chikavili 511 Posted October 7, 2009 Novi Toyotin koncept auto, inspirisan legendarnim AE-86 Hachi-roku iz 80-tih.Cela vest Quote Share this post Link to post Share on other sites
BKS_tmo 0 Posted October 7, 2009 Konačno! Dosta su najavljivali ali nikako da ga izbace. Nadam se da ima neće trebati mnogo vremena da od koncepta dođu do seriskog modela. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted October 16, 2009 Nisam mogao da odolim,a da ne stavim jos neke slike ovog kosookog sportiste :a evo malo i enterijera,koji je totalno SF i izgleda mnogo "brzo",pogledajte samo detalje felne samo upotpunjuju njegov sportski karakter,i stoje mu fenomenalno i na kraju,evo malog podsecanja na orginal,ful digitalna tabla u ono vreme ,i to kakva:Definitivno,jedan od orginalnijih japanskih sportista . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Punto Abarth 18 Posted October 16, 2009 sta je ovo ispred menjaca, ekvilajzer, ili lampaski radio, pa pise moskva, luxemburg, roma... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 16, 2009 ...ista platforma će biti korišćena i za novi Subaru Coupe 086A STI...koji bi trebao možda ovako da izgleda: Dok se Toyotin serijski model na bazi FT-86 concepta očekuje u prodaji tokom 2011., Subaru bi svoju varijantu trebalo da izbaci na tržište već sledeće godine. Standardni Subaru Coupe 086A će pokretati Subaruov EJ20 četvorocilindrični boxer motor sa direktnim ubrizgavanjem sa 200KS (po nekim vestima imaće 160KS), a biće uparen sa Aisin šestostepenim menjačem. Zanimljiviji je ipak ovaj STI model, koji bi trebalo da dobije potentniji 2,5 litarski EJ25 motor sa 240-250KS. Sem jačeg motora, 086A STI će dobiti i širi trag točkova, proširene blatobrane, modifikovano ogibljenje, jače kočnice, aero body kit... Iako to nije zvanično potvrđeno, Subaru 086A STI bi mogao da se pojavi na Salonu automobila u Tokiju 2011. godine. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted October 16, 2009 Rekao bih,da je ekvalajzer ,verovatno na nekom fabrickom pojacalu,sa jos nekim opcijama za podesavanje zvuka-japnaci zaludjenici za tehnikom ,uvek bili!Ipak natpisi moskva luxemburg itd,pa jos radio lampas u takvim kolima-to bi mi vise licilo na ruse Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted December 7, 2011 I koncept je napokon ugledao svetlost dana i to u tri oblika- Toyota GT 86- Subaru BRZ- Scion FR-S (uskoro) Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 14, 2012 TRD Toyota 86 TRD (Toyota Racing Development) na Tokyo Auto Salonu predstavlja svoj paket za modifikaciju nove Toyote 86 (u Evropi kao Toyota GT 86). TRD paket u ovom slučaju između ostalog sadrži novi aero body kit (prednji spojler, pragovi, zadnji difuzor, zadnji spojler), novi poklopac rezervoara za gorivo, set crnih alu točkova od 18 inča, sportska sedišta, dugme za start motora, modifikovano ogibljenje, novi izduvni sistem sa četiri izduvne cevi i jači kočioni sistem sa šestoklipnim kočionim kleštima napred i četvoroklipnim pozadi. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 7, 2012 Toyota GT 86 u Srbiji na jesen Toyotin nestrpljivo iščekivani model GT 86 je imao svetsku premijeru 30. novembra 2011. na Sajmu automobila u Tokiju. Na srpske puteve GT 86 dolazi na jesen 2012. godine. Kao najkompaktniji sportski automobil sa 4 sedišta na tržištu, GT 86 je dizajniran da pruži istinski užitak u vožnji. Toyota se ovim modelom vraća svojim sportskim korenima, a ime ovog novog sportskog kupea potiče od legendarne Toyota Corolle AE86 poznatije kao ''hatchi''. GT 86 je poseban i po kombinaciji napred postavljenog motora i pogona na zadnje točkove, što stvara izuzetno nizak centar gravitacije i optimalan odnos snage i težine. Njegov jedinstveni pogonski agregat se sastoji od laganog 2.0 litarskog 4 cilindarskog bokser motora sa gotovo 200 KS, pojačanog Toyotinom D-4S tehnologijom direktnog ubrizgavanja goriva. Ipak, uz svu tu snagu, potrošnja goriva i emisije CO2 su veoma niski. U ponudi su dva šestobrzinska