide u proizvodnju

 

Hongqi-E115.jpg

 

Kako prenosi B92, kineski proizvođač automobila Hongqi objavio je da počinje da proizvodi svoj SUV model E115. Nisu dali precizan odgovor kada će se ovaj automobil naći na tržištu, ali se očekuje da to bude do kraja ove godine i za prvih šest meseci napraviće oko 51.000 primeraka. Koncept modela E115 prikazan je na sajmu automobila u Šangaju, a SUV će biti veoma veliki i po dimenzijama sličan BMW X7 modelu. Pokretaće ga par elektromotora od 218 i 299 KS sa 350 odnosno 420 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Posedovaće litijumsku bateriju od 92 kWh i iz jednog punjenja će moći da pređe oko 600 km.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Qoros 7

 

qoros 7 03.jpg

 

Kineski Qoros je promovisao novi SUV model 7 koji će prvim kupcima biti dostupan u drugoj polovini ove godine.

 

qoros 7 02.jpg

 

Qoros 7 se bazira na postojećem modelu Qoros 5 od koga je duži 8 cm (što znači da ima 468 cm), dok međuosovinsko rastojanje iznosi 272 cm.

 

qoros 7 01.jpg

 

Na početku će se nuditi samo 1.6 turbo benzinac sa 204KS i 280 Nm a kasnije stiže i 1.8 turbo agregat sa 231KS i 300 Nm.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Roewe RX5 Plus

 

roewe rx5 02.jpg

 

Na kinesko tržište u junu stiže i obnovljeni Roewe RX5 koji sada u nazivu ima i dodatak Plus. Roewe RX5 Plus se u odnosu na dosadašnju verziju razlikuje po izmenjenom prednjem delu (veća maska, doterani branik i svetla), drugačijoj haubi, novim točkovima i promenjenim zadnjim svetlima.

 

roewe rx5 01.jpg

 

Automobil je dugačak 4556 mm, širok 1855 mm, visok 1719 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 2700 mm. U ponudi će biti dva turbo benzinca (1.5 TGI sa 169KS i 2.0 TGI sa 220KS), plug-in hybrid verzija eRX5 (ima 220KS), kao i potpuno električna varijanta ERX5 sa 116KS i autonomijom od oko 320 km. U zavisnosti od verzije nude se 6-stepeni manuelni i automatski menjač sa dvostrukim kvačilom (sa 6 ili 7 stepeni), a dostupan je i 4x4 pogon.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baojun RC-5

 

202334-Baojun 02.jpg

 

Kineska marka Baojun (nastala saradnjom kompanija SAIC, GM i Wuling) planira da ove godine predstavi šest noviteta, među njima i ovaj RC-5 koji će zameniti dosadašnji Baojun 630. RC-5 je kompaktni liftback dugačak 4650 mm, širok 1806 mm, visok 1458 mm, dok međuosovinsko rastojanje iznosi 2700 mm.

 

202335-Baojun 01.jpg

 

Za RC-5 su predviđeni 1.5 atmosferski benzinac sa 99KS kao i 1.5 turbo koji raspolaže sa 147KS, u kombinaciji sa 6-stepenim manulenim ili opcionim automatskim menjačem. Slika unutrašnjosti još nema, ali se pominju digitalna instrument tabla i napredni IOT (Internet of things) sistem konekcije. Prodaja u Kini će početi u drugoj polovini godine, a cena još nije poznata.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-Byte električni SUV uskoro stiže do kupaca

 

202359-Byton 01.jpg

 

