Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
silenci

Renault Twingo V8 / RS

Recommended Posts

Ajd sto,sigurno,ide kao raketa :w00t: ,

samo mi nije jasno

kako :question: ,sa ovom mashinchugom :nuke: ,

i ne poleti kao raketa :lol:,

sreca da je motor tezak :yes

Share this post


Link to post
Share on other sites

srecom pa ima difuzore,inace motor je roverov,ima samo 180ks.ovaj francuz je izgleda izazvao naseg reapera,ko ima sire felne,gume i koji je auto nizi

276038.th.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema sta,mora se priznati da na njemu ima par delova od Tvinga,znaci da je Tvingo :( To sto su tockovi OKO auta i sto vesanje i motor nemaju veze sa tvingom...ipak su to sitnice.Al da je zanimljivo,jeste.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zbogom Twingo RS!
 
renault%20twingo%207.jpg
 
Budući da je nova generacija modela Twingo svega par meseci od zvanične premijere, najverovatnije na Salonu automobila u Ženevi, Renault je odlučio da obustavi proizvodnju svoje poslednje ''atmosferske jurilice'' – modela Twingo RS, koji inače silazi sa proizvodnih traka u pogonima u Dieppu.
 
renault%20twingo%2070.jpg
 
Ako ste pomislili da je razlog ovoga sigurno priprema za novu evoluciju Twingo RenaultSporta, najverovatnije da ćete ostati razočarani, jer bi naredna generacija Twinga trebala da bude potpuno drugačija od aktuelne. Pre svega, usled saradnje sa Smartom, Twingo će imati motor smešten pozadi, koji će pogoniti zadnje točkove, nešto što smo već mogli da vidimo na konceptima Twin-Z i TwinRun.
 
renault%20twingo%20red%20bull%201.jpg
 
U Renaultu smatraju da bi ovakva koncepcija automobila, u sportskom izdanju, bila previše ''opasna'' za neiskusne vozače, gotovo prava zamka na točkovima. Međutim, ukoliko se desi da Twingo RS ipak dobije ''zeleno svetlo'', gotovo je sigurno da više neće imati atmosferski motor, pre svega zbog ispunjenja novih Euro 6 normi, tako da je turbo opcija maltene zagarantovana.
 
renault%20twingo%20red%20bull%2011.jpg
 
Dobar kandidat mogao bi da bude 1.2-litarski TCe, koji u ostalim modelima Renaulta oslobađa 120 KS, dok bi u Twingu RS eventualno mogao dobiti injekciju od desetak ''konja'' i barem isto toliko njutnmetara obrtnog momenta. Spominje se čak i trocilindarska verzija ovog agregata, zapremine 0.9 litara, koja se već nalazi u modelima Dacije i Renaulta, ali 90 KS nije nešto sa čime bi se, čak i mali Twingo, mogao pohvaliti.
 
renault%20twingo%20red%20bull%20111.jpg
 
Što se tiče transmisije, iako je novi Clio RS od sada moguće dobiti isključivo sa EDC menjačem sa dvostrukim kvačilom, male su verovatnoće da bi i Twingo mogao biti opremljen istim, pre svega zbog težine, ali i cene ovakvog sistema, koji se kod relativno jeftinog automobila gotovo i ne isplati.
 
renault%20twingo%20red%20bull%201111.jpg
 
Podsećanja radi, aktuelni Twingo RS poseduje atmosferski 1.6-litarski agregat od 133 KS, koje ostvaruje pri visokih 6750 o/min, dok maksimalni obrtni moment iznosi 160 Nm. No, ove brojke sasvim su dovoljne da omoguće vrlo respektabilne performanse vozilu, teškom svega 1050 kilograma, a naročito subjektivni osećaj pravog, izvornog ''hot hatch'' automobila.
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...