menjača: ručni sa brzom i preciznom promenom brzina preko kratke ručice menjača – ili automatski sa ručicama za menjanje brzina na upravljaču. GT 86 ima snažan, a opet jednostavan i kultni stil koji se zasniva na dva osnovna postulata novog Toyotinog dizajnerskog jezika. Prioritetan dizajn prednjeg dela stavlja naglasak na veću donju masku hladnjaka i donji deo automobila, pa automobil ima jedinstven, agresivniji izgled. Ambiciozan izgled je pristup koji stvara čiste linije i inteligentan, izražajan stil. Uz to, agresivan sportski izgled je naglašen 17-inčnim aluminijumskim naplacima napravljenim posebno za GT 86, ekskluzivnim 86 logoom, kao i dvostrukim hromiranim izduvnim cevima i LED prednjim svetlima. Iza upravljača sve je dizajnirano kao prirodan nastavak tela vozača. Ekrani na kontrolnoj tabli imaju odličnu vidljivost tokom sportske vožnje, dok sedišta pružaju maksimalnu potporu i odolevaju g-silama iz svih smerova. Sistem kontrole stabilnosti vozila može da se isključi, što vozaču daje potpunu kontrolu nad vozilom i omogućava čist užitak u vožnji. GT 86 na savršen način otelotvoruje legendarnu trkačku istoriju Toyote. Ona seže sve do 60-tih godina prošlog veka i modela Sports 800, prvog vozila sa napred ugrađenim bokser motorom i pogonom na zadnje točkove. Onda je došla Toyota 2000GT, sa klasičnim stilom trkačkog automobila. 80-tih godina, trkački entuzijasti su mogli da uživaju u čuvenoj Toyoti AE 86, koja je imala reputaciju automobila stvorenog za uživanje u vožnji – što je bio glavni izvor inspiracije za GT 86. Trkačka istorija kojom se ponosimo. A, uz novi GT 86, pred nama je uzbudljiva budućnost. Motor Toyotin novi sportski kupe razvija impresivnu snagu od 197 KS pri 7.000 o/min i 205 Nm obrtnog momenta pri 6.600 o/min, uz pomoć 2.0 litarskog benzinskog bokser motora sa D-4S direktnim ubrizgavanjem goriva. GT 86 će biti standardno dostupan sa 6-stepenim ručnim menjačem, dok će 6-stepeni automatski menjač sa ručicama za menjanje brzina na upravljaču biti dostupan kao opcija. Rezultat je pravi sportski automobil u kom možete da uživate svaki dan. Dimenzije GT 86 je 4.24 metra dug, 1.29 m visok i 1.78 m širok, sa međuosovinskim rastojanjem od 2.57 m, što ga čini najkompaktnijim sportskim automobilom sa 4 sedišta danas dostupnim na tržištu. Zahvaljujući težini od samo 1.180 kg, prednjem MacPherson ogibljenju, nezavisnom zadnjem vešanju i ventilisanim disk kočnicama napred i pozadi, GT 86 je okretan i veoma lak za upravljanje. Spoljašnjost Atraktivne linije i aerodinamičan izgled uočljivi su već na prvi pogled, dok pravi sportski karakter Toyote GT 86 dolazi do izražaja tek kada ga pogledate izbliza. Snažan izgled spoljašnjosti upotpunjuju posebno dizajnirani 17-inčni aluminijumski naplaci, ekskluzivni '86' logo, zadnji spojler, LED dnevna svetla, ksenon farovi i hromirane izduvne cevi. • 197 KS • 2.0-litarski benzinski bokser motor sa 4 cilindra • Ručni 6-stepeni menjač • 17-inčni aluminijumski naplaci • Ksenon prednja svetla visokog intenziteta (HID) • LED dnevna svetla • Dvostruki izduvni sistem sa hromiranim izduvnim cevima • Prednja svetla za maglu • Preklopivi spoljašnji retrovizori u boji vozila Dodatna oprema: Automatski 6-stepeni menjač sa ručicama za menjanje brzina na upravljaču. Unutrašnjost U kabini, sportska sedišta nude vozaču savršen položaj za upravljačem. Unutrašnjost vozila dodatno je ukrašena umecima sa efektom karbonskih vlakana, prekidačima u stilu avionskog kokpita i aluminijumskim papučicama. Inovativni Toyotin multimedijalni sistem dolazi kao standardna oprema. • Klima uređaj sa dve zone • Toyotin multimedijalni sistem • Analogni i digitalni pokazivači • Kožom presvučen upravljač sa hromiranim detaljima • Aluminijumske papučice i oslonac za stopalo • Tempomat Dodatna oprema: sportska kožna sedišta, Toyotin multimedijalni sistem sa navigacijom preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 2, 2012 Stiže i Toyota GT86 Cabrio Dugo najavljivani Toyotin sportski kupe GT 86 sa