djokicv6 0 Posted February 2, 2010 Dobrodošli svi... Ivane, vlada hgt ima Bravo sa takođe 2.4 20v benzincem unutra...ali iz Lancie...Bilo bi zanimljivo uporediti jednom prilikom kako idu tvoj i njegov sa tim motorima...Jedva čekamo predstavljanje i tvog Brava... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dusan 4 Posted February 3, 2010 Sta reci osim :unworthy: :unworthy: :unworthy: :unworthy: :unworthy: Quote Share this post Link to post Share on other sites
v.alek 0 Posted February 3, 2010 super je...lepo izgleda...nego to na slici, zar to nije 2.0 20v motor? eee da sto ga prodajes??http://www.polovniautomobili.com/oglas204426/fiat_bravo_hgt_24_20v_abarth/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 3, 2010 Stiglo kao PP...Pozdrav, ove slike je dodao moj drug Marko sinoc, inace ovo je dok je jos bio "mali" motor u njemu. Sada ima i novi model farova, kao sto nosi Marea, nove zimske gume BF Goodrich i tak... postoji samo par slika kod ortaka u servisu gde smo to radili i to vise "ambijent" nego "how to do" fazon. Operacija je rutinska, ja sam kupio motor bez agregata, i postavio sve svoje, bez i jedne prepravke. Razlika Lancija i Stilo agregata postoji, 5 konja je jaci Lancijin model i to zbog zupcenja, tako da sam ja svoj zupcio sa Lancijinim alatom i mislim da sam to kompezovao, mada na ovu masu vozila 5 ks ne igra ulogu.Motor je presao 105,000 km iz BG auta je izvadjen... Quote Share this post Link to post Share on other sites
djokicv6 0 Posted February 3, 2010 super je...lepo izgleda...nego to na slici, zar to nije 2.0 20v motor? eee da sto ga prodajes??http://www.polovniautomobili.com/oglas204426/fiat_bravo_hgt_24_20v_abarth/ Agregati su u bazi identicni, mala razlika postoji u visini glave motora i komorama za sagorevanje, blok, glava i karter su identicni, zato prepravki nije ni bilo, a ja sam zadrzao svoje ubrizgavanje i poklopac ventila jer je lepsi od plasticnog koji pokriva motor na Stilu. Auto je u extra stanju, nikada udaran itd, sto se u oglasu i vidi, prodajem da bih kupio auto sa cetvoro vrata volim turismo, jer sam ranije samo takve automobile vozio i navikao se na Alfe mislim jer sam jedino njih vozio, par komada... Quote Share this post Link to post Share on other sites
vlada hgt 0 Posted February 5, 2010 Super jos jedan bravo 2.4 moj motor je iz kape zupcenje nije isto kao na 2.0 i naravno zupcasti od 2.4 ,vislji je i blok ma neunistiv auto mislio sam da ga prodam, ali sam odustao iako imam guzvu za parking e fali neko sa 20v turbom bravom, to bi bio posao! Lep ti je auto fabrika Quote Share this post Link to post Share on other sites
djokicv6 0 Posted February 9, 2010 Hvala, nisam pominjao sve razlike, nismo svi mehanicari, pa nisam hteo da smaram sa detaljima, verovatno si i ti imao zahvat sa kacenjem klima kompresora, zbog nosaca na glavi a vec poznate razlike u visini.... A Bravo turbo postoji u Kragujevcu jedan, ima ga polovnim automobilima, izgleda veoma seriski, sto ja jako postujem ili neki manji diskretni tuning npr... Tvoj auto je jako lep, ne kompezujem komplimente, iskrena pohvala... A ja svoj prodajem iako je extra, ne volim hatchback, volim turismo kao 155, 156, E36 mada ga nikada ne bih vozio na BMW-a mislim... Quote Share this post Link to post Share on other sites