neshaoct 9592 Posted August 20, 2018 Renault Clio RS Trophy vs Volkswagen Polo GTI Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 2, 2018 Pit-Stop video: Test 2018. Renault Clio TCe 75 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 2, 2018 Novi Renault Clio početkom 2019. godine Renault je aktuelnu generaciju Clia restilizovao 2016. godine, dok će potpuno nova, peta generacija premijeru imati početkom sledeće godine. To je za medije potvrdio i Renaultov šef dizajna Laurens van Decker koji najavljuje da će to biti i najbolji Clio koji su ikada napravili. Imajući u vidu da je konkurencija obnovila svoje predstavnike u B segmentu (VW Polo, Ford Fiesta, Citroen C3, Nissan Micra, Suzuki Swift, Seat Ibiza...), dolazak novog Clia je i očekivan. Mada će dizajn biti evolucija dosadašnjeg modela, određeni uticaj na Clio V će imati i Renault Symbioz concept. Novi Clio će koristiti unapređenu verziju CMF-B platforme (pri čemu će automobil biti lakši od sadašnje generacije), a u gami će se između ostalog najverovatnije naći i novi 1.3 litarski turbo benzinac (uz 1.0 litarski benzinac i 1.5 litarski dizelaš). Osim ovih regularnih verzija, novi Clio će opet biti dostupan i u sportskoj RS varijanti (sa 1.6 ili 1.8 litarskim motorom), a pominje i mild hybrid verzija, kao i Clio plug-in hybrid (ovaj poslednji se očekuje 2020. godine). Kako se očekuje, budući Clio će nuditi više mesta u potpuno izmenjenoj unutrašnjosti (kvalitetniji materijali, veći ekran osetljiv na dodir, možda i digitalni kokpit), kao i unapređenu bezbednost i brojne sisteme asistencije vozaču (uključujući i određenu tehnologiju polu-autonomnog upravljanja). preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 16, 2018 Automarket.hr video: Test Renault Clio RS 18 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 6, 2018 Renault Clio RS sa RS Performance paketom Za sve one koji su bili razočarani odlukom Renaulta da ne napravi serijsku verziju Clio RS16 concepta, francuski brend je sada kao utehu ponudio Clio RS sa RS Performance paketom. Ipak, ova ponuda važi samo za 250 najbržih kupaca budući da se radi o ograničenoj seriji. Ukratko, RS Performance paket između ostalog sadrži agresivniji aero body kit (po uzoru na pomenuti Clio RS16 concept), set Turini alu točkova u Brilliant crnoj ili crvenoj boji, lagana trkačka sedišta od ugljeničnih vlakana, high-performance kočnice i specijalno podešeno oslanjanje. Takođe, Francuzi su već najavili da će sličan paket dobiti i veći Megane RS. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irena HGT 2139 Posted November 11, 2019 Otvorene liste porudžbina: Novi Renault Clio Cup 1.3 turbo košta 37.900 evra Po završetku opsežnog test programa na svim tipovima podloga, Reno Sport je počeo s proizvodnjom nove generacije trkačkog “klia”, u varijantama Kup, Reli i RX. Samim tim, otvorena je i lista narudžbi, a isporuka klijentima počeće u prvom kvartalu 2020. godine. Prvi za trkanje spremni automobili biće isporučeni takmičarima prijavljenim za trofeje koje organizuju Reno sport rejsing i s njim povezani promoteri, a prema kalendarima pojedinačnih serija. Odmah za njima, biće uslužene mušterije koje će s novim “kliom” nastupati u privatnim programima i drugim disciplinama. Trkački “klio” pete generacije, razvijen kako za kup serije, tako i za otvorena takmičenja, vizuelni je i tehnički derivat serijskog modela “klio R.S. lajn”. Opremljen je četvorocilindarskim 16-ventilskim turboprehranjivanim motorom od 1.330 ccm (1.3 TCe) i sklapa se u Viri-Šatijonu i Dijepu. Svaka od pobrojane tri varijante specifično je projektovana i izrađena prema zahtevima discipline kojoj je namenjena. Međutim, ovi modeli su, zahvaljujući svestrano upotrebljivoj šasiji i brojnim zajedničkim elementima, krajnje fleksibilni u budućoj takmičarskoj eksploataciji, jer ih je Reno sport stvorio s ciljem da mogu da se trkaju i na stazama i na specijalnim ispitima. Nova generacija klijentskog trkačkog “klia” prikazana je javnosti, medijima i takmičarima u junu, u vreme F1 Velike nagrade Francuske. Tada je najavljeno da će zahvaljujući kompletima za konverziju klijenti moći da menjaju kategorije, a da poseduju samo jedan automobil i da se njime trkaju na različitim podlogama. Verzija “klio RX” košta €36.900, “klio kup” se dobija za €37.900, dok je najskuplji “klio reli”, koji stoji €42.000. Sve cene su prikazane bez poreza na dodatu vrednost, a procedura kupovine podrazumeva depozit u visini od 2.000 evra. Iz dugačke liste specifikacija “klio kup” modela navodimo osnovno. Automobil poseduje čelični monokok sa varenim sigurnosnim kavezom i FIA homologirani FT3 rezervoar za gorivo. Pokreće ga Reno HR13 četvorocilindarski turboprehranjivani motor od 1.330 ccm sa direktnim ubrizgavanjem goriva, koji se vrti do 6.500 o/min, oslobađa 180 KS i ima maksimalni obrtni moment od 300 Nm. Turbopunjač je izradio Garet, a auto koristi 98 bezolovni benzin. Elektronska kontrolna jedinica proizvod je Lajf rejsinga (Life racing). Sadev je tvorac petostepenog sekvencijalnog menjača (plus hod unazad). “Klio kup” ima ZF diferencijal s ograničenim proklizavanjem i Zahs (Sachs) kvačilo. Dimenzije točkova su 7×17. Neopterećeno vozilo teško je 1.040 kg. Inače, takmičenje u nekom od ozbiljnih Klio kupova može da bude odlična škola i odskočna daska za karijeru u svetu prekrivenih točkova. Za dobre primere iz novijeg vremena dovoljno je pomenuti vozače kao što su Džoš Fajls i Ešli Saton. Oni su pre turing titula u nacionalnim i kontinentalnim šampionatima osvajali i Klio kupove: Fajls nacionalni i evropski, Saton nacionalni. U Klio evrokupu 2014. Mikel Askona je završio kao drugi u generalnom, a danas je TCR prvak Starog kontinenta jedan od pet najuspešnijih WTCR pilota. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 29, 2020 Renault Kangoo sa pogonom iz Clia RS ''Sleeperi'' su jedna od najpopularnijih vrsta modifikovanja automobila. Reč je o vozilima koja spolja izgledaju potpuno serijski, ali ispod poklopca motora se kriju različite ''zveri''. Iako je to najčešće slučaj s različitim limuzinama ili karavanima, retko ko će očekivati napravljenog sleeper-a od dostavnog vozila. Upravo se jedan takav Renault Kangoo našao na britanskom sajtu i to za samo 1.630 evra. Spolja izgleda kao prosečni dostavni Kangoo sa malo boljim aluminijumskim felnama ali ispod poklopca motora se nalazi modifikovani 2.0 atmosferac iz Clia RS-a 172. Motor razvija više od 180 konjskih snaga i 200 Nm, pa se pretpostavlja da ovome Kangoou treba tek oko 8 sekundi do 100 km/h. Mnogi će se pitati zašto ovaj sleeper košta toliko malo, ali odgovor jasno stoji u oglasu. Vlasnik navodi da karoserija ima nekoliko ogrebotina i udubljenja, da se pri punom pritisku na papučicu gasa čuje treća brzina te da je prednje vešanje relativno uništeno. Ali ako se te stvari poprave, smatramo da novi vlasnik još uvek može relativno jeftino proći, a užitak koji će mu modifikovani Kangoo pružiti verovatno je neprocenjiv. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 14, 2022 Najposebniji Renault Clio ima 500 KS i svetla Talismana Osnova je Renault Clio III RS, ali od onog vidljivog je ostalo veoma malo. Zadnji je tako ugostio osetno veća svetla sa Talismana, koja su se na kraju dosta dobro uklopila u dodatno prošireni zadnji kraj vozila s izraženim difuzorom i četvorostrukim izduvom. Napred je uzor bio Zoe E-Sport koncept. I ovde je auto proširen, dodati su ogromni usisi i nova dnevna svetla. Autor projekta je Androne Georgian koji otkriva da je na ovu preradu potrošio preko četiri godine, ali i veoma puno novca. Nimalo čudno s obzirom na to da je spolja jedini originalni deo krov vozila - sve ostalo je izrađeno nanovo. Serijski Clio RS pokreće 2.0 atmosferac sa 197KS. Ovde je dobio turbinu (gtx3071R), a maksimalna snaga je podignuta na čak 500 konja. U svakom slučaju zvuči kao prevelik zalogaj za gradskog sportistu sa prednjim pogonom. Dobra je vest da autor nije izgubio razum pa je automobil opremio još moćnijim kočnicama sa Meganea RS s diskovima 343 mm. Oslanjanje potpisuje Yellowspeed. I za kraj jedna zanimljivost. Bočni retrovizori nisu stigli iz Renaultovog izloga, već su pozajmljeni od Golfa 6. U svakom slučaju, ekstreman tjuning koji je tražio puno truda i novca. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites