Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
djokicv6

Bravo HGT

Recommended Posts

Dobrodošli svi... :thumbup:

Ivane, vlada hgt ima Bravo sa takođe 2.4 20v benzincem unutra...ali iz Lancie...:cool:

Bilo bi zanimljivo uporediti jednom prilikom kako idu tvoj i njegov sa tim motorima...

gx1Rmdcr.jpg

Jedva čekamo predstavljanje i tvog Brava... :thumbup:

VOCB0.jpg VOK4r.jpg 1bKvY0.jpg

llUdi.jpg llZcA.jpg znrvJ.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta reci osim :unworthy: :unworthy: :unworthy: :unworthy: :unworthy: :unworthy: :unworthy: :unworthy: :unworthy: :unworthy: :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiglo kao PP...

Pozdrav, ove slike je dodao moj drug Marko sinoc, inace ovo je dok je jos bio "mali" motor u njemu.

Sada ima i novi model farova, kao sto nosi Marea, nove zimske gume BF Goodrich i tak... postoji samo par slika kod ortaka u servisu gde smo to radili i to vise "ambijent" nego "how to do" fazon. Operacija je rutinska, ja sam kupio motor bez agregata, i postavio sve svoje, bez i jedne prepravke. Razlika Lancija i Stilo agregata postoji, 5 konja je jaci Lancijin model i to zbog zupcenja, tako da sam ja svoj zupcio sa Lancijinim alatom i mislim da sam to kompezovao, mada na ovu masu vozila 5 ks ne igra ulogu.Motor je presao 105,000 km iz BG auta je izvadjen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

super je...lepo izgleda...nego to na slici, zar to nije 2.0 20v motor? eee da sto ga prodajes??

http://www.polovniautomobili.com/oglas204426/fiat_bravo_hgt_24_20v_abarth/

Agregati su u bazi identicni, mala razlika postoji u visini glave motora i komorama za sagorevanje, blok, glava i karter su identicni, zato prepravki nije ni bilo, a ja sam zadrzao svoje ubrizgavanje i poklopac ventila jer je lepsi od plasticnog koji pokriva motor na Stilu. Auto je u extra stanju, nikada udaran itd, sto se u oglasu i vidi, prodajem da bih kupio auto sa cetvoro vrata volim turismo, jer sam ranije samo takve automobile vozio i navikao se na Alfe mislim jer sam jedino njih vozio, par komada...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super jos jedan bravo 2.4 moj motor je iz kape zupcenje nije isto kao na 2.0 i naravno zupcasti od 2.4 ,vislji je i blok ma neunistiv auto mislio sam da ga prodam, ali sam odustao iako imam guzvu za parking :nuke: e fali neko sa 20v turbom bravom, to bi bio posao! Lep ti je auto fabrika

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala, nisam pominjao sve razlike, nismo svi mehanicari, pa nisam hteo da smaram sa detaljima, verovatno si i ti imao zahvat sa kacenjem klima kompresora, zbog nosaca na glavi a vec poznate razlike u visini.... A Bravo turbo postoji u Kragujevcu jedan, ima ga polovnim automobilima, izgleda veoma seriski, sto ja jako postujem ili neki manji diskretni tuning npr... Tvoj auto je jako lep, ne kompezujem komplimente, iskrena pohvala... A ja svoj prodajem iako je extra, ne volim hatchback, volim turismo kao 155, 156, E36 mada ga nikada ne bih vozio na BMW-a mislim...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...