Dve godine nakon što je predstavio M-Byte električni SUV koncept, kineski proizvođač električnih automobila Byton došao je do njegove predprodukcijske faze. Po prvim prototipima koji su sišli sa fabričkih traka, M-Byte će biti identičan konceptu. Osim elegantnog i futurističkog izgleda, jedna od njegovih glavnih odlika je masivni 48-inčni displej preko cele kontrolne table. U Kini će se model na tržištu naći u dve verzije. Prvu će pokretati električni motor sa pogonom na zadnje točkove, sa ukupno 268 Ks i 400 Nm obrtnog momenta i naponom baterije od 72 kWh. Pored njega će se naći i AWD električni motor sa snagom do 403 Ks, uparen sa baterijom od 95 kWh.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kinezi napravili konkurenta Tesli: Xpeng P7 sa jednim punjenjem pređe 700 kilometara

 

xpeng 03.jpg

 

Kineski proizvođač automobila napravio je novi električni model koji bi mogao da bude konkurent Teslinom Modelu 3. Model ''Ikspeng P7'' najozbiljniji je kineski konkurent Tesli, iako se u ovoj zemlji trenutno proizvodi 12 automobila koji se nadmeću sa američkim električnim automobilom. Međutim, ''Ikspeng P7'' je kineski model koji do sada ima najveću autonomiju jer sa jednim punjenjem može da pređe 706 kilometara, kako je zvanično saopšteno. To je 38 kilometara više nego što može da pređe Model 3. ''Ikspeng P7'' je i jeftiniji nego američki takmac koji takođe ima proizvodnju u Kini. Početna cena kineskog modela je oko 32.000 dolara, dok je u slučaju Tesla Model 3 to skoro 46.000 dolara.

 

xpeng 02.jpg

 

Ovaj model dug je 4.9 metara, ima međuosovinsko rastojanje od skoro 3 metra i motor od 263 konjske snage, zahvaljujući kome ubrzava od nula do 100 za 6.7 sekundi. ''Ikspeng P7'' ima opciju i upravljanja bez vozača zahvaljujući najmodernijoj tehnologiji koja je ugrađena, navode iz te kompanije.

 

xpeng 01.jpg

 

Sa druge strane, brojni kineski proizvođači žele da preotmu tržište Tesli koji je veoma popularan u Kini. Nedavno je i kineski proizvođač automobila NIO dobio finansijsku injekciju državnih struktura od čak milijardu dolara kako bi napravio model konkurentan Tesli.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kineski BYD Auto stiže u Evropu

 

byd-tang 04.jpg

 

Najveći kineski proizvođač električnih vozila BYD Auto, objavio je svoj plan za ulazak na evropsko tržište sa automobilima na struju. Kako prenosi B92, BYD Auto, koji je ujedno i drugi svetski proizvođač EV posle Tesle, smatra da je došlo vreme da se okuša na Starom kontinentu. Za početak najavljene ekspanzije odabrao je Norvešku, evropsku zemlju u kojoj su automobili na struju procentualno najzastupljeniji u odnosu na celokupan vozni park.

 

byd-tang 03.jpg

 

Najpre će kupcima ponuditi model BYD Tang EV600, koji na norveške puteve stiže kasnije ove godine. Reč je o električnom SUV modelu srednje veličine, sa autonomijom u vožnji od čak 520 km, doduše mereno prema starom i previše optimističnom NEDC testnom ciklusu.

 

byd-tang 02.jpg

 

Tang EV600 ima stalni pogon na sva 4 točka, a specifikacije evropske verzije biće objavljene kasnije. Za sad je poznato da model koji se prodaje u Kini ima bateriju kapaciteta 82,8 kWh, a Kinezima je na raspolaganju i varijanta samo sa prednjim pogonom. Varijanta sa prednjim pogonom dobija snagu od jednog elektromotora od 245 KS, dok verziji sa 4x4 pogonom sleduju dva takva agregata.

 

byd-tang 01.jpg

 

''Norveška je najnaprednije tržište u Evropi kada je reč o širokom prihvatanju i korišćenju električnih vozila, a ima i veoma razvijenu mrežu punjača'', rekao je izvršni direktor kompanije BYD Europe, Isbrand Ho. ''Pomno procenjujemo kako tržište funkcioniše, a dugoročno naš je cilj da proširimo prodaju putničkih automobila izvan Norveške, u druge evropske zemlje'', dodao je on. Osim SUV modela, BYD planira da Evropljanima ponudi i laka komercijalna vozila na struju, kao i električne kamione. Do kraja godine počeće i prodaja kombija nosivosti do 7.5 tona, kao i kamiona-šlepera od 19 tona. Podsećamo, BYD je do sada u Evropi bio zastupljen sa električnim autobusima.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dongfeng Aeolus Yixuan GS

 

dongfeng a 04.jpg

 

Kineski Dongfeng će od juna početi sa prodajom noovg crossovera Aeolus Yixuan GS, koji pažnju privlači i činjenicom da je napravljen na PSA platformi (ovde treba podsetiti da je Dongfeng vlasnik 13.68% akcija francuske PSA grupe).

 

dongfeng a 03.jpg

 

Što se dimenzija tiče, Aeolus Yixuan GS je dugačak 4610 mm, širok 1830 mm, visok 1600 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 2680 mm. Kinezi navode i podatak da je zapremina prtljažnika 474 litra.

 

dongfeng a 02.jpg

 

U ponudi će biti samo prednji pogon, kao i dva benzinska motora (1.0 trocilindrični turbo sa 125KS i 1.5 četvorocilindrični turbo koji razvija 150KS).

 

dongfeng a 01.jpg

 

Deo opreme će moći da čine i panoramski krov, alu točkovi od 17 inča, 10-inčni ekran osetljiv na dodir, kamera sistem, el. podeševanje sedišta...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zotye TS5

 

zotye ts5 05.jpg

 

Zotye TS5 je novi kompaktni SUV model koji će kineskim kupcima biti dostupan još tokom prve polovine ove godine.

 

zotye ts5 04.jpg

 

TS5 je napravljen na novoj modularnoj platformi ZFA, dugačak 4586 mm, širok 1840 mm, visok 1618 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 2700 mm.

 

zotye ts5 03.jpg zotye ts5 02.jpg

 

U gami su dva turbo benzinca, i to 1.5 sa 156KS i Mitsubishijev sa 190KS. Oba su uparena sa 6-stepenim menjačen, a pogon je na prednjim točkovima.

 

zotye ts5 01.jpg

 

Deo opreme čine i 12.3-inčni ekran osetljiv na dodir, kožna sedišta, adaptivni tempomat...

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wey VV7 GT by Brabus

 

202945-brabus way 003.jpg

 

Wey je luksuzno odeljenje kineske kompanije Great Wall Motors koji se uglavnom fokusira na crossovere i SUV-ove. Sada se jednim modelom pozabavila ugledna tjunerska firma Brabus. Wey i Brabus su pre godinu dana potpisali ugovor, a plod te saradnje je Wey VV7 GT.

 

202946-brabus way 002.jpg

 

Crossover se na kineskom tržištu pojavio 2017. godine, a sada je dobio modifikovani paket GT opreme koji je razvijen u saradnji sa stručnjacima iz Brabusa. Baziran je na modelu Haval H6, crossoveru koji je dostupan i u nekim zemljama Evropske unije, a njegov izgled sportskog coupe-crossovera je inspirisan evropskom industrijom automobila.

 

202947-brabus way 001.jpg

 

Brabus je pripremio šire blatobrane, 21-inčne felne, potpuno redizajnirane branike, dodatni zadnji difuzor sa integrisanim većim završecima izduvnih cevi i nova zadnja LED svetla. Fotografije unutrašnjosti nisu objavljene, ali je potvrđeno da ima nekoliko promena. Crossover pokreće 2.0 turbo-benzinac koji razvija 227 KS i 387 Nm obrtnog momenta. Snaga se prenosi na prednje točkove preko sedmostepenog automatskog menjača. Standardni VV7 GT se nudi i sa plug-in hibridnim pogonom, ali nije poznato da li će Brabus ponuditi svoju verziju.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Roewe Marvel R

 

Roewe-Marvel-R 3.jpg

 

Električni Roewe Marvel R će premijeru za širu javnost imati tokom ove nedelje, dok će njegova prodaja startovati u drugoj polovini godine. Marvel R u osnovi predstavlja zamenu za dosadašnji model Marvel X, od koga se razlikuje po izmenjenom prednjem i zadnjem delu.

