Tibor M 0 Posted July 22, 2012 Imam Punto mk2 1'2 8v .U poslednje vreme mi se cudno ponasa, kada je vruc na leru varira gas. Sam se pojaca a zatim smanji ,kao da ga neko turira. Majstor mi je rekao da je najverovatnije u pitanju step motor i da ga treba ocistiti . Na ovom satu sam nasao kako se cisti dozer klapna ali nisam nigde nasao kako se cisti step motor. Da li se moze ocistiti ili je potrebna zamena ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted July 22, 2012 (edited) Ako ti je isto kao i kod mene, a mislim da jeste, step motor ne mozes da cistis posebno.Jedino tako po uputstvu sa foruma. Carb cleaner i udri po leptiru i klapni. Ne zaboravi da uspricavas i u onaj kanalic sto vodi vazduh zaobilazeci klapnu.Kad skines kuciste filtera za vazduh, samo ce ti se kasti Ja sam par puta umalo jedva izvukao zivu glavu zbog slicnog problema. Turirao je do maksimuma u sred voznje, ubacen u brzinu, normalno.Odradi to sto pre.Ako je step pred ispustanjem duse, ciscenje nece pomoci. Edited July 22, 2012 by Hardvet Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkonije 0 Posted November 3, 2012 (edited) Danas bacio oko na iber crevce,da vidim kako stoje stvari. Kad ono....Crevce napuklo a one cetkice unutra nema.Koliki je ovo problem?I jel zna neko di da nadjem ovo crevce i cetku ? Edited November 3, 2012 by darkonije Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted November 3, 2012 Crevce samo u Kit komercu ili mooozda na nekom otpadu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkonije 0 Posted November 3, 2012 (edited) Hvala lepo.A onaj metalni k...cic? Jel frka ili moze i bez? Edited November 3, 2012 by darkonije Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted November 4, 2012 Moze i bez njega nece mu nista biti Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkonije 0 Posted November 7, 2012 Blagodarim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Uros1992 0 Posted February 11, 2014 (edited) Sad kako su bili ovi minusi napolju, primetio sam da pri prvom paljenju ujtru auto podigne obrtaje na 1100 sto je predpostavljam normalno ali ono sto mi je cudno jeste da posle 1-2 sekunde od paljenja spusti ih na normalnih/radnih 800-850 obrtaja iako je napolju hladno i motor nije ni zagrejan niti sta. Sad mene zanima da li ima neko podesavanje gde moze to da se izmeni, da se vrati na normalu da dok ne podigne temperaturu malo da drzi obraje na 1100? Edited February 12, 2014 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
PeraZ 0 Posted February 12, 2014 Nema podesavanja, obrtaje regulise step motor. Sad kad je malo otoplilo nema potrebe da drzi dugo obrtaje na 1100 nego brzo spusti na 850. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skajnet 0 Posted February 12, 2014 Danas bacio oko na iber crevce,da vidim kako stoje stvari. Kad ono....Crevce napuklo a one cetkice unutra nema.Koliki je ovo problem?I jel zna neko di da nadjem ovo crevce i cetku ?Crevo iberlaufa sam ja naručio kod Boleta Abartha,vidi sa njim,možda ima jošTapatalk 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rile_bg 347 Posted June 1, 2014 (edited) elem u poslednjih par dana mi se desava da kada vozim pa stanem obrtaji padnu na 1000 na par sekundi pa se onda spuste na 850-900,tj ne padnu odmah na tih 850-900 koliko treba da budu na leru,da li neko ima ideju sta moze da bude? Edited June 1, 2014 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites