Welcome to Fiat-Lancia Club Serbia Forum

fb nalog 02.jpg

Za pisanje u bilo kojoj temi na Forumu neophodno je da se ulogujete. Ili tako što napravite svoj korisnički nalog na Forumu (klik na Sign Up i popunite polja), ili još lakše tako što se povežete sa Vašim Facebook nalogom.

Opet klik na ''Sign Up'', onda izaberite ''Sign In with Facebook'', izaberite da li želite na Forumu da koristite ime sa Facebook-a ili želite neko drugo ime, i to je to. Sve ovo klikćete samo prvi put, svaki sledeći put Forum je to automatski upamtio.

 

Povezivanjem na Forum dobijate mogućnost da učestvujete u diskusijama, postavljate slike, video klipove, dobijate notifikacije kroz Browser (da, isto kao na FB-u :) ), šaljete/primate privatne poruke, ''tagujete'' druge ljude kako bi odmah videli Vaš upis... Kao da ste postali deo jedne veeeeelike FB grupe sa trenutno preko 15.000 ljudi sa kojima razmenjujete stavove. :) 

Sign in to follow this  
Followers 0
kole

Patrola do Crne Gore za FLCS

Ovaj put većina dobro zna, ipak nije na odmet par svežih informacija iz prve ruke.

Zrenjanim - Petrovac = 604 km,

tj. Bg - Petrovac = 604 - 75 = 529 km

Ruta: Ibarska, ... Čačak, Užice, Zlatibor, Prijepolje, Bijelo Polje, Mojkovac, Podgorica, tunel Sozina, Sutomore, Petrovac

Radova na putu kroz Srbiju nema (vrlo malo izlaz Užice). Asvalt nešto lošiji i neravan ispred i iza Užica ali ništa strašno.

Između 2 granice par klizišta, sveže popravljeno.

U CG radovi iza Mojkovca na kratkoj deonici, po starom dobrom običaju ne obeleženo. Tu sam popio dva naletanja na oštro zasečen asvalt pri brzini od 70.

Dalje radova nema do ispred Podgorice gde se asvaltira druga traka na ulazu. Popravljen je delom neravni deo na izlazu iz kanjona, pre podgorice.

Radovi su intenzivni dalje duž jadranske magistrale. Asvalt je psesečen za na dosta mesta za prolazak novih vodovodnih cevi i ti prelazi nisu gotovi. Osim toga na dosta mesta fali sloj asvalta sa jedne strane puta (cela saobraćajna traka), saobraćaj se u oba smera jednom trakom, dosta nezgodno. Ovi kojima fali traka prelaze na drugu stranu, a sklanjaju se kad neko nailazi, zbog krivina preglednost loša. Posle sam video da je tako od Bara pa sve do Budve. Navodno treba da se završi do kraja juna, ali s obzirom kako rade, teško biće.

Petrovac je pod totalnom rekonstrukcijom sve je gradilište, ha jao, al to je druga priča.

Radarskih patrola 15 tak. Bez problema. Oprez, solidarnost i Cobra. Stalna postava je: G. Milanovac, izlaz iz Čačka, Užice izlaz, nenaseljena mesta sa ograničenjem 50 u CG.

Mesta za preporuku:

-OMV pumpa u G.Milanovcu (Norveška kuča žive duše nema),

-leskovački restoran na Zlatiboru (skretanje desno kod partizanskih voda pre Nisove pumpe pa druga desno),

-restoran/kafana Ribarevina na izlazu iz Bijelog Polja,

-pumpa pored tržnog centra Voli na izlazu iz Podgorice

Vreme: 11h. 10h efektivne vožnje (računam tu i 30-40 min granica), do izlaza iz BG 1.5 h

Prosečna brzina: 59 km/h

Potrošnja: 4.6 l/100km po ECU, Stilo jtd 115. U povratku vreme je bilo nešto kraće.

Share this post


Link to post
Share on other sites

alvirovic je pukao.jel bilo guzve? vidim po zadnjem redu tvog posta da smo lepo odradili dizne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hocu i jaaaaa :(

Idem u narednih mesec dana u HN pa makar crko i nikad ne napravio krov na kuci :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve si lepo napisao (mene mrzelo a i nisam se setio kad sam išao da zapisujem) ali MAČKAT si zaboravio!!! To se ne propušta ni u jednom pravcu putovanja :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ne znam sta ti je to, ja idem preko BiH ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

TO je neka kafana između Užica i Zlatibora, nisam ni ja znao za to jer mrzim da stajem kada nekud pođem, ali moram priznati da je stvarno extra. A ako u Bosnu ulaziš posle Užica mislim da se i tada prolazi pored Mačkata (morao bih da proverim na karti).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Silazim sa Tare i palim ka Visegradu preko Mokre gore...