 

roewe r 2.jpg

 

Nezvanične vesti kažu da Marvel R ima dva elektromotora, kao i autonomiju od oko 400 km.

 

roewe r 1.jpg

 

Automobil će raspolagati sa 5G konekcijom i sistemom autonomne vožnje Nivoa 3. Što se cene tiče, ona će u Kini iznositi oko 260.000 juana (33.890 evra).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električni BYD Han stiže i na evropsko tržište

 

byd han 4.jpg

 

Nedavno je već bilo reči o modelu BYD Han koji je još jedan u dugačkom nizu električnih automobila iz Kine (ovde treba naglasiti da je njegov dizajn realizovan pod komandom Wolfganga Eggera koji je nekada radio za Audi i Alfa Romeo).

 

byd han 3.jpg

 

Ono što sada privlači pažnju je najava iz BYD-a da će Han biti ponuđen i na evropskom tržištu, po ceni od 45.000 do 55.000 evra. BYD Han će inače kineskim kupcima biti dostupan od sledećeg meseca, dok detalji oko starta prodaje u Evropi tek slede.

 

byd han 2.jpg

 

Han je dugačak 4980 mm, širok 1910 mm, visok 1495 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 2920 mm.

 

byd han 1.jpg

 

Uz 5G konekciju i paket asistencije vozaču (po nazivom DiPilot), BYD Han privlači pažnju i gamom ponuđenih verzija. Kineskim kupcima će se nuditi ove tri verzije:

- jedan elektromotor (napred), 163 kW/222KS i 330 Nm, baterije 65 kWh, domet 506 km (po NEDC normama), težina 1940 kg, najveća brzina 185 km/h.
- jedan elektromotor (napred), 163 kW/222KS i 330 Nm, baterije 77 kWh, domet 605 km (NEDC), najveća brzina 185 km/h.
- dva elektromotora (napred sa 163 kW/222KS i 330 Nm, pozadi sa 200 kW/272KS i 350 Nm), baterije 77 kWh, domet 550 km (NEDC), najveća brzina 185 km/h, ubrzanje 0-100 km/h za 3.9 sekundi

BYD navodi i da se do 80% kapaciteta baterija na brzom punjaču može napuniti za oko 25 minuta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baojun RC-5W

 

baojun-rc 03.jpg

 

Kineski Baojun (marka nastala saradnjom kompanija SAIC, GM i Wuling) planira da ove godine predstavi šest noviteta, među kojima će se naći i ovaj RC-5W.

 

baojun-rc 02.jpg

 

RC-5W je karavan dugačak 4.68 m, širok 1.8 m, visok 1.48 m, dok međuosovinsko rastojanje iznosi 2.7 m.

 

baojun-rc 01.jpg

 

Za RC-5W je predviđen 1.5 turbo benzinac koji raspolaže sa 147KS i 250 Nm, u kombinaciji sa 6-stepenim manuelnim ili opcionim automatskim menjačem (najekonomičnija verzija ima potrošnju goriva od 6.8 l/100 km). Slika unutrašnjosti još nema, ali se pominju digitalna instrument tabla i napredni IOT (Internet of things) sistem konekcije. Takođe, deo opreme će činiti i šiberdah, sistemi asistencije vozaču i panoramski kamera sistem. Prodaja u Kini će početi u drugoj polovini godine, a cena još nije poznata.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

JAC Jiayue A5 Net Red Edition

 

jac j 03.jpg

 

Kineska kompanija JAC je predstavila novo specijalno izdanje modela Jiayue A5, a koje bi trebalo da privuče mlađe kupce. Za to će se pobrinuti detalji poput elemenata od imitacije ugljeničnih vlakana (prednji spojler, set pragova, retrovizori, zadnji difuzor i spojler na prtljažniku), šira paleta upadljivih boja, kontrastni crni krov, crna prednja maska (umesto hromirane verzije kod standardnog modela), kao i crveni detalji (uključujući i crvena kočiona klešta).

