Jump to content
FAS Goran

dzibril

Members
  • Content Count

    124
  • Joined

  • Last visited

About dzibril

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 02/26/1977

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd, Srbija

Previous Fields

  • Garage
    Lancia Delta 2, 1.6 16v

Recent Profile Visitors

4845 profile views
  1. Hvala svakako kao da si mi pomogao. Elem, auto je danas popravljen, servis je Božik Trade na Karađorđevom putu 8, kažu bio neki kvar na elektroinstalacijama, nažalost nisam saznao detalje, pošto je gazda bio odsutan kad sam preuzimao auto, a na radnom nalogu piše samo popravka elektro instalacije. Ako nekom zatreba, pogotovo za starije modele Fiat/Lancia/Alfi, a rade i druge firme (VW, Ford, Pežo...): Božik Trade Karađorđev put 8 024/557-348 Subotica Pozdrav
  2. Dedinje baš i nije neposredna okolina Vidikovca ali hvala u svakom slučaju. Sad još i da se dovučem iz ove Vojvodine nekako do Bg još...
  3. Moje današnje iskustvo sa Annusom nije tako pozitivno. Odvezao sam im na popravku Lanciu Deltu 1998, 1.6 benzinac, opisao probleme (teško pali, guši se, obara obrtaje i gasi u vožnji), rekli su pogledaće, nakon pola sata me zvali i rekli da ne mogu da prikače dijagnostiku i da ne mogu ništa da urade, jer bi dugo trajalo da se nađe kvar. Ja sam im čak i rekao da sam imao probleme sa step motorom i senzorom leptira gasa, ništa nije vredelo, nisu hteli da uzmu auto da rade. Još sam ih i zamolio jer sam u Subotici u gostima, inače sam iz Beograda i ne mogu da krenem na put sa poluispravnim autom, ali nisu hteli. Tako da comme si, comme ca sa Annusom. Srećom, našao sam drugog majstora u blizini koji će pogledati auto sutra ujutro, pa možda o njemu budem imao sutra pozitivnije utiske. A jel' Miki i dalje administrator ovde? Mogao bi da se javi kad bude znao di će i da li će i dalje da radi Italijane? Nego, šta sad mi TIM-ove mušterije da radimo, kad je Toma okačio katanac? Ima li u okolini Vidikovca neki drugi dobar servis za Italijane?
  4. Hvala na odgovoru, sad znam jednu stvar vise. Pozdrav.
  5. Pozdrav svima, javljam se nakon dužeg vremena (očito nisam imao nekih problema). Problem je sledeći. Na jednom od nosača kod kaiša sa leve strane bloka motora, pre neki dan sam primetio da je malo musav od ulja, tečnosti ili nečeg trećeg već. Šaljem slike u prilogu da ilustrujem situaciju. Na prvoj se vidi generalna lokacija problema, a druge dve su detalji. Šta bi to moglo biti? Pretpostavljam da nije baš normalno da tako izgleda.
  6. Kao da sam ga ukleo... Od nedelje opet isto... Bio danas u servisu, kod Tome i Mikija i nista, kad ga resetuju na kompjuteru on opet ucita neka idiotska podesavanja i opet obara obrtaje kad se upali klima Da covek ne poveruje. Niko nema pojma zasto i kako... Ajmo pomoc, ako je ikako moguce... IMA LI NEKO IDEJU!!?
  7. Mali update. Resio se problem sa nekontrolisanim turiranjem na leru. Pre neki dan skinuo klemu sa akumulatora da proverim nesto oko upaljaca u kabini i nakon sto sam vratio klemu nema vise turiranja. I tako vec nekoliko dana. Hmm... Ne znam sta se resetovalo, ali da kucnem u drvo za sada radi.
  8. Ok, sad mi jasnije. Znaci u servis na prilagodjavanje...
  9. Ajde ako nije previše kriptično, malo više od dve reči? Hoćeš da kažeš da se novi (polovni) step motor prilagođava kolima i da radi neku vrstu dijagnostike sistema?
  10. Pozdrav svima, nije me bilo neko vreme, ali kao i uvek nužda naterala. Elem, pre neko vreme krene auto da zeza (pisao ranije o tome u jednom postu ovde), zakucava obrtaje na nulu i gasi motor ako se pritisne kvačilo dok je klima uključena, naročito kod smanjivanja brzine i obrtaja (na primer kod usporavanja pred semafor). Odem kod majstora, kaže step motor, promeni. Kako nam je dobro poznato da to u jednom ovlašćenom beogradskom servisu košta 40-tak hilljada, odem ja kod momka koji prodaje polovne delove, uzmem polovni step motor i instaliramo. I prvih nekoliko dana milina. Obrtaji u redu, oko 900 u leru, klima radi kao zmaj, ne gasi se, što morate priznati deluje kao da smo našli uzrok problema. Hat međutim, od pre neki dan počinje novo ludovanje. Naime, sada kada je klima isključena i motor na leru obrtaji stoje na oko 1400, a neretko i nakratko zakuca na 2000, pa počne postepeno da spušta dok ne stigne na 1200-1300 i tu stoji. Kad dostigne radnu temperaturu ponekad krene sam od sebe da turira između 1400 i 1600 obrtaja i tako radi par sekundi pa spusti opet na 1200 i drži. Kad se kreće i vozi nema problema, sve dok opet ne stanem na sledeći semafor recimo i stavim u ler i onda opet vrteška kreće ispočetka, ili turira sam od sebe ili drži na 1200 rpm i motor je generalno nemiran. E sad, začkoljica leži u činjenici da ako uključim klimu, auto radi kao san. Nema turiranja, obrtaji na 900 u leru, kreni stani sve normalno, ma kao da je juče iz fabrike izašao. E sad meni više ništa nije jasno, pa rekoh da potražim pomoć ovde među vama, možda neko ima ideju, sem one promeni step motor opet, pošto mislim da to sad nije problem, ako sa upaljenom klimom radi fenomenalno. Any ideas?
  11. Fake za medalju, ako pogledas kroz soferku vidi se zadnji levi nosac krova. A i sedista nisu pogodjena, kao ni crna boja iza zadnjeg sedista koja se ne vidi kroz prednju soferku. Ali lep pokusaj i lepo izgleda kao ideja
  12. Ne znam cija je, ali je lepa, Lancia Prisma, danas snimljena na NvBgd, u Bulevaru M. Pupina.
  13. Znaci Martini, ti savetujes da uradim dijagnostiku, da vidim sta kaze ecu? Ne znam kako je elektricar to izveo, ali navodno, po recima mog caleta, on radi fiat-e i lancije, valjda bi trebalo da zna kako se sta izvodi majku mu?
  14. Dobar dan svima, Elem, auto u pitanju je Delta II, 1998. godiste, 1.6 16v motor. Pre neki dan, posle nekog vremena sa praznom i neiskoriscenom klimom odveze cale (ja bio poslovno sprecen) auto na servis klime, napune tamo gas i provale da kompresor ne pali, sem ako se ne veze direktno na akumulator. Ne bi cale lenj, ode i kod autoelektricara koji sredi problem i tako meni, posle godinu dana klima proradi. Medjutim, primetih juce i danas cudno ponasanje auta. Naime, kada se ukljuci klima motor na leru pocne da seta obrtaje izmedju petsto do hiljadu i tako u krug. Druga stvar, u voznji, ako radi klima, kad se pocnu smanjivati obrtaji (zarad recimo prelaska u nizi stepen prenosa) i pritisne kvacilo obrtaji se strovale na nulu i motor se ugasi. Ako se klima iskljuci, nista od toga se ne desava, motor radi stabilno i mirno, ne seta obrtaje. Pomislih, los akumulator, posto je vec star. Jutros kupim nov, vartin, cak malo jaci (stari bio 55Ah 420A, novi 56Ah 480A), namestim i krenem da vozam, da probam sta sam uradio, kad ono isto. Cim se klima ukljuci obrtaji variraju na leru i auto se gasi, kao sto sam malo pre opisao. Zovnem caleta, on kaze da je to i ovaj elektricar sto je sredjivao klimu primetio i rekao mu da je klima "prejaka" i da trebam da odem kod mehanicara da mi podigne broj obrtaja na leru i onda nece da gasi motor. I pri tome kaze da 1.6 motor kakav je kod mene u autu moze na leru da trpi do 1500 obrtaja bez posledica. Ima li kakvog smisla u tome ili je problem negde drugde mozda (verovatno)?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...