Jump to content
FAS Goran

misoja

Members
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

  1. Pozdrav ekipa. Imam isti problem, ulje deluje ok i nivo je dobar. Izmereni naponi su 12.53 V ugašen i 13.94 V upaljen. Da li je moguće da ovih 0.3 V manje u odnosu na ono što je gore napisano kao potrebno (12.8 V) prave problem? Akumulator je nov, ali je igrom slučaja mimo moje volje stavljen Topla 75 Ah umesto Varte koja je bila. DA li bi Varta 75 Ah rešila problem? Hvala unapred na pomoći.
  2. Hvala svima na savetima, dogovorio sam servis sa majstorom pa javljam sta se dalje desava...
  3. OK, hvala. Reci cu majstoru da prvo proveri usisnu granu onda. Hvala jos jednom.
  4. Uh, ne bi trebalo, poznajemo se... Znači, ipak mislite da je do usisne grane?
  5. Pozdrav, posedujem Fiat nuova Cromu 1.9 MJet 150 HP 2009.godište, kod mene je 2 godine. Kao i većina vlasnika ovog automobila, prošle jeseni sam morao da ga vozim na skidanje DPF-a i zamenu softvera kako bi seisti isključio. Međutim, nakon te intervencije, primetio sam da auto slabo vuče u delu obrtaja pre nego što se upali turbina, tj. negde ispod 2500 ob/min. Kada se turbina upali, situacija je bolja, ali pre toga imam osećaj kao da vozim taljige. Siguran sam da je bolje vukao ranije. U jednoj od tema na forumu je čovek imao sličan problem i on je redom čistio EGR ventil, čistio protokomer, da bi na kraju stavio usisnu granu od Opel Signuma i to mu je rešilo problem. Moj majstor je čistio EGR, proverio protokomer i ustanovio da nije problem d onjega, jpš samo mislim da nije gledao usisnu granu. Moje pitanje je da li je moguće da se intervencijom na softveru, tj. zamenom softvera utiče na perfomanse automobila, da li je moguće da je možda ubačen pogrešan softver ili softver sa greškom koji je uticao na pojavu ovog problema (moj majstor kaže da nema šanse da je problem u tome)? Da li da uopšte pokušavam da rešim ovaj problem ubacivanjem drugog softvera ili problem sigurno leži negde drugde? Zahvaljujem se svima unapred na pomoći, planiram da odvezem auto kod drugog lika koji radi softver pa bi mi svaka informacija značila da ne bih bezveze išao kod njega i bezveze trošio novac.
  6. Au, onda ne vredi, ovo je 150 ks... Moyda si i u pravu, mozda je bolje malo se otvoriti i kupiti 16"... Da li neko zna gde bih mogao da nađem čelične felne 16" za Cromu? Hvala unapred.
  7. Onda vredi probati.. Trke me ne zanimaju, stabilnost u zimskim uslovima me VEOMA zanima Hvala puno na odgovoru. Pozdrav!
  8. Pitanje je vezano za izbor dimenzija pneumatka za Fiat Cromu 1.9 D 110 kW 2009. Trenutni pneumatici na njoj (letnji) su 215/55 R16. E sad, kako ide zima, potrebno je kupiti zimske gume, ali sam hteo da uz gume kupim i nove felne. Problem je sto ne mogu da nadjem odgovarajuce celicne felne, a naravno i sama cena pneumatika je veca u odnosu na R15. Sa druge strane, imam ponudjene jako dobro ocuvane celicne felne R15 (ako sam dobro proverio, odgovaraju felne od Opel Vectre), a i same gume bi bile jeftinije. Pitanje za one sa iskustvom: Posto su u uputstvu za Cromu preporuceni pneumatici R16, R17 pa cak i R18, kako bi se automobil ponasao sa gumama R15 (npr., 195/65 R15)? Da li da stavim te gume ili da se ipak drzim preporuke proizvodjaca i stavim gume istih dimenzija kao letnje? Hvala unapred na svim odgovorima.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...