Share this post


Link to post
Share on other sites

xtra info :) mada moram da priznam da su im putevi prosle godine bili fenomenalni. Stalno rade nesto i to ume da stvori probleme, ali su im putevi u odnosu na nase vrh. Svako prolece rade , i uglavnom stignu da zavrse pre sezone (prosle godine sam isao za uskrs radilo se max, a na leto je vec sve bilo xtra)

Moji su u petak zapalili u CG kad se vrate pitacu ih kakav je put od Budve na dalje, i dobicete info za put od Nisha, preko Josanicke banje do Zanjica

p.s. hocu i ja tu potrosnju :S

Share this post


Link to post
Share on other sites
jel bilo guzve? vidim po zadnjem redu tvog posta da smo lepo odradili dizne.

Bilo je ispod prosečno gužve u oba smera. U sezoni ume biti mnogo gore, pogotovo u kanjonu kad šleper naniže kolonu, iako nema više onih tunela gde 2 kamiona ne mogu da se mimoiđu.

Dizne su dobro odrađene. Osim što malo mirnije radi to se manifestuje po potrošnji. Manja je oko 0.3-0.4 l. Mogao sam sa jednim rezervoarom tamo-nazad da se nisam vozao u CG. Ostalo je jednako. Otkako sam blokirao egr nemam problema sa povlačenjem iz nižih obrtaja.

Zaboravio sam da napomenem

Eurodizel 0.85 eur, bezolovni 0.93 eur na Eko pumpi ispred Budve jedinoj na kojoj sam sipao.

E još i ovo, najveći siledžija na putu bila je jedna devojka 20-tak godina. Spuštam se negde u povratku još kod Petrovca, bila je kiša. Svira neki Volvo karavan veli sklanjajte se jako sam brz nezadovoljan što sam prešao u drugu traku, jedinu za taj smer, suženje puta. Obiđe me on preko duple pune. Nije prošlo dva minuta kad isti taj Volvo poprečen na putu iza jedne krivine sa rasturenim prednjim krajem, hladnjak curi, malo se čukao o stene, a devojka napolju, gleda u čudu, nezna šta joj bi.

xtra info :)

p.s. hocu i ja tu potrosnju :S

Inače je realna potrošnja u odnosu na ECU veća za 10-15%.

Ne brini na auto-putu troši oko 7, sa malo težom nogom.

ali MAČKAT si zaboravio!!! To se ne propušta ni u jednom pravcu putovanja :D

Nisam čuo za Mačkat. Pokušaću da ga ne promašim sledeći put.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iz pravca Užica prema Zlatiboru je malo iza skretanja za Višegrad i Taru. Preko dana se vidi odlično i odlično je obeleženo. To je jedan fin restoran u kome je jagnjetina vazda fenomenalna i prosto se ne sme propustiti nikako... skreće se sa puta možda 200-300m, ali kao što rekoh imaju table označeno je lepo, uz malo pažnje ne može se promašiti ;) Pre mesec i po kada sam išao dole nije radilo noću, ali koliko sam shvatio u sezoni rade 24h...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ti dovla rece da ne volis da stajes kada nekuda podjes, kad' sada se vidi da ti znas sve kafane gde ima vazda dobre jagnjetine i slicnih djakonija. :ice:

Eto minusa za Alvirovica, on bre nikada ne pomene jagu... :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa i ne stajem, sad kad sam išao pre mesec i po dana molili su me od Ljiga da stanemo negde usput i kažu Mačkat je keva ovono ludilo, a meni mrsko da stanem da ne mogu da opišem koliko... i reko' ajde njih je četvoro udaviće me na spavanju :D Srećom u odlasku smo bili noću i nije radilo pa sam se samo malo iznervirao za tih 200-300m skretanja, ali su momentalno počeli da me lobiraju za povratak da obavezno stanemo u povratku... i kad smo se vraćali, vala mrsko mi je bilo da stanem čak smo i prošli nekih 300-400m i oni počeli da galame na mene i reko' 'ajde vratićemo se... :wacko: Jagnjetina stvarno beše dobra totalno, odavno nisam jeo tako dobru, ali mi se posle toga prispavalo (kao i uvek kada dobro jedem :D ) da sam ih ložio do BG-a kako mi se spava i kako ne mogu da vozim, a od njih niko nema dozvolu :D

Sve u svemu, ovo dajem kao preporuku onima koji vole da staju, a oni koji su kao ja poručujem da lokacija nije baš toliko vredna stajanja, ali nije loše znati za nju ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0