Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
chikavili

Punto mk.2a 1.9 D - paljenje

Recommended Posts

E ovako, u pitanju je Punto 1.9D, a problem je sledeci - ponekad (ali bas ponekad) se desi da pri startovanju motora, prihvati i delic sekunde kasnije naglo skoci broj obrtaja i motor se ugasi (sve ukupno traje 1-2 sekunde). Nakon toga sledi jedno ili dva bezuspesna verglanja, pa zatim motor normalno startuje i radi bez ikakvih problema ili kolebanja obrtaja.

Sta li moze biti uzrok tome?

Jedan ortak mi rece da je imao slican problem (na potpuno drugom automobilu ali sa slicnim motorom) i da je problem resio prskanjem WD-a na konektore kabla gasa (konkretnije na konektoru kod sajle). Takodje bih voleo da znam gde se nalazi taj konektor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...da napisem kakav je trenutni razvoj - posto se navedeni problem poceo desavati cesce poslednjih dana, probao sam onako random neke fore i jedna je urodila plodom (mada pojma nemam zasto) - ako pri startovanju motora ne krenem da verglam odma po gasenju lampice grejaca, nego sacekam 4-5 sekundi, problem se ne javlja, to jest motor startuje najnormalnije!!??

Ima li sada neko predstavu o cemu moze da se radi?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 1366

Ne bih da baksuziram, ali to liči na lucas sindrom, pogledaj malo

postove o pumpi,čini mi se da baš na to počnu prvo da se žale.

A bolje da nisam u pravu !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 455

Moze da bude pumpa, a moguce je i da je neki grejac otisao. Ortak je imao iste simptome dok nije zamenio sve grejace.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citao sam jos ranije dosta tema o tome, ali niko nije imao ovakav problem. Obicno im se palila lampica check engine i bio povisen broj obrtaja, ali ne ovak. Da li moze ovako nesto da se desava zbog neispravnih grejaca (vise od jednog, posto mi je sa jednim neispravnim sasvim normalno palio)?

^^ Heh, ladno si odgovorio ovo za grejace dok sam ja kuckao :D

Provericu ih u svakom slucaju, hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ja pretpostavljam da je to, posto mi je jedan grejac mrtav jos od zimus, samo mi je bilo cudno da na 30 stepeni imam problem sa grejacem ;)

I onako je bila u planu zamena sva 4. Sad cu samo da ubrzam to pa da vidimo kako ce se ponasati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ako neko zna sta bi mogao da bude problem, naime prilikom prvog paljenja ujutru kad auto stoji nekih 10 sati desava se da malo duze vergla i kad upali da izbaci gust dim na auspuh, belo sive boje,motor malo zatrza kao da n erade svi klipovi, to traje nekih 2-3 sekunde i onda je sve normalno.

Auto normalno ide, ne trosi ulje, malo je povecao potrosnju ali neznatno, mislim da je razlog tome hladnije vreme i grejanje koje non stop radi.

To mi se vec desavalo ranije i sipao sam neki aditiv i prestalo je, ali mislim da to nije resenje.

treba da uradim dijagnostiku , ali me interesuje Vase misljenje sta bi moglo da bude i na sta da obratim paznju.

Hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...