silenci 2337 Posted October 28, 2009 za mene je ovo jajna kreacija,u mali reno twingo je ubacen v8,mogu misliti kako ova raketa ide Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted October 28, 2009 Ajd sto,sigurno,ide kao raketa ,samo mi nije jasno kako ,sa ovom mashinchugom ,i ne poleti kao raketa ,sreca da je motor tezak Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2337 Posted October 28, 2009 srecom pa ima difuzore,inace motor je roverov,ima samo 180ks.ovaj francuz je izgleda izazvao naseg reapera,ko ima sire felne,gume i koji je auto nizi Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted October 28, 2009 Nema sta,mora se priznati da na njemu ima par delova od Tvinga,znaci da je Tvingo To sto su tockovi OKO auta i sto vesanje i motor nemaju veze sa tvingom...ipak su to sitnice.Al da je zanimljivo,jeste. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 12, 2013 Zbogom Twingo RS! Budući da je nova generacija modela Twingo svega par meseci od zvanične premijere, najverovatnije na Salonu automobila u Ženevi, Renault je odlučio da obustavi proizvodnju svoje poslednje ''atmosferske jurilice'' – modela Twingo RS, koji inače silazi sa proizvodnih traka u pogonima u Dieppu. Ako ste pomislili da je razlog ovoga sigurno priprema za novu evoluciju Twingo RenaultSporta, najverovatnije da ćete ostati razočarani, jer bi naredna generacija Twinga trebala da bude potpuno drugačija od aktuelne. Pre svega, usled saradnje sa Smartom, Twingo će imati motor smešten pozadi, koji će pogoniti zadnje točkove, nešto što smo već mogli da vidimo na konceptima Twin-Z i TwinRun. U Renaultu smatraju da bi ovakva koncepcija automobila, u sportskom izdanju, bila previše ''opasna'' za neiskusne vozače, gotovo prava zamka na točkovima. Međutim, ukoliko se desi da Twingo RS ipak dobije ''zeleno svetlo'', gotovo je sigurno da više neće imati atmosferski motor, pre svega zbog ispunjenja novih Euro 6 normi, tako da je turbo opcija maltene zagarantovana. Dobar kandidat mogao bi da bude 1.2-litarski TCe, koji u ostalim modelima Renaulta oslobađa 120 KS, dok bi u Twingu RS eventualno mogao dobiti injekciju od desetak ''konja'' i barem isto toliko njutnmetara obrtnog momenta. Spominje se čak i trocilindarska verzija ovog agregata, zapremine 0.9 litara, koja se već nalazi u modelima Dacije i Renaulta, ali 90 KS nije nešto sa čime bi se, čak i mali Twingo, mogao pohvaliti. Što se tiče transmisije, iako je novi Clio RS od sada moguće dobiti isključivo sa EDC menjačem sa dvostrukim kvačilom, male su verovatnoće da bi i Twingo mogao biti opremljen istim, pre svega zbog težine, ali i cene ovakvog sistema, koji se kod relativno jeftinog automobila gotovo i ne isplati. Podsećanja radi, aktuelni Twingo RS poseduje atmosferski 1.6-litarski agregat od 133 KS, koje ostvaruje pri visokih 6750 o/min, dok maksimalni obrtni moment iznosi 160 Nm. No, ove brojke sasvim su dovoljne da omoguće vrlo respektabilne performanse vozilu, teškom svega 1050 kilograma, a naročito subjektivni osećaj pravog, izvornog ''hot hatch'' automobila. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites