Jump to content
FAS Goran

dekiv68

Members
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

About dekiv68

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Pančevački rit

Previous Fields

  • Garage
    Punto mk IIb LPG, Florida 1.3CW LPG
  1. Na Puntu2b 1.2 8v imam BRC sekvent. Prešao 35k km. Problem: ne gasi diode za količinu gasa u boci u skladu sa potrošnjom plina u njoj. Na floridi 1.3 dvogrli karburator imam Lovato vakumski. Prešao 130k km. Menjana membrana i uložak filtera.
  2. Hvala na brzom odgovoru, čujemo se
  3. Koliko košta i koliko vremenski traje čišćenje dizni u ultrazvučnoj kadi za Punto mk2b 1.2 8v sa propratnim radovima (montaža, demontaža, provera), a koliko košta zamena 1 dizne u vašem servisu?
  4. Od 27.10.2009. godine do 10.11.2011. godine sam bio ponosan i veoma zadovoljan vlasnik novog Punta klasik 1.2 8v actual sa ugrađenim BRC Sekvent gasnim uređajem ugrađenim pri preuzimanju novog vozila u Delti. Vozio sam ga bez ikakvih naznaka problema 22.200 km uz redovno održavanje u ovlašćenim servisaima (Deltinom servisu za auto i BRC-ovom za plinski uređaj) do navedenog 10.11.2011. godine (palio na benzin, a vozio na plin) kada počinju da se dešavaju problemi: 1. Nakon par gašenja pri pogonu na plin prilikom prebacivanja iz veće u nižu brzinu ili pri zaustavljanju na semaforu, pali bez problema na benzin i prebacuje ubzo na plin ali se pali žuta EOBD sijalica (kao vodovodni ventil)i na benzinu trokira kao da radi na 3 cilindra i slabije vuče dok na plinu perfektno vuče ali i radi mirno na leru. 2. Preko vikenda na savet kolega koje voze na plin pokušavam da ga produvam na otvorenom putu. Na plinu super radi i bez problema dostiže i drži 140 km/h, ali pri prebacivanju na benzin trokira i jedva održava 115 km/h na ravnom. Jedina promena je što na benzinu EOBD lampica blinka, a na plinu se gasi. 3. Odlučujem da u ponedeljak odem u servis na dijagnostiku, ali ne u ovlašćeni servis zbog cene ali i opšteg ponašanja u istim. Nažalost nisam otišao ni u 2 najhvaljenija servisa na ovom forumu (u jedan zbog prethodnog dvonedeljnog zakazivanja, a u drugi zbog konstantno zauzetog telefona), pa sam po preporuci trojice kolega zakazao u trećem servisu na Vidikovcu. Primili su me u zakazano vreme, dijagnostikovali kvar 4. benzinske dizne, zamenili u dogovoreno vreme za 5000 din. Prethodno su pitali da li hoću novu za 80e ili ovu polovnu. Naravno, pristao sam na polovnu, ali im rekao i da urade mali servis, što su sa uljem Selenia 20k i filterima ulja i vazduha naplatili još 4000 dinara. Savetovali su mi da promenim pumpu na kojoj točim BMB95, više vozim na isti i obavezno da ga pre gašenja prebacim na benzin. Na kilometar satu je bilo 23.300 km. Otvorili su mi knjižicu i upisali šta su radili. 4. Auto je bez problema radio do sledećeg četvrtka, sledeća 3 dana, kada je nako 200km od urađenih servisnih radnji prethodno navedenih, nakon prelaska Pančevačkog mosta pri nekih 125 km/h izbacio semering radilice i svo novozamenjeno ulje u motoru. EPILOG: Sa šlepom nazad na Vidikovac, zamena semeringa, ulja i filtera = 9500 dinara. Vlasnik servisa na moju molbu, veoma ljubazno ostao 2h duže nakon završetka radnog vremena. 5. Auto je bez problema radio do sledećeg ponedeljka (danas), sledeća 4 dana, kada je nako 100km od urađenih servisnih radnji prethodno navedenih, ponovo počeo da trokira na benzin, a perfektno radi na plin. Isti kvar kao na red.br. 1. Oprostite na dugačkom postu ali, nisam pametan šta dalje činiti sa autom koji pravi probleme na tako maloj pređenoj kilometraži. Molim stručnije i iskusnije članove foruma da ako mogu pomognu i odgovore na sledeća pitanja: a) Da li je rad na 3 cilindra, eventualna prevelika količina zamenjenog ulja u motoru ili moje produvavanje moglo da izazove curenje ulja na semeringu? Ili je jednostavno problem do samog semeringa? Zašto se to dogodilo na tako maloj kilometraži, tako odjednom bez ikakvog postepenog vlaženja ili curenja na semeringu? c) Da li je rešenje trokiranja na benzinu čišćenje benzinskih dizni u ultrazvučnoj kadi i koliko to košta i vremenski traje sa montažom-demontažom i proverom (red veličina)? d) Imali potencijalne odgovornosti pomenutog servisera koji je vršio zamenu dizne i mali servis? Dobrodošao je svaki komentar, naročito šta činiti povodom trokiranja i kako dalje voziti što se tiče semeringa.
  5. Može li se naknadno ugraditi filter za gorivo (benzin), npr. presecanjem voda za gorivo (creva) i povezivanjem sa 2 šelne i sl.?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...