Sign in to follow this  
Followers 0
BaneT

Punto mk.2 - ler gas na hladnom motoru

Koliko je vremena potrebno da vam ler dodje na normalu kada upalite auto? Kad ga upalim imam osećaj da mogu da čekam do sutra, ler neće doći na tih 850-900 rpm, tek posle par minuta vožnje tj.kad se malo zagreje on dodje na taj nivo.

hvala unapred

Share this post


Link to post
Share on other sites

nista strasno,verovatno ti je prljav neki ventil za rad na leru(ne razumem se dosta u taj motor!!!)meni recimo u toku zimskih dana drzi nekad i do 2 min na 1500rpm posle padne na 1000rpm da bi tek onda u toku voznje palo na normanih 800-950rpm...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ocisti ler motor i leptir gasa... Verovatno su se zaprljali tokom ovih godina...

Share this post


Link to post
Share on other sites

a koliko vama treba vremena da dođe u normalu? mislim po ovakim danima kakvi su sada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni kad ga upalim krene od 1500 nekad al posle 2 sekunde padne na 1300...tu stoji oko 20 ak sekundi onda polako opada do 1000....i tad krecem u principu, na 900 bi cekao jos pola minute minut dva sigurno

Ja sam bas juce ocistio klapnu gasa al ne znam za taj ler motor, de mu je to? i kako da cistim motor, spojeve koje on gura?

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je neki virus,svi kukaju na napajanje,sa manjim razlikama u opisu.Evo i meni danas krenuo u leru da brlja od 500 do 1300 rpm,cak se jednom i ugasio.Zima napolju pa mu ne mogu nista osim da ga ruzno gledam.Cak mi doslo u jednom trenutku da vidim ima li neki sprej za ciscenje usisa.Znam da ima za karburatore i ume da napravi pozitivne rezultate,doduse nikakve extra ali ipak malo popravi sliku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se ciscenje klapne isplatilo, radi mnogo mirnije u leru i nema stuceva...znate kako da ocistite il da iskuckam? stoji na 4 srafa ispod kompa motora, crevo za zduh ulazi u nju :mrgreen: skines i WD40 il nesto i krpa i udri, cisti cadj oko klapne :mrgreen:

znaci za to stuckanje i nemiran rad - klapna, zagusen ventil za iberlauf (ono malo sto iz motora udje u crevo za vazduh), filter za vazduh, filter (mrezica) za gorivo

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok, ali meni nikakvih štucanja, skakanja-padanja, cimanja i ovo ono dešavanja NEMA. Dakle lepo vuče i fino ide, ali dosta vremena prođe dok ne obori ler gas na normalu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A tebi mislim da je sve normalno, zbog zime cenim, i meni je tako a letos je bilo kul, logicno....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Izvini, ovo je bilo namenjeno za bokija :mrgreen:

Cenim da si u pravu.Zbog hladnog vremena ne mogu da se upustim u neku studiozniju popravku.Cenim da osim navedenog bi trebalo ocistiti usisnu granu koja je uhvatila dosta sr...a zahvaljujuci masnim parama.Tuga je kad covek nema garazu pa da moze da radi onako opusteno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ponesi ti alat u subotu pa će svi da učestvuju u popravci. Praksa u prirodi je čudo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma da bi ista radio moram da uzmem prvo sve selne,jer ove stare su one originalne sto se samo jednom stave.Takodje mi nestalo tecnosti sto sluzi za pranje delova a ne znam kako se zove i gde ima da se kupi.To mi dao covek koji je radio u Preciznoj mehanici.Treba da proverim da liimam sve torx kljuceve koji se pojavljuju...Pa tek onda :mek

Share this post


Link to post
Share on other sites

ovo za pranje tj. odmašćivanje imaš gde oćeš a cena oko 200 din.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako mislis na sredstvo za pranje motora...ne znam...Ovo sto sam imao sluzi bas za pranje karbova,moralo bi da bude nesto na petrohemijskoj bazi a ne detrdzent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

za pranje karb. je nesto skuplje ali ne preterano. Wurth varijanta je mislim 500-600 kinti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma da mi je da uhvatim vremena i strpljenja pa da skinem celo napajanje na motoru pa da ga ocistim.Video sam kroz rupu od map senzora da je usisna grana strokava do bola.Sta ces,godine cine svoje.Nekad sam sam menjao lamelu na stojadinu i to na parkingu a karburator sklopim i rasklopim u mrklom mraku,ko pusku,a sad ne mogu da se nateram ni da operem kola,nego foliram cerku da ostalim forumasima uglavnom deca peru aute :cool kad ne vredi i to onda kazem da je necu voditi da vidi Kartera :lool: e to vec malo pali.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0