 

jac j 02.jpg

 

Jiayue A5 je dugačak 4.772 mm, širok 1.820 mm, visok 1.492 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 2.760 mm.

 

jac j 01.jpg

 

U ponudi je samo 1.5 turbo-benzinac sa 150KS i 210 Nm, u paru sa 6-stepenim manuelnim menjačem ili opcionim automatikom. Deo opreme između ostalog čine i 10.4-inčni multimedia sistem, glasovne komande, šest vazdušnih jastuka, el. podešavanje prednjih sedišta, panoramski krov... Cena u Kini iznosi 115.800 juana (14.860 evra).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najjeftiniji novi električni automobil

 

Najjeftiniji električni auto koji može da se kupi preko Alibabe - košta malo ispod 3.000 evra i kažu da je bolji nego što bi smo očekivali:

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Changan UNI-T

 

changan_unit 04.jpg

 

Glatke linije karoserije, oštri optički uglovi, agresivni gril hladnjaka, ručice zadnjih vrata sakrivene u C-stubu… Ovaj automobil izgleda futuristički i impresivno. Prva asocijacija je da je reč o nekom modelu Tesle ili novom terencu Nissana ili Toyote. Ne, to je Changan UNI-T, prelepi kineski SUV koji impresionira iz svakog ugla, u svakoj boji karoserije. Changan proizvodi automobile 30-ak godina, ima devet razvojnih centara u šest zemalja, prodaje svoje proizvode u više od 40 zemalja, partner je Forda u Kini…

 

changan_unit 03.jpg

 

Upravo UNI-T je trebalo da posluži za početak nastupa Changana u Evropi, već je bio pripremljen štand za martovsku promociju na sajmu automobila u Ženevi, ali je Covid-19 sve pokvario. Šteta, ali to Kineze nije sprečilo da počnu proizvodnju za matično tržište.

 

changan_unit 02.jpg

 

Dimenzijama - dužina 4.515 mm, širina 1.870 mm, visina 1.565 mm - Changanov novitet spada u srednje velike crossover poput Nissan Qashqaija, Renault Kadjara, Toyote RAV4, VW Tiguana, Škode Karoq... Ispod haube se nalazi 1,5 litarski turbobenzinac snage 180 konja najvišeg obrtnog momenta 300 Nm, koji je uparen sa 7-stepenim menjačem sa dvostrukim kvačilom. Pogon je na prednje točkove, a navodno bi UNI-T trebalo da dobije i 2.0 atmosferski benzinac. U unutrašnjost: asimetrična konzola privlači pažnju skladnim rasporedom elemenata, armaturna ploča je ''začinjena'' 10-inčnim displejom multimedijskog sistema, a ručica menjača izgleda futuristički.

 

changan_unit 01.jpg

 

Ugrađen je čitav niz naprednih vozačkih asistenata: Automatski sistem parkiranja, adaptivni tempomat, upozorenje vozača na umor, asistent držanja trake, pomoć pri vožnji uzbrdo, sistem za analizu kvaliteta vazduha u kabini, automatski farovi s adaptivnim snopom osvetljenja… Lep izgled i moderna tehnika nemaju previsoku cenu u slučaju kineskih proizvođača. Changan UNI-T u baznoj verziji košta oko 116.000 juana, odnosno 14.545 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Xpeng P7

 

Ovo je možda kineski automobil na struju koji bi voleli da vidite u evropskim salonima? Cena mu kreće od nepunih 29.000 evra, pa pogledajte P7 na ulicama i stazi nedaleko od Šangaja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bestune B70

 

bestune02.jpg

 

Kineski FAW će svoj novi sedan Bestune B70 premijerno prikazati tokom leta, dok će prodaja najverovatnije startovati početkom jeseni. U pitanju je automobil sa prednjim pogonom, 1.5 turbo-benzincem sa 169KS, 6-stepenim manuelnim ili 7-stepenim automatskim menjačem sa dvostrukim kvačilom, kao i opremom koja između ostalog uključuje šest vazdušnih jastuka, LED prednja svetla, dvozonsku klimu i veštačku kožu u enterijeru.

 

besturn 01.jpg

 

Što se dimenzija tiče, B70 je dugačak 4.815 mm, širok 1.840 mm, visok 1.455 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 2.800 mm.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geely HaoYue

 

geely hy 05.jpg

 

Geely predstavlja novi crossover HaoYue za koji će najavljuje da će biti dostupan u verzijama sa 5 ili 7 sedišta.

 

geely hy 04.jpg

 

Na početku će se u gami naći samo 1.8 motor sa 184KS, u kombinaciji sa 7-stepenim menjačem sa dvostrukim kvačilom.

 

geely hy 03.jpg

 

Što se dimenzija tiče, HaoYue je dugačak 4.835 mm, širok 1.900 mm, visok 1.780 mm, međuosovinsko rastojanje iznosi 2.815 mm, dok je klirens 190 mm.

 

geely hy 02.jpg

 

Deo opreme čine i trozonski klima uređaj, digitalni instrumenti, multimedia sistem, sistem poluautomatske vožnje, sistem automatskog parkiranja, kao i kamera sistem sa panoramskim pogledom.

 

geely hy 01.jpg

 

Prodaja u Kini će početi u drugoj polovini godine, ali se cena u vesti ne navodi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lynk & Co 06

 

Lynk-Co 06 004.jpg

 

Lynk & Co (marka u vlasništvu kineske kompanije Geely) predsatvlja najnoviji model u svojoj gami, i to SUV nazvan Lynk & Co 06.

06 je najmanji model u njihovoj SUV gami, budući da je dugačak 4.340 mm. Širok je 1.820 mm, visok 1.625 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 2.540 mm.

 

Lynk-Co 06 003.jpg

 

Na vozilu se ističu i narandžasti detalji (prednja maska, deo krova, točkovi), a u unutrašnjosti potpuno digitalna instrument tabla i centralni displej.

 

Lynk-Co 06 002.jpg

 

Tu su i parking kamera, zadnji parking senzori, svetla za maglu, adaptivni tempomat i panoramski krov.

 

Lynk-Co 06 001.jpg

 

Za sada je najavljen 1.5 litarski turbo benzinac sa 177KS i 265 Nm (u paru sa 7-stepenim menjačem sa dvostrukim kvačilom), ali kasnije stiže i plug-in hibridna verzija (1.5 litarski turbo benzinac i elektromotor sa ukupno 190KS).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baojun RS-7

 

Baojun-RS-7 03.jpg

 

Kineski Baojun (nastao saradnjom kompanija General Motors, SAIC i Wuling) nastavlja da širi svoju gamu pa je tako na red stigao i njihov do sada najveći model. U pitanju je SUV model Baojun RS-7 koji će kineskim kupcima biti dostupan u verzijama sa 6 ili 7 sedišta.

 

Baojun-RS-7 02.jpg

 

RS-7 je dugačak 4.930 mm, širok 1.975 mm, visok 1.765 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 2.900 mm. Ovde i podatak da je klirens 198 mm.

 

Baojun-RS-7 01.jpg

 

Deo opreme čine i LED svetla, dvobojni alu točkovi, veliki panoramski krov, brojni sistemi asistencije vozaču i dva široka ekrana enterijeru (ovde napomena da slike enterijera još nisu objavljene). Prodaja u Kini će početi krajem ove godine, i to sa 1.5 turbo-benzinskim motorom sa 177KS, u paru sa automatskim menjačem i prednjim pogonom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...