zadnjim pogonom (razvijen u saradnji sa Subaruom) je konačno predstavljen krajem prošle godine na Salonu u Tokiju, a videće ga i posetioci predstojećeg Salona u Ženevi. Osim kao kupe, GT 86 će se pojaviti i u kabrio verziji, što su iz Toyote i potvrdili za nemački Auto Bild. Ipak, za sada nije poznato kada će tačno GT 86 kabrio stići na tržište. Do tada, evo i jednog rendera mogućeg izgleda ovog automobila. Podsećanja radi, GT 86 je dugačak 4240 mm, širina iznosi 1775 mm, međuosovinsko rastojanje je 2570 mm, trag točkova 1520 mm (napred) i 1540 mm (pozadi), točkovi su od 17 ili 18 inča, dok je za pogon zadužen 2,0 litarski četvorocilindrični benzinski motor koji razvija 147 kW/200KS i 205 Nm obrtnog momenta. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 16, 2012 Počela proizvodnja Toyote GT 86 i Subarua BRZ Subaru je danas u Gunma fabrici u Japanu održao svečanost povodom zvaničnog početka serijske proizvodnje Subarua BRZ i Toyote GT 86 (u Japanu samo kao Toyota 86). Podsećanja radi, Subaru i Toyota su ove modele premijerno promovisali krajem prošle godine na Salonu automobila u Tokiju, a evropska publika može da ih vidi na Salonu u Ženevi. Ukratko, radi se o dugo očekivanom sportskom 2+2 kupeu sa zadnjim pogonom koji su zajedno razvili Subaru i Toyota, a koji je dugačak 4240 mm, širok 1775 mm, visok 1300 mm, dok međuosovinsko rastojanje iznosi 2570 mm. Pod haubom je 2.0 litarski boxer motor sa 147 kW/200KS i 205 Nm obrtnog momenta, a ovde i podatak da Toyota GT 86 u Nemačkoj startuje po ceni od 29.990 eura. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 22, 2012 Broj narudžbina za Toyotu GT 86 / Subaru BRZ veći od očekivanog Kada su Subaru i Toyota planirali proizvodnju svojih sportskih kupea nisu mogli da predvide da će potražnja za njima biti toliko velika kao što je danas. Kako su Subaru i Toyota do sada primili preko 9.500 narudžbina, Subaru i Toyota su morali da reprogramiraju proizvodne kvote. Prvobitni planovi su tako ostavljeni po strani, a Subaruov šef Yasayuki Yoshinaga sada je saopštio da će sa proizvodnih traka silaziti 100.000 primeraka ovih sportskih kupea godišnje. Podsećanja radi, proizvodnja Toyote GT 86 i Subarua BRZ počela je prošlog petka u Subaruovoj Gunma fabrici u japanskom Ōta Cityju. Kako su trenutne narudžbine višestruko nadmašile prvobitne planove proizvodnje oba brenda bila su primorana da povećaju proizvodne kvote na 100.000 automobila godišnje. Iako svi očekuju da će euforija oko ovih sportskih kupea sa pogonom na zadnjim točkovima splasnuti kroz nekoliko meseci, trenutne analize kažu da će potražnja za njima i dalje ostati visoka. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 8, 2012 EVO.co.uk video ------------------- Toyota GT86 na 24 sata Nirburgringa Toyota je najavila da će sa svojim motorsport partnerom Gazoo Racingom učestvovati na 24 sata Nirburgringa (od 17. do 20. maja 2012.), i to sa dve trkačke Toyote GT86. Gazzo Racing će na 24 sata Nirburgringa takođe učestvovati i sa Lexusom LFA, a pre Nirburgringa Gazzo Racing će Toyotom GT86 (u Japanu samo kao Toyota 86) startovati i u japanskom reli šampionatu. Na kraju i podatak da će Gazoo Racing Toyota GT86 biti predstavljena i na događaju Goodwood Festival of Speed u Velikoj Britaniji koji će se ove godine održati od 29. juna do 1. jula. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 21, 2012 ------- Toyota GT 86 Aero Kit Toyota je kupcima svog novog sportskog kupea GT 86 (u Japanu samo kao Toyota 86, a u SAD-u kao Scion FR-S) ponudila novu opciju - fabrički aerodinamički kit. Aero Kit podrazumeva izmenjeni prednji branik sa spojlerom, set pragova, doterani zadnji branik sa difuzorom i veliki zadnji spojler. Drugih izmena nema, a 2.0 litarski benzinski motor i dalje raspolaže sa 200KS i 205 Nm, u paru sa šestostepenim manuelnim menjačem ili opcionim šestostepenim automatikom. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 22, 2012 Toyota GT 86 od jula u Srbiji za 30.000 eura GT 86, Toyotin novi sportski kupe (razvijen u saradnji sa Subaruom) na tržište Srbije zvanično stiže sledećeg meseca, i to po ceni od 30.000 eura. Toyotino PR saopštenje: Toyotin nestrpljivo iščekivani model GT 86 je imao svetsku premijeru 30. novembra 2011. na Sajmu automobila u Tokiju. Kao najkompaktniji sportski automobil sa 4 sedišta na tržištu, GT 86 je dizajniran da pruži istinski užitak u vožnji. Toyota se ovim modelom vraća svojim sportskim korenima, a ime ovog novog sportskog kupea potiče od legendarne Toyota Corolle AE86 poznatije kao ''hatchi''. GT 86 je poseban i po kombinaciji napred postavljenog motora i pogona na zadnje točkove, što stvara izuzetno nizak centar gravitacije i optimalan odnos snage i težine. Njegov jedinstveni pogonski agregat se sastoji od laganog 2.0 litarskog, 4 cilindarskog bokser motora sa gotovo 200 KS, pojačanog Toyotinom D-4S tehnologijom direktnog ubrizgavanja goriva. Ipak, uz svu tu snagu, potrošnja goriva i emisije CO2 su veoma niski. U ponudi su dva šestobrzinska menjača: ručni sa brzom i preciznom promenom brzina preko kratke ručice menjača – ili automatski sa ručicama za menjanje brzina na upravljaču. GT 86 ima snažan, a opet jednostavan i kultni stil koji se zasniva na dva osnovna postulata novog Toyotinog dizajnerskog jezika. ‘Prioritetan’ dizajn prednjeg dela stavlja naglasak na veću donju masku hladnjaka i donji deo automobila, pa automobil ima jedinstven, agresivniji izgled. ‘Ambiciozan izgled’ je pristup koji stvara čiste linije i inteligentan, izražajan stil. Uz to, agresivan sportski izgled je naglašen 17-inčnim aluminijumskim naplacima napravljenim posebno za GT 86, ekskluzivnim ‘86’ logoom, kao i dvostrukim hromiranim izduvnim cevima i LED prednjim svetlima. Iza upravljača sve je dizajnirano kao prirodan nastavak tela vozača. Ekrani na kontrolnoj tabli imaju odličnu vidljivost tokom sportske vožnje, dok sedišta pružaju maksimalnu potporu i odolevaju g-silama iz svih smerova. Sistem kontrole stabilnosti vozila može da se isključi, što vozaču daje potpunu kontrolu nad vozilom i omogućava čist užitak u vožnji. GT 86 na savršen način otelotvoruje legendarnu trkačku istoriju Toyote. Ona seže sve do 60-tih godina prošlog veka i modela Sports 800, prvog vozila sa napred ugrađenim bokser motorom i pogonom na zadnje točkove. Onda je došla Toyota 2000GT, sa klasičnim stilom trkačkog automobila. 80-tih godina, trkački entuzijasti su mogli da uživaju u čuvenoj Toyoti AE 86, koja je imala reputaciju automobila stvorenog za uživanje u vožnji – što je bio glavni izvor inspiracije za GT 86. Trkačka istorija kojom se ponosimo. A, uz novi GT 86, pred nama je uzbudljiva budućnost. Toyotin novi sportski kupe razvija impresivnu snagu od 197 KS pri 7.000 o/min i 205 Nm obrtnog momenta pri 6.600 o/min, uz pomoć 2.0 litarskog benzinskog bokser motora sa D-4S direktnim ubrizgavanjem goriva. GT 86 će biti standardno dostupan sa 6-stepenim ručnim menjačem, dok će 6-stepeni automatski menjač sa ručicama za menjanje brzina na upravljaču biti dostupan kao opcija. Rezultat je pravi sportski automobil u kom možete da uživate svaki dan. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 24, 2012 Toyota priprema GT86 za nekoliko takmičenja Toyota Motorsport predstavlja trkačku verziju GT86 modela, koji nosi ime CS-V3 i pripremljen je za VLN seriju trka izdržljivosti. Automobil je pripremljen kako bi timovima omogućio jednostavno i jeftino takmičenje sa malim troškovima održavanja. Trkački model je baziran na drumskom modelu, koji je zahvaljujući vrhunskim kočnicama, sportskom ogibljenju i izduvnom sistemu, kao i manjoj masi postao prava zabavna jurilica. Motor u trkačkom modelu nije menjan u odnosu na drumsku verziju, što znači da 2.0 litarski motor razvija 200 konjskih snaga. Osim ovog modela namenjenog VLN seriji, Toyota razmišlja da pripremi automobil i za kup takmičenja. Narudžbine za CS-V3 su otvorene, a cena pripremljenog modela iznosi 38.500 eura bez poreza. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites