Jump to content
FAS Goran

djokicv6

Members
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

About djokicv6

  • Rank
    Il Nuovo

Previous Fields

  • Garage
    Bravo HGT 2.4 20V
  1. has not set their status

  2. Hvala, nisam pominjao sve razlike, nismo svi mehanicari, pa nisam hteo da smaram sa detaljima, verovatno si i ti imao zahvat sa kacenjem klima kompresora, zbog nosaca na glavi a vec poznate razlike u visini.... A Bravo turbo postoji u Kragujevcu jedan, ima ga polovnim automobilima, izgleda veoma seriski, sto ja jako postujem ili neki manji diskretni tuning npr... Tvoj auto je jako lep, ne kompezujem komplimente, iskrena pohvala... A ja svoj prodajem iako je extra, ne volim hatchback, volim turismo kao 155, 156, E36 mada ga nikada ne bih vozio na BMW-a mislim...
  3. Agregati su u bazi identicni, mala razlika postoji u visini glave motora i komorama za sagorevanje, blok, glava i karter su identicni, zato prepravki nije ni bilo, a ja sam zadrzao svoje ubrizgavanje i poklopac ventila jer je lepsi od plasticnog koji pokriva motor na Stilu. Auto je u extra stanju, nikada udaran itd, sto se u oglasu i vidi, prodajem da bih kupio auto sa cetvoro vrata volim turismo, jer sam ranije samo takve automobile vozio i navikao se na Alfe mislim jer sam jedino njih vozio, par komada...
  4. Zdravo, Ivan iz Lazarevca vam pise. 25 godina, iz hobija se bavim mehanikom preko 5 godina, bivsi sam vozac motocikala, pa malo patim od performansi. Vozio sam samo Alfe(33,155,146) do sada, ali od skoro sam vlasnik Brava HGT, naravno zbog agregata sam ga uzeo.Posto me je na auto putu izdao, okrenuo lezaj na radilici,zbog glupog Castrola, ubacio sam mu 2.4 20V od Stilla Abartha, sada ide korektno :-) Predstavicu auto kada ubacim slike... Toliko od mene za prvo javljanje... Pozdrav!!!

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...