Jump to content
FAS Goran

hec

Members
  • Content Count

    46
  • Joined

  • Last visited

About hec

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 07/29/1987

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Zagreb

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Punto 1.8 16V HGT
  1. bok ljudi evo mene,nije me bilo dugo,ovako jucer mi se vozacev prozor normalno spustao,,sada nejde ni dole ni gore,osigurace sam pogledao sve uredu,,da lije netko imao isti problem i sta mi je moglo otic to? inace uzasno je vruce i ja sada nemogu od vozaca prozor spustit katastrofa
  2. I Selenia je izbacila od tada bolja ulja za benzince. Ne ulazim uopšte u priču šta je konkretno za tvoj auto bolje, nego samo kao napomenu da ni Selenia danas ne prodaje isto ulje kao pre 14 godina... sigurno je izbacila ali sto se tice motul ulja i selenia ulja selenia se stvarno moze sakrit,a to govorim jer sam stalno sipao i forsirao u auto tu seleniu jer je to tvornicko ulje za taj auto,a tvornicko je samo po tome sta su potpisali ugovor nista drugo,,tako da cim sam nasipao motul razlika se odmah vidjela,ja ovo sta pisem i govorim ne pricam bezveze nego vidim iz ocite razlike u ta dva ulja i najprije u potrosnji ulja,tako da odsada samo motul ce ic u svaki moj auto je skuplje ulje ali i daleko kvalitetnije.
  3. ne znam, meni se Selenia nije pokazala bas najbolje, dobra je do 5000km onda ko voda bude ,ima puno kvalitenijh ulja. Selenia je preporucila 20k za mog hgt-a ali to je bilo 1999god kada se taj auto i proizveo prva serija mk2, do tada je toliko kvalitenijh ulja doslo na trziste da je uopce glupo raspravljat. Selenia ima ugovor s fiatom i kraj price i po meni motul i selenia tesko da se mogu uopce usporedivat jer po meni motul je daleko bolji a to sam skuzio u prvih 1600km napravljenih sa autom, ni malo nije potrosio ulja i svoj auto jako dobro poznajem i vidim da nekako motor mirnije radi i taj varijator mi se manje cuje, a ako nakon 5000km se ulje razrijedi i ako ga isto pocne trosit vise, onda najjednostavnije izmjenu ulja cu radit na nekih 6-7 tisuca i kraj price, jel mi se onda vise isplati tako mjenjat ulje nego kupovata i nadoljevat na 1000km 3dcl. Kada se radila izmjena ulja sve zivo je suho motor i sve kod mene, na karteru ima malo tragova ulja sta je normalno nije nista strasno ali na iducoj izmjeni ide dolje karter se pere i sve se ponovno bude zadihtalo, čep i podloška su isto u super stanju i nigdje ne pusta na čepu, karike su uredu jer auto ne dimi ne baca nista na auspuh, stvar je samo u ulju jer ja auto vozim puno i po gradu i po autoputu, znaci voznja mi bude kreni stani, a i cesto teranje do kraja okretaja i naravno da ulje nestane. Selenia vise ne to definitivno, ne bi to napisao ni rekao da nisam vec sada vidio razliku koja je ocita..i narvano filter ulja uvijek ide orginal kao i ostali svi filteri i to je isto jako bitno za auto.
  4. u 1600km sta sam napravio isao sam na putu i po Zagrebu sta sam se vozio na sipki je do kraja,a seleniu na svakih 1000km 2-3 dcl se tocilo,,bolje je odmah se primjecuje i varijator koji mi inace ruži manje se cuje da ruži..ocito je da ulje se bolje ponasa kada je motor zagrijan i manje hlapi(i inace ulje ima jako fin miris ),,je skuplje ali po meni svakako vrijedi,jer na autoputu konstantna voznja je bila 180 i da nije kapi ulja pocuclao a selenie bi jer sam ju tocio i znam kako mi se ponasala u autu,,sad cemo samo vidjet poslje 5000km kako ce se ponasat kada se jos vise razrijedi..za sada plus 5 ulje,,dalje cu pisat svakih 2000km kako je i sta je.
  5. ja sam u svoga hgt-a usipao Motul 6100 Synergie+ 10w 40 i ulje je odlično
  6. ovako kako skinut tapecirnug i plastiku na vratima od vozaca da dodem do brave da pogledam sta me to zeza kada izvana ocu otvorit vrata a auto se zakljuca,,nezelim na silu da jos ne potrgam,pa ako je netko skidao neka objasni malo.
  7. rekao je da to nista nije zabrinjavajuce za taj motor jer gornja granica za fiat vozila u potrosnji ulja je 0,7 na 1000km a moj potrosi oko 2-3 dcl na 1000km,,a za gumice ventila je rekao ako bi to isao mjenjat da mi onda preporucuje da promijenim i karike kada se vec bi to radilo i da sam tako praktički na nekoj polugeneralki,,a zasto si mjenjao motor sta je bio tako ubijen? i decko sta je prodao meni auto on je napravio sve zive servise njemu auto uopce nije trosio ulje ali on se u njemu vozio normalno dok ga ja koljem kad god stignem
  8. moj sada ima 189 000 i u 9000km nasipao sam tocno 2 litre a vozim ga svakako tako da to nije zabrinjavajuce,sta ti si promijenio gumice ventila kada je poceo srkat i rijesio si problem s potrosnjom ulja,malo sam,gledao plastiku u desnim vratima jer imam u planu ju skinut i slozit bravu sta se sama zakljuca kada se izvana primi i otvori kvaka,da litko zna koliko šerafa uopce ima,ja sam gledao ali to je sve zamaskirano tako da se nista ni ne vidi
  9. ja sam mislio tocit MOTUL 6100 Synergie+ 10W40 osta bi na istoj gradaciji samo bi proizvođača promijenio,gumice cu mjenjat,gledao sam po forumima to sta moj trosi ulja to je nista,tako je i tvornicka potrosnja za taj motor
  10. da svi hvale motul i njega imam u planu stavit,e sada ne znam da lida stavim Motul 5100 10W50 ili MOTUL 6100 Synergie + 10w 40,,i da lida prije promijene stavim aditiv za čišćenje motora,zato sta je sada unutra selenia pa ne znam da libi trebao stavit taj aditiv pa da ocisti sve ili nema potrebe,nezelim bacat novac bezveze ako netreba
  11. dihtung i sve suho skroz,nigdje nista ne pusta jedino cu čep provjerit sada,nije meni zabrinjavajuca potrosnja ulja to je normalno ja svoga vozim i po gradu jako puno stani vozi a i znam ga terat jako često u visoke okretaje tako da on jos je i dobar s potrosnjom,promijenit cu gumice ventila,set kvačila i mali servis napravit,,a drugo ulje zelim stavit cisto da vidim kako ce se ponasat,a taj motul svi hvale i na alfinom forumu vecina ljudi ga sipa umjesto selenie jer kazu da se pokazao boljim i da ulje manje izgara nego selenia,jedino ne znam da probam s nekim 10w 60 sta je otpornije na temperture pa me zanima da libi se manje trosilo i izgaralo.
  12. valvoline otpada dosta se ljudi zali na njega,seleniu vise nezelim sipat isto odlucio sam sto posto da cu sipat MOTUL 6100 Synergie + 10w 40,sada kad stavim to ulje i nakon nekog vremena cu javit dojmove potrosnja i ostalo,selenia je ok ulje i stvarno radi svoj posao a to se vidi nakon nekog vremena kako pocrni ulje a to znaci da ispire sve sta treba u motoru,samo sta eto u 9000km dolio sam 2 litre i sad mi je na pol sipke,necu nista doljevat jer sad idem na izmjenu i stavit cu taj MOTUL..i inace puno njih hvali seleniu a puno njih sta voze alfe i ostalu grupaciju fiat vozila se zali na nju,i dosta njih je pocelo taj motul sipat i kazu da su puno zadovoljniji nego s seleniom,pa reko da i ja probam malo s drugim uljem iste gradacije.
  13. ovo ti je kada ode variator to je bas moj video sta sam postavio dok nisam znao sta je i danas danas se tako cuje nisam ga promijenio ali sad ce se i to rijesit,a ulje gle ja stalno seleniau 20k stavljam to preporucuju jer je tvornicko ulje,po meni normalno da ce to preporucat kada je njihovo ulje,,ja sada na izmjeni imam cak u planu stavit valvoline dura blend 10w 40,,najbitnije je da je ista gradacija,a na drugu ulje sam se cisto odlucio jer je litra 25kn jeftinija,a i da probam da vidim kako ce bit s drugim uljem.
  14. a cuj svaki auto mora trosit ulje,znaci nije dobro kada previse trosi nije dobro kada uopce ne trosi,znaci motor mora trosit ulje,,a sada kako ti svoga vozis ja ne znam,,ali ja svoga znam tak terat u visoke okretaje da nije ni cudo kaj potrosi ulja,sada cu na servis sa svojim autom,pa cu promijenit gumice ventila sta mi je milutin predlozio pa cu vidjet onda kako ce trosit ulje,,daj mi reci koje ulje si sipa u njega u koje gradacije?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...